אושר בממשלה

הסוף לסאגה: השר פרוש קיבל את הסמכויות במירון ומשך את מכתב ההתפטרות

הממשלה אישרה את העברת הסמכויות על הציון בהר מירון לשר ירושלים מאיר פרוש ובעקבות כך החליט השר פרוש למשוך את מכתב ההתפטרות שלו מהכנסת • פרוש: "אני מודה לראש הממשלה על התערבותו" (פוליטי, חרדים)

(צילום: כיכר השבת)

שר ירושלים ומסורת מאיר פרוש החליט היום בצהריים (ראשון) למשוך את התפטרותו מהממשלה, זאת לאחר העברת הסמכויות על הציון בהר מירון הועברו לסמכותו.

השר פרוש הודיע לראש הממשלה נתניהו כי מכתב ההתפטרות מהאחריות על הילולת הרשב"י תשפ"ג במירון, שהגיש בשבוע שעבר לראש הממשלה, מבוטל, ולאור קבלת הסמכויות הנדרשות ימשיך לשאת באחריות על ההילולה בשנה הקרובה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ברך ואמר: "אני רוצה לשבח את השר פרוש שלקח על עצמו את האחריות להוציא לפועל הילולה בטוחה ושמחה, ולמימוש המלצות ועדת החקירה בעקבות האסון הכבד.

הצלחת השר פרוש היא משימה משותפת של כל הממשלה ואני מנחה את הגורמים הרלוונטיים לשתף פעולה ולסייע בידיו" הוסיף נתניהו.

שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש אמר לאחר החלטה: "אני מודה לראש הממשלה על התערבותו המהירה ופעילותו המשמעותית בימים האחרונים, בכדי להביא לפתרון מיידי של המשבר וקידום הצלחת ההילולה.

אני מבטל את הודעת ההתפטרות שלי, ומתכוון להמשיך את מה שהתחלתי כבר עם הפרויקטור יוסי דייטש, לעשות את המקסימום לשפר את ההילולה, למען שימור המסורת מזה מאות בשנים, בכפוף להוראות הבטיחות".

כזכור, מוקדם יותר השבוע הודיע מאיר פרוש לראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי החליט להתפטר מתפקידו כשר הממונה על הילולת הרשב"י במירון לשנת תשפ"ג. פרוש הסביר את החלטתו בשל "פיצולי הסמכויות על הפקת האירוע, ניסיונות להכשלת הפרויקטור, וחוסר היענות לצרכים הדחופים לקראת ההילולא הקרובה".

במכתבו לנתניהו כתב פרוש: "בנסיבות שבהן המפיק של ההילולא אינו כפוף אלי ואף חברת הבקרה עליו אינה כפופה אלי, אני מודיע בזאת בניגוד להחלטה הנ"ל בנסיבות העניין כאמור אין ביכולתי לקיים את השליחות שהוטלה עליי בישיבת הממשלה לכהן כשר הממונה לניהול ההילולא השנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר