"מעשה נאצי"

חבר קונגרס בארה"ב: "סין רוצחת 100,000 איש וגונבת איברים"

חבר הקונגרס האמריקני הציע הצעת חוק חדשה נגד הממשל הסיני בטענה שהוא רוצח וקוצר איברים ממתרגלי הפאלון גונג | חבר הקונגרס נימק: "זה מעשה נאצי" (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הפגנה נגד הממשל הסיני והתעללויות בפאלון גונג, ארכיון (צילום: ויקימדיה)

כריס סמית', חבר הקונגרס הרפובליקני ממדינת ניו ג'רזי הודיע כי הוא מקדם הצעת חוק שתנסה להילחם בתופעת קצירת האיברים על ידי הממשל הסיני.

לטענתו, וכפי שפורסם בכלי תקשורת מערביים, הממשל הסיני לוקח למחנות מתרגלי פאלון גונג (סוג של מדיציה) ובני אוכלוסיית האויגרים ולפי טענתו קוצר גם איברים לצרכי השתלות.

בריאיון לרשת NTD אמר סמית' כי "מתרגלי הפאלון גונג בריאים בצורה יוצאת דופן, בשל התרגול והאמונה שלהם ובשל אורח חייהם, כך הם הפכו לקורבנות שנרדפים ע"י המפלגה הקומוניסטית הסינית, קורבנות שגונבים מהם איברים".

בהמשך הריאיון הוסיף ותקף את הממשל הסיני והוסיף וטען כי "זהו מעשה נאצי ואכזרי".

הפאלון גונג היא שיטת תרגול מסוג של מדיטציה, ובעשורים האחרונים המתרגלים נרדפים על ידי הממשל הסיני בטענה כי מדובר בכת.

בעבר פורסמה כתבה ב'כיכר' אודות בני האויגרים שנרדפים גם הם על ידי השלטון הסיני. פול מוצור, כתב מטעם ה-'ניו יורק טיימס' ששהה בסין אמר לפני כשנתיים כי "הדבר שצריך להבין שלמרות שסין היא אחת מהמדינות הגדולות והחזקות בעולם, אנחנו לא יודעים הרבה על איך ומה באמת עושה ההנהגה בתוך סין. המפלגה הקומוניסטית ששולטת בסין, דואגת לשמר את הכל מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח".

"יש מעט מאוד הוכחות על שקורה בדיוק עם אותם האויגרים ומה בדיוק השלטון הסיני עושה להם", מספר פול ומוסיף, "העובדה שאין לנו מספיק הוכחות, עוזר לממשל בסין לטעון כי מדובר בעלילות שווא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר