בבית קפה של הקסבה

כוח מסתערבים עצר מחבלים עם "כדור בקנה"

המחבלים הסתתרו בבית קפה בשכם אולם השב"כ חשף אותם והעביר את המידע לצה"ל. המסתערבים פשטו על בית הקפה ועצרו את שני המחבלים החשודים בביצוע מספר פיגועי ירי בתקופה האחרונה. אחד המחבלים נשא אקדח טעון (צבא וביטחון)

איצלה כץ | כיכר השבת |
כלי הנשק שהוחרמו (צילום: דוברות המשטרה)

כוח של יחידת מסתערבים של מג"ב ביצע מעצר מוצלח ב'קסבה' בשכם של שני מחבלים החשודים בביצוע מספר פיגועי ירי. המחבלים, תושבי שכם, הסתתרו בבית קפה בשכם, אך מידע מודיעיני מדוייק שהביא השב"כ, הביא ללכידתם על ידי כוח מג"ב.

המבצע המוצלח התרחש בלילה (שני), אז כוח מסתערבים של מג"ב פשט בהפתעה על בית הקפה והפתיע את שני המחבלים שהסתתרו בו יחד עם אדם שלישי שנעצר אף הוא.

בחיפוש אותו ערכו הלוחמים בבית הקפה, התגלה מצבור נשק הכולל 3 כלי נשק מסוג M16, אקדח טעון ותחמושת נוספת. שני המחבלים והאדם הנוסף ששהה עמם בבית הקפה נעצרו.

מדוברות המשטרה נמסר: "הלילה, במסגרת פעילות של לוחמי יחידת המסתערבים של מג״ב איו"ש, פלוגות משמר הגבול ושירות הביטחון הכללי בעיר שכם שבגזרת חטיבה מרחבית שומרון פשטו הכוחות על בית קפה בעיר על פי מידע של שב"כ אודות 2 מבוקשים החשודים במעורבות בפיגועי ירי לעבר כוחותינו ופעילות טרור".

"בחיפוש על המבוקשים וברכבם נתפס אקדח מוסלק עם כדור בקנה על גופו של אחד מהמבוקשים. 3 נשקים מסוג m-16 ותחמושת נתפסו ברכבם. הכוחות, עצרו את 2 המבוקשים ועוד חשוד נוסף ששהה עימם במרחב בית הקפה" נמסר מדוברות המשטרה.

כוחות הביטחון פעלו הלילה גם בזירה ביריחו, שם מיפו הכוחות את ביתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בשבוע שעבר בכביש 90 בצומת אלמוג, שם נרצח אילן גלנס הי"ד. במקום התפתחו הפרות סדר קשות שכללו חילופי ירי בין מחבלים לכוחות הביטחון אולם בחסדי שמים הכוחות ביצעו את משימתם ללא שהיו נפגעים בקרב הכוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר