לפנות בוקר

סמוך לג'נין: מסתערבים חיסלו שלושה מחבלים שירו לעברם

כוחות הביטחון חיסלו לפנות בוקר שלושה מחבלים שירו לעברם בסמוך לג'נין • המחבלים הגיעו עם הרכב לאזור בו פעלו לוחמים וירו • בחיפוש נמצאו אקדחים ומטעני חבלה (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
רכב המחבלים (צילום: 27 א)

לוחמי יחידת המסתערבים חיסלו לפנות בוקר (חמישי) שלושה מחבלים בכפר ג'בע הסמוך לג'נין. מפרטים ראשונים עולה כי לוחמי צה"ל, מגב ושב"כ פעלו הלילה בג'נין, לפנות בוקר הגיעו המחבלים ברכבם ופתחו באש. בחסדי ה', לא היו נפגעים בקרב הלוחמים.

בתגובה, לוחמי יחידת המסערבים ירו לעברם וחיסלו את שלושתם. בחיפוש על המחבלים וברכבם נמצאו אקדחים ומטענים חבלה. בצבא בודקים האם המחבלים התכוונו להותיא פיגוע בזמן המיידי.

מדוברות המשטרה נמסר: "הלילה פעלו מסתערבי מג"ב איו"ש יחד עם פלוגת מג"ב וצה"ל בהכוונת השב"כ בכפר ג'בע שבחטיבה מרחבית מנשה, למעצר של מבוקשים שהיו מיועדים למעצר על רקע מספר פיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל באזור כפרם, ובזאת גם באזור חומש.

"במהלך הפעילות בוצע ירי לעבר מסתערבי מג"ב מרכבם של המבוקשים. מסתערבי מג"ב השיבו באש והרגו את שלושת החמושים שהיו ברכב, בהם שניים ממיועדי המעצר, אחמד פשאפשה וספיאן פאח'ורי, פעילי גא"פ צבאיים תושבי ג'בע וכן פעיל צבאי נוסף, נאיף מלאישה, שהשתחרר בחודש הקודם ממעצר ע"ר פעילות צבאית. ברכב נמצאו מספר נשקים ומטענים".

כזכור, שלשום חיסלו כוחות הביטחון מספר מחבלים בג'נין. בין המחוסלים אמש בג'נין, בפעולה של הימ"מ, השב"כ וצה"ל, היה המחבל עבד אל-פתח חרושה משכם, המשויך לארגון הטרור חמאס וביצע את פיגוע הירי בחווארה בשבוע שעבר, שבו נרצחו האחים הלל ויגל יניב הי"ד.

לאחר החיסול, הג'יהאד האסלאמי איימו: "מה שקרה במחנה ג'נין הוא פשע ציוני חדש שמוביל הכיבוש הציוני נגד המחנה ועמנו האיתן, ההתנגדות קרובה מאוד ומחכה לסימן".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר