הטרור מרים ראש

פיגוע טרור בתל אביב: שלושה פצועים מירי סמוך לבית קפה ברחוב דיזינגוף, המחבל חוסל

מחבל פתח בירי סמוך לבית קפה ברחוב דיזנגוף פינת בן גוריון בתל אביב ופצע שלושה עוברי אורח, מהם אחד במצב אנוש ואחד במצב קשה • כוחות ביטחון רבים נפרסו ברחבי האזור • המחבל - חוסל (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מחבל חמוש פתח הערב (חמישי) בירי ליד בית קפה ברחוב דיזינגוף בתל אביב ופצע שלושה עוברי אורח.

מצבו של אחד הפצועים מוגדר אנוש, פצוע נוסף מצבו קשה והשלישי מצבו קל. חובשים ופרמדיקים של 'איחוד הצלה' ומד"א פינו את הפצועים אל בית החולים איכילוב בעיר.

לוחם ימ"מ בחופשה ששהה בזירה נטרל את המחבל ביריות. נבדק חשד כי ישנו מחבל נוסף. כוחות משטרה רבים מסתובבים בזירה ומחפשים אחר חשוד נוסף בירי.

ג'מאל וראקי חובש איחוד הצלה שהעניק סיוע ראשוני בזירה לנפגעים מסר: "הענקתי סיוע ראשוני בזירה לשני נפגעים אנוש ובינוני כתוצאה מהירי ולנפגע נוסף במצב קל שנחבל עקב אופי האירוע. וכמו הוענק סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה. אמבולנסים של איחוד הצלה פינו שלושה נפגעי חרדה לבית החולים איכילוב".

כוחות נפרסים סמוך לזירה (צילום: חיים גולדברג)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבזמן האירוע שהה באירוע ברומא שבאיטליה, קיבל עדכונים על המתרחש בתל אביב בפתק שהוגש לו על ידי מזכירו הצבאי. בהמשך התייחס נתניהו לפיגוע ואיחל החלמה לפצועים.

"אני בטוח שהדברים האלה לא יפגעו ביכולת שלנו לבנות את ארצנו", התבטא ראש הממשלה. מי שמחליף אותו כעת הוא שר המשפטים יריב לוין.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לפיגוע: "פיגוע קשה בתל אביב. ברגע קשה זה, מתפלל לרפואתם של הפצועים ומאחל להם בשם כל עם ישראל רפואה שלימה. מברך את לוחם הימ"מ של משמר הגבול, שבפעולה אמיצה חיסל את המחבל הנתעב והציל את חייהם של רבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר