כתב 'כיכר' בזירה

עד ראייה מתאר: "המחבל ניסה להסתתר, נשכבו על הרצפה"

בשיחה עם כתב 'כיכר השבת' בזירה תיאר אחד הנוכחים בבית הקפה שלידו אירע הפיגוע את רגעי האימה. "כולם ניסו להסתתר, חלק נשכבו" (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
נעל על הרצפה בזירת הפיגוע, הערב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עד ראייה שנכח בבית הקפה ברחוב דיזינגוף בתל אביב, שבו בוצע הערב (חמישי) פיגוע הטרור, תיאר את רגעי הדרמה בשיחה עם 'כיכר השבת'.

הוא סיפר: "ישבנו בבר, ולפתע שמענו קול ירי. נראה היה כי המחבל מנסה להסתתר מאחורי שיח סמוך. כל הנוכחים ניסו לברוח ולהסתתר, חלקם נשכבו על הרצפה. האירוע עצמו לא ארך יותר ממספר שניות".

בפיגוע הטרור פגע המחבל בשלושה עוברי אורח ופצע אותם. בין הפצועים שניים במצב קשה ואנוש. כולם פונו אל בית החולים איכילוב בעיר.

ג'מאל וראקי חובש איחוד הצלה שהעניק סיוע ראשוני בזירה לנפגעים מסר: "הענקתי סיוע ראשוני בזירה לשני נפגעים אנוש ובינוני כתוצאה מהירי ולנפגע נוסף במצב קל שנחבל עקב אופי האירוע. וכמו הוענק סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה. אמבולנסים של איחוד הצלה פינו שלושה נפגעי חרדה לבית החולים איכילוב".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לפיגוע: "פיגוע קשה בתל אביב. ברגע קשה זה, מתפלל לרפואתם של הפצועים ומאחל להם בשם כל עם ישראל רפואה שלימה. מברך את לוחם הימ"מ של משמר הגבול, שבפעולה אמיצה חיסל את המחבל הנתעב והציל את חייהם של רבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר