תחקיר ראשוני

הסתתר, סימן את היעד - ופתח בירי • שלב אחר שלב: כך אירע פיגוע הטרור בלב העיר תל אביב

המחבל התחבא במשך זמן ממושך לפני שפתח בירי שפצע שלושה עוברי אורח הערב בתל אביב • מעצור בנשק בלם אותו ככל הנראה, ולכן רץ לבניין סמוך. כאשר יצא - חוסל • גורם ביטחוני: "התגובה המהירה של נושאי הנשק באזור - הצילה חיים" • תחקיר ראשוני (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פיגוע הטרור בתל אביב - הפרטים מתחילים להתבהר: מתחקיר ראשוני עולה כי המחבל הסתתר בזירה שבה ביצע את הפיגוע בתל אביב במשך זמן ממושך לפני שפתח בירי.

המחבל ככל הנראה נתקל במעצור בנשק לאחר שירה מספר יריות, ובעקבות כך נמלט לבניין סמוך. כאשר יצא ממנו בריצה - חוסל בידי שני שוטרים שנכחו במקום וחתרו למגע.

גורם בטחוני מסר הערב כי "התגובה המהירה של נושאי הנשק באזור הצילה חיים של הרבה מאוד מבלים בבר, הם חתרו למגע בצורה מקצועיים ויוצאת דופן".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפיגוע בתל אביב בעודו שוהה ברומא. בתום הפגישה עם נציגי הקהילה היהודית באיטליה אמר נתניהו: "היה במהלך המפגש הזה פיגוע קשה מאוד בתל אביב, פיגוע טרור. ראשית, אני רוצה לשלוח בשמי, בשם רעיית ובשם כולכם, איחולי החלמה לפצועים. שנית, אנחנו מחזקים את פעולת כוחות המשטרה וכוחות הביטחון נגד הטרוריסטים, גם בערב הזה ובכל מקום".

ראש הממשלה הוסיף: "אני בטוח שהדברים האלה לא ירפו כהוא זה את הנחישות שלנו להמשיך לבנות את ארצנו, לנטוע שורשים עמוקים במולדתנו ולהבטיח את עתידנו המשותף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר