נעלין בוערת

התפרעויות ליד העיר החרדית: צה"ל מיפה את בית המחבל

הפלסטינים מפרסמים כי כוחות הביטחון פעלו הלילה בנעלין, הסמוכה למודיעין עילית, למעצר אביו של המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב | בתיעוד פלסטיני נראה כי מיפו את בית המחבל לקראת הריסה | פלסטינים התפרעו במקום (ביטחוני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות)

הפלסטינים מדווחים הבוקר (שישי) כי כוחות צה"ל גדולים פעלו במהלך הלילה בכפר נעלין, הסמוך לעיר החרדית מודיעין עילית, משם יצא המחבל שביצע את הפיגוע אמש בתל אביב.

על פי הדיווחים, אביו של המחבל נעצר לחקירה על ידי כוחות הביטחון, במקביל למדידת ומיפוי בית המחבל, לקראת הריסתו בקרוב, בהתאם להנחיית הדרג המדיני.

בתיעודי וידאו שהפיצו הפלסטינים ברשתות החברתיות, ניתן לראות כיצד פורעים ערבים הציתו חפצים על הכביש, השליכו חפצים וירו זיקוקים לעבר כוחות הביטחון.

המחבל הוא מעתז חוואג'ה, בן 23 מנעלין המזדהה עם חמאס ושישב בכלא הישראלי פעמיים באשמת אחזקת אמל"ח בלתי חוקי. הוא היה בלי היתר שהייה בארץ.

אביו של המחבל שחוסל בירך אותו לאחר הפיגוע הקשה: "הופתענו וראינו את התמונה שלו כמו כל תושבי הכפר. השבח לא-ללה שהוא מת כשהיד, שא-ללה יברך אותו והוא יכנס לגן עדן. מועתז הוא לא רק בן, הוא חבר ומאוד אדיב, שא-ללה יברך אותו - הוא תמיד מתפלל וגם לתפילת השחר הוא קם".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר