צפו בדברים

שולי רנד חשף את דעתו על הרפורמה המשפטית

הזמר והיוצר שולי רנד הופיע אמש במופע להקה מלא ב'בארבי' בתל אביב, והתייחס לראשונה בקולו להפגנות במדינה בעקבות הרפורמה המשפטית (אנשים, ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: אסתר אריאל Estherariel)

תיעוד ב'כיכר השבת': הזמר והיוצר שולי רנד הופיע אמש (שני) ב'בארבי' בתל אביב, והתייחס להפגנות במדינה בעקבות הרפורמה המשפטית.

"אני רוצה להגיד את דעתי על המצב", אמר שולי רנד, "לא להגיד במי אני תומך ובמה אני תומך, כי זה ממש ממש במצב שלא מעניין, כולם צודקים לשיטתם, אז מה זה משנה אם החבר שלך או חצי ממך חושב שאתה ממש לא צודק ולהפך".

בהמשך דבריו אמר: "דבר אחד אני יכול להגיד לכם על המצב, אני שואל הרבה פעמים מה הקב"ה רוצה, ככה אני חי, משתדל לחיות ככה - אבל אני יכול להגיד לכם במצב הזה מה בטוח הוא לא רוצה - שנאכל אחד את השני, שנשנא אחד את השני. שאף צד ינצח, כל ניצחון של כל צד דוחק חצי מהעם לפינה והם יתפוצצו עליך עוד מעט".

לסיום אמר: "הבמה שלנו כאן עם כל החברים, זה הוכחה גדולה למה שבאמת צריך לעשות, למרות כל השינויים והמחלוקות, להיות מסוגלים לנגן ביחד באהבה, אחווה, שלום ורעות, אני מתפלל לקב"ה שיקום איזה מישהו אחד חכם שידע להוריד את הראש או לעלות את הראש ולהציל אותנו מהדבר האיום והנורא הזה שמתרגש עלינו, אני אוהב את כולם כאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר