הציטוטים והתגובה שנמחקה

"נייר למגרסה", "מנותק"; החרדים נגד המתווה שהציג הרצוג

ראש הממשלה דחה את מתווה הנשיא לפני נסיעתו לברלין, חבר כנסת חרדי כתב נגד המתווה ומחק • בכיר חרדי: "לא יכול לשמש כבסיס למו"מ" (חרדי)

ישי כהן | כיכר השבת |
"הופתע". דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בסיעות החרדיות, כמו בשאר סיעות הקואליציה, התנערו הערב (רביעי) מהצעת המתווה שהציג מוקדם יותר נשיא המדינה יצחק הרצוג, במטרה להגיע לפשרות סביב הרפורמה במערכת המשפט.

בכיר חרדי מאוד בש"ס אומר הערב: "עד היום אריה דרעי הכיר מתווה אחר. הוא לא הסתיר את דעתו שמתווה הנשיא צריך לשמש כבסיס למו״מ. דרעי הופתע לגלות מתווה אחר ממה שהכיר. פער בלתי נתפס בין המתווה שהוא הכיר בשבועות האחרונים לבין המתווה אליו הוא נחשף בשעות האחרונות. לא מדובר במתווה שיכול לשמש כבסיס למו״מ".

חבר כנסת חרדי כתב בזעם בקבוצה סגורה, ולאחר מכן מיד מחק: "איך הוא הגיע להגדרה ״מתווה העם״, זה הפוך מתוצאות הבחירות. אולי צריך להזכיר לבית הנשיא שהעם בחר בממשלה שהצהירה על רפורמה אחרת? מנותקים״.

בכיר חרדי אחר אומר הערב ל'כיכר השבת': "מתווה הנשיא - נייר למגרסה, אין מה לדון בו בכלל. בזבוז זמן לכל הצדדים".

(צילום: עומר מירון /לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס גם הוא לפני המראתו לברלין להצעתו של הרצוג ודחה אותה. "בעניין מתווה הנשיא, אני חושב שכל ניסיון להגיע להסכמה ולהידברות בוודאי הוא ראוי, ועל כן נציגי הקואליציה הלכו ונדברו עם הנשיא פעם אחר פעם, בעוד שנציגי האופוזיציה לא היו מוכנים להתדיינות אחת אפילו", אמר נתניהו.

לדברי ראש הממשלה: "לצערי, הדברים שהציג הנשיא לא הוסכמו על ידי נציגי הקואליציה. סעיפים מרכזיים במתווה שהוא הציג רק מנציחים את המצב הקיים ולא מביאים את האיזון הנדרש לרשויות בישראל. זו האמת המצערת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר