השיחה המלאה | צפו

חרדי מול חילוני: כך התנהל דו-שיח וויכוח מרתק על הרפורמה המשפטית בלב בני ברק

המחאה נגד הרפורמה המשפטית: מפגיני שמאל הגיעו הבוקר לבני ברק, זאת בניסיון מכוון לערב את הציבור החרדי ולגרום לשנאה והתססה בקרב הציבור המסורתי | באמצע ההפגנה, נעמדו חרדי בשם גבריאל ועוד שני מפגינים והחלו בדו שיח מרתק על יחסי חרדים - חילונים ואיפה התקשורת | השיחה לא הסתיימה בהסכמות, אך כן בלחיצת יד • צפו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

כמה עשרות פעילי שמאל הגיעו הבוקר (חמישי) לעיר בני ברק במטרה לעורר פרובוקציות ולעורר בעם השסוי גם כך שנאת חרדים מובהקת - המתכון שככל הנראה תמיד מנצח לצערנו.

שני מפגינים שהגיעו עם דגלי ישראל, נתקלו ביהודי חרדי בשם גבריאל שהחל להתעמת איתם, אך בסוף לחצו ידיים כידידים.

התמלול המלא

גבריאל "אתם לא אנשים אחראים, התקשורת גורמת לכם לחשוב ככה היא מסובבת לכם את המוח ואתם מאמינים לה. אתם חושבים שאנחנו עדר, שאנחנו הולכים להצביע רק בגלל הרבנים".

מפגין: "אני לא חושב כך אבל אני חושב שאפשר להגיע בהידברות לעמק השווה".

גבריאל: "אז למה אתם לא רוצים להגיע להידברות, לפיד לא רוצה, אף אחד מכם לא רוצה באמת הידברות".

מפגין: "זה לא נכון, זה שקר, מי שמשקר כל הזמן זה נתניהו".

גבריאל: "לא נכון, אני עוקב, אני בקיא בפרטים. הם לא רוצים להגיע לפשרה בנוגע לבחירת שופטים, אתם רוצים שאבי חימי הזה ימשיך לבחור שופטים? למה שמי שאני בוחר לא יבחר את השופטים?".

המפגינים: "זה לא נכון מה שאתה אומר ואני אגיד לך למה, אין בעיה שמי שבחרתם ייבחר את השופטים, מה שאנחנו דורשים זה שלאף אחד לא תהיה זכות בלעדית לבחור את השופטים, או שהשופטים יחד עם הקואליציה או האופוזיציה יחד עם הקואליציה".

גבריאל: "אתם סתם ממציאים דברים ומנסים להפחיד, כמו שלא יוכלו להיבחר ג'ינג'ים. בוא אספר לך סיפור, הנכד שלי יש לו אלרגיה לחלב, אשתי קבעה תור לרופא בפתח תקווה, ביום שנקבע התור, המזכירה של הרופא מתקשרת אלי ואומרת לי - אתה מבני ברק? כשהשבתי בחיוב, היא אמרה לי התור שלך מובטל, זה נראה לך סביר? ממש לא!".

המפגינים: "פה הבעיה, אתם רוצים לבטל את עילת הסבירות וזה נוגע למה שאתה אמרת".

גבריאל: "זה לא נכון, אתן לך דוגמה, אתה יכול לקחת את היד שלך, להכניס לכיס שלי ולקחת את הכסף? אני יכול? כן. אז אם כך זו עילת הסבירות, אם סביר שאני אכניס את היד שלי לכיס ואוציא את הכסף והצד השני לא, אז כל שכן שאני אוכל להכניס לכיס שלך. ראית איזה יופי? ראית איזה לומדעס? זו עילת הסבירות".

גבריאל: "גם דרעי, אני בחרתי ש"ס לא בשבילי, למה בחרתי? כי אני מסתובב בארץ כמו תל גיבורים ואני רואה אנשים שלא נתנו להם הזדמנות בחיים ואני מצביע בשביל אותם אנשים".

המפגין: "מצוין, אין בעיה עם זה".

גבריאל: "אז מה עשיתם, אתם באתם והחלטתם לפסול אותו, אני שואל מישהו, אז הוא אומר לי הוא גנב, שואל אותו מה הוא גנב הוא לא יודע להגיד, על מה הוא הואשם?".

המפגין: "הוא הואשם על עבירות מס, על זה שהוא נתן דיווח לא נכון".

גבריאל: "זו עבירה? עבירה שלא מדווחים למס הכנסה? וזה היה שהוא היה באזרחי בכלל".

המפגין: "מה אתה מדבר, אתה יןדע כמה דירות יש לאריה דרעי?".

גבריאל: "אין לו הרבה, אבל אם כבר אתה יודע כמה דירות יש לאהוד ברק?".

המפגין: "לא, אין לי מושג".

גבריאל: "אז אני אגיד לך, יש לו כמה וכמה".

המפגין: "אבל ברק הוא אדם פרטי".

גבריאל: "הוא לא פרטי, אבל לא רוצים לחקור אותו, למה? רק את דרעי חוקרים, מישהו חוקר את בני גנץ על המימד החמישי?".

המפגין: "אבל דרעי הורשע, כל מי שאמרת אנשים פרטיים, אתה רואה שחקרו גם את אברהם הירשזון".

גבריאל: "אתם כל הזמן מנסים לעשות דה לגיטימציה. ברגע שיש כוכב מהימין כל המערכת מתגייסת כדי להוריד אותו, אבל אם זה מהמשאל כולם שותקים, הכל עובד בכיוון אחד ואנשים לא טיפשים. אני הייתי בצבא והילדים שלי עובדים אנחנו לא טיפשים ואנחנו מבינים מה קורה פה ואתם מובלים ולא רואים את התמונה המלאה".

בסיום הדו-שיח המרתק הזה שאלמלא הרפורמה המשפטית, ספק אם היה אפשרות שזה יתקיים, הסכימו השניים ללחוץ ידיים. צפו בשיחה המלאה ביניהם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר