המטען הגיע דרך רוסיה?

השר גלנט ביקר בגבול הצפוני: "נכה את מי שאחראי לפיגוע"

האם המטען שהתפוצץ בצפון הגיע דרך רוסיה? כך עולה חשד במערכת הביטחון. הבוקר, הגיע שר הביטחון גלנט לסיור בגבול הצפוני יחד עם הרמטכ"ל והבהיר: "מי שאחראי לפיגוע, יתחרט על כך. נמצא את המקום והזמן המתאים ונכה בו" | צפו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

האירוע החריג בצפון ממשיך להטריד את ראשי מערכת הביטחון, ונכון לשעה זו (חמישי), עדיין נבדק הקשר בין המחבל לבין חיזבאללה וגם נבדק החשד, שהמטען יוצר ברוסיה ומשם הועבר ללבנון ואז לצומת מגידו.

בתוך כך, שר הביטחון והרמטכ"ל הגיעו הבוקר (חמישי) תחת איפול לגבול לבנון וערכו ביקור בעוצבת הגליל - אוגדה 91. בביקור נכחו גם מפקד פיקוד הצפון האלוף אורי גורדין ומפקד עוצבת הגליל תת-אלוף שי קלפר.

השר גלנט קיים הערכת מצב מיוחדת בעקבות פיגוע המטען בצומת מגידו, ועמד על התקדמות חקירת האירוע והערכות כוחות הביטחון בגזרה. שר הביטחון קיבל את הממצאים הראשוניים מחקירת הפיגוע, וכן הממצאים המודיעיניים להשלמת תמונת המצב. השר הביע הערכה למאמצים המשותפים ולפעולתם המהירה של גופי הביטחון, שהביאה לחיסולו של המחבל ולמניעת פיגוע נוסף אותו תכנן להוציא לפועל.

לאחר הסיור אמר גלנט: "סיימתי כעת הערכת מצב עם הרמטכ"ל ומפקד פיקוד הצפון. חקירת האירוע עדיין נמשכת, ואנחנו נגיע לחקר מלא של פרטי האירוע. מדובר בפיגוע מורכב, אך בזכות היכולות המודיעניות והמבצעיות של כוחות הביטחון אנחנו נדע מי עומד מאחוריו".

עוד אמר שר הביטחון: "בזכות פעולה משולבת, נחושה ומהירה של כוחות הביטחון, שבוצעה בשיתוף פעולה הדוק, המעגל נסגר במהירות והמחבל חוסל. בכך נמנע פיגוע נוסף עם פוטנציאל לנזק קשה. אני רוצה לומר מכאן, בגבול הצפון, בצורה הברורה ביותר: מי שעשה את הפיגוע, יתחרט על כך. אנחנו נמצא את המקום המתאים, את הדרך המתאימה, ונכה במי שאחראי לפיגוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר