"אנרכיסט גאה"

נדב ארגמן: "ביבי איבד את הברקסים - ודוהר אל התהום"

ראש השב"כ לשעבר תוקף את התנהלותו של ראש הממשלה המכהן | "החשש הגדול הוא שאם החוקים הללו עוברים מדינת ישראל עומדת בפאתיה של דיקטטורה" (חדשות)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

"מדינת ישראל על סף תהום" - כך מזהיר נדב ארגמן, מי שהיה ראש השב"כ כמינוי של נתניהו, בתכנית לראיון 'עובדה' של קשת 12.

"מה שמטריד את ראש השב"כ יותר מכל זה הקרע בתוך החברה הישראלית והיכולת לשמור על הדמוקרטיה הישראלית, כי זה חלק מתפקידו של שירות ביטחון כללי, הוא צריך לשמור על הדמוקרטיה הישראלית".

לדבריו, "החשש הגדול הוא שאם החוקים הללו עוברים מדינת ישראל עומדת בפאתיה של דיקטטורה, וכאשר מדינת ישראל תעמוד בפאתי הדיקטטורה, אנחנו עלולים לראות התפרקות של הארגונים מבפנים, של המערכת. מה עלול לקרות? הרי האנשים בשירות אינם אנשים שמישהו חייב אותם לשרת, בשירות, במוסד, בצה"ל, אנשי הקבע. וכפי שהם החליטו שהם משרתים, הם יכולים להחליט באחת שהם אינם משרתים יותר. ואם הם יבינו שכאן מתפתחת דיקטטורה, ושהם אינם מעוניינים לשרת תחת שליט כזה או אחר, הם עלולים לבחור ולעזוב את הארגון".

ארגמן הוסיף כי אנשי השירות התומכים ברפורמה ימשיכו לשרת, "אבל ישנם אנשים שלא יהיו מוכנים לשרת בסיטואציה של דיקטטורה במדינת ישראל. ולא צריך הרבה בשביל שהמערכת תקרוס פנימה לתוך עצמה. תארי לך שמחר יעזבו מאות אנשים, לא יותר מכך, בכל ארגון. לאן אנחנו הולכים?".

הוא הצהיר: "מן הרגע שמדינת ישראל הופכת להיות דיקטטורה, זאת לא המדינה שבשבילה התגייסת, זו לא המדינה שאותה ביקשת לשרת, אלה לא הערכים שעליהם חונכת, אלה לא הערכים שבשבילם אתה מוכן לסכן את חייך. ואם עכשיו צריך לסכן את החיים בעבור שליט כזה או אחר, זה לא משנה מה דעותיך ומה דעותיו".

"זה שינוי משטרי, זאת הפיכה, הפיכה משפטית של מדינת ישראל לדיקטטורה. בואי לא נבלבל את עצמנו ולא נמעיט בזה. זה מה שזה. זה לא דומה לשום דבר ממה שראינו, זה לא דומה לשום דבר ממה שהכרנו, זה הכול חדש. וכל מי שמנסה לגמד את זה עושה את זה בשביל לנסות ולהרגיע אותנו. אני שומע מחברי קואליציה 'סמוך עלינו'. 'סמוך, סמוך'".

"על מי אני אסמוך? אני אסמוך על שמחה רוטמן, הקיצוני שבקיצוניים? אני אסמוך על בן גביר, האנרכיסט הפושע? אני אסמוך על סמוטריץ' שרוצה לעשות כלכלת 'בעזרת השם'? על מי אני אסמוך? אני אסמוך על בנימין נתניהו שאיבד את הברקסים ודוהר אל התהום? על מי אני אסמוך?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר