ארבעה חודשי מצוד

עצור נוסף בפרשת דרדור הפח שפצע קשה את האם ל-11

המשטרה עצרה הערב חשוד נוסף בפרשת דרדור הפח במחאות הקיצוניים שפצע באורח קשה אישה חרדית, אם ל-11 | העצור ניסה להתחמק אך נתפס הערב במאה שערים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד החשודים בפרשה מובא להארכת מעצר בבית המשפט | ארכיון (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

כמעט ארבעה חודשים אחרי פרשת דרדור הפח במהלך מחאות הקיצוניים שהביאו לפציעתה באורח קשה של הגב' מירל דז׳ילובסקי, חשוד נוסף נעצר על ידי המשטרה.

החשוד נעצר היום באיזור שכונת מאה שערים, זאת אחרי חודשים ארוכים שהמשטרה ניסתה לעלות על עקבותיו, כשזהותו הייתה ידועה למשטרה מאז פרשת הדרדור.

שני בלשים זיהו את החשוד הערב בשכונת בית ישראל בירושלים, ניהלו אחרי החשוד מרדף שקט וכשהוא נכנס לבניין הבלשים עצרו אותו והוא נחקר בשעה זו במשטרת ירושלים.

החשוד ניסה להתחמק ועבר להתגורר בשבועות האחרונים בעיר אחרת באיזור מרכז הארץ, אך הדבר לא צלח - והערב (מוצ"ש) שוטרים סמויים עצרו אותו.

לפני מספר שבועות הוגש כתב אישום נגד שני חשודים נוספים בתיק, אך כאמור, רק הערב הצליחה המשטרה לשים את ידה על החשוד השלישי.

מחר המשטרה צפויה לבקש בבית משפט השלום להאריך את מעצרו של החשוד.

כזכור, מירל דז'לובסקי אם ל-11 ילדים, יצאה מביתה בערב יום חמישי לפני כארבע חודשים לקניות לשבת וחלפה בסמוך לרחוב יחזקאל בירושלים שם אירעו הפרות סדר.

במהלך הפגנה פח בוער פגע בעוצמה במרכז החזה של דז'לובסקי. בעקבות המכה היא התמוטטה על המדרכה ופונתה במצב קשה מאוד ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק.

מירל סבלה מפגיעה ריאתית דו צדדית קשה ביותר ונזקקה לפעולות התערבותיות דחופות ומצילות חיים. לאחר שהתייצב מצבה היא הועברה לאשפוז ממושך ביחידה לטיפול נמרץ בראשות פרופ' פיליפ לוין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר