כל הפרטים והעדכונים

האבא הספיק להשיב אש, קצין איתר את המחבל פצוע • פיגוע הטרור בחווארה שלב אחר שלב

ניסיון הבריחה של המחבל והאיתור של צה"ל, הטלת הסגר על חווארה ופינוי הפצועים לבית החולים • כתב 'כיכר השבת' מגולל את התרחשות הפיגוע בחווארה שלב אחר שלב • יועץ התקשורת של הח"כית: "למחוק את חווארה. עכשיו! בלי להתנצל ובלי לגמגם" (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הרכב שספג את האש והנשק ששימש את המחבל (צילום: ערבי, לפי סעיף 27א)

המחבל שביצע את פיגוע הירי היום (ראשון) בחווארה, במהלכו נפצעו שני ישראלים שישבו ברכבם, אחד מהם במצב קשה, נעצר בידי כוחות הביטחון והועבר לחקירה. את החקירה מנהל שב"כ. שמו של המחבל, לית נאסר בן 28, מהכפר מאדאמא שבשומרון.

כעת 'כיכר השבת' מגיש את השתלשלות הפיגוע שלב אחר שלב, עם כל הפרטים.

15:45 - מחבל חמוש בנשק קרלו מאולתר יוצא מבין החניות ברחוב הראשי של חווארה. הוא מזהה רכב ובו משפחת יהודית נוסע על הכביש הראשי ביישוב.

המחבל פותח באש כבדה לעבר הרכב ופוצע את אב המשפחה, הנהג ברכב, המשמש גם כמאמן נשק, שמספיק גם להשיב באש ולפגוע במחבל. המחבל בינתיים נמלט מהזירה.

15:57 - מתקבלת קריאה בכוחות החירום על פצועים בפיגוע, וכוחות מוזרים לזירה.

16:20 - כוחות רפואה בסיוע כוח רפואה של צה"ל מפנים מזירת הפיגוע לבית החולים 'בילינסון' את האבא במצב קשה, ואת אישתו במצב קל. הילדים, שישבו בספסל האחורי ברכב, לא נפצעו בנס.

16:21 - במקביל לפינוי הפצועים, כוחות גדולים של צה"ל מטילים סגר על חווארה בניסיון למנוע הימלטות של המחבל לכיוון שכם, ומנהלים מצוד אחרי המחבל בסמטאות הכפר חווארה.

16:15 - קצין של סירת גולני מזהה את המחבל סמוך לבית, באחת מהסמטאות של חווארה. הוא עוצר את המחבל וזה מפונה לבית החולים ומועבר לחקירת כוחות הביטחון.

בצה"ל מסרו: "לאחר מרדף וסריקות במרחב, לוחמי צה״ל איתרו את המחבל הפצוע ועצרו אותו. הלוחמים החרימו את הנשק ששימש את המחבל לביצוע הפיגוע. המחבל הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון".

אלישע ירד, יועץ התקשורת של חברת הכנסת סון הר מלך, צייץ בטוויטר זמן קצר אחרי הפיגוע: "למחוק את חווארה. עכשיו! בלי להתנצל ובלי לגמגם. כל עוד שלא נפנים את זה נמשיך להירצח ברחובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר