המתיישבים זועמים

כדי למנוע מחאות: שטח צבאי סגור על הצמתים ליד הפיגוע

זמן קצר לאחר הפיגוע בחווארה הטיל מח"ט שומרון צו שטח צבאי סגור על הצמתים הסמוכים למקום הפיגוע, בנסיון למנוע את מחאות התושבים. "כבר שבועות אנחנו זועקים שהכתובת על הקיר והצבא לא עושה כלום" (חדשות)

שעות בודדות לאחר פיגוע הירי בחווארה בו נפצעו באורח קשה וקל 2 יהודים, הטיל הערב מח"ט שומרון שמעון סיסו צו שטח צבאי סגור על הצמתים הסמוכים למקום הפיגוע בנסיון למנוע מחאות במקום מצד תושבי האזור.

הטלת הצו מגיעה לאחר קריאה נרחבת שיצאה בישובי השומרון לאחר הפיגוע לקיים הפגנות מחאה הערב בצמתים מרכזיים באזור, כנגד אוזלת היד של מערכת הביטחון וממשלת ישראל בטיפול בטרור שהולך ומחריף.

בתיעוד שצילם אחד התושבים שהגיע להפגנת המחאה, נראה קצין מג"ב מודיע לנוכחים כי "השטח שאתם נמצאים בו כרגע מוכרז כשטח צבאי סגור לכוחות הביטחון בלבד", תוך שהוא מקריא לתושבים את הצו שהטיל המח"ט שאוסר גם על מעבר רכבים במקום.

"אין לי מילים לתאר את הביזיון הזה", תקף הערב בחריפות יוסף גולדברג, תושב יצהר. "כבר שבועות וחודשים אנחנו זועקים מעל כל במה שחיינו הופקרו והכתובת בוהקת על הקיר, אבל למערכת הביטחון והממשלה פשוט לא אכפת".

"היום שוב חווינו פיגוע קשה, ממש באותו מקום, אבל במקום להפיק לקחים ולהתחיל לבצע את תפקידה, בוחרת מערכת הביטחון להילחם דווקא בהפגנות התושבים שיוצאים להיאבק על חייהם ובטחונם. המערכת איבדה את הכיוון סופית", תקף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר