מותח ביקורת

סמוטריץ': לא מרגיש שהממשלה עושה מספיק נגד הטרור

"המחבלים והאויבים שלנו לא מבחינים בין ימין לשמאל, בין חילוניים ודתיים, מתנחלים או עירוניים בתל אביב. הם רוצים להרוג אותנו כיוון שאנחנו יהודים שחוזרים לארץ ישראל" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

ברקע פיגוע הירי הנוסף היום בחווארה, ואחרי שישראל שוב הבליגה על ירי רקטות מרצועת עזה, מותח היום (ראשון) השר בצלאל סמוטריץ' ביקורת על מדיניות הממשלה.

סמוטריץ', המכהן גם כשר במשרד הביטחון במקביל להיותו שר האוצר, אומר כי הממשלה לא עושה מספיק על מנת למגר את הטרור.

בראיון לערוץ i24NEWS אמר כי "אני לא מרגיש שהממשלה עושה מספיק נגד הטרור ואני נלחם על זה מתוך הממשלה".

"המחויבות הראשונה שלי היא לספק ביטחון ושלום לחיים של אזרחי מדינת ישראל, בכל מקום. המחבלים והאויבים שלנו לא מבחינים בין ימין לשמאל, בין חילוניים ודתיים, מתנחלים או עירוניים בתל אביב. הם רוצים להרוג אותנו כיוון שאנחנו יהודים שחוזרים לארץ ישראל".

הוא נשאל מה תגובתו לפיגוע לאור התגובה החריפה שלו לפיגוע הקודם בחווארה בו נרצחו האחים הלל ויגל יניב הי"ד. "אני ציפיתי שלא תזכור את תגובתי אלא תזכיר שזהו פיגוע שני באותו מקום, ששוב מחבל ארור יורה במשפחה שביקשה לעבור בכביש הזה ולחזור הביתה בשלום".

"יש אלפי ישראלים וישראליות, גברים, נשים וילדים שנוסעים בכביש הזה ולצערנו שוב ושוב יש מחבלים שמנסים לרצוח אותם. עזוב את המחבל הנתעב שביצע את הפיגוע, תסתכל על החגיגות של השכנים והחברים שלו בחווארה, ותגיד אם אלה אנשים חפים מפשע. אני אולי לא בררתי נכון את מילותיי, והבהרתי את זה אינספור פעמים, אבל מדינת ישראל חייבת להיאבק בטרור בצורה הרבה יותר נחושה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר