שבוע וחצי אחרי ניסיון הפיגוע

הצהרת תובע נגד החשודה שהסיעה את המחבל מביתר עילית

שבוע וחצי לאחר ניסיון הפיגוע באוטובוס בביתר עילית, הוגשה הצהרת תובע נגד תושבת צור באהר, בת 38, החשודה כי הסיעה את המחבל והמטען אל תחנת האוטובוס בירושלים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הרכב שעמו החשודה הסיעה את המחבל (צילום: דוברות המשטרה)

בתום חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל הוגשה הצהרת תובע נגד החשודה בהסעת המחבל שהניח את מטען החבלה באוטובוס שנסע לכיוון ביתר עילית, ובנס לא התפוצץ בשל תקלה.

כזכור, בליל שישי לפני כשבוע וחצי, מחבל הניח מטען חבלה באוטובוס נוסעים שנסע מכיוון ירושלים לכיוון ביתר עילית. כשהגיע האוטובוס לביתר עילית, המטען התלקח ולא התפוצץ, ובחסדי שמים לא היו נפגעים במקום.

במסגרת חקירת הפיגוע בשב"כ ובמשטרה, התברר כי אשה בת 38, תושבת צור באהר, הסיעה את המחבל הפלסטיני ברכבה משטחי יו"ש לכיוון ירושלים.

באזור גילה המחבל עלה על האוטובוס, הניח בתוכו את מטען החבלה ובהמשך ירד ממנו בשטחי יו"ש.

יומיים לאחר הפיגוע, החשודה נעצרה לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים ובשב"כ, ומעצרה הוארך מעת לעת. הרכב שעמו הסיעה את המחבל נתפס ע"י המשטרה והשב"כ ובכוונתם לחלטו.

עם סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשודה בהסעת המחבל, אתמול, כאמור, הוגשה נגדה הצהרת תובע לקראת כתב אישום ומעצרה הוארך בארבעה ימים נוספים.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי ימשיכו לפעול יחד עם כוחות הביטחון נגד מחבלים ואלו המסייעים להם בביצוע פעילות טרור למען בטחון אזרחי ישראל".

הרכב שעמו החשודה הסיעה את המחבל (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר