חווית קיץ

עשרות זוכים ואלפי מבקרים במתחם Coke מיוזיק של קוקה-קולה

4 ימי פעילות, עשרות זוכים, אלפי מבקרים וחוויית מוזיקה בלתי נשכחת – כך מסכמים בקוקה-קולה את חוויית המוזיקה של הקיץ שהתקיימה זו השנה השניה ברציפות: פעילות Coke מיוזיק. (מוזיקה, תרבות)

זאת הייתה חוויה שקשה לתאר במילים (צילום: יח"צ)

במסגרת פעילות Coke מיוזיק גם השנה זכו עשרות משתתפים באתגר המוזיקלי של קוקה-קולה בכרטיס כניסה קבוצתי למתחם הקריוקי Coke מיוזיק.

כל אחד מהזוכים בחר לעצמו קבוצה של עד 19 בני משפחה או חברים שהצטרפו אליו לחוויית מוזיקה בלתי נשכחת, יחד הם נהנו ממתחם קריוקי מתקדם עם מוזיקה חסידית מקפיצה, כיבוד עשיר ומגוון פינוקים וחלקם אף זכו לביקור בהפתעה של אחד מגדולי הזמרים: ארי היל, בנצי שטיין, פיני איינהורן, שמחה פרידמן, אבי אילסון, היוצר יואלי דיקמן, הזמר העולה שמוליק סוכות, אמן הקלידים שמחה אברמציק ועוד.

"זאת הייתה חוויה שקשה לתאר במילים, רגעים של התרוממות רוח עם שירי נשמה מרגשים לצד שירה סוערת וסוחפת שעוררה את כל המשתתפים בהתלהבות ושמחה גדולה, הכל לצד הפתעות מאמני זמר שהגיעו במיוחד, כלי נגינה מיוחדים ופינוקים ברמה בינלאומית. זה משהו שרק מותג כמו קוקה-קולה יכול לעשות" סיכם אבי פ. שהגיע לאירוע עם קבוצת חברים מהישיבה.

גם האתגר המוזיקלי היה חוויה עוצמתית בפני עצמה, עם חידון מוזיקלי מרתק בהנחייתו המיוחדת של יואלי דיקמן בליווי מוזיקה, קטעי הקלטה מזמרים שונים ועוד שאלות טריוויה מאתגרות. ההיענות לאתגר המוזיקלי שברה שיאים. עשרות אלפי כניסות נרשמו למערכת במהלך ימי הפעילות והמוני משתתפים ניסו את מזלם במטרה לזכות בכרטיס לחוויית המוזיקה של הקיץ ב- Coke מיוזיק.

מהחברה המרכזית ליצור משקאות קלים (CBC) נמסר: "בשנים האחרונות פעילות הקיץ של קוקה-קולה היא חלק בלתי נפרד מההווי הקיץ החרדי. בשנה הקודמת ליווינו את עונת הקיץ בכלל ואת תקופת 'בין הזמנים' בפרט בפעילות ייחודית וחדשנית לקהל החרדי, ולאור התגובות הנלהבות והמשוב החם, בחרנו השנה לשוב על הפעילות שהוכיחה את עצמה כמושלמת לקהל היעד.

שמחנו לראות את ההיענות הגבוהה לאתגר המוזיקלי ובהמשך את תגובות משתתפי הפעילות לאחר חוויית המוזיקה הבלתי נשכחת ב-Coke מיוזיק, חוויה שנוצרה כולה בהתאמה מיוחדת עד לפרטים הקטנים ביותר, והשנה עם מגוון שדרוגים והפתעות שהקפיצו את החוויה. אנו מודים לכל המשתתפים בפעילות ומאחלים המשך קיץ חווייתי, מלא בשמחה והנאה"

(יח"צ)
(יח"צ)
(יח"צ)
(לירון אפוטה)
(לירון אפוטה)
(לירון אפוטה)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר