אלול ירושלמי

אירועי שירת המונים לסליחה ובקשה לכבוד הימים הנוראים

בימים הקרובים ייערך אירוע 'בת קול' לשירת התעוררות לנשים בנוסף לאירוע 'שרות סליחה'. במקביל עיריית ירושלים הפיקה קליפ 'ויאמר סלחתי' עם ענקי הזמר החסידי שהתאחדו בלחן מיוחד לכבוד הימים הנוראים (מוזיקה, תרבות).

עיריית ירושלים בשורת מיזמי תרבות מוזיקאליים לרגל הימים הנוראים (צילום: שאטרסטוק)

עיריית ירושלים בשורת מיזמי תרבות מוזיקאליים לרגל הימים הנוראים: מהפכת מופעי התרבות בירושלים לא עוצרת לרגע. לרגל הימים הנוראים עיריית ירושלים הפיקה שורת אירועי תרבות מיוחדים למגזר החרדי.

ביום שלישי ד' בתשרי ייערך מופע המוני לנשים 'שרות סליחה 4' עם יפוש ברכהן, יהדות בלוך, תמר אנטון ויעל כליפא, בינהול מוזיקאלי של אלישבע אבר, ועם עטרה הפנר בבימוי וקטעי אמנות בליווי של לקהת נויה ביוזמת האגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים. ביום רביעי ה' בתשרי ייערך קומזיץ שירי הימים הנוראים עם האמנית אסתר כליפא ולהקתה, עם אמנית אורחת מארה"ב דבורה שוורץ ביוזמת האגף למורשת מן המזרח בעיריית ירושלים.

במוצאי שבת סליחות נערכו מעמדי סליחות של יצחק מאיר בבנייני האומה בירושלים ומעמד סליחות המוני יחד עם פיני איינהורן במלון רמדה.

בנוסף, לרגל הימים הנוראים עיריית ירושלים והאגף לתרבות תורנית הפיקו קליפ מיוחד "ויאמר סלחתי, יחד עם מקהלת 'נשמה' בלחן של איציק פילמר שמארח את חבריו הזמרים מוטי ויזל וארי היל.

בנוסף, בחול המועד סוכות ייערך מופע 'ישיבישר' – שירת המונים של בני הישיבות יחד עם היוצר יואלי דיקמן ורדיו קול ברמה.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "ירושלים היא לא רק בירת העם היהודי, היא גם מובילת התרבות היהודי בעולם כולו. שורת מיזמי התרבות שהובלנו לכבוד חגי תשרי ממשיכים את המסורת המפוארת של השנים האחרונות שמיצבה את ירושלים במקום הראשון באירועי תרבות ייחודיים. אם זה לנשים, לבני הישיבות, לבנות ואירועים נוספים של תפילה, שירה והתעוררות. ירושלים תמשיך להוביל את התרבות לכלל המגזרים, כיאה לעיר שהיא אורו של עולם"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר