גיל גרופ – עושים טוב בשטח:

ביקוש עצום להדפסת מיליון פרקי תהילים למען החטופים

חברת 'גיל גרופ' נרתמה ללא היסוס והפכה למשמעותית מאוד באחד המיזמים הגדולים ביותר: ריכוז אמירת פרקי תהלים במטרה להגיע למיליון פרקים למען השבת החטופים (חרדים, מלחמה).

אסף מגידו | כיכר השבת |
'גיל גרופ' במיזם הדפסת תהילים למען החטופים (צילום: באדיבות המצלם)

כולם עוקבים בדאגה גדולה אחר כל פיסת חדשות בנוגע לחטופים. עין לא נותרה אדישה מול אימהות שמתחננות לשוב בניהם ובנותיהם. תינוקות, ילדים, מבוגרים וזקנים, נחטפו אל מציאות קשה וכואבת שאיש אינו יכול לתאר. מה שכן אפשר לעשות, הוא מה שיהודי מאמין בו ובטוח בו: להתחזק בתפילות, לקרוע את השמים ולבקש בתחנונים מבורא עולם שירחם עליהם ויוציאם מצרה לרווחה ומאפילה לאורה ומשעבוד לגאולה.

משפחות רבות במטה החטופים, או כפי שחלקם מקפידים לקרוא לו, מטה השבים, ביקשו בכל לשון של בקשה להרבות בתפילות לזכות שובם לשלום ובמהרה של מאות הנחטפים בעזה. הציבור החרדי לא נותר אדיש. אלפי הפרשות חלה, ברכות, לימוד תודה, החלו להיעשות על ידי אנשים פרטיים ועכשיו היוזמות עולות שלב במטרה להגיע לקהל גדול בבת אחת ופשוט לבקוע שמים.

מיליון פרקי תהילים להשבת החטופים

חברת 'גיל גרופ' נרתמה ללא היסוס והפכה למשמעותית מאוד באחד המיזמים הגדולים ביותר: ריכוז אמירת פרקי תהלים במטרה להגיע למיליון פרקים. 'גיל גרופ' לקחה על עצמה הדפסה של אלפי כרטיסים ובהם מחולקים שמות חטופים ולצדם פרק תהלים. ככל שמעבירים הלאה יותר כרטיסים, כך מגיעים ליותר פרקי תהילים עבור יותר שמות. המונים מצטרפים באופן הזה לתפילה שבוקעת רקיעים. מי שעומדת מאחורי היוזמה, אליה נרתמה חברת 'גיל גרופ', היא אסטרטגית ויזמת חברתית, רוחמה כהנמן, שבאופן הזה למעשה, הפכה את בקשת משפחות החטופים, השבים, למעשה.

על מנת להקל על אנשים ולהפוך את הדבר לאפשרי, הודפסו אלפי כרטיסים קטנים. בצד אחד של הכרטיסים רשומים מספר שמות של חטופים (על פי הרשימה הידועה לציבור) ומאחורי כל כרטיס יש פרק תהילים. כדי להגיע לקבוצות גדולות, עמלים העומדים מאחורי המיזם, לחלק את הכרטיסים הללו בבתי ספר, ישיבות, סמינרים וכך מגיעים לכמות גדולה במיוחד של אנשים שכל אחד מהם ייקח כרטיס אחד או יותר, כפי יכולתו ואין יום שבו לא ייקראו מיליון פרקי תהילים למען שובם של החטופים.

גם מוסדות חינוך שמרניים ביותר קיבלו את ההשתתפות במיזם והוא חוצה לחלוטין את כל המגזרים כאחד. בתוך כיממה נרשמה הצלחה כל כך גדולה למיזם, בחסדי ה', ו'גיל גרופ' הבהירו שימשיכו להדפיס את הכרטיסים ככל שיעלה הצורך, על מנת שכל אחד ואחת בארץ ובעולם שירצו להיות חלק ממיזם מיליון פרקי התהילים להשבת החטופים, יוכלו להשתתף.

בשעות אלו ממש עמלים העומדים מאחורי הקלעים על תרגום החומרים לשפה האנגלית והם יודפסו מיד בתום עבודת הגרפיקה.

בואו נקרע יחד את השמים בתפילות והלוואי שנזכה כאן ועכשיו, לראות את כל החטופים, שבים לביתם בשלום, בריאים בגופם ובנפשם, אמן כן יהי רצון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר