ההזדמנות האחרונה

לקראת ההגרלה הגדולה של ישיבת אחינו, מי יקבל את הכסף?

ימים אחרונים להגרלה הגדולה • אלפים כבר הבטיחו את הזכיה שלהם, חלון ההזדמנות שלכם לזכייה של מאות אלפי שקלים במזומן נסגר • אל תפספסו את ההזדמנות האחרונה לרכישת כרטיס שיכניס עוד בחור לישיבה (בארץ)

אלפי משתתפים כבר ממתינים במתח על מנת לשמוע האם זכו באחת מעשרות ההגרלות (צילום: יח"צ)

לחץ אדיר במוקדי ההצטרפות לקראת השבוע האחרון להגרלת הענק של ישיבת אחינו לצעירים. ההגרלה הגדולה כוללת השנה מגוון פרסים מפתיעים. החל מהגרלת ענק על 360 אלף שקל במזומן, טיסה זוגית מרגשת לליזענסק בפולין, סט תכשיטי זהב לאשה המסורה, חבילת מוצרי חשמל מפנקים לבית, מערכת ישיבה סלונית נפתחת, חבילת קניה לקולקציית פסח בחנויות הנבחרות, שואב אבק רובוטי אישי ועוד.

לרכישת כרטיס הזהב הקליקו עכשיו >>>

גדולי הדור יצאו בקריאה מיוחדת לציבור להטות שכם ולהיות שותפים בזכויות העצומות של ישיבת אחינו לצעירים שהיא היום מוסד הדגל לקירוב בחורים לעולם התורה כחזונו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל אשר היה ממקימי ומייסדי הישיבה ועד סוף חייו דאג וקירב את בוגרי הישיבה באהבה מיוחדת ובמסירות עצומה.

גדולי הדור קבעו במכתבם כי זכות גדולה עד למאוד לקחת חלק במפעל זה וכל המשתתפים יזכו לרוב ברכה, רפואה ונחת מכל יוצאי חלציהם עד בלי די, ברכות מרטיטות שכולנו זקוקים להם בימים אלו…

אלפי משתתפים כבר ממתינים במתח על מנת לשמוע האם זכו באחת מעשרות ההגרלות על מגוון פרסים שווים במיוחד ובמיוחד בפרס הגדול על סך 360 אלף שקלים במזומן! עבור מי שעדיין לא הצטרף, מדובר בהזדמנות אחרונה לזכות בפרסי ענק וגם באלפי זכויות ושעות לימוד תורה.

עכשיו אתם יכולים לזכות בכפליים, גם בפרסי ענק וגם שותפות בקביעת עתידם של מאות ילדים, אלפי שעות גמרא ובחורים שהנשמה שלהם זועקת: אני רוצה ללמוד תורה!

רוצה להיות שותף? זכית! הקלק כאן לפרטים >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר