כך תשיגי עור בריא גם בחורף

רובינו נוטים לשמור היטב על עור הפנים בתקופת הקיץ, להתמרח היטב לפני כל יציאה אל השמש ולהתמגן באמצעים שונים מפני הקרינה המזיקה. מה שאנחנו לא יודעים- הוא שגם מזג האוויר החורפי – אינו מועיל למראה העור שלנו, ובתוספת אמצעי החימום שבהם אנו משתמשים- אנו גורמים לייבושו ולהיסדקותו.

mame | כיכר השבת |

עור בריא? זה דווקא קל!

חשוב לדעת שלשמירה על עור הפנים יש חשיבות עליונה גם ובעיקר בתקופת החורף. אם אנחנו מעוניינות ליהנות מעור פנים צעיר ורענן לאורך זמן רב, חשוב להתאים את הטיפול בעור הפנים ליובש העונתי, וללחלח אותו היטב. כמה טיפים שיעשו לכן חורף יפה.

רובינו נוטים לשמור היטב על עור הפנים בתקופת הקיץ, להתמרח היטב לפני כל יציאה אל השמש ולהתמגן באמצעים שונים מפני הקרינה המזיקה.

מה שאנחנו לא יודעים- הוא שגם מזג האוויר החורפי – אינו מועיל למראה העור שלנו, ובתוספת אמצעי החימום שבהם אנו משתמשים- אנו גורמים לייבושו ולהיסדקותו.

חשוב לדעת שלשמירה על עור הפנים יש חשיבות עליונה גם ובעיקר בתקופת החורף. אם אנחנו מעוניינות ליהנות מעור פנים צעיר ורענן לאורך זמן רב, חשוב להתאים את הטיפול בעור הפנים ליובש העונתי, וללחלח אותו היטב.

איך עושים זאת?

הנה כמה טיפים שיעזרו לכן לצלוח את החורף הזה עם עור רך ומלא חיוניות:

כלל ראשון: קרם לחות איכותי, המותאם לעור.

איך בוחרים קרם לחות?

הקפידי שיהיה על בסיס מים – ושלא יכיל חומרים מסוכנים לעור- ככל שהקרם יהיה ריחני פחות – הוא יהיה טבעי יותר.

מומלץ שיהיו בו אחוזי לחות רבים ככל הניתן, בייחוד אם את סובלת מעור יבש ושומני.

גם בחורף יש לשים לב כי קרם הלחות שלכן מכיל מסנני קרינה. אמנם השמש לא קופחת – אבל הקרינה ממשיכה לעבוד גם עכשיו.

לא בהכרח שככל שתשלמי יותר – תרוויחי קרם טוב יותר, ברוב הפעמים אנו משלמות בעיקר על המותג.

קראו את תווית המוצר לפני שאתן רצות לקופה. חומרים כמו רטינולA (חומר זה אינו מומלץ בייחוד עבור נשים הרות (מופיע גם בשמות Differin (adapelene)
Retin-A, Renova (tretinoin)
Retinoic acid
Retinol
Retinyl linoleate
Retinyl palmitate
avage -Tazarotene
Tazorac

עלולים לפגוע בעור לטווח הרחוק.

בדקו את תווית המוצר וודאו כי הוא אינו מכיל את החומרים הבאים.

פורמלדהיד המופיע כך: DMDM hydantoin, Diazolidinyl Urea, Imidazolidinyl urea, Quaternium-15.

ומרכיבים נוספים כמו: ,Dioxan BROMO-2-NITROPROPANE -1.3-DIOL, Benzalkonium chloride, Fragrance, Polyethylene glycol (PEG), Paraffinum, Toluene, Ammonium lauryl sulfate (ALS), ואלכוהול.

חומרים אלו- למרבה האירוניה משווקים במוצרים המיועדים לשמירה על העור ומניעת הזדקנותו, אך עלולים לגרום חלילה לסרטן העור ולהרס הקולגן.

אז קנינו קרם לחות, אבל זה עדיין לא מספיק.

עור הפנים הוא האיבר הגלוי היחיד מלבד כפות הידיים שבא במגע ישיר עם הרוח ומזג האויר, על מנת להגן עליו יש צורך בתחזוקה יומיומית שוטפת.

הקפידו על שטיפת פנים יומיומית במים פושרים ובסבון – אך לא כזה המכיל SLS ומייבש את העור. נוסף לכך בצעו את השטיפה בעדינות ולא באמצעות שפשוף חזק.

מים שווים בריאות

החורף מבלבל לנו את תחושת הצמא מה שעלול לגרום להתייבשות הנובעת מחוסר שתייה, אבל לא פחות מכך להתייבשות העור, שתו, והרבה – אפילו אם אתם לא ממש צמאים, העור שלכן יתחיל לחיות מחדש.

קר לכם? תלבשו שכבה נוספת...

מי לא אוהבת להתמכר לתחושת החמימות של מפזר החום, כשהיא חובקת בידיה ספל קפה חם? מי לא... מה לעשות שהפינוק הזה יכול לעלות לנו ביוקר...? הימנעו מחשיפת עור הפנים למכשירי החימום, הם מייבשים אותו ומזיקים לו. שמרו גם את "אמבטיות האש" מחוץ לתחום והסתפקו באמבטיה חמימה עד פושרת.

בסופו של דבר השמירה על עור הפנים אינה משימה מורכבת עד כדי כך, ועם טיפ טיפה מאמץ וכמה דקות של פינוק יומיומי יהיה לכן החורף עור זוהר, לח ובריא מתמיד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית