אנטי סרטנית: 'הכרובית'

התפתחות תאים סרטניים הם חלק מתהליך שעובר הגוף שלנו מדי יום, כדי למנוע התפתחות יתר של תאים סרטניים הגורמים למחלה להתפשט בגוף במקומות שונים, יש לנקוט ב'תזונה מונעת'. יש מזונות המסייעים לגוף למנוע התפתחות תאים הרסניים תוך שמירה על הטובים * ה'כרובית' היא אחת מהמזונות המונעים (בריאות)

Mame | כיכר השבת |
השמנת יתר היא אחת הבעיות הנפוצות בימינו, ישנם דרכים יעילות יותר ויעילות פחות להתמודד עם תופעה זו, ההשמנה מלבד המראv האסתטי השנוי במחלוקת שישנם כאלו אוהבים וחלקם פחות, היא גוררת עימה מחלות רבות, השומן אינו בריא לבריאות, וגורם ישיר למחלות כגון: סוכרת לחץ דם מחלות לב וכלי דם ואף להתפרצות מחלת הסרטן.

הרפואה המודרנית אמנם נותנת מענה לתופעות אלו, אך יחד עם זאת מחקרים הראו כי אנשים הסובלים מהשמנת יתר חשופים יותר לחלות במחלות שונות,.כדי להגן על הבריאות ולהמנע מלחלות במחלות אלו כדאי לנקוט בשיטה מונעת, כאשר חלילה מתגלה סרטן בגוף הטיפול המצוי הוא הקרנות כימותרפיה וכל מיני תרופות שהרפואה הקונבנציונאלית מציעה על מנת למגר את התופעה תרופות אלו אמנם מצילות את הגוף מהתאים הסרטניים אך יחד עם זאת פוגעים בתאים הבריאים והחיוניים לגוף.

כדי לעכב התפתחות מיותרת ולמנוע מהגוף לייצר תאים סרטניים רצוי לאזן את הגוף במזונות בריאים ומונעים. תזונה מונעת היא תהליך חשוב וחיוני לשמירה על הבריאות, אחד מהמזונות שנחשבים בריאים ומאזנים לגוף ואף מונעים מתאים סרטניים להתפתח היא לא אחרת מאשר 'הכרובית'.

הכרובית מכילה sulforaphane זהו חומר שהוכח בעל השפעה אנטי סרטנית, החומר הזה משתחרר בזמן לעיסת הכרובית, לכן שימו לב, כאשר אוכלים כרובית צריך ללעוס כמה שיותר על מנת לאפשר לחומר להשתחרר בצורה מקסימלית, חומר זה המופרש מהכרובית בשעת לעיסתה הורס את התאים הסרטניים מבלי לפגוע בתאים הבריאים, מה שבדכ' עושות תרופות שונות המיועדות לחיסול תאים סרטניים. אותו חומר אנטי סרטני ה- sulforaphane מצוי גם בברוקולי, אמנם בכמות פחותה מזו שבכרובית, אך כדאי מאד להתחיל לשלב ירקות אלו בתפריט היומי, כמובן לא לשכוח לבדוק להימנע מתולעים המצויים בירקות אלו.

כרובית בתנור: חבילתת כרוביות בדוקות ונקיות מתולעים, מניחים אותם בתבנית, יוצקים שמן זית מעל, מעט פלפל שחור ומעט מאד מלח, מכניסים לתנור עד להשחמה. בריא, פשוט וטעים..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית