הרכבת של אירופה יצאה לדרך?

בדרך כלל אני נמנעת מלפרסם תמונות קשות ברשת, אך הגיע הזמן שכולם יתעוררו מהסרט שהם חיים בו - סרט השלום לא יגיע למזרח התיכון והוא גם לא עוצר לביקור באירופה! דבר אחד אם הארופים לא יתעוררו ומהר הם יצטרכו להבין שהרכבת הסופית של אירופה יצא כבר לדרך והיא ממש לא מתכוונת לעשות הפסקה (אקטואליה)

טעות קשה טועה אירופה אית בכך שהיא חושבת שהיא יוצרת תיקון לשואה, בכך שהיא מכניסה קיצונים דתיים שתורתם אומנותם מלומדת בבסיסה ' על חרבך תחיה'. הטעות השניה והקשה עוד יותר שהם ממש לא מזהים את החיות שביער, בעוד יהדות אירופה עשתה הכל כדי להשתלב עדי כדי שהיהודי הגרמני עורר קינאה בגרמנים.

כידוע במשפט המפורסם, של אחד מאנשי ההסכמה אהיה יהודי בביתך ואדם בצאתך! כאן הנדנדה הפוכה, תיהיה מוסלמי בבית ותת אדם בצאתך! לא רק שלא מספיק שלא מקבלים אותם אלא שהם רוצים שכולם יהיו כמותם, כל המתאכזר על רחמנים סופו לרחם על אכזרים.

אין ספר שתורת ישראל רודפת שלום, אך גם כדי לעשות שלום ובכלל כדי לנהל חברה מתוקנת, מתחילים להכניס את הפושעים לכלא ורק אז מנסים לשלב אותם. אך מלכתחילה כל בר דעת מבין, אין היגיון לקחת כיבשה ‏וזאב ולכנס אותם יחדיו לכלוב משותף, אחרי הכל גם בגן חיות יש הפרדה והמשיח עדיין לא כאן!

לכל אלו שממהרים לומר ולחשוב שלא כל המוסלמים מאמינים שדתם מצווה לרצוח, ולא כל מה שלא ניראה כמותם ראוי להעלם מן העולם, אכן זו האמת. כי רק אחוז קטן משתייכים לזרם הקיצוני המדובר, אך אחוז קטן מאומה גדולה, זה המון!

על 75 מליון איש, תארו לכם 75 מליון פצצות פוטנציאליות שמאיימות להתפוצץ כל רגע , האחוז הקטן הזה הוא בגדר פצצת אטום. והינה אותה אירופה נחשפת לאותו אחוז קטן שרצה להשמיד לא רק יהודים, צועניים, המואים, לסביות, נכים פיזית ונפשית ובעלי ‏תסמונת דאון, 54 מליון איש ניזוקו מאחוז אחד - של אדם מטורף! ‏ מיצוי מזוקק של שנאה ורוע טהור מהסוג האיכותי ביותר במובן הרע של המילה.

היום, אותה אירופה חוזרת אותה גברת בשינוי ‏אדרת!

אין ספק שהרכבת הסופית של אירופה יצאה לדרך, השאלה היחידה היא לא אם אפשר לעצור אותה? אלא באיזה עוצמה היא הולכת להתרסק? והאם אפשר לדחות את הקץ? עלינו לעשות שביכולתנו להתגבר ולהתאחד, לפזר את האור שגלום בתוכנו ללא קשר לתוצאה, מפני שבעצם ריבוי האור דוחה את החושך..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית