אחת מול כולם: למה שרה נתניהו היא גיבורת החנוכה שלנו?

בכל חנוכה קמה ומתייצבת לה אל מול נרות החנוכה המרצדים דמות של גיבורה. אנחנו בחרנו השנה בגברת שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה. ויש לנו את כל הסיבות לזה

מאמע | כיכר השבת |
בכל חנוכה קמה ומתייצבת לה אל מול נרות החנוכה המרצדים דמות של גיבורה. כידוע, לאורך ההיסטורייה רבת השנים ולמודת המלחמות, השמחות והניסים, מי שהצליחו בסופו של דבר להוביל ולהכריע היו בלא מעט מקרים הנשים.

יש את הדמויות הידועות מהעבר, שהושרשו בנו ומלוות אותנו תמיד בתזכור של אות הגבורה הנשית בחג החנוכה.

בתקופה בה אנו אוחזים, ישראל 2016 עם קריצה גסה ל-2017 - ובתאריך יהודי תשע"ז, ישנה גיבורה שאולי רבים במדינתנו נהנים לחבוט בה, לנגוס בה בכל אייטם אפשרי וכמה שיותר לרסק. אנחנו ב"מאמע" בחרנו דווקא להביא כמה דברים המראים כי אותה הגברת היא ללא ספק גיבורה - הגברת הראשונה של מדינת ישראל, שרה נתניהו.

אחת מול כולם

תתארו לכם אישה שנתונה תחת מתקפה תקשורתית, שבאופן סביר לא ניתן לעמוד בה מנגד. כל אדם שיגיד או יוציא מילה קטנה לגנותה יזכה לבמה מטורפת - והיא שורדת את כולם. גם אם נעשו דברים כאלו ואחרים, כל עוד היא לא הוכחה כאשמה - אין לנו זכות לשפוט או לחרוץ את גורלה.

עזר כנגדו

הגב' שרה, כממלאת תפקיד חשוב - "אשתו של", בוחרת ללוות את בעלה עוד טרם היותו ראש ממשלה, לכל מקום בעולם. זה אפילו מעורר השתאות. היא אכן עזר. אך כמה קל לבוא ושוב להטיל כמין בצק שחור ופשוט למרוח את הרפש לכל הכיוונים. "היא לא נותנת לו לנשום". לכל מי שממש מעיק לו בגרון, או סתם קשה לראות זוגיות מתוקשרת במיטבה, שינוח. שרה היתה ותהיה. היא אשת ראש הממשלה. נקודה.

אשת החסד

את תרומתה המכובדת לקידום ילדים ונוער, הבנתה העמוקה בנפש הילד... כן, מי שזקוק לטיפול הגב' שרה נתניהו תהיה שם בשבילו. היא מבינה בנפש האדם ולא מעט שפגשו אותה לשיחת נפש מרגיעה חבים לה רבות על כך.

סיפורי גבורה על הובלה, נחישות ונצחון תמיד היו ויהיו. אבל סיפורה של שרה מסמל לא פחות גבורה ועמידה איתנה במלחמה מול תקשורת עוינת, מול כאלו שלא ממש מחבבים, מפרגנים ובוחרים לראות את הרע. אנחנו בחרנו בטוב. ב"מעטים מול רבים".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית