עידן הנשים הבריאות

השראה: איך להגיע רחוק בלי לוותר על הבריאות

שורת משפיעות בגזרה הנשית בארץ עוצרות רגע את המירוץ ועולות על במה אחת עם מגוון הרצאות מרתקות ומלאות השראה. כנס "אישה בריאה" כבר כאן - וגם את תהיי שם

ריבה רפפורט | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הערב (רביעי) יתקיים כנס "אישה בריאה", במלון וולדורף אסטוריה בירושלים. כנס היסטורי שיעסוק בכל מה שקשור בבריאות שלנו, כנשים, אמהות ובעלות קריירה.

איך מתמודדים עם סדר יום עמוס? אילו אתגרים מצפים לנו בכל גיל? כיצד בריאות קשורה באופן ישיר לזוגיות ושלל נושאים אקטואליים נוספים שיעלו במגוון הרצאות מרתקות.

ד"ר חנה קטן

תהיה איתנו ד"ר חנה קטן, רופאת נשים מומחית שהיא גם מטפלת רגשית המתעסקת בכל תחום סביב בריאות האישה - זוגיות, אתגרי גיל, ליווי כלות, פוריות, הריון, ונדודי שינה.

רבקה רביץ, ראש סגל נשיא המדינה

מכירים אם ל-11 שהיא ראש סגל של נשיא המדינה? האגדה מספרת שיש אחת כזאת ושמה רבקה רביץ, חרדית שמגדלת פי 3 ילדים מהממוצע בארץ ותוך כדי אוחזת בתפקיד מרשים כראש הסגל של נשיא מדינת ישראל ראובן ריבלין. כוח נשי הוא משהו שהיא לא מחביאה במגירה והיא חושבת שללא בריאות כל זה לא היה קורה.

נויה מנדל, סטדנאפיסטית

אישיות מדהימה נוספת זו נויה מנדל שתעלה במופע סטנדאפ מלא. היא לא רק קומקיאית, שחקנית ומצחיקה שמעלה אנרגיה חיובית וכיף בכל הופעה שלה, אלא בחכמה ושנינות היא מצליחה גם לרגש ולהעצים, ללמד איך לקחת בצחוק את ההתמודדויות הקשות ביום יום ומוכיחה איך אפשר לנהל בית וזוגיות, לגדל ילדים ובמקביל לשגשג בעבודה - ולא את לא צריכה להיות בעלת כוחות על טבעיים.

הרביעית נקראת פדות רוטנמר, אבל ידועה בעיקר כ"הגמדה שמכוונת גבוה". היא לא נותנת לפרט שולי כמו מספר הסנטימטרים שהתברכה בו לעצור אותה. הירח הוא רק תחנה קרובה ל"השמים הם הגבול". כמה שחשבתן שקשה לחלום רחוק, דמיינו את זה עם פחות מטר בגובה. רק שמבחינתה של פדות זו בכלל מתנה ולא אתגר ובטח לא קושי.

פדות היא המורה הכי מעוררת השראה בישראל שמתחילה את הבוקר בנשיקות לתלמידות ופתיחת שערים לחלומות הכי גדולים שלהן. "לעולם אל תתני לאנשים לומר לך שמשהו לא אפשרי - כי אין דבר כזה" זה המנטרה שלה.

מאמע מבית כיכר השבת מזמינה אותך להשתתף בכנס "אישה בריאה". בואי ליהנות מערב חוויתי שיאפשר לך לקחת נשימה עמוקה, להתבונן ולהתמקד בדבר החשוב ביותר - הבריאות שלך.

כנס הבריאות הדיגיטלי אישה בריאה - 11.7.18 יום רביעי כ"ח תמוז | מלון וולדורף אסטוריה ירושלים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית