שרית חדד; חוזרת בתשובה?

נראה שגם היא עלתה על הטרנד החדש, 'החזרה בתשובה' שהוא 'הדבר הבא' שיר המתאר מצב מצוי בחברה החילונית בה חוזרי בתשובה רבים נמצאים. השיר מתאר בחורה בשם רינה שחזרה בתשובה ומבטא את שפתה דיבוריה ואיך היא משנה את אורח חייה בהתאם * ימות המשיח כבר אמרנו?? (תרבות)

מאמע | כיכר השבת |
שרית חדד השיקה סינגל חדש "חוזרת בתשובה", לטענתה היא מתארת תופעה קיימת בחברה בת זמננו, ואין לה שום בעיה עם זה שיחשבו שהיא מתקרבת לדת..

חוזרת בתשובה - תופעה הולכת ומתרבה..

לפני שנה רינת החליטה, שהיא חוזרת בתשובה קרעה את כל הבגדים הלא צנועים שלה, הלכה לרב שם מסדרים לה שידוך עם תלמיד חכם. אמרה שדי וכבר נמאס לה מכל הבלאגן ועכשיו היא מסתובבת רק עם הרבנית מרים.

בכל יום היא מתפללת מדברת עם אלוקים וכל החברות אומרות שהיא ירדה מהפסים. היא ממש לא מוותרת ממשיכה להאמין יום יבוא כולם יבינו, זו היא דרך לחיים. לקחה לה תיק נסעה לאומן חזרה משם באורות מטורפים ועכשיו היא מאושרת לא אכפת לה מה אומרים.

וגם בפייסבוק היא החליטה לחסום את כל החברים כתבה פוסט משיח בא ואשרי המאמין ועכשיו היא גרה בדירה שכורה במאה שערים בכל יום היא מתפללת מדברת עם אלוקים. וכל החברות אומרות שהיא ירדה מהפסים היא ממש לא מוותרת ממשיכה להאמין יום יבוא כולם יבינו זו היא דרך לחיים.

וגם ברגעים הקשים היא תמיד תחייך ותראה לכולם שהיא לא נשברת, ברוך ה'.. הכל לטובה היא אומרת.

מילים: משה בן אברהם וגולן אברהם, לחן: משה בן אברהם, עיבוד והפקה מוסיקלית: יעקב למאי

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית