איך הצליחו לפגוע בך?

כל העולם הזדעזע, מה גם לבלגיה הגיעו? הרי ויוה לה בלגיה איך הצליחו לפגוע באימפריה הזו? כל חשבונות האינטרנט החליפו תמונתם מתמונת דגל צרפת לדגל הבלגי כאות הזדהות. פלאי עולם ואתרי תיירות רבים שינו צבעם והדליקו נרות בחצרות ביתם, כל העולם נושא מבטו מבט של רחמים, אוי בלגיה, בלגיה (תרבות)

גילי ש. | כיכר השבת |
כל העולם הזדעזע, מה גם לבלגיה הגיעו? הרי ויוה לה בלגיה איך הצליחו לפגוע באימפריה הזו? כל חשבונות האינטרנט החליפו תמונתם מתמונת דגל צרפת לדגל הבלגי כאות הזדהות. פלאי עולם ואתרי תיירות רבים שינו צבעם והדליקו נרות בחצרות ביתם, מחפשים כולם אם יש להם מכר בבלגיה אפילו אם הוא השכן של השכן של השכן רק להגיד שיש להם קרבן קרוב שראה מקרוב את שקרה, כל העולם נושא מבטו, מבט של רחמים, אוי בלגיה בלגיה..

איך הצליחו לפגוע גם בך?

וצרפת כאם תומכת באה להצטופף יחד כאות הזדהות, כן גם אצלינו זה קרה, בואו אילינו נדבר על הצרות ועל המתקפה
הנוראית ואיזה פראי אדם, ולמה שיהרגו אנשים חפים מפשע? רק רצו לנסוע ולפרוש כנף לארץ אחרת,והינה סיימו את חייהם מחכים בטרמינל.

ואני,

אוי אני.. יושבת ומביטה בתמונות, מנסה להזדהות ואולי אפילו קצת לרחם. מה קורה איתך גברת? איפה הרחמנים בני רחמנים? מדוע שלא תשני גם את את התמונה ותתחילי לזכור את התאריך הנורא!

אבל לא,
כי אולי אני לא צבועה,
אולי קשה לי משחק הרחמים הזה,
קשה לי עם הפרצופים השקרנים הללו..

עם מה אני אזדהה? על משהו שהמדינה שלי עוברת 24/7? על מה אני אבכה? כבר יבשו הדמעות במאגר הדמעות שלי למען החיילים, על הילדים, על המשפחות שמתפרקות בגלל שטוף מח אכזר. וכי מה אתם עושים בשבילנו עולם השקר? שנדקרים אצלינו על ימין ועל שמאל ואתם אפילו לא בודקים אם הכל בסדר..

במקום לבדוק את הילד שננשך, אתם בודקים את השיניים של הכלב כדי לבדוק אם לא נפגע. איפה אתם שאנחנו יוצאים החוצה ומסתכלים למעלה של יפול טיל למטה שלא יצא איזה ערבי מאיזו מנהרה בצדדים שלא יבוא מחבל עם רכבו ומאחורי שלא ידקרו חלילה, אפילו מקדימה הצליחו להגיע, אבל אנחנו לא נכנעים ,ולא מחפשים את ״מצעד הרחמים״ שלכם!

אז כן..

כאילו בדה ז׳ה וו עכשיו הכל יקרה שוב כמו בצרפת תתחילו לדון על כמה מסוכן וכמה אי אפשר לסמוך, אבל עד שתעלה ישראל שוב לכותרות ששוב ישראל עשתה טעות וצריך לרחם על הפליטים..

ומי אנחנו? גם אנחנו פליטים מכל חוצות העולם שמצאו להם מנוח לרגליהם.. באדמה ש ל נ ו! לא לקחנו לאפחד! אבל עדיין לטענתכם לא מגיע לנו, והאסטרטגיה שלנו היא מוטעית וזה לא נורא תסבלו קצת, הרי פלסטין היא לא שלנו לטענתכם, אז שהישראלים יאכלו את הדייסה שהכינו לעצמם, אז לא, אני לא מצליחה להוריד דמעה, אני באמת מתפללת לשלום הפצועים ולאף אדם לא מגיע שיגדעו את חייו בגלל שנאה. אבל לא, יותר מזה לא מצליחה להזדהות, כי בפי יש רק משפט אחד.

תחיה ישראל! וכן, יותר מזה לא מצליחה לתת.

מצטערת..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית