גם אתם יכולים: 3 טרנדים שכל העשירים מכורים אליהם

2 מעצבות מובילות מלוס אנג'לס, מקום משכנם של לא מעט עשירים ומפורסמים, מספרות על המגמות שכולם בעיר המלאכים הכניסו לביתם. ותתפלאו, לא בשמיים היא (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: Spacejoy on Unsplash)

כשאנו רוצים ללמוד משהו, עלינו לפנות למומחים ובעלי הניסיון בתחום ולכן זה אך טבעי שכדי להכיר מגמות חדשות שישדרגו את חזות ביתנו, נישא עינינו לעשירים ומפורסמים המתגוררים בלוס אנג'לס ואף יותר טוב, לאנשים שסגננו להם את הוילות.

אז לשם כך, בין פגישות עם לקוחות וביקורים בפרויקטים, כישרונות העיצוב האהובים עלינו מעיר המלאכים מתנדבים לספר כיצד כדאי לשדרג את החדרים שלנו בימים אלו.

1. ראטן

ראטן הוא שם עממי של כ-600 מינים של דקל, הגדלים באזורים טרופיים באסיה, אפריקה ואוסטרליה - על פי ויקיפדיה. ובתכלס: מדובר בקש. "קש פופולרי מאוד כרגע וניתן לשלב אותו עם מגוון רחב של סגנונות עיצוב", אומרת המעצבת טרזנה לינדזי פנינגטון. "בגלל שהוא קל משקל ואוורירי, הראטן מעניק אווירה שובבה לכל חלל. הוספת מראה ממוסגרת בראטן או שולחן שעשוי כולו מראטן הם עדכון פשוט ומרענן, בעוד שבחירה ביצירות גדולות יותר כמו ספות וכיסאות מקש היא אמירה גדולה וחופית יותר".

(צילום: Hutomo Abrianto on Unsplash)

2. פריטים גדולים במיוחד

שלבי ג'ירארד, סמנכ"לית קריאייטיב ועיצוב בחברת "הייבנלי", אומרת: "הלקוחות שלי אימצו גישה מינימליסטית שמתמקדת בפחות פיסים, אבל בגודל אוברסייז. מספות עמוקות וגדולות עם כריות קטיפה ומיטות אפיריון עוטפות ועד יצירות אמנות מסיביות, אני מוצאת אלמנטים ייחודיים שבאמת עומדים בפני עצמם ו'עושים' את החלל".

3. ריהוט מעוקל

"ריהוט עגלגל עושה קאמבק כבר כמה שנים", אומרת פנינגטון "ובהחלט יש לו מקום באסתטיקה קליפורנית נינוחה ובכלל". "אני אוהבת שהקימורים משולבים בצורה בלתי צפויה כמו ברגלי השולחן ולא בחלק העליון שלו, או בארונות ולא בכיסאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר