כיכר השבת

גורם בש"ס על כישלון ההנהגה:

"מרן הרב עובדיה לא מודע לאיבה שיש בין ישי ודרעי"

תנועת ש"ס בדרך לקריסה מוחלטת, כך מתריעים לא מעט אישים ובכירים במפלגה בשיחות עם "כיכר השבת". כולם מדברים על כישלונה של הנהגת השלישייה בתנועה והצורך הדחוף להכריע בשאלת יו"ר התנועה. "כל אחד מראה לרב תמונה שונה והרב לא מודע לאיבה שיש בין ישי ודרעי", הם אומרים (חרדים)

188
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ג בניסן | 03.04.13
"הרב לא מודע לאיבה". ישי דורעי אצל הגר"ע יוסף
"הרב לא מודע לאיבה". ישי דורעי אצל הגר"ע יוסף (צילום: יעקב כהן)

כישלון ההנהגה: שובו של אריה דרעי לתנועת ש"ס ופיצול הנהגת המפלגה בין שלושה אנשים, אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס, מביא בכירים במפלגה להתריע כי התנועה בדרך לקריסה מוחלטת.

אם מישהו חשב לעצמו שהנהגת הש"ס, הכושלת, הצליחה לאחות את השברים ולשתף פעולה, מתברר כי זו טעות. מאחורי הקלעים, ממש בימים אלו כמו בכל יום בחודשים האחרונים, מתנהל לו קרב אימים בין שני יושבי-הראש לשעבר של התנועה, אריה דרעי ואלי ישי, כאשר כל אחד מנסה למנוע מחברו להתקדם אל עבר התפקיד הנחשק.

בעוד אריה דרעי עושה ככל יכולתו כדי לקבל את תפקיד יושב-ראש המפלגה, הרי שאלי ישי מנסה בכל כוחו למנוע ממנו לקבל את התואר.

בתחילת השבוע, ערב חג שביעי של פסח, הגיע נשיא המדינה שמעון פרס למעונו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף, בבית הרב חשבו לראות לחיצת יד בין דרעי לישי שהשתתפו בביקור, אך הביקור הסתיים, אלי ישי יצא מהבית ואריה דרעי לא החליף עימו אפילו 'חג שמח' נימוסי.

"הכעס והאיבה שיש בין השניים ניכרו היטב", אומר ל"כיכר השבת" גורם שהשתתף בפגישה, "הם פשוט ישבו זה מול זה, ומי שהיה צופה בהם מהצד היה חושב שמדובר בשני אויבים שהגיעו לבוררות אצל נשיא המדינה ומרן מאור ישראל. אם הם מתנהגים כך בפני הרב והנשיא, מעניין איך הם מתייחסים אחד לשני כשהם נמצאים מחוץ לבית הרב והרחק מעדשות המצלמות".

בכירי ש"ס שמכירים היטב את התנועה שנים רבות, מוסיפים ואומרים כי התנועה נמצאת רגע לפני קריסה. "המצב היום מבולבל מתמיד, כשיש נושא שצריך להכריע בו - אנחנו לא יודעים מה לעשות, אם נקבל החלטה שלא מתאימה לדרעי ההשלכות לא יהיו נעימות. אם נקבל החלטה שלא מתאימה לישי הוא ינסה לטרפד את זה בכל כוחו. איך הם מצפים מאתנו לנהל את התנועה", הם תוהים.

גורם בש"ס המעורה בנושא הבחירות לרבנים הראשיים לישראל, מספר ל"כיכר השבת" כי "אחד מראשי ש"ס פתח במגעים עם הבית היהודי כדי להבטיח את תפקיד הרב הראשי הספרדי לאחד מהרבנים החרדים, הנושא החל להתקדם בקצב יפה עד שחבר אחר בהנהגת התנועה ניגש למרן הרב עובדיה יוסף ואמר לו 'הרב, רוב הנציגים בגוף הבוחר לרבנות הם חרדים משלנו, בנט לא יצליח למנוע את בחירת הרבנים החרדים'. הרב ששמע זאת אמר לו אם זה כך, לא צריך להגיע להבנות עם הבית היהודי".

"הרב לא ידע", אומר הגורם, "שעם הצעת חוק הכי פשוטה שבנט יעביר כל המפה תשתנה ברגע, ואז לא יהיה אף רב ראשי חרדי. ככה מתנהלת תנועת ש"ס, כל אחד מראה לרב תמונה שונה והרב לא מודע לאיבה שיש בין שני המנהיגים".

"תנועת ש"ס מתפרקת" (צילום: פלאש 90)

בעוד חודשים ספורים יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות, וגם שם המצב לא ברור. "כל נציג מחליט שהוא המועמד בבחירות ואין מי שיוכל לנהל את זה", אומר בכיר בתנועה, "כשיש נציג כושל שהחליט שהוא מתמודד שוב, מי יכול לבוא ולומר לו 'אתה לא מתאים', אף אחד. אם יבא דרעי ויאמר זאת, הוא יענה לו שהוא איש של אלי ישי. אם יבוא ישי ויאמר זאת, הוא יענה שהוא נציג של אריה דרעי".

"תנועת ש"ס מתפרקת לעיניהם של מקבלי ההחלטות האמיתיים בתנועה ונראה שלהם זה לא אכפת, שאף אחד לא יופתע אם ש"ס תקרוס בבחירות לרשויות המקומיות", מוסיף הבכיר ומזהיר.

"חייבים לקבל החלטה", מסכם אחד מפקידי ש"ס הבכירים, "זה כבר לא סוד שההנהגה המשולשת כשלה ובגדול, האנשים שנמצאים למעלה חייבים לקבל החלטה ולמנות יו"ר לש"ס, ולא אכפת לנו מי זה, דרעי או ישי, העיקר שיהיה ראש אחד, שיהיה מי שיתן הוראות, ולא כמו היום שאתה שומע שלושה קולות שונים ואתה כפקיד צריך להחליט למי להקשיב ואז לחטוף צעקות משני חברי ההנהגה האחרים".

באשר לשאלת מיליון הדולר, מי יזכה בתואר הנחשק של יו"ר ש"ס, אומר גורם המקורב לרחוב הקבלן 45 כי "אלי ישי נמצא בסכסוך עם מקורבי הגר"ע, כך שאין מצב בו ישי יקבל את התואר. אטיאס לא שואף לזה ונראה כי הוא תומך בדרעי. דרעי עצמו בטוח שבסוף הוא יקבל את התואר, השאלה היא מתי".

ולסיום, עדות נוספת למלחמה שמתנהלת מאחורי הקלעים ברחוב הקבלן 45, מפרסם הבוקר הפרשן אבי בלום כי "ערב חג הפסח, הביע ישי משאלה להיכנס למרן הגר"ע יוסף מיד לאחר החג ולדרוש את 'השבת הפיקדון' וקבלת תפקיד היו"ר בחזרה. במהלך חג שביעי של פסח, הוא הכין את הקרקע, כשתיאר באוזני מרן הגר"ע יוסף איך דרעי קפץ לביקור חג ברחוב חזו"א בבני ברק, אחרי ולמרות פרשת הרב אמנון יצחק".

"ישי מאמין שלתרחיש קבלת הראשות בחזרה יש סיכוי במידה ודרעי ירוץ לראשות עיריית ירושלים ויותיר לו את הזירה הארצית, רק שדרעי לא מתכוון לעבוד בשירות ישי ומוסיף לדרוש הכרעה ברורה בסוגיית תפקיד היו"ר, לפני כל החלטה אחרת שתתקבל", כתב בלום.

תוכן שאסור לפספס
188 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
59
יודע. זה ראיה שכל מה שאמרו לו על הרב אמנון אז הוא לא ידע את האמת אלא את מה שאמרו לו.
אבי04.04.13
58
וחייבים כל הרבנים מגדולם ועד קטנם,לשמוע לפסיקותיו התורניות. ואסור להרהר אחר דבריו שכן גחלתו ונשכיתו כנשיכת נחש שרף ועקרב גם יחד.
יהודה04.04.13
אתה רציני או ציני? דרעי גדול הדור? גם בבדיחה אסור. מר״ן יש רק אחד.
ציניקן05.04.13
57
הרס החצי שנה את מה שאלי בנה ב 13 שנה כל בר דעת סולד ממפלגת שס בימים אלו. הבחור מחזיר את פולחן האישיות , כבוד, כסף, נקמות ועוד.
רביד04.04.13

הצגת כל התגובות

56
ברור לכל ששס הולכת להפסיד את הכל גם את המועצות הדתיות . ולמה ???? כי מי שיקבע את עתיד שס אלה אך ורק ציבור הבוחרים . והפעם הבוחרים החליטו לא לשס נקודה . אז כל העבריינים מהמועצות הדתיות ושאר כנופית שס צרכים ללכת לחפש קומבינה אחרת . !!!!!!
שפוי04.04.13
על אף העובדה שהם השיגו מנדטים כמו הבית היהודי פחות או יותר.
Shout4Heaven04.04.13
55
הפעם שס קיבלו 11 פעם הבאה הם 5 לא יותר . ובא לציון גואל .
אורי03.04.13
54
אמנון יצחק רשע מרושע מאד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריק חג'בי03.04.13
מה נענה אנן בתריה
יהודה03.04.13
53
אמנון יצחק אדם רע רע רע ורשע מרושע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר לפיד03.04.13
52
"הכעס והאיבה שיש בין השניים ניכרו היטב", ציטוט. לחם חוק בשס'
אנ''ש03.04.13
51
עוד 200 שנה משום שאחרי זה יהיה בהר נוף אש וגופרית (אולי כדאי לי למכור את הדירה שלי כבר עכשיו...(:
ש 03.04.13
50
דרעי הרים את שס וביא לה 17 מדטים ברגע שיצא שס ירדה תיפקחו את העניים אם דרעי יניג שס תצליח
מרים14.04.13
49
בדרגת הרבנים הגדולים כי הוא גם גדול בתורה .וגם ממולח בפוליטיקה . ולכן דרעי הוא המרן של ימינו. ומשתווה לענקי הדור של פעם.
שסניק בגלל דרעי03.04.13
48
הוא יודע בלי שמספרים ברוח קודשו וגם מאת המריבה הזאת הוא חזה אלא שרצונו בכך ונגלה יותר מאוחר מה היתה כוונתו
חסיד03.04.13
47
ברוך ה' שהפסיק מועדון חילול השבת של המאבטחים כל שבת בהקבלן 45 כתושב הר נוף צרם לי לראות מדי שבת גדודי מאבטחים מעשנים ומדברים בטלפן מחוץ לבית גדול הדור, ושרי שס לשעבר יצליח לשרוד בלי מאבטחים (שממומנים מכספי המסים שלנו).
shishi03.04.13
46
גם למר"ן אתם צריכים לבקש סליחה על השקרים והמחלוקת שעשיתם כביכול בשמו !!
יוסף03.04.13
ועוד עשרות רבנים ת"ח גדולים וראשי ישיבות שביזה ברבים
אלי03.04.13
45
את האמת על הרב אמנון יצחק. והגיב לפי מה שהלעיטו אותו. הרב אמנון צדק.
אא03.04.13
בס"ד. כולם יודעים מה אמר הרב אמנון יצחק, גם הציבור הרחב יודע למה הוא התכוון. חלק גדול מהגרופיות של הרב פשוט עיוורים לגמרי, הוא סינוור אותם על ידי יכולת הדיבור הגבוהה שלו, עד שהוא יוכל להגיד מה שירצה על כל דבר ויענו אמן.
Shout4Heaven03.04.13
שיש דברים שמרן לא יודע
דוד03.04.13
צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אחת03.04.13
מה שברור זה שכל מה שכתוב בתגובות זה לשון הרע ואני מוחה בכל הלשון הרע הזה ואני חושב שצריך שלא היה תגובות פו כי זה גורם לרכילות
אליהו גבאי04.04.13
44
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה03.04.13
43
עוד מעט יבוא המשיח בעזרת 'ה וניראה מי יהיה צודק ועמ מי האמת השקרנים שהם לפיד בנט שס וכל המרעישין בישין ורע או הצדיק הרב אמנון יצחק שעשה כל כך למען העם בלי הממשלה הארורה אתם שוכחים את הסיפור על קמצא ובר קמצא איך חרבה ירושלים. בעקבות שפיכות הדמים ושלא מחו תלמידי חכמים שהוציא בעל הבית בר קמצא והיה מוכן
הראל הדתי03.04.13
42
הגיע הזמן שתנועה שמנציחה את הפער בין אשכנזים לספרדים תרד מן המפה הפוליטית. בזמנה שהיא קמה זה היה נחוץ. היום הם משמרים את הפער! גאולה שלמה בקרוב!!!
עמ"י חי03.04.13
41
זה לא יקרה בחיים בזכות מרן, אף אחד לא יפתח פה ליד מרן!!
יצחק התימני03.04.13
40
גדול הדור
שר הכיכר03.04.13
גדול הדור!!!!!!!!!!!!!!!!! בל שום פקפוק!!!!!!!!!!!
יהודית03.04.13
חלק לעלום הבא.
מישהו03.04.13
39
זה אחד הסיבות שבחרתי הפעם ג' !! מחלוקת שקרים ושנאה ללא הפסקה בש"ס !!
בוזגלו03.04.13
38
נו באמת ... רק זה מר"ן לא יודע על ש"ס ? השאלה מתי יספרו לא שש"ס באופוזיציה ...
חסיד דן סגל03.04.13
37
תמשיכו כך זה טוב לכולנו
מרוראי10.04.13
36
שש"ס עובדים על הרב עובדיה .כולם הכחישו,לא??? והנה בכירי ש"ס אומרים בפירוש "כל אחד מראה לרב תמונה שונה והרב לא מודע לאיבה שיש בין שני המנהיגים".
גילוי-דעת03.04.13
35
ומשחק אותה על כאילו. כאילו הוא לא יודע כלום. אבל בפנים הכל ידוע והמבין יבין.
שסניק בגלל דרעי03.04.13
34
עכשיו גם הכתב המהולל של האתר מודה שמספרים לרב עובדיה מה שרוצים יישר כוח הכתב שאומר את האמת. ולך דרעי הרשע אומר תחזור בתשובה מהר פן מעט הזכויות שנשארו לך (אם נשארו..)יעברו לאיש האמת בדור הזה שלא פחד להגיד את האמת ועכשיו תשב באופוזיציה עבריין מורשע.
מאיר זיתון03.04.13
אמנון צדק???? היכן 18 מנדטים שהבטיח בתחילת הבחירות שמפלגתו תקבל? היכן 10 מנדטים 2 ספרות מינימום שהבטיח בסוף שיקבל? (אחרי שהבין ש 18 מנדטים זה בדיחה עלובה) בהרצאה לפני 13 שנה בנאות אפקה ת"א אמר שש"ס תקבל 34 מנדטים, גם בזה הוא צדק??? (ההרצאה הזאת מתועדת באתר שופר) כדי להלחם במרן הרב עובדיה ובש"ס ה
R03.04.13
33
לשמוע ולהבין את הצד האחר איך הם רוצים להיות בקואליציה
כיכר03.04.13
32
תבואו לבקר באלעד באלעד ראש העיר הוא מטעם ש''ס
אלעדי03.04.13
31
מי הוא הגורם המלכלך את תנועת ש״ס הקדושה? מי הוא אותו גורם המתחבא בעילום שם? איזה אינטרסים יש לאותו גורם? הגורם הזה לא גבר. הייתכן שמר״ן לא יודע? פתאום מאכילים את מר״ן בחצאי דברים על הבחירות לרבנות? תמיד אמרו שמר״ן ומר״ן יודע ויודע בבירור??? כשניראה שהמלחמה על כס הי״ור היא דאגה לשכבות החלשות. או אפי
דמגוגיה03.04.13
30
ואוכלים אחד את השני חחחחח.... ממש מגיע להם להתרסק !!!
יוסי השמן 03.04.13
אתה תראה בחשבון הבנק שלך
שתתפוצץ יוסי03.04.13
29
בס"ד נוראיים וקשים,ימים של חשבון נפש עם עצמנו ועם מה שקרה ל-24 אלף תלמידיו של ר' עקיבא ועל מה כי לא נתנו כבוד זה לזה מה ההבדל בין ימינו לבין הימים ההם, איך אתם רוצים שהקב"ה לא יכעס עלינו רחמ"ל ה' ישמור אנא מכם במקום להדליק את המדורה שעדין טרם הגיע זמנה בל"ג בעומר כבו אותה ברגע זה ועכשיו ותנסו לקרב
שס"ית14.04.13
28
יצאו נגד הרב אמנון יצחק וזה מה שקרה להם, מקווה שאנשים עכשיו רואים טוב ויודעים לצד מי האמת.
ליאל03.04.13
27
חזק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בתאלוששש03.04.13
26
הטוקבקיסטים של מחלל שם שמים ברבים אמנון יצחק (ה׳ יחזירהו בתשובה אמן) חזרו לפעול ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה03.04.13
25
ושלא יגידו שלא אמרו להם !!!
משה עמר03.04.13
24
כמה שפחות מפלגות יותר טוב
רוצה שלום05.04.13
23
זה לא חידוש שעסקני הציבור שלנו מאכילים את הרבנים תותים. הגיע הזמן לשינוי מהותי בציבור. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לא מודע03.04.13
22
תפסיק לקחת כדורים ותעורר, זה שס' עוד לא קלטת? וקצת דרך ארץ לא תזיק כשאתה מדבר על הרב אמנון יצחק.
אנ''ש03.04.13
למה מי הוא???
יצחק התימני03.04.13
21
לש''ס אסור להביא את המועמד שלה סמוך למועד הבחירות ומי שגר ועוקב אחרי הפוליטיקה באלעד יודע בדיוק למה אני מתכוון. עיינו ערך הרב קריספל צביקה כהן ור' עידן
אלעדי03.04.13
20
וקם שבט מישראל, זה הציבור הספרדי. ומחץ פאתי מואב, כח להשפיע ימחץ את ש"ס. וקרקר כל בני שת, אלא הספרדים שיצביעו בהמוניהם, ויביסו האשכנזים.ואז ר' אמנון יתגלה כמשיח.
דן סגל03.04.13
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יהודה03.04.13
ח אזז אולי נשלח לשם את אמנון והוא יהיה בחברה טובה
נורמלי03.04.13
19
אלי מספיק זה לא תוניסיה של בורגיבה קיבלת שתים עשרה שנה תן לאריה קדנציה אחת ונראה רואים שרק אנשים שלא נכנכים כמו בנט ולפיד עושים עבודה צריך מנהיג ואתה לא כזה תלמד באופוזיציה הפנימית ותוכיח את עצמך כל הכבוד לך עד היום אנחנו רוצים שינוי
דידי03.04.13
18
הרב היה במינוי של דרעי הוא יודע שאחד לא רוצה את השני מה פתאום לא יודע
ilan03.04.13
17
ציבור האברכים והישיבות רוצה מנהיג איכותי ותורני ואמין ונאמן, והיחיד מביניהם הוא הר' אליהו ישי הי"ו הנאמן באמת לדעת תורה, ועושה ומעשה למען ציבור בני התורה וחלילה לא ליו"ר שהוא וסביבתו ריקים ופוחזים ומושחתים ... כל מי שיודע היכן הם היו עד שדרעי נכנס הם הם פגעו במרן רבינו שליט"א בכל התקופה הזאת וחיבל
יעקב03.04.13
יעקב,אין לך מושג מי זה אלי ישי.הוא יעשה הכל כולל לרסק את ש"ס העיקר שדרעי לא ימונה ליו"ר.ואם אתה מדבר על כניעה למרן,אני רוצה להזכיר לך שדרעי השפיל את עצמו,לא פתח מפלגה ןהסכים להיות מספר 2,כשאלי ישי-זה שתקע לו סכין בגב ב1999- מספר 1.אז תרגיע .אין אין על אריה !!!!!!!!
אברהם04.04.13
16
הם רבים על מי יישב בכיסא ליד טיבי !
חסיד דן סגל 03.04.13
15
בכניסה לכלא מעשיהו.והכי טוב לשס זה לתת לכוללללם להיות מנהיגים.שלא שומעים לרב הרב לא שומע גם חחחח
אלי ישן03.04.13
14
מה קרה? מבזים את מרן הוא כביכול לא יודע לפני כמה חודשים על מילים כאלה היו מוציאים להורג כבר התרעתי זה העונש על ביזוי גדול מזכה הרבים ולצערי נראה שאנו רק בפתיחת ההיכל נא להתעשת לעלות לבקש סליחה כולל כל המבזים ( זו לא בושה יהודי. משום הודאה) ולתכס עצה מה לעשות עכשיו
גו03.04.13
13
שס קיימת בזכות מרן שליט"א. 90 אחוזים ממצביעי שס הם של מרן נטו... אז שכל אחד שם בכנסת יתפוס את עצמו ויתחיל להצדיק את זה שהוא נבחר ויועד לשרת את הציבור החרדי! לתשומת לבכם!!!!!!!!
שסניקית09.04.13
12
חזק!!!!!!!!!!!!!!
יהודית03.04.13
11
שתמיד תהיה מחלוקת עכשיו צריך להעמיד דברים על מקומם, דרעי ? מה יצא לך עכשיו להיות יושב ראש, האם תוכל לעשות משהו שאלי לא עשה? מלבד זאת שש"ס באופוזיציה, אין הרבה מה לעשות ! דעתי האישית היא שאלי ישי צריך להישאר היושב ראש, תשאלו מה עם דרעי? לגביו יש לי חזון, הוא יש לו פה הוא יודע לדבר, עכשיו הוא נכנס ל
חרדי אסלי03.04.13
עצמו קודם !
12303.04.13
10
בס"ד. גם בלי אלי ישי/דרעי/ואטיאס ש"ס תתקיים. להזכירם התמיכה היא לא בהם בעיקר אלא בעיקר ברב עובדיה. כך ש"הקריסה" לכאורה שאתם מציגים לא תלויה בהם, אלא במרן קודש קודשין.
Shout4Heaven03.04.13
אבל אחרי 120 שנה של מר"ן , לא יישאר זכר לש"ס !
אוריע03.04.13
9
הרב אמנון יצחק ראה את הנולד ואמר מה שחכמים כתבו דבר אחד לעדה לא שניים ולא שלושה התבוסה של שס רק מתחילה כמו שהרב אמר וואי וואי עליהם הם עשו את כל העבירות שיש כמעט בתורה הם עברו על.שפיכות דמים.הלבנת פנים.החזירו המון אנשים בשאלה 'ה ירחם.עברו על שמוע בין אחיכם ושפטם צדק.הטו את הרב עובדיה להאמין לדיבה רע
הראל הדתי03.04.13
כן. וגם צדקתי כל מה שאמרתי על אמנון יצחק לפני הבחירות.... נו אז???
?????03.04.13
מעניין
יהודה03.04.13
.הוא אמר שהאמת תנצח
ע03.04.13
אמנון צדק???? היכן 18 מנדטים שהבטיח בתחילת הבחירות שמפלגתו תקבל? היכן 10 מנדטים 2 ספרות מינמום שהבטיח בסוף שיקבל? (אחרי שהבין ש 18 מנדטים זה בדיחה עלובה) בהרצאה לפני 13 שנה בנאות אפקה ת"א אמר שש"ס תקבל 34 מנדטים, גם בזה הוא צדק??? (ההרצאה הזאת מתועדת באתר שופר) כדי להלחם במרן הרב עובדיה ובש"ס הת
R03.04.13
כבודו עיור סתום ובלום כמה צריכה שס לקבל בראש כדי להבין שעם גדול מזכי הרבים לא מתעסקים כנראה יצטרכו לקבל עוד
גו04.04.13
8
שאין לאף אחד!
שקשוקה03.04.13
7
זה היה ברור שזה מה שיקרה
אני03.04.13
מסכן הרב אמנון יצחק! אבל לא נורא הכל לטובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אם זה ניראה רע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עדי03.04.13
6
הרב אמנון יצחק שליט"א אמר וחזר ואמר שאנשי ש"ס עובדים על מרן הרב עובדיה והוא לא מאותקן במה שקורה כלל, עכשיו כולם רואים זאת בחוש- מפלגת השקר!!!!!!!!!!
יוני04.04.13
בס"ד. נניח אפילו שהוא צדק בעניין הזה, מה עם כל השאר? וד"א אתה לא צודק, כי את המקרה עם אמנון יצחק הוא ידע.
Shout4Heaven08.04.13
את הנושא עם הרב אמנון יצחק הרב עובדיה ידע רק לפי מה שרצו ליידע ולעדכן אותו. בדיוק כמו שהם עושים עכשיו אחד מול השני ומעדכנים את הרב עובדיה רק במה שבא להם.....
סש09.04.13
5
מצידו של אלי ישי ,שכל התנועה תקרוס,גם ברשויות המקומיות,שהכל ישרף,העיקר שדרעי לא ימונה ליו"ר ש"ס.
אחד שיודע03.04.13
4
הטוקבקיסטים של מחלל שם שמים ברבים אמנון יצחק (ה׳ יחזירהו בתשובה אמן) חזרו לפעול ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה03.04.13
זה רק מראה מי הם המתקבקים של ש"ס ... תחזור מהר בתשובה רשע !!
חיים 03.04.13
בתשובה שלימה!
מבין03.04.13
3
הכל משמיים !!! חוץ מזה יש הצד טוב שלנציגי ש"ס יהיה הרבה זמן ללמוד תורה בפרט הלכות בין אדם לחברו !
תלמיד דן סגל03.04.13
2
אלי ישי גם אם כל טיעונך צודקים מה עם השבת הפיקדון שלקחת לעצמך את תפקיד היור מעבר לזה נכון שאתה נחמד אבל לפוליטיקה צריכים משהו שונה ממך ולזה צריך את אריה נכון שבתקופתך סגרת עם נתניהו והכל היה בסדר אבל היום המצב כל כך גרוע אתה כן אתה כן אתה וחברך הבאת למצב של שנאה כלפי המפלגה וכלפי הדת והדתיים בכך שלא
כל האמת 03.04.13
1
עם ש"ס תצליח לעבור הפעם הבאה את אחוז החסימה !
מינה צמח 03.04.13
לא עברה ולא תעבור. וגם לא עם סלם פיאד וגם לא אהבת ישראל לשעבר של יוסי
משה חי03.04.13
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

הכוונה לשירות חרדי משמעותי - צו השעה

כיכר בשיתוף צו השעה | מקודם

צפו בגלריה

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24

היסטוריה ואקטואליה

מלומד נאצי מעל בקודש ומכר רבבות ספרים של הגאון הליטאי

ישראל שפירא | 19.05.24

כך התקיימה הבקשה | צפו

הנכד ביקש מתנה לאפיקומן והגר"ד לנדו הסכים לחרוג ממנהגו

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

האקדמיה החדשה

תוכנית חדשנית שמשלבת לימודים אקדמיים כבר בגיל צעיר

כיכר בשיתוף משרד החינוך | מקודם

הפילוג החסידי - לשיא

סוער באלעד: הנציג חרדי הפר צו מניעה של גדולי הפוסקים?

חנני ברייטקופף | 19.05.24

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

ומשפע מצוות תפילין

שמחת הבר מצווה לנין ה'באבא סאלי'

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24
ש

משרות נחשקות

סמינר שיוציא אותךְ עם תואר איתו תרויחי כפול

כיכר בשיתוף תכלית | מקודם

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24

סערה בעולם הרבנות 

היועמ"ש לבתי הדין מבקש לעצור את מינוי הדיינים; השר מלכיאלי במכתב חריף נגדו

ישי כהן | 16.05.24