כיכר השבת

הקרב מחריף

דרעי: "הרב עמאר לא היה מועמד להחליף את הגר"ע"

הקרב על ההנהגה הספרדית נמשך: בעוד הנשיא שמעון פרס שב ומשתתף גם במימונה של אריה דרעי וגם במימונה של הגר"ש עמאר, עמלים בסביבת דרעי להחדיר לציבור כי הראשל"צ הגר"י יוסף הוא הממשיך של אביו ודרעי עצמו מבהיר כי הרב עמאר כלל לא היה מיועד להיות הממשיך של מרן זצ"ל (חדשות)

204
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ב בניסן | 22.04.14
הראשל"צ הגר"י יוסף והראשל"צ הגר"ש עמאר
הראשל"צ הגר"י יוסף והראשל"צ הגר"ש עמאר (צילומים: פלאש 90)

המלחמה על ההנהגה הספרדית בשיאה: פחות משבוע לאחר שראש ישיבת 'פורת יוסף' הגאון רבי שלום הכהן מונה לנשיא מועצת חכמי התורה והמאבק על ההנהגה הספרדית מגיע לשיא חדש.

בתחילת השבוע, ערב יו"ט שני של פסח, הגיע נשיא המדינה לביתו של הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, לצידו ישב יו"ר ש"ס אריה דרעי.

קראו עוד בנושא:

הקרב על ה"מרן" לשיא: מי ינהיג את הציבור הספרדי?
הרב דוד יוסף הכריז: הרב שלום כהן - נשיא המועצת
הגר"ב שמואלי: "הגר"י יוסף ממשיך דרכו של מרן זצ"ל"
הראשל"צ הרב שלמה עמאר חזר ללבוש גלימה מזהב

המסר היה ברור - לרב יצחק יוסף אסור להתעסק בפוליטיקה עקב תפקידו הרשמי כרב הראשי לישראל, אך למרות זאת, דרעי הגיע והוזמן, זאת כדי להביע תמיכה הדדית של הראשל"צ הגר"י יוסף בדרעי ושל דרעי בבנו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל. יוזכר כי במעמד ההכתרה של הגר"ש כהן בחר הראשל"צ הגר"י יוסף שלא להשתתף למרות שהוזמן ולמרות שהאירוע מומן על ידי עיריית בני ברק זאת בשל אופיו הפוליטי של האירוע.

אלא שמשם יצא נשיא המדינה לגבעת המבתר בירושלים, לביקור חג אצל הראשל"צ הגאון הרב שלמה משה עמאר, אויבו המר של דרעי. פרס כפי הנראה ביקש בכך להראות שהוא אישית לא מתערב בפוליטיקה הפנים ספרדית.

בסביבתו של הגר"ש עמאר מאשימים כי אנשיו של דרעי עבדו שעות נוספות ולחצו על בית הנשיא בכדי לבטל את הגעתו לביתו של הרב עמאר, אך ללא הצלחה.

המאבק, כך מתברר, נמשך גם לאחר החג. אמש ארגן יו"ר ש"ס אריה דרעי חגיגת מימונה בביתו שברחוב הקבלן, אורחי הכבוד היו נשיא המדינה שמעון פרס וכמובן הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, ונשיא המועצת הגאון הרב שלום כהן.

דרעי הרגיש שחזר לימיו הטובים, רבנים ובכירי המדינה הגיעו לביתו בערב כה לחוץ וביקשו את קרבתו, תוך שהוא מעביר מסר לגר"ש עמאר כי ההנהגה הפוליטית ספרדית מאוחדת מאחורי הגר"י יוסף.

את דבריו בחגיגת המימונה בביתו של דרעי, פתח הגר"ש כהן בדברי שבח לגר"י יוסף, כאשר לא פעם אמר במפורש כי "הראשון לציון הוא ממשיך דרכו של מרן זצ"ל, אף אחד אחר אין לו את הזכות הזו". דרעי היה נראה מחויך ומרוצה.

הראשל"צ הגר"י יוסף עם אריה דרעי, אמש (צילום: שלומי כהן - כיכר השבת)

אגב, חברי הכנסת - כדוגמת ניסים זאב - שהשתתפו באירוע של הגר"ש עמאר ב'הקבלת פני רבו', דאגו להגיע לביתו של דרעי במימונה ולהבהיר שלא היתתה כוונה מיוחדת, מלבד ח"כ אלי ישי.

למרות זאת, הרב עמאר שב והוכיח את כוחו ומעורבותו, כאשר הנשיא פרס הגיע גם לאירוע המרכזי של חגיגת המימונה בגבעת המבתר, שם לבש הגר"ש עמאר את גלימת הזהב, כדוגמת גלימתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, והעביר מסר חזרה לרחוב הקבלן 28 (ביתו של יו"ר ש"ס. 'הקבלן 45' כבר לא רלוונטי במאבק). אגב, גם באירוע הזה טוענים מקורביו כי אנשי דרעי ניסו למנוע את הגעת הנשיא ללא הצלחה. בלשכת דרעי מכחישים זאת מכל וכל.

המקובל הרב בניהו שמואלי, שהשתתף בהקבלת פני רבו של הגר"ש עמאר ואחר כך הבהיר את עצמו ואמר שהממשיך של מרן צ"ל הוא בנו, השתתף אמש בשני האירועים – גם בביתו של דרעי וגם אצל הרב עמאר.

כזכור, בסוף השבוע אמר הרב שמואלי כי "זמן קצר לפני פטירתו הכתיר מרן את בנו מרן הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף וזכינו להיות עם ממשיך דרכו של מרן זצ"ל שאין פינה בעולם שהוא לא מורה בה הלכה, יה"ר שימשיך להנהיג אותנו עד ביאת גואל צדק אמן".

בסוף השבוע עוד חשבו בציבור הספרדי שהנה האחדות מגיעה, במודעות של המימונה בראשות הגר"ש עמאר נכתב שהרבנים הראשיים לישראל הגר"י יוסף והגר"ד לאו ישתתפו באירוע, אך השניים לא הגיעו ובלשכות שלהם טוענים כי כלל לא אשרו את הגעתם ושמם התנוסס במודעות ללא ידיעתם.

דרעי עצמו ששמר על שתיקה ממושכת טוען הבוקר בראיון ל'גלי צה"ל' שלא ידע על כל האירועים שהרב עמאר ארגן לעצמו ובוודאי שלא ידע על הגלימה המוזהבת שהרב עמאר החל ללבוש.

הראשל"צ הגר"ש עמאר בחגיגות המימונה, אמש (צילום: פלאש 90)

לטענות כי חלק מחברי כנסת מהתנועה משתייכים לגר"ש עמאר הגיב יו"ר ש"ס: "כל חברי הכנסת מקבלים את המרות המוחלטת של מועצת חכמי התורה, זה הכל שטויות, אין בכלל עניין בזה, זה שטות, הרב עמאר - כבודו במקומו מונח - הוא לא חבר במועצת חכמי התורה - הוא לא קשור כלל להנהגת ש"ס".

לראשונה, התייחס דרעי במפורש לגר"ש עמאר ולקרב על ההנהגה הספרדית. כאשר נשאל על-ידי רזי ברקאי האם הרב עמאר לא היה מיועד לרשת את מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, השיב דרעי: "אצלכם בתקשורת, עם כל הכבוד איפה זה קיים? הרב עובדיה יוסף מינה את מועצת חכמי התורה, הוא מינה את בנו להיות ממשיך דרכו ברבנות הראשית לישראל, מאיפה הבאתם את הדברים האלה?!".

דרעי המשיך ועקץ את הגר"ש עמאר: "יש עוד הרבה רבנים, יש את הרב בקשי דורון, יש עוד הרבה רבנים אחרים שהיו רבנים ראשיים לשעבר, אנחנו מכבדים את כולם".

יצוין כי בש"ס יודעים היטב שכעת הגר"ש עמאר לא מתערב באופן גלוי בפוליטיקה, אך לא מפני אהבתו לדרעי או לש"ס אלא מפני שנדר מעל קברו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל שלא יתערב בפוליטיקה עד לסיום השנה לפטירה, כך שבעוד שישה חודשים נדע האם הגר"ש עמאר יעמוד בראש מועצת חכמים של מפלגה ספרדית שלא תהיה מזוהה עם ש"ס.

בנתיים, בני משפחתו של הגאון הרב יעקב יוסף זצוק"ל מביעים תמיכה פומבית בגר"ש עמאר, כאשר החליטו להכניס את הרב עמאר לרשימת מוסרי השיעורים הקבועים בבית המדרש בורכוב בירושלים, שיעור שיימסר בימי חמישי בשעה 19:30 בערב.

במקביל, כחלק מהקרב על ההנהגה, דרעי מהדק את קשריו עם בכירי רדיו 'קול חי' ואף משבח את הרדיו באירועים פומביים ומתוקשרים.

יצוין כי 'קול חי' שדרו תוכנית מיוחדת של שאלות ותשובות עם הגר"י יוסף, העבירו בשידור חי את הכתרת הגר"ש כהן, והעבירו אמש בשידור חי את חגיגת המימונה המרכזית של ש"ס באשדוד בהשתתפות הגר"י יוסף ואריה דרעי.

תוכן שאסור לפספס
204 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
93
אנשי שס מנסים לעשות כל היום סכסוך איפה אהבת חינם
אריק10.07.14
92
הרב יצחק יוסף הוא המרן הבא מתוקף היותו בנו של המרן הקודם ! יחד עם זאת אין בטענה הזו הגיון שהרי לפי זה המרן צריך להיות אחד מצאצאיו של ר׳ יוסף קארו! והרב עובדיה יוסף זצ״ל לא היה מצאצאיו ! לכן נראה שמרן זה תואר שניתן ככל הנראה כתוצאה מגדולה בתורה ויכולת פסיקה ! האם הרב יצחק יוסף ראוי לכך יותר מאחרים?
James28.04.14
91
אני מקבל המון כסף!!!
אוריע בן חוריע27.04.14

הצגת כל התגובות

90
כך מספרים על מרן הבית יוסף שקבלו אותו בני דורו במאתיים קהילות שונות. אבל בדורנו נו, הפולמוס..
מאיר בן שלום25.04.14
89
בזמנו בגלל זה כזכור
יצחק24.04.14
88
על ההתנהגות שלו אחרי שהורה לו לצאת
מימון24.04.14
רבי אלי ישי מעולם לא דיבר לשון הרע נגד דרעי מעולם לא הפר מועצת שס רק חברי דרעי הוציאו עליו לעז עליו מקנאה ושנאה בספריו מרן ע''ה שיבח עשרות פעמים רבי אלי ישי אבל דרעי בכלל שמו לא נזכר
אלא מה?30.04.14
87
דרעי לא קובע.הוא לא סמכות דתית ודאי לא מוסרית(יוצא כלא ) ולא רוחנית.
שולם בער 23.04.14
86
רב (חוטים של בובה) זה הרב יצחק ודרעי משחק בחוטים.
דנינו22.04.14
85
מי עוד הרשעים רודפי כבוד שרוצים להרוס את הספרדים אחריח ארבעים שנות השפלה של האשכנזים מי זה החצוף שמטיל מום בקודשים ומעיז לקעקע מה שהרב עובדיה בנה בדמעות ודם מי זה החצוף שבשביל כבוד מחלל את השם מי זה הרשע שגונב מה שלא שייך לו שילכו לדין תורה כל החבריה הקדושה הזו ונראה האם אריה לא יזכה בדין שהוא בנה א
בו טוב אבי 22.04.14
פן לא תיגמור אל שנתך
ישי22.04.14
בלי אריה לא היה מרן ???? אתם קולטים מה דרעי מחדיר ?
ספרדי22.04.14
84
יש לו גם תרבוש אדום!!! זו ההוכחה שהוא המרן החדש! לתשומת לב הבוחשים - אנחנו אמנם מיזרחיים אבל לא עד כדי כך טיפשים.
רפאל22.04.14
83
אליכם התומכים בדרעקי (זה שמו עכשו כי הוא דרעק) אז דעו לכם חמודים שעידן דרעי מת כי היום אין מרן ע''ה שיחפה עליו ועל תרגיליו היום יש תקשורת חרדית מאוד חזקה לא כמו פעם שהחילונים השמיצו דרעי והחרדים הגנו עליו ספונטנית היום הכל גלוי וידוע כל ילד יודע שדרעי איים על מרן ורק מפני שלום בית קיבל היו''ר כל יל
COHN30.04.14
82
הוא יודע שעם הוא פותח מפלגה זה הסוף של שס הצבענו לשס רק בגלל מרן ואולי קצת בגלל אלי ישי עכשיו עדיף יש עתיד שמביא החדות לחרדים מאשר דרעי הסכסכן צריך לברוא גיהנום במיוחד בשבילו
פחדן27.04.14
חסר במעשיהן רב ראשי עם קצב ואולמרט עומר כנראה שיתלווה אליהם בקרוב
שמעון29.04.14
נערי השוליים הפוחזים של אריה דרעי, שעוד בעז"ה יחזרו בתשובה.
דינה30.04.14
81
למה הם מטיפים לנו מי טוב עבורנו שיקחו את הרב עמר לעצמם בדיוק כמו שהם רצו את אמסלם בתוכם
נתן26.04.14
80
ונורא. איפה כבוד תלמידי חכמים? אני מוחה!!!!
יהודי23.04.14
79
אני לא הולכת לבחור לש"ס לעולם! דרעי הרס אותה טהרב עובדיה לא נמצא בה יותר כדי לשמור עליה!
יהודית 23.04.14
78
ואף אחד (גם לא אריה דרעי) לא יוכל לשנות זאת.
יפרח י.ג.23.04.14
77
תפסיקו לשחק באש!!!!! די!! הרב עמאר זה גדול הדור וכולם תלמידי חכמים, הלוואי שיהיה מעט לכל אדם מהתורה שיש לרב עמאר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אחת23.04.14
76
טיפש שכמוך אריה דרעי תכניס לך למוח את הדיקטטורה שלך כולם כבר מכירים את הגאווה כולם יודעים שאתה מלא אז תפסיק לחשוב שמישהו אמור להתייחס אליך אתה לא הרב עובדיה ואתה חתיכת 0 ולא יותר אתה האחרון שתיקבע מי יהיה מרן כי אתה חלאת אדם גנב מושחת ואדם שיודע רק לקבל טובות וטובות יותר מי זה אתה לא יודע כחום חתיכת
דניאל22.04.14
75
הוא יום הדין ורק אנחנו נקבע את גורלה של ש״ס . לכן דרעי תמשיך לשחק עם החיים שלך ואת הבעיטה תקבל ישר לפנים , מרוקאי שחצן עלוב נפש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי22.04.14
ממש יותר גרועים מבייניש ואנשי המשפט שהפילו את דרעי בשביל להפסיק תמהפכה
roby1982222.04.14
74
תתבישו תתבישו צעירים פוחזים אריה דרעי הוא האיש שהרים את הספרדים תשאלו את הבני החמישים והשישים המבוגרים יספרו לכם איך היו נראים הספרדים לפני עידן אריה דרעי כמעט לא היה ספרדי עם איזה משרה כמעט לא היתה ספרדיה שהיתה מורה מי הקים את כל אל המעיין מי הקים את כל התתים של שס מי הרים את הרשת מי הרים את הגאוה
אבי בן לולו 22.04.14
שיחזור הבייתה!
ישי22.04.14
של דרעי לכלא בזמנו חלמתי ורציתי שדרעי יהיה ראש ממשלה כי באמת היה מוכשר כמו שד אבל דרעי יצא מהכלא משובש לגמרי הבטיח לא לחזור לפוליטיקא ופתאום הוא חוזר כמו מטורף הוא לא עמד במילותיו הוא איים על מרן ע''ה לרוץ לבד הרודף כבוד ושררה זה אמשיך לתמוך בו? קדחת
זה לא זה22.04.14
לא יאכזב אותו אחרי מותו בושה זה מפעל חיים של מרן לכו תהרסו לו ותגידו שאתם תלמידיו
roby1982222.04.14
73
אריה דרעי אתה ממש חצוף ועז פנים אתה מדבר על רבנים כאילו הם חברים שלך תתבייש אתה חושב שתוכל לסדר את כולם אבל אתה עוד תראה שבשורה התחתונה """אתה תפסיד בגדול """אם היה קצת שכל הייתה מחבק את הרב עמר רק כדי לא להפסיד אפילו שאתה שונא אותו
שלום22.04.14
72
שתמיד היו להם טענות על התנועה ואפילו על מרן כעת הם תפשו מישהו עם כתפיים רחבות שבכל דבר אפשר להאשים אותו
מימון04.05.14
71
הר' עמאר בחוצפתו לא השכיל לשתוק בבחירות והריץ מועמד נגד מרן זצ"ל. ואני שואל נניח שש"ס שיכלה את מועומדותו, האם אינו יכול להספתק בקדנצניה אחת של הרבנות הראשית??? קיבלת שררה , משכורת, רכב, תן לאחרים! וכי שס חייבת לך משהו?? מעבר לכך שזה היה כרוך בדיל עם סתיו.. בזכות שס עלית לגדולה. מדוע אתה פוגע בה כעת
שסניק אמיתי23.04.14
למה לך לאבד את עולמך באבחת מיקלדת. אתה בסדר??
יהודי23.04.14
ואת עולם התורה הספרדי!
שסניק אמיתי24.04.14
70
שלמה עמר כדי לנטרל אותו ולהוריש את כל שס לחבורתו קרי: הרב שלום כהן והרב דוד יוסף ודרעי בעצמו ואז כולם יקפצו לו אדרבא פונה אני למקורבי מרן ע''ה שיגלו המסך
בטוח שכך23.04.14
69
דרעי האחרון שיכול לומר מי ראוי או מי לא ראוי! מה שבטוח- הוא בטוח לא ראוי!
יהודיה 23.04.14
68
במקומו של מר"ן צריך להיות לא פחות ולא יותר מאשר הרב הצדיק גדול מחזירי התשובה הרב אמנון יצחק שליט"א ולא אף אחד אחר מלבדו
רונית23.04.14
67
אתה בסך הכל עסקן. הרב יוסף ועמאר הם רבנים גדולים וחשובים. מה לך ולמי אכפת מה אתה חושב בנושא? זה מה שקורא כשרבנים שולטים בשלט רחוק, העסקנים פתאום מרגישים שהם ממנים את הרבנים במקום להפך. הרבנים צריכים או לרוץ לכנסת או לא להתעסק בפוליטיקה
כגד22.04.14
66
עמאר שליטא...
שסניק22.04.14
65
תפסיק לשגע אותנו פשוט תיקח את הרשומות ממשרד הפנים ותפרסם מי רב מי גאון מי הרה"ג מי זה מרן ומי הם גדולי הדור עד אז במטותא ממך תעזוב אותנו בשקט הציבור לא סובל אותך ולא רוצה להיות שותף במסע בזיון הת"ח
שלום זגורי22.04.14
64
דרעי הממליך מלכים ולו הכלימה
שונא הצבוע22.04.14
63
אתה תדע מי אני כאשר באותה לנחם אותנו בשבעה של מור אבי עליו השלום אמרתי לי הוא באמת הרב עמר וצדקתה במאת האחוזים אל תירא כי יעשיר איש כי ירבה רצונו לכבוד אני בטוח שהזלזול שהיה לו לעמר לבריו הרבנים ולתלמידי חכמים והגאווה והכפיות טובה שלו יצאה בעוכריו אחד בפה ואחד בלב
שמעון29.04.14
62
את מר"ן לא בוחרים וגם את מורנו זצוק"ל לא בחרו זה נעשה ממילא שכל גדולי הדור התקופפו ובאו להתיעץ איתו וכל בתי הדין בעולם באו לפתחו כדי לקבל תשובות לשאולות קשות, ומאוד מצער שנותנים במה ל"שטיוית" האלה אין לבחור את מר"ן זה יבוא ממילא למי שגדולי הדור וראשי הישיובות יפנו והקב"ה נותן לכל דור גדול הדור (ואגב
נביא 23.04.14
61
תפסיק לחשוב שאתה זה שאמור להחליט מי יהיה המחליף של הרב עובדיה זצ״ל תיתעסק בעניינים שלך ותפסיק להיות כאילו בעל הבית תכניס לך בראש את הרסת את שס ותבין טוב אף אחד לא סובל אותך מושחט שכמוך
דניאל 22.04.14
60
צריך לזכור כי הרב עמר עוד לפני פטירת מרן זצוק"ל היה מזנב בכבוד הרב יצחק יוסף ועשה כל ניסיון אפשרי מצדו שהרב יצחק יוסף לא יבחר כרב ראשי וגייס לצדו את הרב באורון ומוצפי ועוד וכמו שכל הציבור שמע אז לפני פטירת מרן שמרן לא רצה אפילו להסתכל בפניו של עמר ועמר לאחר פטירת מרן הסביר את כל הפרשה כי הוא דאג למר
אליקו 22.04.14
"היזהרו מבני עניים שמהם תצא תורה". עיין בשו"ת שמע שלמה חלק שביעי מה כתב מרן על הרב עמאר.
דני22.04.14
טיעונים ילדותיים הנגועים בפיגור חמור. מה הקשר לייחוס? (אני אדם מיוחס מאוד, אולי תמנה אותי לגדול הדור?). כולם ראויים כולם קדושים ומי שיבחר ה' הוא הקדוש.
דוד הספרדי23.04.14
59
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
moti22.04.14
58
הוא היה בעבר נאמן לגר"ש עמאר שחיזק אותו בתקופת הכלא, אך הוא מכר את ארץ ישראל, מכר את מרן הרב עובדיה (יש הקלטות, שיצאו) , פוגע בגר"ש עמאר ועלול לפגוע גם ברב יצחק יוסף, מתי שיחוש שהרב יצחק לא מספק לו את הסחורה ולא מצליח 'להתרומם' .
חרדי22.04.14
57
והרב יצחק ממשיך דרכו של אביו כמו שאר אחיו והרב כהן נשיא המועצת והרב עמאר גדול הדור של היום אף אחד לא מפריע לרב יצחק להמשיך דרכו של אביו
דוד22.04.14
56
ולא רב. מיהו שידבר בכלל?? בור ועם הארץ
איש אמת22.04.14
55
מי אתה דרעי שאתה יכול לומר שהוא לא מחלף מרן
כריש על הכביש22.04.14
54
גאותו של עמר ובזיון שביזה ת״ח חזרו אליו בבומרנג מהיר עוד תשמעו על עמר מה שעולל בתקופת כהונתו בושה וכלימה
אביתר29.04.14
53
עם ש"ס, זה החלום שלי. נשיא: הרב עמאר, חברי מועצת: הרב מאזוז, הרב בניהו, הרב יעקב שפירא, הרב אלבז. מפלגה ללא מחלוקות שדואגת לבוחריה.
אלי22.04.14
הוא אשכנזי
שלום זגורי22.04.14
52
גדול מאד של פגומים שמורים להחליט מי יהיה מקל הנחייה שלהם.
מאור22.04.14
51
עם כל הכבוד לגאונים ממשפחת יוסף: תזכורת מרן זצ"ל רצה את רבי אברהם "מישהו" העיר את המשטרה עליו ובאופציה שנייה נבחר רבי יצחק. ואגב הרב עמאר היחידי שממש דיין.
אברך22.04.14
50
כן אין לאף אחד אחר אין הזכות הזו. רק לדרעי יש את הזכות הבלעדית לקבוע למי יש את הזכות. הבן אדם חי בסרט שלפני חמש עשרה שנה. הוא לא מבין שהעולם מבין עניין טוב יותר ואינטליגנטי מספיק. זכותי לחשוב שהרב עמאר הוא המרן שלי. זה שהוא לא קשור לש״ס זה לא מעלה או מוריד. דרעי יחליט מי המרן בש״ס זו זכותו אבל באות
אני אחליט22.04.14
49
עושה מחלוקות בעם ישראל והשם בשמיים ישלם לו
יניב יצחק22.04.14
48
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמך ישראל22.04.14
47
במשך כל שנותיו של מרן קמו למרן אוייבים מרים שעשו רעש וצלצולים, אבל כולם נעלמו - אחד אחד. עברנו את אמנון, את אמסלם, נעבור גם את הרב עמאר. ואם נחזור אחורה, עברנו את הרב פרץ, עזרן, בן שלמה.....
מסיר המסכות22.04.14
46
הרב עמאר כפר בטובתו של מרן זצ"ל שעשה אותו למה שהוא. הרב עמאר נלחם במרן זצ"ל באכזריות קשה ולא שעה לתחנוניו. ובכלל, הרב עמאר לא ממשיך מורשתו של מרן בשום תחום, אה, סליחה, הוא רוצה את הכסא.
נעשה ונשמע22.04.14
עמאר לא תמך בו בבחירות וחשב שאריה דרעי עשה למענו הכל... עד שאחיותיו העירו לו שאריה דרעי משטב בו, ולא האמין, ורק בבחירות למועצת הרבנות הראשית שכמעט והרב אברהם הפסיד את התפקיד לגיסו של אריה דרעי הרב אלחרר בגלל ששס תמכה בגיסו של דרעי ולא בבנו הגדול של מרן הרב אברהם. רק אז נפל לרב אברהם האסימון להבין ש
לא תמים22.04.14
מאיפה לך דברים שכאלה. ומה פתאום הוצאת דברי "הוא רוצה את הכסא"...
התאעותע"ח22.04.14
אריה דרעי ניסה להפר את אהבה ואחווה ששררה בן הרב עובדיה לרב עמאר, אריה דרעי כיחש וכיזב בפני מרן ולאחר שלכלך על הרב אברהם יוסף, ניסה ללכלך גם על הרב יצחק והכל בכדי למנות לתפקיד את אחיו. הרב עמאר הוא קודש קודשים, הרב עובדיה בעצמו נשמע (בהקלטות שיצאו) שאריה דרעי משתמש בדרכים שאינן כשרות לחזור לשס.
שקר וכזב22.04.14
לפני שאתה מעלה על קלמוסך את שמו של רבנו הגדול שליט"א , שוטה רשע וגס רוח.
אלחנן22.04.14
45
אלפים שהצטופפו בעמידה {מחוסר מקום באולם הענק} באשדוד, ומאות בירושלים, ועוד, חגגו עם מרן הראשל"צ הגר"י יוסף שליט"א וכן בהשתתפות יו"ר התנועה הקדושה הרב אריה דרעי שליט"א מחולל המהפכה הגדולה!!! לעומת עשרות בודדות שניסו למלאות אוהל שלם אצל הגר"ש עמאר וישבו סביב שולחנות גדולים כשחצי מהמקום היה ריק..., ו
יהודי22.04.14
אלפים שהצטופפו בעמידה {מחוסר מקום באולם הענק} באשדוד, ומאות בירושלים, ועוד, חגגו עם מרן הראשל"צ הגר"ש עמאר שליט"א וכן בהשתתפות יו"ר התנועה הקדושה הרב אריה דרעי שליט"א מחולל המהפכה הגדולה!!! לעומת עשרות בודדות שניסו למלאות אוהל שלם אצל הגר"י יוסף וישבו סביב שולחנות גדולים כשחצי מהמקום היה ריק..., וב
אריה דרעקי27.04.14
44
למה הרב לאו לא נמצא בקשרים טובים עם הרב יצחק יוסף כי הוא מרגיש שמי שמנהל את הרב יצחק יוסף זה אריה דרעי
עומר22.04.14
43
בתור אדם שמסתכל מהצד פשוט בושה. עומד פוליטיקאי ומדבר נגד גדול הרבנים בציבור הספרדי. ואין חולק על זה. מעולם לא הצבעתי ש"ס ולא אצביע גם למפלגת הרב עמר(אם יהיה כזה דבר)
חסיד גאה22.04.14
42
מי זה דרעי שיחליט מי כן ראוי להיות יורש או לא סתם פוליטקאי....
שיודע לשאול22.04.14
41
נראה שכל אחד דואג לעצמו, ומי ידאג לעם ישראל? האם מדובר בניהול מפעל? מדובר בהנהגת ציבור דתי, חרדי, שחלק מהחינוך שלו הוא דוגמא אישית של ראשיו ומנהיגיו. ואני שואל מה יהיה? האם מישהו יכול לנחם אותי?
אוהב22.04.14
שהרב שלמה עמאר שרוי בתוכו, הוא אדם משכמו ומעלה, אני מציע לך לראות אותו מקרוב 10 דק' ותראה שאתה תתפעם מגדלותו הרבה. זה שרודפים אותו זה אומר הכל ! אבל בסוף כולם ידעו את האמת שמדובר בגדול הגדולים של הדור ומרן זצ"ל כינה אותו "אור עינננו אור עולם".
רוצים גאולה22.04.14
40
הרב עמאר חכם שלום והרב יצחק?
ס"ט29.04.14
39
בושה וחרפה כל הפילוג הזה,ורדיפת כבוד.איפה הענווה של פעם?
מושון23.04.14
38
כנראה שיש לה מה לפחד.
דודו22.04.14
37
ולהשתגע מעוצמת הענווה שמתנקזת בפניו הטהורות ובחיוכו הכובש והאוהב של גדול דורנו ופוסק הדור והדרו כדאי שתתחילו להעריך את מה שזכינו שיש לנו בדור היתום הזה!!!
בן אברהם22.04.14
של היום שנשלטת בידי הנוכל דרעי והרבנים הקיצונים המאיימים השואגים המשוכנזים והאנטיפאטים ר' דוד יוסף ור' שלום כהן מחילה מכת''ר זה לא זה אילו היו בשכונה שלי שני הרבנים הללו לא הייתי מתפלל אתם ולא הייתי שומע לשיעורים שלהם בכלל אהבת ישראל לא תראה אצלם מבטיהם מלאים זעם וגאוה לא תודה אחרי מרן ע''ה רק אני
תתפוצצו22.04.14
אחר אריה דרעי, זה מה יש.
אהרן22.04.14
36
הרב עמאר קודש שאף פוליטקאי או איזה אפס שמחפש אינטרסים יעלה עליו כתבות או ידבר עליו בתקשורת החילונית שימו לב!!! בדוק ! הזהרו! שגדול ישראל מקפיד אתם לא תונקו מדינה של גיהנם
ר.ע. 22.04.14
35
אף אחד לא יכול להיות במקום מר"ן משום שכולם חושבים על הכסף והכבוד ולא חושבים על שום דבר אחר מלבד על שני הדברים האלה בושה וכלימה והדרעי הזה יותר טוב שלא ידחוף את האף שלו לכל מקום עדיף בשבילו שהוא ישתוק ולא ידבר אחרי מה שהוא עשה לרב הצדיק הרב אמנון יצחק שליט"א איך הוא הסית את מר"ן הרב עובדיה יוסף זצ"ל
רונית23.04.14
34
רק על תישכח גנב שכמוך לפני הבחירות להוציא איזה קלטת של הרב עובדיה שאומר להצביע שס הרי מי שבאמת מכיר אותך יודע שאתה תעשה הכל בשביל להמציא כזה דבר אבל תהיה בטוח שס ניגמרו היה היה שס והלוואי שאלי ישי והרב עמר יקימו מפלגה אני יעשה הכל שהם יצליחו אבל אני גם מבטיח ששבמפלה של שס ובעיקר שלך גנב מסריח אני יפ
יצחק22.04.14
הצחקת אותנו אתה אוייב לא של דרעי אלא של כולנו בני הציבור של מרן זצל שהיה בוכה שרשע כמוך יפתח מנגל ויין במפלת מפלגת שס שזה מפעל חייו
roby1982222.04.14
ניראה לי שמי שמצביע שס הם חלאות אדם כמוך שדואגים לעצמם ולא לאף אחד חלאה אתה לא ראוי ליותר מיזה
יצחק23.04.14
33
כלום ואתם בונים בניינים, אף אחד לא מייצג אותו, ולא מדבר בשמו . שיהיה מה לשמוע, נשמע מפיו.
תלמיד נאמן22.04.14
32
כנראה בעידן החדש הדרך להיבחר (אולי) למרן זה דרך המימונה
אליקו22.04.14
31
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נאור22.04.14
30
למי שלא שם לב {או שעוצם עיניו בכוונה} הרב אריה דרעי שליט"א מתחיל לאט לאט להחזיר שוב עטרה ליושנה ולהקים מחדש את התנועה קדושה שהייתה רדומה 13 שנים, ושוב כובש את הארץ כבעבר עם כנסים והקבלות ומימונות וכדו' בהשתתפות אלפים בכל מקום וכמו"כ כולנו שמים לב להיכן נוהרים האלפים, האם למנין האנשים שבשיעור השבועי
ישראל22.04.14
הייתה גם שלי). ככל אשר יורה מרן רבנו שלמה עמאר נעשה.
יורם22.04.14
בעידן האינטרנט ובלי מרן ע''ה שהיה מחפה על הלכלוך שלו היום דרעי שוה הבוץ של עזה
פפפפפפפפפפפפ22.04.14
29
אם הוא עוד לא שנה בתפקיד? אם הוא לא נבחר לפני 10 שנים לפני הרב עמאר אם הוא לא היה בעדיפות ראשונה של אביו, גם הפעם אם הוא כפוף לאריה דרעי ודודו עמר אשמח לתשובות הוגנות ואמתיות .
שאלות22.04.14
1} מה זה קשור האדם עושה את התפקיד ולא ההיפך... 2}מרן זצ"ל רצה שהוא ימשיך לעמוד בראשות חזון עובדיה,בדוק! 3}כנ"ל... 4 לא כפוף {בדיוק כמו שהרב עמאר כפוף לאלקלסי} ואכמ"ל!!!
שו"ת22.04.14
תשאל את דודו עמר מי קובע לרב יצחק, מה להגיד, ולהיכן ללכת. 2. מרן רצה שימשיך בחזון עובדיה על פני (לשיטתך) להיות רבה של ארץ ישראל (זה לעומת זה עשה אלוקים?!) 3. האדם עושה את התפקיד זה נכון, אבל לאדם צריך שיהיה פורפורציות ולא אחרים 7 חודשים בתפקיד להרגיש שאתה כבר מאור הגולה...... הרב עמאר כפוף לעצמו ו
נקודה22.04.14
לרב יצחק כשמגיע לכל מקום די בזה להבין שהציבור חפץ בו.
מוטל23.04.14
28
מצב האומה, אמירות אומללות וכו הסקרים אוח הסקרים מלחיצים
יצחק22.04.14
27
דור הולך ודור בא
דוד30.04.14
26
גם הגר"ש כהן צריך להיות ואנו צריכים להכיר לו טובה על כך שהיה תמיד קרוב למרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל בכל תחנות החיים אך בשבילנו אנו רוצים את הראשון ציון מרן רבינו יצחק יוסף שליט"א ממשיך דרכו של מרן רבינו!
תלמיד מרן22.04.14
25
ממש כבר מוגזם! ש״ס הגיע לשפל המדרגה!! היו״ר מינה את נשיא המועצת ועכשיו הוא צריך להחליט מי המרן? מי היורש?? זהו עבר את הגבול!! מר דרעי! תתעסק בפוליטיקה!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך22.04.14
24
ממתי אריה דרעי קובע מי יהיה מרן הבא???
משה23.04.14
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד אטיאס22.04.14
22
אני חושבת שאריה דרעי הוא רשע והוא רודף כבוד וכסף וגם הוציא שם רע על הרב הצדיק הרב אמנון יצחק שליט"א והוא הסית את מר"ן הרב עובדיה זצ"ל נגד הרב אמנון יצחק והוא יתן את הדיו בשמיים
רינה22.04.14
תפסיקו עם התמימות אמנון יצחק חבל על דאבדין
roby1982222.04.14
21
והרב שלום כהן לאן שליבו חפץ. הזה רב 'מנהיג' ?
?????22.04.14
20
צריך לזכור שלכתחילה מרן רצה דווקא שהרב עמאר יהיה רב ראשי, רק בגלל שהיה דיל עם סתו, לכן הביאו בדיעבד את הרב יצחק יוסף...
תלמיד מרן22.04.14
19
וגם בניו אחריו, ואם הם ידעו לבחור במי שיעביר את השיעור המרכזי במקום אביהם זצ"ל (שגם נאלץ לספוג מהלומות מש"ס ואריה דרעי וההנהגה הנוכחית ) דיינו !
דיינו !22.04.14
18
זה האמת
דוד22.04.14
17
תקשיבו לפני עשרים וחמש שנה רמסו אותנו במדינה הזו האשכנזים רמסו אותנו תשעים וחמש אחוז ספרדים ישבו בכלא ותשעים וחמש אחוז של ספרדים היו במצבים של סוציאילים הכי חמורים פשע סמים כלא רווחה רבותי זה זועק אריה דרעי הרג את עצמו למען הספרדים נרדף עשר שנים בחקירות אח"כ ישב בכלא למען האמת נגד האפליות ואח"כ נרד
מרים אלחרר 22.04.14
הספרדים סובלים בגלל אריה דרעי, הוא נכר אותנו לאשכנזים, הוא מעדיף אותם גם עלייך, ובקשר לכלא מה לעשות שדרעי מתנהג כמאפיונר והוא אכן גנב מליונים לכיס, מה לעשות?
טיפשה22.04.14
גם לטענת בית המשפט הואשם אריה בשבעים אלף דולר בלבד וגם זה על פי עד מדינה שקרי ולאחר חקירות ארוכות ואיומות זה תעודת יושר.
צביקה22.04.14
בתי כלא מלאים מדרעקים מהעדה שלך הרב אלי ישי מול המלוכלך דרעקי זה כמו יהלום אמראוד מול חלודה תת קרקעית
יהלומן טונסי22.04.14
16
רק מרן הרב עמאר לא מחניף לאריה דרעי, בניגוד ל...
חננאל22.04.14
15
הרב עמאר הוא גדול וכבודו במקומו מונח.אולי יאמרו שהוא ראוי לרשת אבל אנו אין לנו אלא דברי מרן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גולש22.04.14
14
אסור לשכוח מה עשה הרב עמאר למרןבסוף חייו.יש על כך הלכות ברורות בשו"ע כל המהרר אחר רבו וכו' (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לטאי כואב22.04.14
13
איזה המשך דרכו, לקלל את המרוקאים???
דוד22.04.14
12
בושה
שסניק לשעבר22.04.14
11
תישארו לבד בודדים בלב ים. ריקבון עמוק אתה מיצג.
יורם 22.04.14
10
לא לתת כוח לאריה דרעי, הוא איש רע ! מרן הרב שלמה משה עמאר קודש קודשים ! מרן זצ"ל אמר עליו "אור עיננו אור העולם" .
יוחנן22.04.14
9
איפא הענוה הצניעות? כמה כמה מרן זי"ע חסר לנו.. עכשיו הכל פוליטיקה כבר משתלם לעבור לאגו"י
חדד22.04.14
8
את ההקלטה של מרן זצ"ל בט"ו שבט שבה הוא מודע שהוא מוקלט ונשמע ותוקף קשות את אריה דרעי על שהטעה אותו בהסכמי אוסלו. אולי מרן כיוון לעת הזאת ?!
ספרדי22.04.14
בה מוקלט מרן מדבר עם אבי מימרן ומקלל את הר' עמאר במילים קשות וחריפות ביותר. זה היה הצוואה האחרונה שלו. ושלא יבלבלו לנו את המוח.
תלמיד מרן22.04.14
7
מוריד רבנים ,יקירי זכור מהיכן באת ולאן תשוב , על תשפיל אותם עד עפר ואח"כ תתפלא שהם יקימו מפלגה לעצמה,
יוסי1222.04.14
6
ושל שאר המחבלים.
בני22.04.14
5
הרב אברהם יותר גדול מאחיו הראשל"צ
אבי22.04.14
4
וברבנים תחת איומים, הוא רשע ! גם מרן זצ"ל לא יכל לו באחרית ימיו ונאלץ להחזיר אותו. הרב עמאר סולל דרך חדשה נקייה, וטהורה .
נקי22.04.14
3
הוא ינהיג את הדור, כמו שלמרן הגר"ע בתחילה עשו צרות, כך עושים כעת למרן הרב עמאר.
שמעון22.04.14
2
נודף ממך ריח של רוע לכלול שינאה ומחלוקות.אבל על הכל אתה תשלם במזומן. איש מלחמות אתה.
שמשון22.04.14
1
מרן לא מינה את הרב עמאר למועצת החכמים כי הוא היה רב ראשי ולגבי ממשיכו ברבנות הראשית העדיף את הרב עמאר לפני עשור על פני בניו ואף כעת רצה את בנו הרב אברהם ורק כשגרם מי שגרם לחקירה משטרתית בדיעבד בחר בבנו הרב יצחק.
ספרדי עשיר22.04.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24

היסטוריה ואקטואליה

מלומד נאצי מעל בקודש ומכר רבבות ספרים של הגאון הליטאי

ישראל שפירא | 19.05.24

כך התקיימה הבקשה | צפו

הנכד ביקש מתנה לאפיקומן והגר"ד לנדו הסכים לחרוג ממנהגו

חנני ברייטקופף | 19.05.24

הפילוג החסידי - לשיא

סוער באלעד: הנציג חרדי הפר צו מניעה של גדולי הפוסקים?

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

שמחת הבר מצווה לנין ה'באבא סאלי'

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24
ש

פשוט, דיגיטלי, חכם ויעיל 

גלה איך לחסוך מאות שקלים בחודש עם כלי ניהול חכם!

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24

סערה בעולם הרבנות 

היועמ"ש לבתי הדין מבקש לעצור את מינוי הדיינים; השר מלכיאלי במכתב חריף נגדו

ישי כהן | 16.05.24
ש

בסמוך לציון הקדוש

מאות מתפללים קיבלו סיוע מאיחוד הצלה בקערעסטיר

כיכר בשיתוף איחוד הצלה | מקודם

"לשמוע להנחיות צה"ל"

הרבנים הראשיים: "לא לעלות השנה להר מירון בל"ג בעומר"

שאול כהנא | 16.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם