כיכר השבת

חיזוק משמעותי לדייטש

לופוליאנסקי: "דעת מרן הגרי"ש אלישיב - לתמוך במועמד חרדי"

ראש העיר לשעבר וחתן פרס ישראל, אורי לופוליאנסקי, שובר שתיקה ומצהיר על תמיכה במועמד לראשות י-ם יוסי דייטש: "זה דעת התורה של הרב אלישיב, לתמוך במועמד החרדי". האזינו (חרדים)

117
ישי כהן | כיכר השבת | ט' בחשוון | 18.10.18
אורי לופוליאנסקי
אורי לופוליאנסקי (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

חיזוק משמעותי למועמדותו של יוסי דייטש לראשות העיר ירושלים: ראש העיר החרדי לשעבר אורי לופוליאנסקי, איש דגל התורה, מתייצב לימינו של דייטש ומכריז כי הוא האדם הנכון לכהן כראש העיר.

בראיון שהעניק הבוקר לבצלאל קאהן ברדיו קול חי, אמר לופוליאנסקי: ״יוסי דייטש איש הוא איש עשייה, שמכיר טוב מכולם את העיר ירושלים, עובד מבוקר עד ליל, פועל למען כל תושביה במשך שנים רבות, ומקובל על כלל הציבור בירושלים. תושבי ירושלים מבינים שגורל העיר נתון בידיהם והם לא יבחרו בכל אחד ובאנשים שאינם בקיאים בענייניה של ירושלים. דייטש הוא האדם המתאים ביותר לכהן כראש העיר ירושלים. לוקח קצת זמן, אבל בסוף כולם יתמכו בו - והוא יהיה ראש העיר".

לדבריו: "דייטש אדם שמכיר ויודע את מסדרונות העירייה וכיצד לכלכל צעדיה. חושב שזה הזמן לעשות ככל שביכולתינו שיהיה ראש עיר חרדי שטוב לכלל האוכלוסיות".

לופוליאנסקי סיפר, כי "הרב אלישיב אמר בצורה ברורה, דרך אגב זה גם היה כתוב, הרב אלישיב הורה לבחור בנציג החרדי. אין ספק שהרב יוסי דייטש יכול כנציג חרדי לקבל אחריות על העיר הזו וזה יהיה טוב לכולם. אין ספק שיש היום כאוס. אנחנו בדרך לפי פחת".

"יש זמן שתהיה התגייסות כללית, גם של מסורתיים למען מועמד שישמור על קדושת ירושלים. אין זה אומר שלא יכולו לרקוד אחרים כדרכם".

"אין זה סוד שהרב אלישיב תמך בעניין של מועמד חרדי" טען והוסיף: "ממני הרב אלישיב זה מה שתבע לעשות. אבל גם כשהיה מועמד של אגודת ישאל, הרב אלישיב אמר שכיוון שהוא הנציג החרדי - צריכים לבחור בו. הוא גם דאג שהדברים יכתבו בכתב יד על ידי חתנו יבדל לחיים הגאון רבי עזריאל אוייערבך.

לדברי לופוליאנסקי: "אני קצת מרגיש את מה שקורה בירושלים, התושבים יודעים שגורל העיר בידיהם, הם ידעו לבחור עבור מי ש-15 שנה נמצא בתוך העניינים".

"כשהרב יוסי דייטש בא ורוצה להלחם על קדושת ירושלים, אין ספק שזה מה שייעשה בסוף. לוקח קצת זמן עד שאנשים מבינים את החשיבות של העניין ועושים מעשה למען ירושלים עיר הקודש".

באשר ליכולת של דייטש לכהן כראש עיר אמר: "בעצם איך בוחנים אדם, לפי עברו. עברו של דייטש אדם שפעל ועשה למען הכלל לא נח ולא שקט היה פועל למען כלל המגזרים יום וליל".

"קדושת ירושלים זה עניין חשוב, אבל לגבי היום יום, דייטש אדם מסור ודואג, הסר דאגה מליבך. כלל המגזרים ייהנו ממנו יותר מכל אחד אחר, כיוון שהוא מכיר הכי טוב את העיר", סיכם.

יוסי דייטש מסר בתגובה: ״אני מתרגש לקבל את תמיכתו של איש החסד, ידיד נפשי אורי לופוליאנסקי, ראש העיר בעבר וחתן פרס ישראל, שמפעל החסד שהקים, ׳יד שרה׳ הוא ממפעלי החסד החשובים בישראל ובעולם. לופוליאנסקי יודע היטב מהי עבודת ראש העיר ומה דרוש על מנת לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותמיכתו משמעותית ביותר עבורי.
אני מתפלל כי גם אני, כשאשב על כיסא ראש העיר, אדע כמוהו להיות גשר בין המגזרים ולתת שירות במאור פנים לכל אזרח תושב ירושלים, נשים וגברים, חילונים, דתיים וחרדים, ערבים ויהודים״.

תוכן שאסור לפספס
117 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
49
כאחד מעשרות תושבי מעלות דפנה שנפגעו מידו הארוכה של דייטש בעזרתו ב'מסירות נפש' ליזם סיני דיבון, נגד דעת רבני ותושבי השכונה. הנני מציע לכל מי שלא כפוף לרבותיו להתרחק מהצבעה לאיש שעלול עוד לשבת חלילה בכלא עקב מעשיו הנפשעים בוועדה לתו''ב. מציע לכם לבדוק מה הקשר בינו ליזם הנדל''ן גוטסמן, בינו לבין פרוייק
צ'למער19.10.18
48
לטאים אנא ואנא ולפחות למענכם התעשתו בזמן בטרם יהיה מאוחר לכולנו
אותו אי אפשר להכחיש18.10.18
47
אז למה אורי תמך באולמרט הוא לא איש חרדי
מאי18.10.18
ובאמת זה היה חידוש התמיכה בו מצד גדולי ישראל
פשוט מאוד18.10.18

הצגת כל התגובות

46
חוצפן מי שמך לאיש שר ושופט עלינו
אסף18.10.18
45
כרגע יש את מרן שר התורה שהחליט
נביא חדש18.10.18
ובשמים דעתם קובעת
משה רוזנפלד18.10.18
ובשמים דעתם קובעת
צבי בראור18.10.18
ובשמים דעתם קובעת
אבי בוזגלו18.10.18
הורה להצביע ליאון, וכך נעשה. עד שייפסל גם הוא אחרי פסילתם של פינדרוס וקליש.
דני18.10.18
44
האם לופוליאנסקי הוא אחד מגדולי התורה או הדור שהוא לא מתבייש להביע דעה בעד מי להצביע, מי הוא? והאם מה שאמר הגרי"ש אלישיב לפני 15 שנה תקף היום הרי היו עוד גדולי עולם שאמרו כל מיני דברים שהיום לא תקפים, בכל דור יש את גדולי התורה החיים עמנו (כולל מתלמידיו של הגרי"ש זצ"ל) והם פוסקים מה צריך לעשות ומה לא
יוסי18.10.18
הוא הוכר ע"י מרן הגרי"ש כנאמנו. והוא אומר מה שאמר הרב אלישיב. ומאחר ודעת הרב אלישיב הייתה עקרונית ולא לפי פרטי מציאות מסויימת, הרי שהיא לעד ולנצח נצחים. וכן.... הוא חוץ מזה שימש כראש עיר מוצלח ומכיר היטב את ירושלים...
דני18.10.18
43
יוסי דייטש מעורב בארגון הפסול קמח שמעודד אקדמיה שהרב אלישיב התנגד לה מאוד.
יוני19.10.18
42
וכל אחד יכול לתמוך במי שבא לו. יש לכל מועמד המון רבנים גדולים שתומכים בו
אבי18.10.18
לא בטוח שחובה לשמוע, ובוודאי שאין מצוות עשה. עיין רמב"ם ממרים א' ודרשות הר"ן יב, וגם בהקדמה ליד החזקה.
חנן .ב.19.10.18
41
דור דור ודורשיו. גם אם דעת גדול הדור הקודם היה ככה כרגע אין לך אלא מה שעיני גדולי הדור (כל אחד ורבותיו) כרגע רואות
אלי18.10.18
וכך יש גם הכרת הטוב לחסידים שהצביעו לאורי לופוליאנסקי, ובמיוחד שיוסי דייטש הוכיח את עצמו לאיש טוב לב חרוץ ומוכשר
דודי18.10.18
וטבעי שהנושא קרוב אל ליבו
אכפתי18.10.18
אם יש לו רב שכרגע חי בדורנו שאומר לו ככה מה טוב. הוא מעצמו לא יכול להגיד הרב של הדור הקודם אמר ככה אז אני סובר ככה. על זה בדיוק אמרו דור דור ודורשיו. אחרת אין לדרשה של חז"ל שום משמעות כל אחד יגיד אני סובר כמו גדול הדור הקודם
אלי18.10.18
40
תבחרו למועצה את מי שאתם רוצים, ויוסי דייטש לראשות העיר! אתם מוכנים לסבול עכשיו 5 שנים מברקוביץ רק בשביל נקמה?
אני18.10.18
39
הרב אלישיב ידע מה שאמר ולא דגל והגדולים שלהם יכתיבו לנו את החיים הכל רק כסף ולא יהדות ליסמוך על הסכמים זה נייר טואלט
צבי18.10.18
38
שס למועצה דייטש לראשות העיר
ירושלמית18.10.18
37
מה שהרב אלישיב החליט אז, זה היה לזמנו ואף אחד לא יכול לומר מה היה דעתו היום. עכשיו יש לנו את גדולי התורה שיחיו שהם מחליטים עבורינו. דור דור ודורשיו. ולדבריו מדוע לא יצביע אפשטיין?
דוד18.10.18
36
תצביעו למי שאתם רוצים רק אל תבואו אחר כך בטענות שליאון לא סופר אתכם...רק מועמד חרדי יהיה קשוב לצרכי החרדים
מישהי18.10.18
35
גם אם הינך משתייך בתוככי לבך לכת העצץ, אתה עדיין מגלה כאן חוסר אחריות משווע! אם הינך אוחז כרבני הפלג, אז בבקשה, תצהיר זאת ברבים, ותסביר לציבור שעליו לשמוע ולציית לרבני העץ, באופן כזה, לפחות לא תגרום לאי ציות לדעת תורה. אך בדבריך כאן, מה אתה בעצם אומר? "אני אורי, ראש עיריה בעברי, קורא שלא לשמוע לגדו
גבי18.10.18
מי החליט ששואלים רק את רבי חיים ? רבי חיים בעצמו אמר לפני כמה שבועות שיש לבחור למועמד חרדי, אלא מאי ? מוישה גפני בער לו לנקום או שהיה קצר רוח ? הרי בחרו כאן ללופוליאנסקי, אז למה לא לבחור באיש באמת טוב ומוכשר כמו יוסי דייטש, שעם תמיכת דגל ושס הוא מנצח בקלות ? למה ? למה לא לתת לירושלמים ראש עיר חרדי
דודי18.10.18
הוי דן את כל האדם לכף זכות לא הפוך והאם גדולי ישראל מתנגדים לדייטש? השאלה אם יש סיכוי כעת חוץ מברקוביץ השמאלן אף אחד לא נראה יותר בעל סיכוי מדייטש החרדי והאתנטי יחסית.
אורי איש יקר18.10.18
34
למה אורי יורק לבאר ממנו שתה?, וחוץ מזה האם אורי הצביע לפני 5 שנים לחיים אפשטיין בגלל שהיה החרדי היחיד?. אין להעביר פסק ממראה למקרה.
פלוני18.10.18
כל משפחתו של אורי עצניקים חוץ מהחתן צביקה אני התפלאתי שהוא לא אמר שצריך להציע לאפשטיין
יוסי18.10.18
33
פשוט חוצפה שאדם רגיל כמו לופליאנסקי פוסק ברבים את דעתו בעד מי להצביע כאילו אין גדולי תורה שהם ורק הם יורו לציבור בעד מי להצביע!
יהודה18.10.18
32
ודעת גדולי ישראל היום היא לתמוך במשה ליאון אפילו שאינו חרדי אלא רק סרוג. בעז"ה משה ליאון יעשה בדיוק מה שהחרדים יאמרו לו לעשות, ואולי דווקא עדיף שמלאכתנו תעשה באמצעות אחרים ולא באמצעות חרדי.
האברך דוד18.10.18
גדולי ישראל הורו דייטש, אז דייטש. גדולי הקומבינות הפוליטקאים הוא ליאון - אז לא ליאון.
דני18.10.18
31
נבחרת בזכות שמיעה לגדולי התורה שבאותו הדור, בושה שאתה מביע את דעתך האישית נגד גדולי ישראל
אלף בית19.10.18
30
ומה החידוש בדבריו האומללים?! אתם צריכים להבין לכל דור יש את מנהיגיו! אם אדם ישלוף מהבוידים כל מיני דברים אז הוא כמו אותו גנרל זקן שחושב שהיום זה החזית כמו שהיה לפני 20 שנה כך המשיל יפה מרן החזון איש זיע"א לכל אלו שאוהבים לצטט ציטוטים מהעבר בלי קשר להווה... זיכרו! "אין לך אלא שופט שבימיך" ולא מהדור
אורי=עצניק18.10.18
29
גדולי הדור שחיים כיום הורו לנו אחרת אז מי אתה שתחליט מה לעשות.
יהודי18.10.18
כוונתך ליענקי??
לִרְאוֹת טוֹב18.10.18
28
יש רבנים והם יחליטו. מובן מר לופוליאנסקי?!
חיים05219.10.18
27
גם לא למטרות טובות כמו ארגון חסד, בתי כנסת וישיבה. אל תטיף לנו מוסר, מר לופוליאנסקי.
חנן .ב.19.10.18
26
נשמע איסור מופרך לחלוטין
מתפלפל18.10.18
אסור לסטות מהנחיה שהורו גדולי דורנו ואסור לעסקן ופוליטיקאי חצוף לעמוד ולחוות דעה היכן שכבר הורה זקן.
יענקי18.10.18
יש צדיקי הדור ודעתם היא הקובעת בשמים
רוזן19.10.18
25
במה עדיף ליאון על פני דייטש?
שואל18.10.18
כי הוא לא שייך למשפחת הפשע פרוש
אחי18.10.18
24
סוף סוף זה קורה
הליטאים מתחילים להתפקח18.10.18
23
אני דת ודייטש
משה18.10.18
22
האמת לא כמו לופליאנסקי הוא משקר כי הנוסח הופיע אז בעיתונים שאמרו לרב אלישיב שהרי הוא - מאיר פרוש לא שמע לדעתך בכמה דברים וענה על זה אבל לקב"ה הוא רוצה לשמוע כלומר שהוא מאמין בקב"ה ורוצה באופן כללי לילך כפי רצונו ולכאורה א"כ זה תלוי כמה ליאון דתי באמת אבל שם זה היה נידון מול מועמד חילוני. מה היה הרב
דוד22.10.18
21
איפה הרב אלישיב איפה כל העצניקים שיחרימו אותו עבור כך? :)
זאלוני 18.10.18
20
ולא להיבהל מהטוקבקיסטים מקבלי המשכורת במטה פרוש שנותנים תחושה בטוקבקים כאילו הם כל עם ישראל
דמגוגיה בתשלום18.10.18
19
ורק לפני כמה ימים היה כותרת כאן בכיכר שהגר"ב סולובייצ'יק שיש כאלה שהליטו שמועמד חרדי זה מצווה כן, זה מצוות ככל אשר יורוך שהורה מרן הגרי"ש אלישיב
נחמי קרליץ18.10.18
18
כולם יודעים את האמת שצריך ראש עיר חרדי ואם משהו השתנה אז זה לטובה.... אבל יש כאלה שהדיל שלהם אחר..... ואח"כ הם כבר ידאגו להחתים רבנים בושה.... כל ילד בגן יודע את זה אבל דגל מיתממים, אבל בשטח דברו עם החברה גם תומכי דת מצבעים לדייטש ולא בוא שתקף את אלקין למה לא עזר להביא את האורויזיון לירושליים.
רק אמת!18.10.18
17
מה קרה ללופיאנסקי ? הרב אלישיב כבר לא חי לצערנו . והחתן הגדול שלו מורה להצביע לליאון . אז הוא חכמולוג ותולה את עצמו ממי שלא יכול לאשר או להכחיש .
חיים דרוק18.10.18
16
מרן הגרי"ש אליישיב הכריע בזמנו בנתונים מסוימים בעד מועמד חרדי. יכול מאוד להיות שאם היה רואה את התנהלותו של פורוש ומקורביו. היה פוסק שהם לא מועמדים חרדים. הם מייצגים התנהלות לא חרדית בעליל. מאיפה לך לדעת מה היה פוסק היום????
ללא שם18.10.18
זאת התורה לא תהיה מוחלפת. על אותו משקל תוכל לטעון שאילו משה רבינו היה היום לא היה נותן את התורה....
דני18.10.18
15
אצלינו ב"ה לא ואנו נשמעים אך ורק לגדו"י ולא לעיתונאים ושאר אינשי דלא מעלי
ריאלי18.10.18
האמת היא שסבא של גדול הדור של היום גר ברשבם וד"ל
יוסי18.10.18
14
לתמוך במועמד של פרוש זה אצילות, לופו, הוא מהיחדים בדור שהצליח לא להתערב במחו' עם עץ [למרות שיש שינסו לטעון אחרת, זה יהיה בגלל שהוא אינו איש של חרמות והיום מי שלא נגד זה נשמע שהוא בעד והמבין יבין שהוא ממש לא עצניניק, ומנוי על יתד עד היום הזה] ואיך שאני מכיר אותו אם יהיה קול קורא ברור וחתום הוא יאמר ש
ללא שם18.10.18
13
אלא מאי הבעיה שהפוליטקאים הם המחליטים והמכוונים והרי הם כטובל ושרץ בידו
nomi18.10.18
12
אתם רואים מה הלך עם ברקת. למה לירות לנו ברגליים? רק כבוד וכסף. חרדים מטומטמים. כולם תומכים ביוסי דייטש!!!!
כל הטיפשים. כנסו וקראו18.10.18
11
למען האחווה, למען היושר, למען ירושלים עיר הקודש
דודי18.10.18
10
דעת גדולי הדור? להזכירכם, אין מגזר אחד בעם הזה, וכל אחד יעשה כדעת רבותיו! לא כדעת רבותיך, אלא כדעת רבותיו!!!
נעה18.10.18
9
אתה לא מכיר את הפתגם תפסת מרובה לא תפסת אל תיהיה כמו זה שאומר או מרצדס חדשה או שאני נוסע באוטובוס
נתן18.10.18
8
א. אם כל הכבוד למר לופליאנסקי, אי אפשר להביא ראיה מדברי הגרי"ש אלישיב, כי כל מקרה לגופו, ואי אפשר להשוות. ב. מי הוא בכלל שיקום וידבר נגד רצונם של גדו"י בושה וחרפה, זאת חוצפה ממדרגה ראשונה, ואני ברגע זה מבטל את ההו"ק שיש לי ליד שרה. פשוט בושה..
ישי18.10.18
די למדומיינים
מוישי18.10.18
אנחנו צריכים ארת ה 40 אגורות שאתה תורם כל חודש בשביל לרכוש שקיות אשפה...
דני18.10.18
7
אינו חוצפה? התמנית ונשלחת ע״י דגל, לא חשוב כרגע מי היה המנהיג באותה שעה, המפלגה היא זו ששלחה אותך. קצת דרך ארץ לא להיות חצוף כנגד אותה הנהגת מפלגה בראשות אותה מועצת, גם אם יש שם שמות אחרים.. הם עדיין גדולי ישראל.. אז עם כל הכבוד לאורי שהוא בנאדם טוב בסהכ, אין מה להתלהב מדיבור כזה שלו. אני הייתי מתבי
תוהה18.10.18
או חסיד של רב בית כנסת קטן ולא ידוע, ובמיוחד שיש עסקנים שבוער להם בדם שיהיה כאן מחלוקת, ושלא יהיה כאן ראש עיר מסור ונאמן ליהדות בעיר הקודש ירושלים !
יהודי פשוט18.10.18
6
לפי מה שהוא טוען מדוע מאיר פרוש לפני עשר שנים קיבל את תמיכת הגריש אלישיב רק יומים לפני הבחירות אגב המון ליטאים אז לא הצביעו לפרוש כי היו פגועים מהניצחון שלו על פינדרוס מביתר ונינו שמוליק אלישיב שהיום מנכל הפלס פתח מטה כבוד התורה נגד פרוש ביחד עם גור למי שזוכר לופוליאנסקי עצניק בהסתרה לך תתמוך באפשט
שנלר18.10.18
5
מקווה שהחרדים שומעים לרבנים, עם כל הכבוד ללופו ראש העיר לשעבר, מה זה משנה לי מה דעתו, בוודאי שהיא בניגוד לדעת גדולי הדור
משה18.10.18
4
ואיני מבין את כל המתנגדים פה אורי לופאינסקי לא התימר לפסוק דעת תודה הוא רק הביא את דעת מרן הרב אלישיב. והוא צודק! לדגל אין כבר עניין לתמוך בליאון כל מה שהיא תמכה בו כדי לקבל את אלעד והיא הפסידה את אלעד בין כה וכה אלא שהיא תמשיך בתמיכה בליאון חסר הסיכוי כי היא לא יודעת לרדת מהעץ
משה18.10.18
הוא איננו "מבין" בדעת הרב אלישיב יותר מלמשל הרב אפרתי. גם נטית ליבי כמוהו אך כל דור אמור להאזין לנביא שבדורו.
יוסי18.10.18
3
שיש להצביע למועמדים החרדים ביותר
בערל18.10.18
מועמדים שכל סולם העדיפויות שלהם מעוות מהיסוד
yaacov18.10.18
בכפר חבד תמיד זכו מפלגות פא'י או מפדל כי הן החרדיות ביותר
כפר חבד18.10.18
רדפתם את הרב קלמן כהנא ואת פא"י שהיו יהודים יראי שמים והיום אתם רודפים אחרי החרדים החדשים שבאמת צריכים חיזוק גדול ביראת שמים
אליעזר ראוכבגר18.10.18
2
לדוגמה הם מתנכלים לציבור יראי ה' המוחים כנגד גזירת הגיוס, שסך הכל רוצים שיהיו יותר בני ישיבות ופחות מתגייסים לצבא.
יוני18.10.18
להיפך הם חבורת מתהוללים שעושה חילול ה'. וה"מחאה" שלהם כנגד הגיוס, זה כי זה נושא שהם חושבים שיעשו עליו הון פוליטי, ורק תן להם את מה שהם רוצים היינו ח"כ, נציגים בעיריה ותקציבים ומיד הם יטענו שיש לגייס את כולם כולל חתן מחדרו וכלה מחופתה.
יוסי18.10.18
1
מדבר נגד הגרח בנו של קדוש עליון הסטיפלר
שמולי18.10.18
יש לבחור במועמד חרדי ! זה הולך ככה, שואלים את הגר"ח ; המשא ומתן עם אגודה עלה על שירטון, יש לנו הצעה טובה עם ליאון, לחתום איתו ? הגר"ח ; כן, ברכה והצלחה. נראה לך ששאלו את הגר"ח ; האם מהיושר הוא שאחרי לופוליאנסקי נצביע למועמד חרדי מעולה וחסידי בשם יוסי דייטש ??...... האם המועצת דנה ב
דודי18.10.18
תשאל את שומרי הברית מה זה קדוש עליון
משה רוזנפלד18.10.18
הממון (במס"י פרק י"א כתב שזה התאווה הכי גדולה )
אליהו18.10.18
כאשר תצליחו לגדל כהן גדול שכזה בערוגות הפנטזיה צלצל אלינו ליידע אותנו..
צבי בראור18.10.18
במחלוקת ובכן אלו שהצטיינו במוסר בקדושה וביראת שמים מבין הליטאים היו ברובם המוחץ רחוקים ממחלוקת לגמרי ופוק חזי.
בנימין הצדיק18.10.18
אין לו שום קשר לרוב הליטאים, כי הוא כיבד אדמורי אגודה במועצגה''ת, הביא בכבוד במ''ב את האריז''ל הגר''ז והזה''ק, ונזהר לחלוטין משנאת חינם לה''ר ומחלוקת.
משה בן אברהם18.10.18
הוא כיבד את כולם כפי שכל הליטאים מכבדים את כולם!! ונזהרים לחלוטין ממחלוקת!! והזה"ק לא היה חסיד!!
אברהם בן משיח18.10.18
לכתוב ''הליטאים נזהרים ממחלוקת'' ולחלוק על גפני שאמר ''אין לפחד ממחלוקת''???
משה בן אברהם18.10.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"בתוך מספר שבועות" | המדינה השיבה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 12:18
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 10:04

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 08:03

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

צפו בתיעוד נרחב

עם רבנים וראשי ישיבות | מעמד הקבלת פני רבו אצל הינוקא

חנני ברייטקופף | 30.04.24

4120

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 30.04.24

אילן במה אברכך 

גאב"ד העיירה רקד עם הילדים בחורשת עצי הפרי | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24