כיכר השבת

הדתי מגיב לרב

נפתלי בנט על דברי הרב שלום כהן: "תתביישו לכם"

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן תקף אמש (מוצאי שבת) בחריפות את חובשי הכיפות הסרוגות וכינה אותם "עמלק". מי שממהר להגיב הוא יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, שדורש מהרבנים: "גם אם אתם לא בממשלה, גם אם יש מחלוקות פוליטיות - עליכם לגנות ולהוקיע שיח שכזה" (חדשות)

331
חזקי שטרן | כיכר השבת | ז' באב | 14.07.13
הרב שלום כהן ונפתלי בנט
הרב שלום כהן ונפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

הדתי מגיב לרב: דבריו החריפים של חבר מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס, הגאון רבי שלום כהן, ראש ישיבת "פורת יוסף", נגד חובשי הכיפות הסרוגות, זוכים הבוקר (ראשון) למענה על-ידי יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט.

במהלך השיעור השבועי של מרן הגר"ע יוסף, דיבר הרב שלום כהן בחריפות נגד חובשי הכיפות הסרוגות ואמר כי "כתוב 'כי יד על כס י-ה מלחמה לה' בעמלק', אמרו חכמים ש'אין הכיסא שלם כל עוד יש עמלק', מה זה כל עוד, ואין הכיסא שלם, 'כס' זה כיפה סרוגה, שומעים? כל עוד ויש כיפה סרוגה אין הכיסא שלם, זה עמלק, מתי יהיה הכיסא שלם? כשאין כיפה סרוגה".

על האפשרות כי ייבחרו רבנים חובשי כיפות סרוגות, אמר הרב שלום כהן כי "אנחנו מסכנים אם יהיה לנו רב, אמרתי את זה לאבא שלו (לאביו של הרב שמואל אליהו - ח.ש.) על יד דרוקמן וכל אנשי עמלק. אלה יהודים אלה?".

בתגובה לדבריו של הרב שלום כהן, יוצא הבוקר השר נפתלי בנט בדף הפייסבוק שלו בהתקפה נגדית, תחת הכותרת: "תתביישו לכם", משל הוא מגיב לפוליטיקאי זניח ולא לרב בישראל.

תחילה, מצטט בנט את הרב כהן וכותב: "חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב שלום כהן, תקף אתמול בדרשה שנשא ליד הרב עובדיה יוסף את ציבור הכיפות הסרוגות, וכינה אותם 'עמלק'. מתוך דבריו: 'כתוב מלחמה לה' בעמלק. אין הכסא שלם כל עוד שיש עמלק. כס זה כיפה סרוגה. כל עוד שיש כיפה סרוגה, אין הכסא שלם! זה עמלק... מתי יהיה הכסא שלם? כשאין כיפה סרוגה... אלה יהודים אלה?'".

"למי שלא יודע", כותב בנט, "עמלק זהו הביטוי בו מתייחסים למי שיש למחות אותו מעל פני האדמה. לא פחות".

"ברגעים אלה, אלפי חובשי כיפות סרוגות נמצאים מהגבול בסוריה ועד גבול מצרים, מרמת המחט"ים ועד אחרוני החיילים, ויורקים דם כדי להגן, גם על כבוד הרב", ממשיך יו"ר הבית היהודי.

"בימים אלה מתקיימות אזכרות לחבריי לנשק ממלחמת לבנון השניה, שמסרו נפשם, בהם חילונים ובהם חובשי כיפות סרוגות, חלקם נפלו עטורי צל"שים על גבורתם. להם גם, למען השם, קורא הרב 'עמלק'", מטיח בנט.

"ברגעים אלה, יושבים אלפי בחורים חובשי כיפות סרוגות, עם מוריהם ורבניהם ולומדים תורה בישיבות ההסדר והגבוהות. בשלב מאוחר יותר הם גם ישרתו בצבא הגנה לישראל", כותב בנט ומוסיף, "לכל אלה קורא הרב 'עמלק'. ומכנה אותם 'לא יהודים'".

הרב שלום כהן: חובשי הכיפות הסרוגות הם עמלק • צפו בוידאו (צילום: ישי כהן)

השר נפתלי בנט ממשיך וכותב כי "בימים אלה, פועל בלי הפסקה 'הבית היהודי' להקטין את הפגיעה בעולם התורה ומצליח בכך (כן, גם מסין הרחוקה הפכתי עולמות בעניין)".

הבית היהודי הביא גם -- בהצלחה רבה -- לתוכנית 'שוויון בנטל' שתהיה מאוזנת יותר כלפי הציבור החרדי ותכיר בערך לימוד התורה כערך לאומי, גם הבית היהודי זה עמלק", כותב בנט ולא מבין שהחוק הזה הוא חלק מהסיבה להתקפה נגדם.

"זה לא הכל", מוסיף בנט, "בדרשתו, הזכיר הרב שלום כהן את 'דרוקמן וכל אנשי עמלק': הוא התכוון כמובן לרב דרוקמן, חתן פרס ישראל, ראש ישיבת אור עציון, הרב שחגג לא מזמן שמונים במעמד ראש הממשלה, אירוע בו השתתפתי יחד עם אלפי תלמידים בוגרי בני עקיבא. כולם עמלקים, כמובן".

בנט, למד מאחיו הפוליטיקאי לפיד, ואיך לא, מרשה לעצמו לפנות לרבנים בדרישות כאלו ואחרות. "ערב תשעה באב, אני קורא לכל מנהיגי ונציגי הציבור החרדי, מהרב עובדיה יוסף, שישב בעת הדרשה סמוך לרב שלום כהן, ועד לנציגים הפוליטיים: גם אם אתם לא בממשלה, גם אם יש מחלוקות פוליטיות - עליכם לגנות ולהוקיע שיח שכזה. אני מבקש ומצפה כי תעשו זאת כבר הבוקר, לפני שיהיה מאוחר מדי".

"לא אתן שימשיך מסע ההסתה נגד ציבור הכיפות הסרוגות", כותב בנט לסיום, "אני גאה בכיפות הסרוגות".

תוכן שאסור לפספס
331 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
157
אחרי שדאגת להחריב את עולם התורה ביחד עם האח לפיד עדיף שתחזור בתשובה ותפסיק לדבר על גדולי ישראל.
חתואל14.07.13
156
זה עמלק כל הגוים מגינים על המולדת
נועם14.07.13
גם בהימות אוכלות אז לא נאכל דיי עם השטיפות מוח האלו
תגדלו14.07.13
155
What Shalom Cohen said was ridiculous,, hateful, nonsensical and supremely irresponsible and dangerous. Stop defending him.
Inexcusable14.07.13
סך הכל הוא אמר את האמת עליכם - כבר זה מצדיק לזלזל בו בצורה כזאת מחפירה?
יהודי מאמין!15.07.13

הצגת כל התגובות

154
ידינו לא שפכו את הדם הזה ועינינו לא ראו, כפר לעמך ישראל כמה שעות לפני תשע באב וכחמישים יום לפני יום הדין , הגיע הזמן לציבור החרדי להגיד די לשנאה ולהסתה בין אחים ! אנחנו מוחים על דברי ההסתה והשנאה של הרב כהן !
אברך חרדי ספרדי14.07.13
כלום ביהדות! ה"משנה ברורה" (ביאור הלכה, סי' א', ד"ה ולא יתבייש) הכותב: "אבל אם הוא עומד במקום שיש אפיקורסים המתקוממים על התורה ורוצים לעשות איזה תקנות בעניני העיר וע"י זה יעבירו את העם מרצון ה', ופתח בשלום ולא נשמעו דבריו וכו' מצוה לשנאותם ולהתקוטט עמהם ולהפר עצתם בכל מה שיוכל, ודוד המלך אמר 'הלא מש
יהודי מאמין!14.07.13
153
הוא הפך עולמטת גם מסין? אולי להוספת שירות לחרדים. חלאה ורמאי שכמותו. אין אמון בו וב"כס" דוגמתו.
אבי14.07.13
152
להזכירכם, אליהו הנביא בא לכל ברית כי לכלך על עם ישראל, ירמיהו נענש בעונש חמור מאותה סיבה ועוד הרבה צדיקים לא פחות מכבוד הרב שלום כהן שדברו על בניו של ה' נענשו.. אז במחילה מכם, תרדו מהעץ. ותעשו בדק בית עמוק לפני שאתם מדברים על אחרים.. צום מועיל
משה14.07.13
151
החוצפה עוברת כל גבול והסוכן האמרקאי בנט פוער פיו נגד גדולי תורה טאתם נותנים לנבל הזה פיתחון פה?! הרב כהן בתורתו מגן על כל השוטים המדים ולא חלילה ההפך!
איש יהודי14.07.13
וזה לא בנט...
עמ"י חי14.07.13
150
יש פה תגובות מבזות לכבוד הרב ,ולמרות שאני כיפה סרוגה ,אני לא אתן יד לדיבור נגד אחד מגדולי הדור שלנו! של העם! תתבישו אני מוחה על ביזוי רב עצום, תלמיד חכם ,בנו של הרב אפרים כהן הצדיק , ככה לא מדברים אל רב ,ככה מדברים לבן אדם פשוט . והרב אומר את הדברים האלו כנראה ממה שאומרים לו, הוא לא אשם , תתבישו.
ללא שם03.02.20
149
בס"ד במקום לקרב לאחד , הוא קורא עמלק, שילך ילמד הלכות לשון הרע דחוףףףףףף
משה22.07.13
148
אינני דתי, אך בחיים למדתי שה"דת" היא צרופה , לכל אלה שכואב להם איך הרב כהן דיבר , הסתכלו על עצמכם במראה וראו מה בינכם ונשותכם לנו החילונים. צו השעה אהבת ישראל
ארז15.07.13
147
ציונות עם נשמה.פסל לע"ז שנפחו בו "נשמה" .ועכשיו הפסל הזה גם מדבר לקיים מה שנאמר,"ויפח באפיו ... לרוח ממללא.
בניהו.14.07.13
146
אני מתביישת בשם כולנו, לאן הגענו..במקום לעלות בתורה אנחנו עוסקים בלהוריד את עצמינו..כמו שיד אחת תרביץ ליד השניה בגוף, אנחנו פשוט לא מבינים שעם ישראל זה גוף אחד.. אני לא פונה אל הרב עובדיה או הרב שלום או אליכם, כי מי אני? מי אני שאשפוט אדם לכף חובה, ועוד ערב לפני ערב תשעה באב.. אם המשיח היה מגיע אולי
כ"ס גאה.!14.07.13
האמת שמובן למה משיח לא בא בדור כזה של שנאת חינם שס זו מפלגת שנאה זה התחיל בשנאה לאשכנזים ועכשדיו זה ממשיך לשנאה לבית היהודי שיושבים שם צדיקים אין לך ממה לחשוש לצאת נגד הרב שלום הוא רק עשה חילול ה בדיבורו ערב תשעה באב הוסיף שנאה לעם ישראל
יוסף לייב14.07.13
ש"רבות הדרכים לעבוד את השם" אז זהו שיש רק דרך אחת והיא התורה הקדושה. אין דרך בתורה של עירבוביות, חוסר שמירת נגיעה...וכו'
רחלי15.07.13
שומרים נגיעה או מחפפים במצוות? הריני להודיעך שהרבה מהציבור הזה טובים לא פחות מאף ציבור אחר עלי אדמות. וכבר ידוע הפתגם "הכובע לא קובע והמעיל לא מועיל וגם לטיש יש זקן"... דרך אגב למי שלא יודע, המקובל ר' מרדכי שרעבי אמר שדרכו של הרב קוק נכונה מזו של הרב זוננפלד ע"ה כללו של דבר הכל הולך אחר טהרת הלב וא
תוהה18.07.13
145
אבל מקדש שני שהיו עוסקין בתורה ובמצות וגמילות חסדים מפני מה חרב מפני שהיתה בו שנאת חנם ללמדך ששקולה שנאת חנם כנגד שלש עבירות ע"ז גלוי עריות ושפיכות דמים
חרדי 14.07.13
144
בתקופת אלי ישי הוא ידע לנווט.להרגיע את הרבנים ולהגיע לסיכומים. דרעי לחא כח רק מערב את הרבנים ומתסיס אותם מה שבסופו של דבר פוגע בנו.
יוסף14.07.13
143
יודע לכל בר דעת שהציונות עשתה את השואה הגדולה ביותר לעם ישראל לדורותיו(כן גם יותר מן הצורר הנאצי לפחות הקדושים שנתבחו שם באדמת באירופה ספוגת הדם הגיעו על פי התורה להיכל הגבוה ביותר) אך הציונות החטיאה מילוני יהודים (אימי ואחיה מבניהם )עד ימינו שמליוני יהודים אינם יודעים אפילו את הדבר הבסיסי ביותר שכל
יניב14.07.13
142
זה ההכחה הכי ברורה כי אתה עמלק אבל אין כוןנת הרב על שאר חובשי הכ"ס אלא על אנשים כמו בנט וחבריו אנשי סדום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה14.07.13
141
אך הרבנים מתנהגים כפוליטיקאים
שלום זגורי14.07.13
140
הרב שלום כהן מבייש את הכתוב: " דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום". הוא מכלים את השם כהן. שמו של אהרן הכהן שנאמר עליו: "אוהב שלום ורודף שלום אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". ולא לשנאה ולהתבדלות . הוא אומר על מי שמקיים את התורה עמלק: "ששת ימים תעבוד ועשית כל מלאכתך". "מבן עשרים שנה ומעלה כל יוצא צבא ב
המוכיח14.07.13
139
זהו בנט שהסיר את הכ"ס שעל ראשו והחזירה לצורך הקמפיין. זהו בנט שאשתו חילונייה מוצהרת. אלו אנשי המזרחי שמקיימים חלק ממצוות התורה מתי שבא להם. חכם שלום הטיח להם את האמת בפרצוף: המזרחי = ניאו רפורמי. עמלק אשר קרך בדרך = אשר עושים את התורה קרדום לחפור.
מסיר המסכות14.07.13
אנחנו "עושים את התורה קרדום לחפור בו"? אתה זה שמשתמש בתורה כדי להשטמת ממלחמת מצווה ועזרת ישראל מיד צר. אתה זה שעושה את התורה כלי לפרנסה!
כ"ס15.07.13
138
זעקת הקוזק הנגזל......... א"א להשתיק את דבר ה'
ddi14.07.13
137
מולדת אותיות תלמוד יש מצוה להמית עצמנו על התורה ואז ''ורב שלום בניך'' ואין צורך לאף אחד למות פיזית אתה וחבריך מביאים בחורי ישרל למיתה כשאתה וחבריך הסרוגים מוציאים בחורי ישיבות לרחוב וללכלוך וכל זאת בדם קר התואר ''עמלק'' קטן עליכם אין אין כפרה לפשע הזה שעשיתם ודע לך שאנחנו לא מספיק לוחמים נגדכם חרפתכ
הרב ש''כ צדק14.07.13
136
מאיפה הכתב חזקי ממציא המשפט "תתבישו לכם" ? קראתי את תגובת "הדתי" ולא מצאתי שום זכר למילה "תתבישו לכם" ? אולי אתם צריכים להתבייש ??
חרדי שפוי וחרד14.07.13
135
כך אמר הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א: "אלה שנמצאים בצבא - משרתים את עם ישראל, עושים את מלאכתם מלאכת שמים! על ידי שהם שומרים עלינו - אנו יכולים ללמוד תורה ולהתפלל! אם לא היו שומרים עלינו חיילי צה"ל, מה היינו עושים? הרשעים האלה היו באים, "והוא יהיה פרא אדם, ידו בכל ויד כל בו", האם החמאס היו נותנים לנו
בני12314.07.13
134
למה להעליב ציבור שלם ?למי זה טוב כל הליכלוכים האלו ? יהודים הם יהודים ללא קשר לגודל וצבע הכיפה . יש לרב הנכבד בעיה עם בנט שיקלל אותו למה הוא מקלל את כול הציבור שלו ???
חרדי14.07.13
133
הבנת? בנט, אתה חתיכת דרעק אמיתי, עם שכל בגרביים, ומוח בנעליים של לפיד, אם היו מכניסים את המח שלך לפיסטוק ומנענעים היה רעש כי היה נשאר עוד מלא מלא מקום, אתה, אצנון ימחק וערסאלם ממש בדעה אחת אין ביניכם שום הפרש, ועל שלושתיכם נאמר והיית משוגע כל הימים!!!
דוד114.07.13
132
הרב צ'יקוטאי שהוא מאד מעריך ומוקיר. איך אתם מסבירים את זה?
שאלה14.07.13
131
ואידך זיל גמור
pinco914.07.13
130
עמלק בסלנג הישיבתי זה הראשון שקם והחציף מול דרך התורה ומסורת ישראל סבא וזה אתה מר בנט ור'דרוקמן (כמו עמלק שהחציף ראשון להלחם בישראל אחרי יציאת מצרים) עמלק תומך בקונסרבטיוים ובגיורים ללא שמירת תורה ומצוות אז מה אם קוראים לו הרב דרעקמאן שהתיר גיורי נייר . שהיום הולדת 80 שלו היתה מסע הסתה בחרדי
בנ14.07.13
129
גם לומד תורה וגם מגן על הבית ! אז איך אפשר לדבר עליהם ככה ???? שיחזור בו כבוד הרב?
איציק14.07.13
צבוע ומתחסד
חרד ליהדות14.07.13
איציק, מכיר את זה? מגן על איזה בית בדיוק? בית שמנסה לעקור את התורה??? אין לכם אפילו טיפת בושה!
XX14.07.13
מה ומי איכותי תקבע תורת ישראל!! ומי שחובר לשונאי דתיים להרס עולם הישיבות ודאי אינו איכותי וראוי לכל קללה
תומר14.07.13
128
א."גדולה הדור" שלו הם ההפך מ"תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם". הם מחנכים הפך מהכתוב: מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה וָמַעְלָה כָּל-יֹצֵא צָבָא בְּיִשְׂרָאֵל תִּפְקְדוּ אֹתָם לְצִבְאֹתָם אַתָּה וְאַהֲרֹן: שֵׁשֶׁת יָמִים תַּעֲבֹד וְעָשִׂיתָ כָּל-מְלַאכְתֶּךָ. ב.גדולי הדור שלו גנזו התנ"ך וההלכה השפויה וק
שופר המחאה22.07.13
127
אני נוסע הרבה לנפוש בצימרים שביישובים דתיים, אני חוזר כל פעם כ"כ כאוב מהמצב שלהם: 1) הדיבור באמצע התפילה - במצב נוראי שם. 2) כשאתה רואה את הדור הצעיר, האבות לפעמים די רציניים ויר"ש, ואתה רואה את הבנים זורקי הכיפות, וזה לא מקרה אחד או שתים, אני חושב שזה הופך לכמעט רוב. כשהגר"ש שליט"א מביע בכאב את המ
ר"מ21.07.13
126
אתם לא רוצים אותם בגלל הכיפה? איפה בכלל כתוב עם איזה כיפה צריך ללכת? אין לאף אחד זכות ללעוג לאיך שהשני נוהג כי אפילו ש"ס לא רוצים לשמוע את הצד השני!
יצחק15.07.13
125
עלוקות? אגב, החפץ חיים סבר שאנשי ה"יבסקצים" -שרשם בעמלק ,באופן ברור !!!, מכיון שהרוצה והגורם לעקירת התורה,בשורשו לא נדבק בעם ישראל מקבלי התורה !!!!!
בניהו14.07.13
124
איזה שינאת חינם ככה אתם רוצים לבוא לתשעה באב כולם שם בשס זבל אחד גדול
חסוי14.07.13
123
אדרבא - אם ראשי התיבות של כס - זה כיפה סרוגה, אז כשיושלם הכיסא הכיפה הסרוגה תהיה חלק ממנו. בינתיים יש מי שזכה לכינוי "כס יה" [ודי לחכימא] חבל שסיפור קמצא ובר קמצא חוזר על עצמו בלבוש אחר, אוי לנו מעלבונה של תורה, הם אינם יודעים כמה גדולי תורה יש עם כיפות סרוגות וכמה פרחחים עם כיפה שחורה. צדיקים יש
משה14.07.13
122
צודק או לא זה עניין אחר אבל לא צריך להגיד כאלה דברים זה סתם מפלג.חבל כואב מאד.
עוז ברנט14.07.13
121
"כי יד על כס יה מלחמה לד' בעמלק מדור דור" אמרו חז"ל כל עוד יש עמלק בעולם אין כסא ד' שלם ושמו שלם. כי כס מלשון כיסא חסר א' והרב שלום כהן אמר שכל עוד יש כ"ס - כיפה סרוגה אין הכיסא שלם, מכאן שהם עמלק. אבל לפי שיטתו של הרב שלום זה לא נכון. מכייוון שכס הוא אותו כס המלכות עליו הקב"ה כביכול יושב, כמו שלכ
דוד14.07.13
120
כס-יה,הוא הכסא של ה'.אז אם לפי דבריו,כ''ס זה כיפות סרוגות,אז הכסא של ה' בנוי מיהודים עם כיפות סרוגות.
הלל14.07.13
119
סוף כל סוף קם מנהיג בישראל שמרים את האמת ומשמיע אותה. שלא נתבלבל מהשקרים של המושחתים האלה שהם רואים בלימוד התורה כערך לאומי, אנו לא צריכים בבנט ולפיד שר"י שיאמרו זאת. הסבים והסבתות בלויית מאות מבני משפחתם נשחטו על הערך הזה גם בלי שהוא היה 'ערך לאומי ציוני'. לעזאזל הגויים איתם. הוא מנחם אותנו ב- 1800
eli14.07.13
118
בחרת ללכת נגד התורה הקדושה ורבני הציבור החרדי, חברת לרשע לפיד ושניכם ביחד (בהצלחה רבה) פוגעים יום ולילה בציפור נפשינו 'התורה הקדושה' וגם גשמית הממשלה שהקמתם מקשה את החיים על אזרחים שאין להם איך לקום בבוקר, לאה שמעתי את אנשי הכיפות הסרוגות מגנים אותך ואת חבריך, לך תאכל איתם את הקש שבישלת להם, זה ממש
בכיר14.07.13
כל מה שאתה כתבת זה הרצון לקבל לפי בעל הסולם. מהסיבה שעולם הישיבות לא מקבל כסף.בתקופת האחרונים כל החכמים שחיו בחברון ובירושלים היו צריכים לשלם כסף לערבים שיגנו על חכמי ישראל וגם את זה הערבים לא עשו נאמנה. ובארץ ישראל אתה מסתובב חופשי ויש מי שמגן עליך , כן הכיפות הסרוגות. הכרת הטוב.ואם משהו לא לרוחכם
המגיב14.07.13
התורה לא קבעה בשום מקום שצריך להיות בטלנים. 'ששת ימים תעבוד' זה לא מצע המפד"ל אלא חלק מעשרת הדברות. ולא, אין הכוונה ללימוד תורה הכוונה לעבודה לפרנסה.
אני14.07.13
117
יש להשמיד את המפלגה הזאת יוצרת רק פילוג ושנאה בעם
שס - לשעבר14.07.13
116
שימים ספורים לפני תשעה באב ככה מדברים... מי היה מאמין שגם רבנים נכוו בלשונם!
,14.07.13
115
הכתב הנכבד עשה למען עם ישראל הרבה יותר מהכתבות שעשית
אבי14.07.13
114
האויבים הגדולים של הדת והחרדים הם הכיפות סרוגות ולא חילונים.. וזה נובע מקנאה במיוחד קנאה בחבדניקים.. כי הם מנסים כל הזמן להדגמות לחבד בפעילות שליחות וכו.. והציבור החילוני לא סובל אותם כי אופיים מתנשא ואינטרסנט. משא״כ חבד דואגים לציבור ולא לעצמם ולכן הציבור אוהב אותם.. הסרוגים הם האסון של החרדים ולא
שי12.03.14
113
עם כל הכבוד לרב כהן, מן הראוי שהדברים הללו לא ייאמרו. האם אתם רואים את החפץ חיים אומר דברים כאלה? האם אתם רואים את רבי אריה לוין אומר דברים כאלה? האם מותר לומר על יהודי "עמלקי"? מה עם כל הפוסל במומו פוסל? תארו לעצמכם שמישהו היה אומר על הרב כהן שהוא חלל, הלא כולם היו מזדעזעים ובצדק רב, איך אפשר להוצי
שלמה19.07.13
112
כי כולנו עם אחד בואו נתרחב כי ליבנו לב אחד עמ"י! (אחרית הימים)
תמימה16.07.13
111
יאחוצפן מסכן שכמוך!!! סטן זה מצה שאתה!!! אין לך בושה וחרפה לדבר על רבנים?
יורם14.07.13
110
מי ששומר על עם ישראל-עמלי התורה, אם בחוקותי תלכו ,ופירשו חז"ל שתהיו עמלים בתורה. וכן שומרי הטהרה,הכשרות והשבת כנאמר (ויקרא י"ח 28) "ולא תקיא הארץ אתכם בטמאכם אותה כאשר קאה את הגוי אשר לפניכם", עם ישראל גלה פעמיים מארצו. ראינו שממלחמת יום כיפור,כשכל ישראל היה בסכנה ,לא ניצחה ישראל באף מלחמה !!! לבנ
א.רון14.07.13
109
בנט הזה מעכב את הגאולה ימ"ש שם רשעים ירקב
דעתי 14.07.13
108
וצפה ברוח קודשו את מה שהיום רואים גדולי ישראל. חבל שחברו אליהם כל השנים , עתה לא היה צריך להסביר שיח זה.
נזכרים14.07.13
107
אין להם בעיה להתקיף ולקלל, אבל ברגע שמחזירים להם הם בוכים
klozone14.07.13
106
לא יאומן כי יספר ההיסטוריה חוזרת על עצמה עומד שם הרב שלום כהן ומאחוריו מגדולי ישראל והוא מחליט שכל מי שיש לו כיפה סרוגה הוא עמלק וכולם שותקים ולא מוחים נוווווו מצא בדיוק וכולנו יודעים את ההמשך של הסיפור. כמה צער יש לשכינה כמה שינאה יש בתוך עם ישראל ומי אחראי על זה ומי מלבה את השינאה בדיוק הבנתם את
ש.פ14.07.13
105
לבית היהודי - אין ברירה יש פה אי הכרת הטוב ברמה שאין מה להתווכח עליה. מישכו ידיכם מחוק השיוויון בנטל לגבי החרדים, ותנו לדברים להתגלגל. הרי היום אחר ביטול חוק טל הכל חייבים גיוס. חוק השיוויון בנטל הרי למעשה נותן מרווח נשימה גדול של מס' שנים עד לגיוס, וגם אז קובע גיוס תיאורטי רק בגיל 22 עם 1800 עילוי
שלא יחוקקו חוק14.07.13
104
כמו בסעודה אצל קמצא ובר קמצא,כאשר גדולי ישראל ישבו בסעודה ולא מיחו, לכן חרבה ירושלים, כך ישמו מרן ובניו, שמעו ולא מיחו. זה מעיד עליו, ועל אלה שלא מיחו, ולא נוגע לכיפות הסרוגות, כי עליהם נאמר, מברכיך ברוך, ואוררך ארור.
דן סגל14.07.13
103
אתה זה שיבוא ויטיף נגד הסתה אתה ושכמותכה התחילו את ההסתה נגד החרדים ועכשיו שמדברים עליך זה הסתה ואם הרב אמר את הדברים האלה הוא יודע מה שהוא אומר ואנחנו לא נימחה על דבריו אלא
הבריסקר14.07.13
102
ולמרות שהצבעתי ליהדות התורה אני מקווה מאוד שבבחירות הבאות תקום מפלגה חדשה חרדית מתונה כדוגמת תנועת טוב ואצביע לה בעזרת ה'
שסניק לשעבר14.07.13
יאיר לפיד או בנט עדיף
הפסדתי לא עוד14.07.13
101
יהודים התעוררו ... יומיים לפני ט' באב....
רפאל14.07.13
100
מחה תמחה את זכר עמלק מתחת השמים אל תשכח😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄 באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם09.03.14
99
הרב שלום כהן מבייש את הכתוב: " דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום". הוא מכלים את השם כהן. שמו של אהרן הכהן שנאמר עליו: "אוהב שלום ורודף שלום אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". ולא לשנאה ולהתבדלות . הוא אומר על מי שמקיים את התורה עמלק: "ששת ימים תעבוד ועשית כל מלאכתך". "מבן עשרים שנה ומעלה כל יוצא צבא בישר
שופר המחאה15.07.13
יחתיכת כלב בן כלב מי אתה שתדבר על הרב שלום כהן אה יזזזזזזזבבבבבבבבבבלבבבבב
יר"ש24.07.13
סוף סוף יודעים לפי הנביחות שלך למי מבעלי החיים אתה שייך.
שופר המחאה31.07.13
98
לעולם ל תשמעו רב בכיפה סרוגה מדבר כך
משה14.07.13
97
המוכיח 09:37 14/07/2013 הרב שלום כהן מבייש את הכתוב: " דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום". הוא מכלים את השם כהן. שמו של אהרן הכהן שנאמר עליו: "אוהב שלום ורודף שלום אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". ולא לשנאה ולהתבדלות . הוא אומר על מי שמקיים את התורה עמלק: "ששת ימים תעבוד ועשית כל מלאכתך". "מבן עשרים
שופר המחאה14.07.13
96
ואז כל הבנטים והגויים ירקדו טנגו! לכו לישון על האף, ואל תכחו לנשוך את הכרית! חחחחחחחחחחחחחחחחח ביטיוב: הרב שמואל אליהו ואודי דוידי איך הוא שר מול בנות רוקדות? בר מינן! איך רשע כזה יכול להיכנס לגלימה של ראשון לציון? אוי לדור שכך עלתה בימיו! מערכת נא לא לצנזר! תפסיקו להי
דוד 114.07.13
95
מה סיימתם ללמוד את כל התורה?! יש זמן ככה לביטול תורה? לדבר על מי "צדיק" ומי לא?! גמרתם הכל? ש"ס? פוסקים? זוהר? אז במקום לכנס את כל לומדי התורה ולשמוע לשון הרע ושטויות פשוט תתחילו ללמוד!!! פשוט בזיון
משה14.07.13
94
אלו רבותינו ישראל? מה זה הדבר הזה? פשוט בושות שרב בעם ישראל יוצא נגד ציבור שלם וקורה לו עמלק! פשוט בושות! אם אלה רבותינו בוודאי שבית המקדש לא נבנה! הוא לא יודע איזה גדולי עולם הוא מגנה בשם עמלק ואיני יודע אם על דבר זה תיהיה מחילה אם הוא לא יחזור בו ויבקש מחילה. במיוחד אני מתייחס לשמו של הגאון הרב חי
אברך אור עציון14.07.13
93
"הכובע לא קובע המעיל לא מועיל ואל תסתכל בזקנקן כי לתיש יש גם זקן". כמה שאני מעריצה רבנים אך סלח לי הרב שלום כהן דברייך גרמו ממש ממש לחילול השם גדוללללללללללללללללללללל אנשים החובשים כיפות סרוגות שהם יותר חרדים מחרדים והדרך ארץ והאהבת הארץ התורה ולומדיה הם יותר מהחרדים אזזזזזזזזזז נא לה
רותי בקאל14.07.13
92
מה דעת הרבנים שלכם על אינטרנט ....ואם הרבנים שלכם מדברים כמו טוקבקיסט ממוצע....לא פלא שאתם גם מדברים ככה ...בכל זאת אוהב אתכם .....רק בריאות
איתן14.07.13
91
נפתלי היקר כנראה שאתה עוד לא הפנמת מה שעשית אולי נכון שהרב אמר עמלק וכו'והיה צריך אישית לומר לך אולם על ידי תמיכתך ביאיר לפיד המשוקץ אתה שותף לעוולות שאין כדוגמתן ומדוע?? אם לא היו מתגייסים מהציבור החרדי.אם אברכים לא היו עובדים. או כל המהפך שישב ציבור החרדי הייתי אומר ניחא! אבל לבוא ולהקים תורה מ
שקשוקה14.07.13
90
אני דתי לאומי, כואב לשמוע ולראות את דברי הרב, אבל אנשים, בדיוק בגלל דברים כאלו נחרב לנו בית המקדש, בדיוק בגלל אמרות כאלו!! אסוק להיגרר עכשיו לתגובות או לכעס, בואו נבליג, בואו נתלה בעובדה שעכשיו גם רואים שמרן הרב עובדיה דיבר על הציבור הדתי לאומי הקדוש את דבריו בגלל שכל היום מכניסים לו דברי הבל ושטות
יוסי14.07.13
89
ברור שמדובר בכיפות כקליפות כמו נט וחבר שןנאי חרדים שהסיתו נגד עולם התורה. כמו רבני צהר
ישורון14.07.13
88
ממתין לתשובה כנה. למה המדינה הציונית צריכה לממן ישיבות אנטי ציוניות שהן נגד המדינה ונגד הצבא? אין צורך לקלל. רק תגובות רציניות.
pinco927.09.13
87
אתם לא מבינים שלא משנה מה הרב כהן אמר(שהוא רב גדול ואנחנו צריכים לעשות חשבון נפש אם רב כזה גדול הוציא בטעות את הדברים האלה)אנחנו עם אחד ואסור לנו להתפרק ולא משנה איזה צד לא בסדר
ישראל מאיר כהן17.07.13
86
למה ללכת אחרי בנט וחבר מרעיו ? המחרחרים ריב עם "אחיהם"ולא מאפשרים להם להמשיך במסורת אבותיהם:ללמוד וללמוד.זה מה שקורה :תפוח רקוב אחד מקלקל הכל.
קובי15.07.13
85
ציונות עם נשמה.פסל לע"ז שנפחו בו "נשמה" .ועכשיו הפסל הזה גם מדבר לקיים מה שנאמר,"ויפח באפיו ... לרוח ממללא.
yosefcohen6314.07.13
84
עת ההיא ....... אל לנו להיכנס למחלוקת היא לא תעזור לאף צד
תת14.07.13
83
הרב צודק הם הערב רב של עמי ישראל ! תתעוררו תראו איך אתם חיים בצורה מעוותת מה שנוח לכם מותר ומה שלא אתם הופכים למותר....
יראת ה'14.07.13
82
בושה פשוט!!מזה השינאה הזאת!!רואים שאתם לא מכירים מספיק את הציבור הדתי לאומי..תתבישו!!!על מה נחרב בית המקדש???!!!
....14.07.13
81
אבל , אין טעם להגיד משהו ! הדרך הנכונה היא לעשות ! לגרום לכך שהמערכות תהינה בריאות יותר ! לשנות את מנגנון הבחירה , לעבור לרב אחד בלבד!! בסך הכל בנט עובד נכון מדבר מעט ועושה הרבה !
James14.07.13
80
בין החרדים למסורתים!
הבורר14.07.13
79
עמלק תומך בקונסרבטיוים ובגיורים ללא שמירת תורה ומצוות אז מה אם קוראים לו הרב דרעקמאן. שהיום הולדת 80 שלו היתה מסע הסתה בחרדים. זה לא הסתה אלו העובדות שלחרדים מקצצים בתקציבי לימוד בישיבות לכיפות סרוחות מורידים שכ"ל על אותה שעה תורנית. לגרעינים התורנים מזרימים מליוני שקלים כספים יחודיים כאילו
גג14.07.13
78
אין כאן דרך ארץ של שלום כהן ולא אהבת אדם. אני יותר יהודי ממך מר שלום כהן ואם בעמלק עסקינן. תסתכל על עובדיה ובניו וגם במראה.
pinco914.07.13
77
הוא לא רב ,מי שאמורים לדבר ככה על מה שהרב שלום כהן אמר הם רבני הציונות הדתית , לא הוא !אני מוחה , ולמרות שבדבריו יש דברים נכונים , יש גם כאלה שלא והוא לא יכול לצאת נגד רב , אין מה לעשות, אבל לדעתי רבני הציונות הדתית צריכים לדבר על זה , לא אף אחד אחר .
ללא שם03.02.20
76
צא טמא מי אתה שתתן מוסר לגדולי ישראל, עמלק רשע !
אבי19.07.13
75
לפיד ממשיך לפזר איומים נגד הציבור החרדי: מי שלא יבוא לבקו"ם יקבל צו וילך לכלא" היש עמלק יותר ממך בנט הרשע פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפווו שמך אמן
כותרת היום14.07.13
ממתי יהודי שלומד תורה בארץ ישראל במדינת היהודים של הרצל שלכם המדינה שאתם חוגגים בה יום עצמאות עם ברכה יהודי שלומד תור ילך לכלא??????????? ודאייייי שאתם עמלקקקקקקקקקקקקקקק בנט והבית היהודי אתם טיטוס ונבוכדנצר המן ועמלק ימח שמכם אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אמן מכל הלב15.07.13
זה מה שאתם יודעים לעשות. אין שכל. אין תורה.יש קללות. כי הרב מקלל.
pinco927.09.13
74
חוצפן הבנט הבוגד הלזה מה שאמרו גדולי ישראל קדושים ועל אף שהאמת כואבת תתאפקו כל מטרת הכיפה סרוגה-עמלק היא להחריב את עולם התורה כפי שרצה עמלק לעשות, ועוד שהפסוק הזה כפי שפרשו הרב מתחבר יפה למציאות, על כן תהיה בשקט אתה וכל הרבנים המזויפים שלכם!
חיים14.07.13
73
ברגע שלקחו לכם את הכיסאות בכנסת בממשלה פתאום כולם כמו אריות אין יותר חפץ חיים אין לשון הרע הכל מותר אהה?!! תתביישו לכם פעם אחרונה שאני מצביע ש"ס
משה14.07.13
72
ולא ח"ו על כל הציבור.. שידוע שיש בהם יראי שמיים ותלמידי חכמים גדולים.
איש14.07.13
71
למה רק החרדים צריכים ללמוד תורה כל היום שיהיה שווין בנטל והחילוניים והמזרוחניקים יצטרפו. נכון לא כולם יכולים ללמוד כל היום אבל לא הוגן להשטמת ולקבל הנחות בעוד שיש כאלו רבים שיכולים לשבת וללמוד כל היום .לא ראינו אף חרדי שהפך להיות מזרוכניק אבל ברוך השם רבים מהם באים להיות חרדים. מסרוכניק לשעבר
משה14.07.13
70
עמלק זה מחמאה בישבילכם רפורמים בכיפה סרוגה
חיים14.07.13
69
וכן היא איננה שומרת על טהרת המשפחה... הלזה יקרה ה'דתי' נגד הרב... ה'עוכר ישראל נגד הרב'
מחאה14.07.13
68
כי 'כ"ס' – זה חצי מהשם הקדוש, וכשה'כס"א' שלם, אין פירושו שמתבטל ה'כ"ס', אלא שמתווסף א' ל'כס', וביחד זה 'כסא'. ואם אנחנו מפרשים ש'כ"ס' זה כיפה סרוגה, א"כ 'כסא' זה: כ'יפה ס'רוגה א'לקית.
אדם ישר14.07.13
67
דמעות זולגות לנוכח השסע שנפער בעמ"י. אוי להם לרבנים שישבו במשתה קמצא ובר קמצא ולא מחו. אוי להם לרבנים ששמעו דברי בלע כאלה ולא מוחים. צריך להרבות אהבת חינם - גם כשקשה, גם כשהמדינה לא פועלת על פי דרכנו.. כשהציבור מתחיל לפקפק בערך התורה מגיעים רבנים ורק מחזקים לציבור את תחושת הפקפוק. במקום להרבות אהבה
שמואל14.07.13
66
כל עוד הנר דולק אפשר עוד לתקן... נפתלי, החלף לכיפה שחורה וצא מהגדרת עמלק והכי חשוב אל תטיף מוסר לרבנים ענקיים! מקווה שהייתי ברורה מספיק
מירוש14.07.13
65
לא מדברים כך על אף יהודי נקודה בושה לרב בישראל שדיבר כך אולי הרב רוצה ששמו יעלה לכותרות . אם זה רצונו הרי שהצליח!
חבדניק14.07.13
64
אין לקבל ולהשלים עם שפת ביבים, קללות וגידופים של רבנים מנהיגי ציבור. סגנון דיבור כזה הוא בושה וחילול השם.
יחיאל14.07.13
63
בנט , יש עליך מגילת יוחסין רעועה צריך ליבדוק אחריך , אין הקב'ה מביא תקלה על ידי צדיקים !!! תיזכור טוב , ליפני שבר גאון אתה ובנך הסורר והצורר יאיר לפיד (חומץ בן חומץ) זוהי הקדנציה הראשונה והאחרונה ! עכשיו רואים כמה הרב יעקוב יוסף זצ'ל חסר לכולנו מסופקני אים יש לך מקום לתשובה (צ'ע גדול) מחקים בקוצר
וב כהןי21.07.13
62
האם עמלקי מחויב במצוות מחיית עמלק? במלים אחרות, האם חובש כיפה סרוגה חייב להתאבד?
סרוג16.07.13
61
ערב תשעה באב, כדאי לחשוב שוב על מהות המושג "שנאת חינם", ולשמוע מה גדולי הדורות אומרים בענין. רבינו יהונתן אייבשיץ מבהיר: "שנאת חינם" - לא מה שחשבנו. כדאי לחשוב מחדש שוב על המושג, ולהבין למה מה ש"חכם שלום" זעק במוצ"ש, זו הזעקה המתאימה דוקא ב...ערב תשעה באב! -------------------
שלום15.07.13
60
העבודה הזרה המזרחיסטית שוברת כל שיא. המושקה של לפיד מנפנף בבניהם שנשלחו למות למען בית המשפט העליון וקדושתו. אין מי שיסביר להדיוטות הללו שבזכות הבל פיו של הרב כהן הם חיים פה!
דן14.07.13
59
נכדו אהובו של הרב עובדיה חובש כיפה סרוגה ! חייל מצטיין הנשיא הוא גם זרע עמלק ????
איש יהודי14.07.13
58
צריך לומר את האמת,מפלגת הבית היהודי עשו פילוג בציבור הדתי,מפלגת שמתיימרת לשרת את הדת,לא יכולה לעקור ציבור שלם מהשקפת עולמו, שבהם יש את גדולי הרבנים והישיבות ומסורת של מאות שנים,אם רוצים לדבר על בעיות שיש לכאורה לדעתם, זה בצורה של הידברות ולא של התנשאות ופטרונות,כי בינינו אנחנו הרי יודעים שזה לא יובי
חסוי14.07.13
57
נפתלי, לידיעתך כיפה שמים בראש. ולא בפה..
ד"ל14.07.13
56
עם שנאה אנטישמית כזו של החרדים לדתיים, אני לא מתפלא שהדתיים עשו קואליציה עם יש עתיד. וכי החרדים שמתנהגים כלפי הדתיים באנטישמיות מאז הרב קוק זצ"ל, יותר נורמלים מיש עתיד ? ממש לא!!! אני קורא לדתיים לחזק את הקשר עם יש עתיד, רק כך תוכלו להשפיע בעם ישראל. עם החרדים לא תהיה לכם שום יכולת, ואת זה נפתלי ב
בן תורה14.07.13
55
נכון .חורבן התורה הוא פרי בישולם של הכיפות הסרוגות.יש מליון סיבות לשינאה. אולי הגיע הזמן לחפש אהבה ?
דוד14.07.13
54
למערכת שלום אתם צריכים ליישר קו עם דבריו של חכם הרב שלום כהן, ואם הוא אמר שהכיפה סרוגה זה עמלק, אין לקרוא לבנט דתי אלא לקרוא לו עמלק
האברך דוד14.07.13
לכו למגרשי כדורגל ביחד עם "ראשי התורה" שלכם....השפה שלכם יותר מתאימה לשם מאשר לשפת התורה. עבריינים. כן, עבריינים! מי שמכנה מישהו עמלק מסית לרצח! כל ילד יודע מה המצווה לעשות לעמלק, אל תשחקו אותה ראש קטן! מקווה שיפתחו נגד הפה ג'ורה ההוא, חקירה פלילית. שיפסיקו כבר להתנהג איתכם בכפפות של משי. מי אתם בכ
גיא15.07.13
53
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני14.07.13
52
רבני תנועת ש"ס מפרסמים את דעתם בפומבי ומקדמים את המלחמה בציונות בעוד 2 מדרגות. ההבדלים התהומיים בין שאיפת היהדות החרדית והציונות לא תמיד גררו מלחמה, אך את המלחמה שהתחילו אנשי לפיד ושאר הנגררים מקדמים רבני ש"ס במלוא התנופה. אם נראה פירות ממלחמה זאת לחיוב או לשלילה, ימים יגידו... ושנזכה לראות בשוב ה
DKGS14.07.13
51
בדברים שאין לך מושג אל תמהר להגיב וכן מה שרצית לכתוב כתבת אך ידעת על מה כוונתו של הרב כי את זה השמטת. כן חדירתכם לחיי החרדים בכל הקשור לדינים שביהדות ובקיצוצים ובגזרות על עולם התורה. גרועים אתם מעמלק. זה לא הסתה זה אמת של תורה שמי שיוצא נגדה גם אם יכסה את זה בכל מיני סיפורים על חילים בגבולות לא יעזו
משה 14.07.13
50
היא דווקא חלק מכיסא ה' . אולי החלק החסר אלו החרדים...
י.ז.14.07.13
כס"א שלם זה ראשי תיבות: א'ין כ'יפה ס'רוגה
ארז14.07.13
49
מקווה שיבחר מועמד ספרדי מהד"ל (הרב אליהו .. )- אולי זה יעזור לראשי ש"ס לרדת לקרקע.
חרדי14.07.13
48
"ופירשנו שהיו צדיקים וחסידים ועמלי תורה אך לא היו ישרים בהליכות עולמים, על כן מפני שנאת חינם שבלבם זה את זה חשדו את מי שראו שנוהג שלא כדעתם ביראת ה' שהוא צדוקי ואפיקורס, ובאו על ידי זה לידי שפיכות דמים בדרך ההפלגה ולכל הרעות שבעולם, עד שחרב הבית". מתוך הקדמת הנציב לספר בראשית. שנדע רק להוסיף אהבת חי
דוד20.07.13
47
היו פשרנים וירדו עוד יותר בגדול אבל יש ביניהם גם ת"ח ובעלי מדות טובות וחבל שהם מיעוט
RAFI14.07.13
אבל הרוב פרזיטים גזעניים עמי ארצות צבועים ושקרנים והכי חשוב - משניאי התורה ויצרני הדתלשים מספר 1
שימי15.07.13
46
בנט וזלמן ואורי x2 ושמוליק אליהו ואליקים וכל הקופים! מערכת נא לא לצנזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דוד 114.07.13
45
אם ככה אמר החכם מרן הגאון הגדול הרב שלום כהן שליט''א אז הם צריכים להתבייש שהם מצערים את גדולי ישראל בגזירות השמד האלה שהם גוזרים ואני לא מקנא בהם למעלה הקב''ה יתבע את עלבונם וצערם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט''א
פנחס14.07.13
44
לא מצביע ש״ס . כמה שהרב אמסלם צודק. עם ישראל צריך את הרב אמסלם בראש ההנהגה נקודה !!!!!
דורי14.07.13
43
"שרייך סוררים" ראשי תיבות ש"ס. ואת ההמשך..."חברי גנבים"-רשת מעיין החינוך, "אוהב שוחד רודף שלמונים"- יו"ר התנועה... וכו'. באמת חבל שבשבוע שחל בו יש כזו שנאת חינם.
ברק14.07.13
42
תתביישו לכם??? הרצחת וגם ירשת??? בית של גויים ועמלק בגדת גם בבוחרים שלך אדיוט!!!
המוכיח14.07.13
41
אולי הוא שייך לעמלק אם הוא מדבר ככה! הוצאת שם רע על כלל ישראל או חלק מהם נחשבת עבירה חמורה! לא כן "כבוד הרב"? גם אם אתה נגד הבית היהודי ואתה לא מסכים איתם, זה לא אומר דאתה צריך להכפיש ציבור שלם!!!
יהודי14.07.13
40
בושה לש"ס שאלו רבניה.
ערב ט באב14.07.13
39
חברים, "שבוע שחל בו" בבקשה אל תגיבו.. בואו ננשום נשימה עמוקה. לא ניגרר. ברור שאסור לנו לשתוק מול הדברים החריפים, אבל בואו נמתין לפחות עוד כמה ימים. אולי עוד יעשו תשובה, אולי נהיה חכמים יותר.
דתי לאומי14.07.13
אם כאלה אחים מי בכלל צריך שונאים?
דוד 114.07.13
מה לעשות זה פוגע אבל זה נכון!!! אם כל הכבוד לכם, אתם לא בחרתם אף דרך בצורה ברורה! אתם, שאתם יודעים כמה חשובה התורה לקיומנו, ונותנים יד [כן!! נותנים יד!! גם הח"כים היותר חזקים שלכם, שלא פורשים מהמפלגה שכרגע נדמית בעיקר ליש עתיד, הם נותנים יד, ואתם הציבור שלא מוקיע אותם, גם נותן יד!!!] להרס עולם התור
1האברכים14.07.13
38
מה רצית בנט ? לקחתם לנו כל הג'ובים ואנו נשתוק ?? אתה יודע כמה עסקנים ופעילי ש"ס בעלי משפחות מובטלים בגללכם ??? הדבר האחרון שנשאר לנו זה הרבנות , וגם את זה רוצה לקחת מאיתנו ?? בושה וחרפה עפרא לפומיה בית של גויים!!! (נשלח מהאייפון שלי)
פעיל ש"ס14.07.13
37
לא בהסבר שלו, אבל בזה שלא כך ראוי לדבר, בזה שלוא כך ראוי להכפיש ציבור בישראל הוא צודק. כן בזה בנט צודק ולא הרב שלום כהן הי"ו.
אונזערע14.07.13
36
בס"ד כבוד הרב אני מבקש מכבודו להפסיק את השנאה קטונתי, אבל אני חושב שהרב עבר על "לא תשנא את אחיך בלבבך" ושיהיה ברור אני מכבד אותו ורק רוצה להבין איך הגיע למסקנה הזאת הוא רב מכובד וגם צדיק אז בבקשה אם אני טועה-שמישהו יתקן אותי וחוץ מזה-את מורידים את הכס אז לא נשאר כלום!! לא אלף, לא כף, ולא סמך!! אז מה
אביהוא14.07.13
יא טמבל! רואים שאת כ"ס! יצאתם 000000000000000000000000
דוד 114.07.13
לא תשנא את אחיך נאמר על עושה מעשה עמך אבל על הרשעים כותב המשנה ברורה (ביאור הלכה, סי' א', ד"ה ולא יתבייש) "אבל אם הוא עומד במקום שיש אפיקורסים המתקוממים על התורה ורוצים לעשות איזה תקנות בעניני העיר וע"י זה יעבירו את העם מרצון ה', ופתח בשלום ולא נשמעו דבריו וכו' מצוה לשנאותם ולהתקוטט עמהם ולהפר עצתם
יהודי מאמין!14.07.13
35
בנט תפסיק להיתמם, אתה עובד אצל פירון ולפיד, אז בבקשה.
יעקב14.07.13
34
צודק צודק צודק!!!
כנרת14.07.13
33
האמת שמובן למה משיח לא בא בדור כזה של שנאת חינם שס זו מפלגת שנאה זה התחיל בשנאה לאשכנזים ועכשדיו זה ממשיך לשנאה לבית היהודי שיושבים שם צדיקים אין לך ממה לחשוש לצאת נגד הרב שלום הוא רק עשה חילול ה בדיבורו ערב תשעה באב הוסיף שנאה לעם ישראל
יוסף אריה14.07.13
32
הוא חושב שהוא מדבר לאיזה נהג פרטי שלו? הרב כהן הוא ענק!! כתוב שלפני שיבוא המשיח האמונה תהיה קשה כמו לטפס על קיר ישר. אם הרב אמר כך, סימן שזה כך!! גם אם זה לא כ"כ נשמע לנו. בנט "קורא לרב להתנצל" ?? מי הוא? כמו הסיקריקים לפני חורבן הבית, שלא נשמעו לחכמים וגרמו לחורבן.
יהודית14.07.13
31
עם הכולל
פורת14.07.13
30
גם אני כחרדי חבשתי כיפה סרוגה מחוסר ידיעה לגבי ההשקפה המעוותת עד שהוכיחו אותי והסבירו לי את השוני הגדול שבין אורתודוכסי לרפורמי לכן אסור לחבוש כיפה סרוגה גם אם אתה מסורתי זה כמו לחבוש מצנפת של כומר מה עוד שגדולי הדור קוראים להם בשמם בית של גויים ועמלק ומי אנחנו שנהרהר אחרי גדולי ישראל??? המשיח יבוא
המוכיח14.07.13
א."גדולה הדור" שלו הם ההפך מ"תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם". הם מחנכים הפך מהכתוב: מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה וָמַעְלָה כָּל-יֹצֵא צָבָא בְּיִשְׂרָאֵל תִּפְקְדוּ אֹתָם לְצִבְאֹתָם אַתָּה וְאַהֲרֹן: שֵׁשֶׁת יָמִים תַּעֲבֹד וְעָשִׂיתָ כָּל-מְלַאכְתֶּךָ. ב.גדולי הדור שלו גנזו התנ"ך וההלכה השפויה ו
שופר המחאה22.07.13
29
מה זה? אתם פשוט מובילים למלחמת אחים נוראית! כל מה שעשתה ש"ס בתפארתה לעולם הספרדי מתחיל להימחק!! מספיק! תשמרו בפנים מה שאומרים הרבנים! מה זה? באמת בושה וחרפה! תשעה באב??!!
דוד14.07.13
28
הרב אולי לא שם לב למה שאמר, שכן אפילו אם כס הוא לא שלם, אבל עדיין הוא רוב הכסא, שכן הוא המרכיב העיקרי של הכסא. בעוד המתנגדים להם, אינם בכלל בכסא, אלא ....... לכן , צודק מר בנט בדבריו.
אריה14.07.13
27
אנו נמצאים בשבוע שחל בו תשעה באב ואין שום הצדקה לגנות יהודים ולשנוא אותם ממש. לדעתי באין הכס שלם התכוון כבוד הרב לכס השלטון שהרי אין הם רוצים לוותר עליו. יעשו טוב כולם אם יפסיקו להשמיץ יהודים ובייחוד בימים אלו.
חבי14.07.13
26
חחחחחפפפפששש ...הנחש הקדמוני הזה..בענט והרשעים סביבו יצרו את הרדיפה נגד עולם התורה..והמנוול הזה ברוב ..חוצפתו..מכריז..אני הופך עולמות כדי למזער פגיעה בישיבות... טוב אף פעם לא היתה לנו צפפייה..מערמומי כבענט.. שיגן על התורה..הוא כעת מגן רק על רודף התורה לפידס.. די עם ..דמעות התנין שלכם..אתם שונאי תורה
מלך מלך14.07.13
25
כתב בפשת דברים ולא תגורו מפני איש את האמת חיבים להגיד גם אם למישהו לא נאים לשמוע הם יכולים לחזור בתשובה שלמה
מנשה14.07.13
24
זה עבר כל גבול , אם לא יעצרו מיד , בקרוב יתחילו לתקוף כיפות סרוגות ברחוב , נוסח קמפיין ההסתה נגד החרדקים ! כחרדי , אני מתבייש מדברי הרב כהן !! זה לא הדרכה של תורה !
יוסי14.07.13
ומהר
מהר14.07.13
כשהרב אומר לא שואלים שאלות מי ששואל מהרהר לא מבין וכשלא מבינים שותקים ואם גם את זה לא מבינים אז המצב קשה
יוסי14.07.13
23
שדים??? יש כיפות סרוגות שלומדים תורה אבל טובל ושרץ בידו לא יינקה מדינה של גהנם במיוחד לא בנט שמקיף פאות ראשו ומתגלח בתער שלא לדבר על עוקר תורה השם יעקור אותו במהרה ואת כל מי שבחר בו ובמשנתו!!!
המוכיח14.07.13
אני חרדי ומוחה
ומתבייש14.07.13
אתה אומר "כיפות סרוגות שלומדים תורה אבל טובל ושרץ בידו לא יינקה מדינה של גהנם" (גיהינום). כלומר, מי שלומד תורה ומקיים מצוות התורה ללמוד, לעבוד ומתגייס לצבא הוא- "טובל ושרץ בידו". ןאילו החרדים שכופרים בתורה, בהלכה,ובמדינת ישראל הם עתידים לשכון בגן עדן. כל מי שניצוץ יהודי באפו ירחק מההבלים שלך.
שופר המחאה14.07.13
חוץ מאת עצמם הם לא משכנעים אף אחד אחר שהם היהדות האמיתית. אם נשווה למקור ולכללי הפסיקה ניתן לומר בוודאות שהזרם החרדי עושה במכוון וכדי להכעיס הכל בדיוק הפוך. אחרת אי אפשר להסביר למה כל ההווי והמציאות שלהם סותרת כל פסיק ואות וכתר מהתורה שבכתב ושבעל פה. זה שהם קנאים זה משהו אחר. אבל הם לא קנאים ליהדות
גיא15.07.13
השאנה מעוורת את עינייכם! מי אמר לך שהוא מקיף פאות ראש ומתגלח בתער על דיבורי הוצאת דיבה פחות מאלו ישבו בני ישראל במדבר 40 שנה! מי יתן ונפסיק לריב ככה בערב תשעה באב ונרד לרמה כזו...עם ישראל אחד!
שלומי14.07.13
22
אף בעל זקן, לא יהודי יותר ממני חובש הכיפה הסרוגה. ההפך הוא הנכון
פישמן14.07.13
21
חביבו של מרן. איך יש להתייחס לרבנים שאומרים על חלק מהעם שהם עמלק? פשוט לא ללכת לשיעורים שלהם. הם לא מסוגלים לומר דברי טעם בתורה ומידות ועל כן ההליכה לשיעוריהם גובלת באיסור ובמושב לצים לא ישב. אגב כס יה אומר שהכסא של ה' בעולם הוא דווקא על ידי חובשי הכיפות הסרוגות.
אבי14.07.13
20
בנט עוד לא עשה כלום לצבור שבחר בו כל מעשיו נגד הצבור החרדי
בן שלום14.07.13
בנט הוזיל את שכר הלימוד בישיבות התיכוניות. חוץ מזה שהשוויון בנטל עוזר גם לנו
עאלק גוש עציון15.07.13
ומה אתה זה בדם שלהם הבנת? אל תגן עליהם
תהיה חכם14.07.13
19
למי קראת עמלק? למי ששם אביו כשם מרדכי היהודי אשר נלחם בהמן האגגי והנהיגנו אביו בכל דרכינו לכוון להשלמת הכסא והשם וקרא את שם בנו כשם שמואל הנביא הגדול אשר שיסף את אגג לפני ה' "איכה יועם זהב ישנא הכתם הטוב..." "על זה היה דוה לבנו על אלה חשכו עינינו"
אייל14.07.13
18
אסור ללכת עם הסמרטוט הזה על הראש!
המוכיח14.07.13
17
בושה וכלימה לקרא לציבור קדוש עם לב קדוש (עמלק) לנאצים ואויבי ישראל מבפנים ומבחוץ קוראים עמלק תתנצלו ומיד
רונן14.07.13
16
שלא יתרגל לזה. כולנו צריכים לעשות תשובה, ויפה שעה אחת קודם. משיח מגיע ב-ט' באב, ומה ישמע? מה יראה? חרחורי ריב ומדון? אני אישית - מתבייש.
-טוביה-14.07.13
15
קודם כל משתלחים בלשונם ואח"כ צריכים להתנצל ולפרש את דבריהם.. שמעתי הבוקר את הפרשנים מנסים להסביר ולהתנצל הוא לא התכוון לזה ולא לזה. שילמדו מהאשכנזים ויחשבו לפני שהם פותחים את הפה
מוטי14.07.13
עוד לא שמעתי אפילו פעם אחת את מרן מתנצל, ב"ה הוא תמיד צופה למרחוק, צר לנו לראות כמה הוא צודק
XX14.07.13
14
כולם יודעים טוב מאוד למה שהרב התכוון אל תסלף!!!!! מה שבטוח שאתה בכלל דבריו! עוכר ישראל הורס עולם התורה!!!!!!!! אין לך תקנה תיזכר לדיראון עולםםם!
יעקב14.07.13
13
היה פעם אדם שהלך ברחוב וראה איש קטן ואז הוא החליט לתת לאיש הקטן אגרוף חזק והאיש הקטן צעק אי אי רשע אחד למה אתה עושה לי את זה ואז צעק המכה רבותי תיראו איזה איש זה הוא קרה לי רשע איך הוא לא מתבייש להוציא מילה גסה כזו בנט!!! למילה הזאת קדמה אגרוף חזק ממך לציבור החרדי
שר הכיכר14.07.13
12
לשמש כפרשן, מה הכוונה "עמלק" זה נורא פשוט תראו את הדתי לאומי שמחובר לחילוני, הוא מבלבל לנו את המוח עם אהבת הארץ אבל הוא רוצה את הארץ חילונית, כפרנית, מחללת שבת! אבל לא כולם כאלה עם ישראל הצטווה "מחה את זכר עמלק" זה הערב רב העמלקי, ואפשר לראות איך הערב רב עובד פה, מאיים להכניס בני תורה לכלא לסגור א
ארבע על ארבע14.07.13
11
זה הספר הנקרא "ספר בראשית" נקרא בפי הנביאים "ספר הישר", כדאיתא במסכת עבודת כוכבים (כה ע"א) על שני מקראות: בספר יהושע (י יג): "הלא היא כתובה על ספר הישר", ובספר שמואל (שמ"ב א יח): "ויאמר ללמד לבני יהודה קשת, הנה כתובה על ספר הישר". ומפרש רבי יוחנן: זה ספר אברהם יצחק ויעקב שנקראו "ישרים", שנאמר: "תמות
יהודי 114.07.13
10
זוועות עולם הרע-בנים הללו
אוהד14.07.13
9
ש"ס גורמת לנזק עצום בעם ישראל !!! ש"ס משחית כל חלקה טובה , מקטנים עד גדולי תורה ! איזה נזק עצום גורם המפלגה הארורה הזאת לעם ישראל !!! אני עם נדר , לא יצביע יותר לש"ס !
שסניק מאוכזב14.07.13
8
אני פשוט שונא אותו
הר חומה14.07.13
חוץ מאשר לגנוב אותנו לשנא ולבזוז נבל בשם התורה.אבל אני לא שונא אותך סתם בז לך
אושיק15.07.13
בציבורים אחרים מחנכים לחלוק על הדיעות ולשנוא את ההשקפות הלא נכונות אבל לא את האדם
בושה14.07.13
7
למי שחותך בבשר החי של הישיבות(כולל אלה של הכיפות הסרוגות)? איך אתה רוצה שנתיחס למי שחבר ללפיד שונא היהדות ? איך אתה יכול לחבב אדם כזה - זה לא שונה מלחבב בשר חזיר ! אם עמלקי ישרת בצבא שלנו אז הוא יפסיק להיות עמלקי ?
יהודי14.07.13
למהלכים ראויים אלו החרדים לא עובדים שלא יקחו כסף ומי שכן עובד אצלהם לא מקבלים את בניו ובנותיו בקלות למוסדות אז אין הצדקה לגרוש אחד שהם לוקחים
מייבין14.07.13
6
בנט, למד מאחיו הפוליטיקאי לפיד, ואיך לא, מרשה לעצמו לפנות לרבנים בדרישות כאלו ואחרות.......... איזה בדיחה של אתר
יוכבד14.07.13
5
איך אתם מעיזים עוד לדבר בזילזול כלפי דבריו של בנט?? כאילו שלנו הציבור הדתי לאומי אסור להגן על כבודינו.. הרב שלום הכהן כבודו במקומו מונח אבל הוא צריך לדעת לרסן את פיו ולא להשתלח בציבור שטוב פי אלף מהציבור אותו הוא מייצג... אם הוא מדבר כפי שהוא מדבר אז צריך לדבר אליו באותה השפה... במיוחד שבנט לא ק
דתי לאומי גאה14.07.13
למה מי זה בנט ליד גדולי ומאורי הדור לא צריך בכלל להביא את התגובות האויליות שלו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עבד לעבדי השם14.07.13
4
ובר לבב .בנט יזכר לדראון עולם.
מני14.07.13
3
עפר לפןמך מי אתה שתפער את פיך על גדולי התורה הרי אתה רק מראה כמה הבית של הגויים שאתה בראשותו רחוק מכל סממן תורני עם חבירתך לרשע הגדול לפיד ושות בטח אתה בכלל לא מבין מה למה יצא הקצף וזוהי הבעיה הגדולה שאין לך מושג בכלל מה אתה גורם לעולם התורה .
חיים14.07.13
2
כן הכוונה לנפתלי. אתה גאה בכיפות הסרוגות ? וואווו.
איציק14.07.13
1
שאלתי את הרב דוד מנחם שליט"א מבאי ביתו של מרן ומהאהובים עליו על דברי הרב שלום כהן הנה לפניכם: איך יש להתייחס לרבנים שאומרים על חלק מהעם שהם עמלק? פשוט לא ללכת לשיעורים שלהם. הם לא מסוגלים לומר דברי טעם בתורה ומידות ועל כן ההליכה לשיעוריהם גובלת באיסור ובמושב לצים לא ישב. מאידך אין לזלזל בהם חלילה של
אבי א14.07.13
אולי גם יעניין אותך
בארץ

נשק רוחני מול חיזבאללה וסינוואר: 300,000 ספרי תהילים בבסיסי צה"ל

חזקי שטרן | 12:43

"זו הזכות שלנו על הארץ" | צפו

נתניהו: "מאז התנ"ך לא הרכנו ראש, השבנו מלחמה וניצחנו"

קובי אטינגר | 11:35

מתמודדים מכל העולם

עסק במלחמה | שידור חוזר מחידון התנ"ך העולמי לנוער

כיכר השבת | 11:13

מלחמת עזה – הסיפור האמיתי

ההיסטוריה חוזרת | האיום האמיתי על מדינת ישראל // אלי דן

אלי דן | 09:58

התחזית

מזג האוויר: עלייה בטמפרטורות וגשם מקומי בצפון ובמרכז

כיכר השבת | 06:57
ש

ללא ידע קודם • מחזור ג'

ההרשמה לתוכנית החרדית להכשרת מתכנתים יצאה לדרך!

כיכר בשיתוף קודקוד | מקודם

76 שנים למדינה

"יום העצמאות" על חומות העיר העתיקה וגשר המיתרים | צפו

יוסי נכטיגל | 13.05.24

"עזה תהיה טהורה מהרשע"

"אין פתרון אחר" | משפחות שכולות דורשות: ליישב את עזה

בני סולומון | 13.05.24

פלא הפילון - הוקף

זה מה שעשו עדר הפילות בזמן הצפירה | תיעוד מהספארי

מישאל לוי | 13.05.24

הטיולים ביום העצמאות

שימו לב, בצה"ל מעדכנים כי הכניסה השנה לשטחי אש מוגבלת

בני סולומון | 13.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

"רק במלחמה חזקה"

האב שבנו חטוף: 'רוצים שיחזרו. אך המדינה לא חברה עסקית'

דוד הכהן | 13.05.24

"מלחמת העצמאות לא הסתיימה"

נתניהו בטקס: "נחושים לנצח, נגבה מחיר יקר מהאויב" | צפו

יוני גבאי | 13.05.24

במטה השב"כ | צפו

ראש השב"כ: "יחד נפלנו, יחד נקום. נבוא חשבון עם כולם"

קובי אטינגר | 13.05.24
ש

בשורה של ממש:

תושבי מודיעין עילית ייהנו ממרכז דימות חדשני ומתקדם של מכון מאר

כיכר בשיתוף מכון מאר | מקודם
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

יום זיכרון סוער

קריאות נגד בן גביר בבית העלמין; מפגינים צעקו לגולדקנופף

דוד הכהן | 13.05.24