כיכר השבת

שאלי משפחה שרופה באש / דב הלברטל

שאלי משפחה ערביה שרופה באש, איך עלו פורעים יהודים דתיים, קנאים ובריונים, על ביתך, והעלוך באש. שאלי אותם על עינוייך ועל סבלך. דב הלברטל בקינה על אירועי השנאה האחרונים (חדשות)

123
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | י"ז באב | 02.08.15
כותב השורות, עו"ד דב הלברטל
כותב השורות, עו"ד דב הלברטל (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

שאלי משפחה ערביה שרופה באש, איך עלו פורעים יהודים דתיים, קנאים ובריונים, על ביתך, והעלוך באש. שאלי אותם על עינוייך ועל סבלך. שאלי גם, איך הרגו שלושה יהודים חרדים נער ערבי באכזריות ושרפוהו באש.

שאלי שרופה באש, איך מתנפל רוצח יהודי חרדי לרצוח ששה אנשים במצעד. לדקור אותם באכזריות בסכין. שאלי גם, איך הוא עושה זאת בשם הדת, איזו דת זו, ומהי האווירה שיצרה את המניע.

שאלי שרופה באש, כיצד משליכים מאות מתנחלים אבנים ושולחנות על חיילי צה"ל ועל הפועלים בסמכות המדינה. שאלי גם, שהמתנחלים בעצמם טוענים שאבן הורגת. אז איך הם זורקים אבני רצח על חיילים, שהם והמדינה, לשיטתם, ראשית צמיחת גאולתנו.

שאלי שרופה באש, איך שורפים המתנחלים עשרות מסגדים, שורפים כנסיות, שורפים בתי ספר. איך לא מצאו אותם עדיין. מיהם הם רבים אלימים אלו הפועלים בשם הדת, ומאיימים ליצור מלחמת דתות. גם שאלי, למה הם מתנכלים לנוצרים בעיר העתיקה מדי יום.

שאלי שרופה באש, איך יתכן שהנערים הדתיים ששרפו את בית הספר, יצאו מבית המשפט ובפיהם שירה ושמחה על מעשיהם. שאלי גם, איך הריעו להם עשרות בני נוער דתיים שהיו שם. רק תיביטי על הבעת פניהם וצורתם החיצונית, ולא תשאלי עוד.

שאלי שרופה באש, איך יכול להיות שמאה עשרים אלף איש, דתיים, חרדים, ורוב אנשי חב"ד, הצביעו בבחירות בשביל מרזל, איש כהנא הקיצוני והאלים, להכניסו לכנסת. אותו אחד שמוכן להרוג את כל הערבים ולסכן רבבות יהודים. עוד שאלי, שהרי מאות אלפים נוספים היו מצביעים לו, אם לא תחושת מחויבותם למפלגותיהם הדתיות והחרדיות. שאלי זאת.

שאלי שרופה באש, מה עם כל אישי הציבור, שרים וחברי כנסת דתיים העולים להר הבית ומסכנים חייהם של יהודים וערבים. מסכנים את קיומה של האומה היהודית. שאלי כיצד ממשלת המתנחלים נותנת להם גיבוי.

שאלי שרופה באש, כיצד קורה שבמאה שערים תוקפים אנשים מהעדה החרדית חיילים, קציני צה"ל ופוצעים אותם, וכל זאת בראש חוצות ואין פוצה פה ומצפצף, כי מפחדים מאלימותם. עוד שאלי שהרי גם בבית שמש הם מתנפלים על חיילים ועל נערות, ומכים ופוצעים ואין מחשה.

שאלי שרופה באש, כיצד הגענו לכך, שהיהדות הדתית והחרדית הופכת לאלימה יותר ויותר, ואין מדובר בשוליים אלא במיעוט גדול. עוד שאלי, כיצד האווירה הימנית הקיצונית של מאות האלפים ממגזרים אלה, תביא חלילה לידי עליית הפשיזם היהודי. ושאלי עוד, שהרי משם גם יצאו רוצח רבין, המחתרת היהודית, נוער הגבעות, אנשי תג מחיר, אנשי תורת המלך, אנשי יצהר המתנפלים ומתנכלים לחיילים ואזרחים יהודים.

שאלי שרופה באש, מה רואים האומות במסכי הטלוויזיה בכל העולם, וכמה גדול חילול השם הנוצר מהאווירה הדתית הימנית. שאלי עוד עד מתי עוד יישפך דם נקיים של הרבבות המעדיפים את ערך האדמה על האדם, עד מתי עוד ישרפו בתייך וינפצו אלי סלע עולליך.

תוכן שאסור לפספס
123 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
79
גם כסף)
חיים03.08.15
78
תומך בכתוב.
אריה03.08.15
77
looks like he came straight from hitler speech
yaakov13.08.15

הצגת כל התגובות

76
כסוג של אלימות
סיכום09.08.15
75
מסכים עם כל מילה סוף סוף משהו נורמלי ישר כח הלברטל
נורמלי10.08.15
74
במה?
אלי05.08.15
אנשים שפלים הם אלו שמתגרים בערבים ומכניסים יהודים בסכנת חיים
מה?09.08.15
73
לא אמיתי... פשוט לא אמיתי... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים03.08.15
72
שאלי שרופה באש - איך נותנים במה לעורך דין שמאלני שמנסה לסכסך ולפלג בין מגזרים ועוד שאלי שהרי אפילו את עצמו הוא לא מצליח לשכנע.. שאלי שרופה באש - איך ששה מנדטים הצביעו למפלגה חרדית שתמכה בהתנתקות ועוד שאלי מדוע עד היום לא ביקשו סליחה ומחילה מהמגורשים האומללים. שאלי שרופה באש - מדוע לא נזדעק הלברטל
אוהב ישראל02.08.15
71
א ' עדיף לך להיות כתב בעיתון הארץ שם לפחות תקבל מחיאות כפיים . תבין לא כל יום מזדמן להם כזה דתי מחמד ועוד עם זקן כאילו חרדי . ב ' מי שמך לכזה משורר אתה יכול להצטרף לעוד כמה משוררים בעם ישראל שבכו על הרגע שנולדו לעם היהודי אתה מוזמן להפרד מאיתנו העם שלנו ולעזוב לכל מיני קהילות ברוח היום (נש
שלמה02.08.15
70
שאלי איך מר''ן הרב אלישיב מסתכל עליך מלמעלה ואומר איך הבן אדם הזה היה מקורב אצלי שאלי איך? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק02.08.15
69
נמאסת
מפוכח02.08.15
68
מה אתה מתנף את הפה שלך בדיבורים על יצהר?
הלל 09.08.15
67
תרד מהכותרות איש חסר היגיון מלא רפש .. ישעיהו הנביא רק דיבר .. ונחרך מגחלת מהמזבח..ואתה שליח דעאש בארצנו הקדושה..
אזולאי חיים05.08.15
66
את כל האלימות והחינוך הם למדו מתלמידי ישיבת פוניבז, איך להתנהג בכבוד אחד לשני איך לכבד את ראשי הישיבה ככה זה מתחיל
יעקב ממודיעין05.08.15
65
כיצד קינה שלימה יחסת רק לקרבנות ערביים בודדים ע"י טרור יהודי ולא מצאת לנכון להתייחס לנהרות של דם וסבל של יהודים ע"י הטרור הערבי שהוא הגורם לטרור היהודי למרות שאין לכך שום סנגוריה, כלומר השקפתך קיצונית לצד אחד כמו עמיתך המתנחלים והימין הקיצונים בצד השני. בבקשה בימים חמים ולוהטים אלו מעט שפיות מכל הצד
מעריך04.08.15
64
תמשיך כך! שמח ונהנה לקרוא כל מילה. אל תחת ואל תבוש מפניהם!
שמעון03.08.15
63
מתאים? המעשה ששליסל עשה חמור ואסור. אבל הקינה שלך היא בדיחה! אגב "מזל " שהרוצח לא עם כיפה סרוגה אחרת כבר היית עושה מזה מטעמים. גזען!!
עליבות.03.08.15
62
כל הכבוד איש ישר ואמיץ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ג, כ02.08.15
61
יש לי הצעה כבר מזמן תלבש כפיה ותעבור לצד השני תחיה בכבוד אולי גם בזמן קשה ולא ראוי על המעשים תתחיל לסנגר על עם ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל02.08.15
60
הוא מתייחס למתנחלים באופן מגעיל בלי לדעת אני רוצה לראות אותו מגיע פעם אחת ליישובים ורואה איזה חיים יש שם אז די אם האמירות שלך אתה כזה זגזגן שקרן מסית אני מקווה שיפטרו אותך ולא יתנו לך לכתוב שום דבר איך נותנים לך לדבר ברדיו? אתה לא מבין כלום מהחיים שלך לא בפוליטקה ולא בכלום.
שמואל02.08.15
אולי לא שמעת ע"ז. אז הגיע הזמן שתתחיל לחשוב.
יש03.08.15
59
חנפן לקקן שונא ישראל אולי תהיה נשיא הרשעות הפלסטינית כמה שפלות רוע וטמטום יש באדם אחד שהכיפה לא מצליחה להסתיר את נבלותו ושנאת עמו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף02.08.15
מה קורה כאן? האם המאמרים של הלברטל גורמות לאנטישמיות בעולם או מעשים כמו הצתה בכפר דומא וכיו"ב? אתה לא רואה את המצב? כמה הצתות היו רק בשנה האחרונה? והאם לדעתך זה לא מזיק לנו בכלל? למה כולם חושבים פה שהלברטל הוא הבעיה?
קרני שומרון03.08.15
אבל זה לא אומר שהוא צודק בדברי השטות שלו!!
טל04.08.15
58
מעצרים מנהליים ליהודים. המועמד הראשון שלי הוא דב הלברטל.
עזי יקיר02.08.15
57
שאלי איך אתה יודע שיהודים דתיים אחראים לרצח המשפחה בדומא, אם אפילו למשטרה עדיין אין קצה חוט?
שאלי09.08.15
56
יחיד ויחיד שמחויב לבער עבודה זרה מהארץ אז אך אתה מקונן על שרפת כנסיה
ידידיה05.08.15
ורואה עד כמה הלברטל צודק. את מוכן לשרוף כנסיות ולסכן חיי יהודים בארץ ובעולם. והכל בשם ההלכה כביכול. אוי לנו שכך עלתה בימינו
נפתלי09.08.15
55
הפעם נגע הלברטל בנקודה עמוקה ויסודית הנוגעת לציבור החרדי. כבר בימי החזו"א והרב מבריסק זכר צדיקים לברכה, הם חששו שאוירת ה"גאולה" כביכול, תביא לאובדן הזהירות המופלגת שהיתה מושרשת בעם ישראל בגולה, מפני פרובוקציות ונטילת החוק בידים. בחסדי ה' אנו שורדים כאן למרות כל הסכנות, אבל אנו חיים בעצם בגן עדן של
חרדי זקן04.08.15
54
משפחה ערביה שרופה באש, יש לי תשובות בשבילך. כבר מעל למאה שנים האוכלוסייה אליה את משתייכת- רוצחת בעמינו ללא הפסקה. אנשים נשים וטף, בשלל מיתות משונות. פוצצתם מסעדות על סועדיהן, אוטובוסים על נוסעיהם. חוררתם רכבים ושיספתם גרונותיהם של תינוקות ישנים. אז כמובן שאינני תומך בהרג חפים מפשע, אך מש
דניאל03.08.15
אומנם אני מגנה בתוקף את הרצח האכזרי אבל לכל המגנים יפי הנפש שנזעקים פתאום שיזכרו בהיסטוריה הלא רחוקה, יום יום אנו נתקלים בקורבנות של הטרור הערבי בחורים צעירים שהפכו לנכים מפגיעת פצמ"ר, על מה ולמה?משפחות על גבי משפחות שסבלו את כאב השכול ואיבדו את היקר להם מכל, על מה ולמה? ילדים קטנים שאינם עוד איתנו,
מישהו נורמלי04.08.15
53
חבל שהתגובות כאן כ"כ עיוורות.
גולן03.08.15
52
שאלי שרופה באש איך אדם חרדי מנגח את בני עמו השכם וערב שאלי שרופה באש על צביעות מתמשכת מצד השמאל ומצד הלברטל שמגנים רק רוצחים יהודים בודדים פסיכופטים משא"כ ערבים נורמטיבים ששוחטים בבני עמנו כבר יובל מתוך אידאלוגיה וחינוך לשם הכחדת עם ישראל ואתה אדון הלברטל נותן לזה יד הרב ש"ך שאתה טוען "שהי
שקשק02.08.15
למה אתה לא נזעק נגד מעשי המתנחלים? מה הולך כאן? למה אנשים כ"כ שטופי מוח? מה הראו על המסכים בכל העולם? המאמרים של הלברטל או ההצתה בכפר דומה? מי גורם לאנטשימיות? הלברטל או מעשי המתנחלים? תבדוק!!!!!!!!! תהיה מאוד מופתע.
הגיע הזמן לחשוב03.08.15
אם אתה יהודי מאמין אז תאמין שעשיו שונא ליעקב ואם יבצר מצב שכל היום נצטרך להבליג אז יאכלו אותנו בלי מלח אז לא מעשה של מתנחל הוא זה שיעשה אנטישמיות אגב אני גם מגנה את זה אבל אדון הלברטל הוא צבוע ואין מתכחש לזה אם נהיה חזקים בתוכו הכל יהיה בסדר ולא לשמוע גינוים נגדחילי צה"ל בצוק איתן מהשמאל
שקשק04.08.15
51
עוד אין חשוד אבל הלברטל , זה שמשתתף בעצרות שמאל מעורבות בה מופיעות נשים לא צנועות כבר יודע מי אלו. האיש נביא משורר בחסד וצדיק נסתר. הבה נכריז בקול דב הלברטל הוא הוא משיח צדקנו
מדהים02.08.15
50
ותראה איך אתה כותב עכשיו...רק תשווה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
וולף02.08.15
49
כל הכבוד לעו"ד הלברטל על שהוא הקול השפוי היחיד בתקשורת החרדית שמדבר כך בגלוי!! עלה והצלח! חזק ואמץ!
כל הכבוד02.08.15
48
עדיין לא מצאו את המציתים ומאשימים את היהודים ואם אלה ערבים שהציתו את הבתים כפי שרמזו חמאס?!
א. לוי02.08.15
47
עוד לא ראיתי בעד מי אתה ....אתה נגד כל העולם ואל תעיז להאשים אף אחד כל עוד שהמשטרה חוקרת ויתכן מר הלברטל שערבים גם עשו את זה מסכסוכים פנימיים עוד אין אשמים
שלמה09.08.15
46
שרופה באש איך הרב אלישיב נפל בפח עם הבן בליעל הזה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתח05.08.15
45
אדם חולה נפש, פעם אחר פעם הוא מוצא איך לעוות ולקרוא את המפה בצורה הכי הזויה שיש! חשיבה של אדם שמאלני חולה כבוד!
יהודי אכפתי04.08.15
44
איך העזת במסירות נפש כזו להשתייך לחולה זה.. צר לנו עליך מוח מסכן, שלא זכית לגדול, גודלך כגודל חמץ שלא חל עליו בל ייראה ובל יימצא. אילו היית ניתן לתוך ציפור, הייתה עפה כל היום ברוורס.. אגב, הלברטל, ההורים שלך אחים? סליחה על החדירה לפרטיות, אבל זה יכול להסביר כאן כמה דברים...
משנה הבריות...03.08.15
43
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הוא אוהב לבכות הבן אדם הזה02.08.15
42
מדוע איננו שומעים אותך כותב קינות כאשר עשרות אלפי יהודים מגורשים מבתיהם? מדוע איננו שומעים אותך כותב קינות כאשר יהודים נרצחים על ידי ערבים מוסלמים?? נראה לי שאתה מצליח לקבל ביושר את התואר " טיפש הטיפשים"
מנחם02.08.15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי גאה03.08.15
41
מי שאלימות,גזענות,שינאה,קיצ היא דרכו .שיקים קהילה חדשה ויעזוב אותנו לנפשנו. חרדי אמיתי לא גזען,שונא או אלים. אנו חברה רחמנית אוהבת ותומכת.רק כך תבוא הגאולה
mike02.08.15
40
אתה מטומטם או שאתה עושה את עצמך
חי02.08.15
39
נראה לי עדיף שהלברטל לא יעבוד בתור משורר..
יהודה06.10.15
38
קינה על האלימות המילולית כמו שרואים כאן בתגובות
חיים05.08.15
37
הלברטל שרוף באש אמן תשרף
איציק03.08.15
36
למה למי יש למי להצביע לג, שיש שם אנשים בסגנון המטורף שלך , שחולים על הערבים? לא ראיתי שרשמתה קינות על שלושת הנערים הי"ד, אלה טענתה זה פסטיבל תתבייש לך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חבדניק גאה02.08.15
35
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עופר02.08.15
34
אתה תתמוך בערבים במקום באחיך היהודים כי אתה אידיוט פסיכופת מכפיש ציבורים שלמים ואני לא מתפלא שאתה אומר את זה כי אתה צריך טיפול דחוף
וואי וואי02.08.15
33
מקונן יהודי מטומטם!!!
חיים02.08.15
32
שונא ישראל שרק מחכה לסיבה לגנות ולתקוף יהודים ואילו ברצח שלושת הנערים דווקא תוקף את המשפחות השכולות . אתה בושה לאתר שמפרסם אותך ולכל העם היהודי תוריד את התחפושת ותתנצר
תתבייש לך 02.08.15
אפילו שיש בעיה. ואתם ברוב תמימותכם חושבים שהלברטל זה הבעיה
הפוך03.08.15
31
עורך דין כדאי לך להתמקד רק בעיניין אחד . שהוא מבחינת עניי מגזרך קודמים . הגזענות בין ספרדים לאשכנזים בעיקר בסמינרים של הבנות . לעשות לך קינה על חוסר האחדות קודם במגזרך ומכאן נתקדם לכל עם ישראל . הבנות הספרדיות והבנות שאביהם עובד (כמוך) לא מתקבלות בבתי ספר, והחילונייים הציונים מטפלים בהן. חבל שאתה
בת ישראל 05.08.15
30
משפחה ערביה שרופה באש, יש לי תשובות בשבילך. כבר מעל למאה שנים האוכלוסייה אליה את משתייכת- רוצחת בעמינו ללא הפסקה. אנשים נשים וטף, בשלל מיתות משונות. פוצצתם מסעדות על סועדיהן, אוטובוסים על נוסעיהם. חוררתם רכבים ושיספתם גרונותיהם של תינוקות ישנים. אז כמובן שאינני תומך בהרג חפים מפשע, אך
דניאל03.08.15
29
ונמצאה גופתו של ילד נוצרי בסמוך לביתו של יהודי ממכובדי הקהילה. ליד הגופה כתובת בעברית - "לשם מצת מצווה". .... ... לאחר תלייתו של היהודי ובני ביתו, ולאחר הפוגרום ולאחר שריפת בית הכנסת, גילתה המשטרה שהרוצח אינו אלא.... ולעניין המאמר: בטרם נמצאו הרוצחים המנובלים, הפלת האשמה על יהודים/מתנחלים/נערי גבעו
חיים03.08.15
28
אסור לקרוא את המאמרים שלו .עוכר ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יונית02.08.15
27
הסבלן והמוסרי ביותר - מתחיל קצת לרדת מהפסים.....- וזה מה שקורה.....וזה הלימוד זכות והאמת למה שקורה לעמינו.......
א02.08.15
26
לכבוד אתר כיכר השבת שלום וברכה! בבקשה תפסיקו לעלות את הטורים המפגרים של הבנאדם האומלל הזה זה סתם גורם תחושה מאוד לא נוחה להיכנס לאתר שלכם כשהוא כותב בו
יהודי פשוט02.08.15
25
מי אתה שתכתוב קינה, תכתוב קינה על עצמך קודם, ומה הקשר לערבב פוליטיקה, ואם אתה רואה שמעל מאה אלף קולות רצו לבחור בו זה אומר שיש מאה אלף שאוחזים לא כמוך, ומי שמך לשר ושופט, תפסיק לעוף על עצמך די, רק ללבות שנאה אתה רוצה, די די די,
מוטי02.08.15
24
מי שעוקב אחרי הדביל הזה, יודע כי נטרפה עליו דעתו זה מכבר, כמו רוב השמאל הרדיקלי, שהמניע שלהם היא שנאה ורשעות שנובע מאוטואנטישמיות, מאזוכיזם וקורטוב לא קטן של סאדיזם
יוני06.08.15
23
וזה שהערבים הורגים בנו ללא רחם- בלי התנצלויות לפני כן ולאחר מכן, בלי גינויים מצידם- זה לדעתכם בסדר? וזה שכל שני וחמישי יש ידויי אבנים ובקבוקי תבערה על יהודים, בני עמנו- זה לדעתכם בסדר??? בוא ונראה אם יהודים יעשו את זה על הערבים המסריחים האלו, בוא נראה איזה קציצות יעשו מהיהודים שהעזו להפר את האתיקה ה
עומר04.08.15
22
תשובה כזאת פשוטה אינך יודע לך לכתה א
היהודים03.08.15
21
דב הלבר-'טרול' = חסיד נאמן לאמיר חצרוני (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פושט'ער איד02.08.15
20
פנחס "רצח" אותו ואת אהובתו. משום מה הליברליות המערבית מחליפה אט אט את התורה. זה לא "מוסרי" להרוג נשים וילדים כשהם מזרע עמלק? מלחמת מדיין, שרק ילדות מתחת גיל 12 הושארו בחיים למלא יעוד של שפחה? התורה היא המוסר. ניתנה על-ידי הבורא שיודע יותר טוב מהלברטל ומבג"ץ כיצד לנהל את העולם. יחי ישי שליסל! יחיו הק
פנחס בן אלעזר02.08.15
19
שאלי שרופה איך מסגד וחצי שנשרפו הפכו להיות עשרות מסגדים? שאלי שרופה איך נרצחת אחת הפכו להיות לששה? שאלי שרופה אם הם יצאו מבית המשפט כנראה שלא הם שרפו וע"כ ודאי שבפיהם שירה ושמחה. שאלי שרופה מה קורה להלברטל במח כשהוא רואה מתנחל?
מכיר את הלברטל 02.08.15
18
שאלי שרופה באש איך אדם כמוהו ממשיך להסית באתר חרדי מכובד ככר השבת. להעמיד אותו לדין בעוון הסתה והוצאת דיבה
משה 02.08.15
שמבצעים את כל המעשים הנוראים ואותם אנשים שלא מגנים אותם כמו שצריך ועסוקים כל היום בלגנות את הלברטל הם שגורמים להסתה נוראית נגדנו
לא מסית03.08.15
17
אם אין לכם כותבים אוכל להכיר לכם. אפשר לקבל דעות אחרות אבל יש גבול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפי02.08.15
16
וסביבתו. שדקר במצעד הגאווה
מוכיח בשער04.08.15
15
לחנך לדרך התורה ולא לאלימות ורצח דרכי נועם ולא השתוללות ופראות הגיון ולא פרובקציות קידוש השם ולא חילול השם אל תתרשם מהאספסוף המוסת והתמים העם השפוי מאחריך.
תומך03.08.15
רובם אלימים ומטונפי מוח בכסות חרדית. את זה אפשר לשפוט מהתגובות כאן. פשוט מחריד למה הפכה היהדות החרדית.
צדיק באמונתו14.08.15
14
אדם טיפש נבוב חלול וחסר דעת.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק02.08.15
13
רק בגלל שהיא אמת צרופה. המשך כך!
שפוי02.08.15
12
אבל מה הקשר קינה אין לי צער על ערבים ומסגדים שנשרפים פי שלערבים אין צער על יהודים ובתי כנסיות שנשרפים. אני מתנגד למעשה אך רק מפני החשש שזה יתסיס את הערבים לפגוע ביהודים.
יואל04.08.15
השקפתך לאומנית מטופשת ולא השקפת התורה כתוב ביונה הנביא: ויאמר ה' אתה חסת על הקקיון אשר לא עמלת בו ולא גדלתו שבן לילה הי' ובין לילה אבד ואני לא אחוס על נינוה אשר יש בה הרבה מ12 רבו אדם אשר לא ידע בין ימינו לשמאלו ובהמה רבה"..
מוכיח04.08.15
11
סופסוף שומעים קול ענות, קול אמיתי ומפוכח, שמיטיב להעמיד דברים על אשורם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמיתי03.08.15
10
שמאלני, מטומטם, שונא יהודים.
אבי03.08.15
9
אני מציע לאדון הזה לקבוע עיתים לתורה ולא להתעסק בדברים חסרי ערך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בנימין02.08.15
הוא מהאנשים שמסלפים את התורה...
בועז ס,בית שמש03.08.15
8
למה בכל הטורים אתם כותבים שהכתבה על אחריות הכותב ופה אתם לא כותבים??!. אתם מסכימים עם החולה נפש הזה???. שאלה טובה!!!!
טל02.08.15
אני אוהב יהודים לא פחות מכם ודווקא משום כך אני חושש ממעשיהם של אנשים שגורמים נזק בל יתואר ליהודים בארץ ובעולם. לכו תבדקו. כמה שנאת ישראל כמה אנטישמיות נגרמת כתוצאה מכך. האם הם מודעים למה שהם עושים? הלברטל הוא לא הבעיה בסיפור הזה. לא שמעתי שמוסלמי תקף יהודי בגלל שקרא מאמר של הלברטל... כן שמעתי שעליי
כן03.08.15
7
מעצרים מנהליים ליהודים. נראה לי שדב הלברטל הוא מועמד ראוי לענין.
עזי יקיר02.08.15
6
יטנופת מסריח
תום02.08.15
אהבתייי
טל02.08.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חחחחח02.08.15
5
בריונים נמאסתם! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי02.08.15
4
היהודי סבל גלות קשה ולא הרים ראש.ונאמר אל תתגר בם.והיום אין חוק שולט על הסדר במדינה היהודית.אבל שכחנו את חוקי התורה שציוותה אותנו דינא דמלכותה דינא.אים לא מוראה של מלכות איש אחיו חיים בלעו.כניראה שהגאוה והכוח והחופש כאן בארץ פורץ סייגים ושכחנו את האתמול בגלות בין עמים אחרים שגם שהרגו ושרפו אין פוצה
יהודה02.08.15
אל תתגר בם כי לא אתן לך מארצם...
נא07.08.15
3
אני גם שרואה כאלו מעשים אני פשוט לא מאמין שזה יוצא מהעם שלי וזה חלק שלמדו תורה איזה תורה יש להם
דוד02.08.15
2
מדוע מביאים מחרחר ומסוכן זה לידי ביטוי?
12302.08.15
1
מה זה החרטא הזה?
שלמה המתבייש בשביל הכותב26.07.23
אולי גם יעניין אותך
בארץ

לפיד זועם: "הצמחונים מרוצים, כתף בקר עלה היום ב-40%"

דניאל הרץ | 08.05.24
ש

מדהים

"חלמת חלום, תחזור לישון": זוכה יחיד בהגרלת הדאבל לוטו

כיכר בשיתוף מפעל הפיס | מקודם

"ריבונות ומשילות"

הבוקר: מבצע להריסת בנייה בדואית לא חוקית בנגב

קובי רוזן | 08.05.24

התחזית

מזג האוויר: התחממות, מחר חם ויבש | בשישי: שרב כבד

כיכר השבת | 08.05.24

39 גופות בשבי

ליאור רודאיף נחטף; היום משפחתו התבשרה כי הוא נרצח

בני סולומון | 07.05.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

בגלל חודו של קול  

ארבל חתם: הסבב השלישי בבחירות למגדל - בעוד שבועיים

יהודה גל | 07.05.24

אזהרת צפיה

אב החטוף תיאר את הסרטון הקשה: "אף אחד פה לא ראה"

יוני גבאי | 07.05.24

האח מאשים

בצומת שבו נחטף דודו הי"ד: כך נעצר באלימות אורי וקסמן

דניאל הרץ | 07.05.24

המשטרה פתחה במבצע | צפו

הסוכן הסמוי הפליל: מעצרים של עשרות חשודים באילת

קובי רוזן | 07.05.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

"ההתיישבות בצומת דרמטי"

יו"ר מועצת בנימין ישראל גנץ מונה לכהן כיו"ר מועצת יש"ע

יוסי נכטיגל | 07.05.24

"עד שאחרון החטופים חוזר"

בכביש 1: משפחות שכולות חסמו משאיות סיוע לרצועת עזה

קובי אטנגר | 07.05.24

מזג האוויר

התחזית: גשם מקומי קל ועלייה בטמפרטורות

כיכר השבת | 07.05.24

המגעים לעסקה

מחלוקת במשפחות החטופים: "עכשיו צריך להגביר לחץ צבאי"

דוד הכהן | 06.05.24
ש

תעשו לעצמכם טובה ותכנסו

יותר זול ממחיר למשתכן - הכירו את ההזדמנות הנדל"נית

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם

"חמאס הסכים לעסקה"

במקביל להודעת חמאס: הפגנות סוערות בירושלים ובתל אביב

קובי רוזן | 06.05.24