כיכר השבת

ביום בו יונף דגל פלסטין במזרח ירושלים

ביום בו יונף דגל פלסטין במזרח ירושלים, תהיה ירושלים עיר השלום. אז ניפרד מתושביה הערבים של מזרח ירושלים לנצח נצחים. תוקם גדר הפרדה. הם יהיו ריבוניים על עצמם. יהיה טוב לכולם (דעות)

98
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | ה' בחשוון | 18.10.15
ביום בו יונף דגל פלסטין במזרח ירושלים
(צילום: אמיר לוי, פלאש 90)

ביום בו יונף דגל פלסטין במזרח ירושלים, כבירת פלסטין, תהיה ירושלים מאוחדת באמת. תהיה זו שמחה ליהודים ולערבים. אז תהיה ירושלים כעיר שחוברה לה יחדיו. אז ייודע שהסיסמה על ירושלים המאוחדת לנצח נצחים, הומצאה בבית מדרש הרביזיוניסטי. זה שקורא גם לאחד לנצח נצחים את שתי גדות הירדן. שתי גדות לירדן, ומזרח ירושלים היא גם כן.

במקורות ההלכה אין שום דבר על ירושלים מאוחדת לנצח נצחים. שום דבר. זו שטיפת מוח ציונית קיצונית שחלחלה למתנחלים. עכשיו המתנחלים מאמינים שהם המציאו אותה. אצלם זה כבר חזון הנביאים. בעיקר חזון משיח בן יוסף. הר הבית כבר בכלל מאוחד אצלם לנצח נצחים.

ביום בו יונף דגל פלסטין במזרח ירושלים, נדע באמת מהי ירושלים. כי מהי בכלל ירושלים? טלסטון, מבשרת ציון ומעלה אדומים הם ירושלים המאוחדת? ג'באל מוכאבר, עיסאוויה ומחנה הפליטים שועפאת הם ירושלים המאוחדת? אולי רק ירושלים שבין החומות. אך היא הרי בוודאי לא מאוחדת. כנראה שירושלים המאוחדת היא השכונות היהודיות במערב העיר. ירושלים המזרחית, בה מתגוררים מאות אלפי ערבים, אינה ירושלים ולא הר המוריה. עדיף שתהיה בירת פלסטין.

ביום בו יונף דגל פלסטין במזרח ירושלים, תהיה ירושלים עיר השלום. אז ניפרד מתושביה הערבים של מזרח ירושלים לנצח נצחים. תוקם גדר הפרדה. הם יהיו ריבוניים על עצמם. יגבו מיסים. יהרסו מבנים לא חוקיים. יחוברו לחשמל משלהם. למקורות מים משלהם. לבתי חולים משלהם. ריבוניים לעצמם. כמה טוב יהיה אז לערבים כמה טוב יהיה אז ליהודים.

ביום בו יונף דגל פלסטין במזרח ירושלים, ניפטר לנצח נצחים מהרביזיוניסטים ומשאר שכורי הכוח. מהסיסמה הריקה מתוכן והמסוכנת שלהם על ירושלים מאוחדת לנצח נצחים. מהסכינאות ברחובות ירושלים המאוחדת. מהאבנים ובקבוקי התבערה בירושלים המאוחדת. מעולי הר הבית בירושלים המאוחדת. מאוטובוסים מתפוצצים ברחבי ירושלים המאוחדת. כמה טוב יהיה אז בירושלים הלא מאוחדת.

כמה טוב יהיה לירושלים הלא מאוחדת בלי האחריות על שכונות מזרח ירושלים. בלי המריבה והסכסוך הבלתי פוסקים של אחדות מאולצת. של אדנות וכיבוש שנואים. כמה טוב יהיה בלי אורי אריאל. בלי המתיישבים בכפר סילוואן. בלי תהלוכות הדגלים הפשיסטיות של מתנחלים. אולי נשלח אותם למדינת פלסטין במזרח ירושלים. תחת הדגל הפלסטיני. עם אזרחות פלסטינית. הרי זה מה שהם באמת רוצים. אנשי ההתגרות המתמדת. זה תענוגם. כמה טוב יהיה אז לירושלים הלא מאוחדת.

ביום בו יונף דגל פלסטין בירושלים, תהיה שמחה ונהרה על כל פנים. אז ישבו זקנים וזקנות בחוצות ירושלים לבטח. קטנים וקטנות ישחקו בה בשלווה. להם תהיה אזרחות ישראלית. מזרח ירושלים תהיה פלסטין. תושביה, אזרחי פלסטין.

ביום בו יונף דגל פלסטין בחוצות ירושלים, נתקשה להבין את השאפתנות הבלתי נשלטת לעיר דו לאומית המספחת מאות אלפי ערבים. ליהודים שצריכים לדאוג לפיתוחה של ירושלים המלאה שנאה ומדון. כל זה יפסק ביום בו יונף דגל פלסטין על מזרח ירושלים. באותו יום בו תהיה ירושלים הלא מאוחדת, עיר מאוחדת באמת. ועיר השלום לנצח.

תוכן שאסור לפספס
98 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
73
האירופי'
ש19.10.15
72
ה אויה לי כי גרתי משך שכנתי עם אהלי קדר ו רבת שכנה לה נפשי עם שונא שלום ז א‍ני שלום וכי אדבר המה למלחמה
מאיר פ.26.10.15
71
צריך להביא את כל מה שמעבר הקו הירוק לערבים אפילו את מזרח ירושלים ואז היה שלום!! ואם הערבים ירצו את כל הארץ ניתן להם ונעבור לגור בברוקלין כי אסור להתגרות בגויים
חרדי אמיתי21.10.15

הצגת כל התגובות

70
אני חושב שאין חידוש במה שאומר אבל הכותב מעיז לחלוק על דברי השו"ע בהלכות שבת סימן שכט שזהו מצב של פיקוח נפש שמחללים עליו שבת ודברי רשי בתחילת בראשית שהשם הוא בעל הבית של ארץ ישראל והוא מחליט שארץ ישראל שייכת לעם ישראל
משה21.10.15
69
אים הואומר כך הכול מובן משהולך כאן ובעולם פירות של המיזרחניקס ותמשיכו לומר הלל על ראשית צמיחת גאולתינו
חנה 23.10.15
68
את זה כבר עשוה "וראינו איך זה אזר תזכרו בכמה שנים אחורה כשאשרתם ערבים והרבי מלבויץ אמר אתם משאירים מחבלים ואז צחקו אתם יכולים להמשיך לצחוק
אבי23.10.15
67
זה היום שיהיה מנהרות למאה שערים זה היום בו יבואו "פליטים" מהמדינה הפלסטינית למדינה העשירה השכנה זה היום בו הם ימשיכו מבקשת גבולות 67 לבקשת גבולות 48 זה היום בו יתגלה שנתנו את האדמה לחינם כי לא יהיה שלום זה היום בו כל השמאלנים ידעו שהמלחמה פה היר לא על שטח אלא על "דת" אז מר הלברטל היקר. חבל שבכל
יהודי21.10.15
66
גם אם נניף את דגל פלסטין בכל עיר ועיר ובכל שכונה ושכונה בארץ ישראל והקב"ה מצילנו מידם. רק הקב"ה ולא דגל פלסטין.
11121.10.15
65
עד שיפסיקו לתת לו לכתוב פה ואז הוא יכתוב על הנייר טאולט בשירותים ויוריד את המים(רצוי ביחד איתו)
יעל22.10.15
64
ובכה באמצע הלילה
כשהוא היה תינוק21.10.15
63
האם אין לך טיפת חוכמה בשכלך הקודח?! מדוע אינך יכול להסתכל על התמונה בשלמותה? למה אתה חייב לחרר ריב ומדון בין חלקי העם? בעז"ה תקבל גם את מי שלא חושב כמוך. ואם אתה מעדיף את הערבים הרוצחים אתה יכול ללכת עליהם ונראה מה יקרה לך?! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דתי20.10.15
62
אראל סגל זרק אותו מהתכנית בוקר שלו בגלל גיבובי השטויות שלו, הוא פשוט רוצה להחזיר קונטרה ולהרגיז, הבחור פשוט חולה תבקשו עליו רחמים
שמוליק20.10.15
61
ביום שיונף דגל פלסטין במזרח ירושלים: א.נצטרך להציג דרכונים כדי ללכת להתפלל לכותל המערבי ב.ניהיה בסכנה מוחשית מיידית כל רגע תחת 'טוב עין' של המשטרה הפלסתינית ג.הכותל וכל המקומות הקדושים יהיוו מטרה לשרפות ולחילול ד.נסכן את חיינו כדי להתפלל כמו שירו השוטרים הפלסטינים ביוסף ליבנת הי''ד ה.חוץ מזה החמאס
רב יוסף20.10.15
60
שמאסו בארץ חמדה.
פישל20.10.15
59
ראינו מה קרה מהיום שבו הניפו דגל פלסטין בגוש קטיף ש"נתנו" לעם הפלסטיני. קטיושות וחפירת מנהרות מתחת לאדמה. מי יודע מה עוד מצפה לנו משם. ואתה עוד מעז לבוא ולאמר שאנחנו ניתן להם את מזרח ירושלים??? הרי ירושלים עיר הקודש כ-ו-ל-ה שייכת לעם ישראל!!! זה שהם נמצאים שם, אנחנו עושים להם טובה!! מאיפה הגעת? ועוד
אנחנו לא טיפשים20.10.15
58
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפרים20.10.15
57
דב הלברטל בגימטריה= חי חוטא ומחטיא גועל אחד גדול .בדוק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורי20.10.15
56
מאמר טיפשי ....לא מכיר את עזה לא יודע מה הולך שם? זה מה שיקרה כשיונף דגל פלשתין במזרח ירושלים..צא מהריבוע שלך ורק אחר כך תחשוב אם להמשיך לכתוב שטויות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי19.10.15
55
אלפי שנה חלמנו, ייחלנו, חיכינו וקווינו ליום שבו יונף דגל פלסטין במזרח ירושלים. כבר גדול הנביאים אמר ״כי אל המקום אשר יבחר ה׳ שם תניף את דגל פלסטין״. שלוש פעמים ביום מתפללים היהודים ״ותחזינה עינינו בהנפת דג פלסטין בציון״ וכולנו מוחים דמעה כאר במוצאי יום הכיפורים תוקעים בשופר אומרים ״לשנה הבאה בהנפת ד
מישהו21.10.15
54
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון יוסף19.10.15
53
יבוא המשיח... כל עוד לא בא המשיח - הם ימשיכו לשנוא, לרצוח ולטבוח, לא משנה אם ירושלים מאוחדת או לא מאוחדת. אז כשהתירוץ על ירושלים כבר יוסר - הם ימצאו סיבה אחרת, תסמוך עליהם ועל שנאתם היוקדת.
יהודי20.10.15
52
שנאת עשיו ליעקב ירדה יחד עם התורה ואינה משתנה בגלל דגל פלסטין פה או שם. אנחנו יהודים. אנחנו גאים להיות יהודים. אבל ככאלו אומות העולם תמיד ירצו להרוג אותנו. וכן, זה כולל גם את אמריקה, רוסיה, צרפת וכווווולללללללללםםםם. כו מסתירים את זה כי זה לא יפה לומר את זה בקול. הערבים לא.
אאא19.10.15
עשיו, לא ישמעאל
תמר20.10.15
את פשוט בטוחה שהם צאצאי ישמעאל??!! אז תגידי מדוע מוחמד הרג וטבח את יהודי קדייב?? את רואה שאת לא יודעת היסטוריה!! או מדוע יצאו להשמידנו בששת הימים?? הרי שום שעל מה''שטחים'' כולל הר הבית וירושלים כולה [ גם הרובע היהודי] היו אצל הערבים???
יהודה22.10.15
51
למה נותנים לחולה הזה במה? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי19.10.15
50
הלוואי ותתפגר, ללא ספק נעשית במחשבת פיגול.
יהודי!19.10.15
49
כמובן שלדעתי וכנראה לדעת הרוב, דעותיו הם מתחת לרמת ריקבון טוטאלי. אבל גם מוחו המהביל הבלים צריך לחשוב איזה טרור יכול להיות חס וחלילה מאחורי גבו של עם ישראל בבירתו.. ועיין רק במעט ערך עזה בואכה דאעש.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים19.10.15
48
"וְאִם-לֹא תוֹרִישׁוּ אֶת-יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ, מִפְּנֵיכֶם--וְהָיָה אֲשֶׁר תּוֹתִירוּ מֵהֶם, לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם; וְצָרְרוּ אֶתְכֶם--עַל-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ. וְהָיָה, כַּאֲשֶׁר דִּמִּיתִי לַעֲשׂוֹת לָהֶם--אֶעֱשֶׂה לָכֶם." (במדבר לג)
משה רבנו18.10.15
47
מוות לערבים
מוש18.10.15
46
כאשר הייתי ילד, הכנסתי את החלק הפנימי של העט אל שקע החשמל....חטפתי כאב שלעולם לא אשכח......כמובן מאז למדתי לקח לא לעשות זאת שנית..... אך בכתבה הזאת הלברטל מלמד אותנו שאם עושים מעשה טיפשי.....אולי אם נעשה זאת שוב התוצאה תהיה טובה....... יצאנו מרוב הגדה בהסכמי אוסלו ...יצא משם יותר טרור,יצאנו מעזה....
mike19.10.15
...
חיים19.10.15
45
ט י פ ש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו19.10.15
44
מבחינתו יש יהודים, שומרי תורה ומצוות, שגרועים מגדולי המרצחים הערבים... נפל על הראש מזמן....
אר18.10.15
43
מטורף!!האם גם מורך ורבך הרב אלישיב זצ"ל היה מסכים לדבריך?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישאל18.10.15
42
הערבים ירצו להניף אותו גם במערב ירושליים מה נראה לך???????
333318.10.15
41
חברה שימולב.הדבר הזה מעוניין אך ורק לכתוב כתבות פרובוקטיביות בכדי לקבל את התגובות הנזעמות שלכם .פשוט אל תגיבו!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שפוי20.10.15
40
אני חושבת שהגיע הזמן להפסיק לתת למדור שלו מקום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צירי19.10.15
39
בדרך כלל לדעתי אתה מדבר שטויות הפעם מדובר בנושא שבאמת יש לשקול אותו אבל איך מחלקים את ירושלים בלי לפגוע במעלה אדומים פסגת זאב ונווה יעקב בקיצור אין ממש אפשרות של הפרדה מוחלטת כמו בעזה ומה שרצו לעשות בהסכם שלום זה גבול שחלק ממנו ללא גדר [בנוי על הסכמים] ואזרי שליטה משותפים בעיר העתיקה כך שאין אפשרות
דוד19.10.15
38
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שאול19.10.15
37
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ראלי אחד18.10.15
36
כבר חשבתי שתביא איזו עמדה מקורית , אבל מה שהבאת זה את התמימות החילונית בצד השמאלי של המפה. למה? כי זה מה שנוח לך !! היושר האינטלקטואלי שלך הוא הדבר הכי לא ישר שאפשר למצוא !!
James18.10.15
35
איזה חלומות, הערבים לא רוצים שלום ולא רוצים לא חצי. הם רוצים את הכל. תמיד רצו לזרוק אותנו לים. זה לא חדש. כל ערבי הוא מחבל ורוצח בפוטנציאל. זה לא מהיום ולא מאתמול. החלום שלהם הוא חלום ויש להם חזון (הל"ת), וגם לך יש חלום, כי אתה כבודו, חולם חלומות בהקיץ. אשרי המאמין. איפוא העיניים? לא רואה את השקר?
davidovitch yo19.10.15
34
אתה אחת הקליפות הכי גדולות בדור הזה.. הלוואי שנזכה כבר לבער את הרע מקרבנו ואותך בכללו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי 19.10.15
33
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המתפלא18.10.15
32
תכתוב תסתכל קצת מסביב ותתקרקע אנו החרדים מתביישים בך שלך קוראים חרדי בעצם קוראים לך חרהדי חתיכת זבל
יהודיגאה18.10.15
31
גם מבחינה ביטחונית הדבר יהווה רק תיגבורת הרבי מיליובאוויטש אמר מפורשות שאפילו דיבורים על זה גורמים לאבדות בנפש ממש. והוא ממשיך לכתוב כך? מילא ליצר הרע יש את הגויים בשירותו שמציקים לעם ישראל ומנסים לקחת מהם את א"י אמנם עד מתי תמשיך להיות ליצר הרע שותפות מבני ישראל מבפנים? איך הוא מעיז לכתוב דבר כזה?
יונתן19.10.15
30
צריך לבדוק בכלל אם אתה יהודי נראה לי שכולך רק תחפושת אולי תשב במוקטעה יהי לך יותר טוב רשע מרושע. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל 19.10.15
29
נתנו להם את עזה לחלוטין, והם זוקרים עלינו טילים, חופרים מנהרות, וכבר יצאנו לשתי מלחמות ולך תדע אם זה הסוף. וכאן המרחק יהיה הרבה יותר קטן, ואם יזרקו טילים? ואם יחפרו מנהרות? עו"ד דובי, אני אתך אם זה כל כך פשוט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עורך דין דובי18.10.15
28
אם אתה באמת מאמין בערבים ככה ובכל החרטא שכתבת פה, אז אולי תצטרף לנטורי קרתא ותתחבק עם אחמד דינג'ד ועוד שונאי ישראל שרוצים רק להרוג אותנו? אה? אולי אתה רוצה לתת לערבים עוד שטחים ולעצום את העיניים ולא לראות את האסון והטעות הגדולה שנתנו להם את עזה, והם רק יורים עלינו טילים משם וחופרים מנהרות. אתה יודע
archy18.10.15
27
ביום בו יונף דגל פלסטין במזרח ירושלים, שבוע לכל היותר אחרי תפרוץ מלחמה קשה, ועקובה מדם זקנים וילדים לאזרחים חפים מפשע, ואז יהיה מאוחר לחזור בך, ותתרץ את עצמך עם כל מיני סיסמאות פדגוגיות וריקות מתוכן... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בועה מרחפת18.10.15
26
אני חושב שהכי טוב בשבילך זה למכור אויר לגלגלים אופניים אתה פשוט האדם הכי טיפש שפגשתי בחיי
טמבל19.10.15
25
כמה טוב יהיה אם נעשה שלום עםצעצמנו היהודים אז יהיה שלום אמיתי ומשיח יבוא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
השם ירחם18.10.15
24
דגל פלסטין לא יונף בירושלים לעולם !!! ירושליים שלנו ואנחנו לא ניתן אותה לאף אחד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נעם18.10.15
היו כבר זמנים שירושלים לא היתה בשליטתנו (תקופת צלאח א דין) תבין.. אנחנו בגלות וכל עוד משיח לא יבוא הכל יכול להיות ואנחנו אין לנו מה לנסות לשלוט בכח זה לא מתפקידנו מה שכן, חשוב שלא להגין חולשה ולא לשחרר להם לגמרי כיון שיהיה יותר גרוע כמו בגוש קטיף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איאלי19.10.15
23
תודה שאתה מאיר את עינינו כל פעם מחדש!!!
מוישי18.10.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי19.10.15
22
את מי ההזיות שלו מעניינות חוץ מאת עצמו?...
אסתר19.10.15
21
למה לא מפרסמים את התגובות?
דדדדדדד19.10.15
20
אכן שכרון הכוח צריך להיכנס לפרופורציה. אולם, הפתרון הזה היה מתאים ללפני הרבה שנים ולא היום. כרגע אם נפנה את שטחי הערבים בארץ ישראל יעופו לנו משם טילים. ומה נעשה נפציץ את הר הבית? צריך לעשות הכל מהכול ובהכנעה והעיקר בתפילה וזהו הגלות - עד ביאת גואל צדק בב"א
ישראל משה18.10.15
19
יש השקפת גדולי הדור תבדוק אם שלך תואמת את שלהם אם כן נשמע את זה מהם ואם לא הדעותיך ברי משקל
ישראל18.10.15
18
חלילה הדגל יונף הכוחות שלנו יפנו את השטח ותסע לכותל ברכב ממוגן זה מה שיהיה חלילה. למה באת נראה לך שהם רוצים ריבונות?? הם לא יכולים לבד הם רוצים פשוט לרצוח אותנו יותר בקלות....
טובה19.10.15
17
תמותו כולם
ימיני קיצוני19.10.15
16
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוריה18.10.15
15
לא ריאלי. סתם חלומות ללא היתכנות.
אבל לא הסכימו18.10.15
14
אתה לא מבין כמה אתה מסכן. וכמה לשון הרע אתה מדבר תתבייש לך על בנט ועל אנשים מסביבך ועל מתנחלים - לך תבקש סליחה מכל מתנחל ומתנחל על בין אדם לחבריו כנראה לא שמעת.. גועל נפש לקרוא את הדברים החולניים האלה מאנשים כמוך -שמלאנים- ומה שמחליא עוד יותר זה שאתה עם כיפה מחלל את שם ה׳, מה אתה יודע מה כתוב במקור
Avi18.10.15
13
חזק ואמץ!!!!!!!!!!!!!!
מני19.10.15
12
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Hnm19.10.15
11
ביום בו יונף דגל פלאסטין על ירושלים .ויהיה שקט זה רק אחרי שיזרקו אותנו לים מה נראה לך שהם רק רוצים את ירושלים? תשאל אותם בבקשה ותשמע את התשובה ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק19.10.15
10
מר הלברטל לפחות בזמן שהמרצחים מסתובבים ברחובות אתה מתבקש לסתום את הפה ולהמתין עם כל הגיגים שלך.....או בעצם לפרסמם במקום המתאים להם עלון של נטורי קרתא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי18.10.15
9
לא שחטו יהודים לאורך כל היסטוריה .ההבדל שעכשיו יש לנו מדינה וצבא להגן עלינו וכמובן הרבה ישיבות קדושות להגן על עם ישראל
חרדי גאה18.10.15
8
אבל עד אז, תעשה טובה ותתנפנף לנו מהרישתית של העין!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק18.10.15
7
זהו המאמר הראשון שעו"ד הלברטל כותב שאני לא מסכים איתו. אם אכן במקרה של חלוקה של ירושלים ונתינת ריבונות מלאה לפלסטינים על מזרח י-ם, היה מתממש התיאור שמר הלברטל מתאר, אזי הייתי מסכים איתו לגמרי. אבל כל מי שעינו פיקחא מבין שלא כך יהיה אלא נחטוף טילים ממזרח ירושים שיכוונו למערה ועזה או לכל הפחות הגדה
ריאלי18.10.15
6
ביום שבו יונף דגל פלסטין בירושלים כבר לא נהיה פה, הערבים יתנחלו על כל ארץ ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי גאה19.10.15
5
תמותו כולם
ימיני קיצוני19.10.15
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי19.10.15
3
אתה חתיכת הדיוט. "מהרסיך ומחרביך ממך יצאו"
שטו18.10.15
2
לקב"ה ואנו מצווים ללכת עם הקב"ה ולא עם אנשים מדומינים. .ירושלים בירתנו שלנו לנצח נצחים ולא נתערער מאפיקורסים.
דימיונות...18.10.15
1
רוצה???????????????????? דפוק!!!!!!!!!!!!!!
טליה 10018.10.15
אולי גם יעניין אותך
בארץ

פריצת דרך אחרי עשור: מתי באמת נבנתה החומה בירושלים?

יוסי נכטיגל | 13:29

ודווקא סמוך ל'עצמאות' | טור

השנה נקרא פעמיים – הציונות הביאה את הגאולה

אריה יואלי | 11:07

תאונת עבודה

רמלה: פועל נהרג באתר בנייה בעיר; שני מנהלי עבודה - עוכבו

בני סולומון | 09:16

תיעוד מהאוויר

כמה עשרות נשים הצליחו לחסום את איילון; "עסקה עכשיו"

דוד הכהן | 08:36

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 08:27
ש

מרגש • צפו בראיון

התפילין של הזולת: סיפורים מרגשים מפרויקט החיבור בין יהודים

אסף מגידו | מקודם

209 ימים למלחמה

הקבינט יתכנס היום כדי לדון בעסקה וברפיח | עדכונים

כתבי כיכר השבת | 07:04

מזג האוויר

התחזית: הטמפרטורות רגילות לעונה, ייתכן טפטוף בצפון 

כיכר השבת | 06:48

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24

חשש ממפגע סביבתי

ראשי רשויות מזהירים: "משרפה פלשתינית - סכנה קריטית"

דניאל הרץ | 01.05.24
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

"העסקה - הסכם כניעה"

המשפחות השכולות יוצאות למאבק; זו הדרישה שלהן

דניאל הרץ | 01.05.24

"אין מילים להוסיף"

לראשונה במלחמה: זה המעבר שנפתח להכנסת סיוע לעזה

חזקי שטרן | 01.05.24

שוחררו בתנאי אחד

שני קרובי משפחה של חטופים נחקרו במשטרת תל אביב

דוד הכהן | 01.05.24

"האזרחים זכאים לתשובות"

המבקר לנתניהו והרמטכ"ל: "שתפו פעולה עם חקירת ה-7.10"

בני סולומון | 01.05.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

הייצוג בחוק הגיוס החדש

היועצת נגד הממשלה: "ממשיכים להחליש את מעמד היועץ"

קובי אטינגר | 01.05.24

הקטל בכבישים

תאונת דרכים קטלנית סמוך לעכו: רכב התנגש בגדר, הנהג נהרג

קובי רוזן | 01.05.24

מזג האוויר

התחזית: טמפרטורות רגילות לעונה; גשם מקומי בצפון

כיכר השבת | 01.05.24