כיכר השבת

"סמוטריץ' אחראי לגזירות"

"אין תנאי רק ביבי"; ח"כ ישראל אייכלר בריאיון סוער

התפוררות ממשלת בנט-לפיד; הרצון להרכיב ממשלת ימין בכנסת הנוכחית; התהנערות מ'רק ביבי'; גזירות הממשלה וסערת החינוך בבלעזא • ח"כ ישראל אייכלר בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

46
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ט בניסן | 30.04.22
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

לקראת פתיחת מושב הקיץ של הכענסת, בצל התפוררות ממשלת בנט-לפיד, התארח ח"כ ישראל אייכלר לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לרצון של רוב סיעת 'יהדות התורה' להקים ממשלה ימנית עוד בכנסת הנוכחית, תקף בחריפות את ח"כ בצלאל סמוטריץ', התייחס לווטו על איווט ליברמן ולסערת מוסדות החינוך של בלעזא. צפו בריאיון המלא.

קטעים מהריאיון

על הרצון להקים ממשלת ימין עוד בכנסת הנוכחית, אמר ח"כ אייכלר: "לא נשלחנו לשחק בפוליטיקה, נשלחנו לדאוג למגזר החרדי וליהדות. הדרך הטובה ביותר זה בממשלת ימין עם חרדים, אין תנאי של מועצות גדולי התורה שזה יהיה רק נתניהו. אולי דרעי חייב, אנחנו לא. החרדים הם היחידים ששילמו מחיר מהקמת הממשלה. ממשלה בראשות גנץ היא בסדר גמור".

ח"כ ישראל אייכלר בריאיון לישי כהן

ח"כ אייכלר התייחס לדיווחים כי מוסדות החינוך של בעלזא ייצטרפו ל'ממלכתי חרדי' ואמר: "זה לא יהיה, לא היה ולא נברא. ולא מדובר בבעזלא, מדובר בשישים אלף ילדים שאינם נמצאים ברשת החינוך העצמאי ו'בני יוסף', שישים אלף ילדים שסובלים מקיפוח נוראי, מלמדים שמקבלים מחצית מהמשכורת. המדינה מקפחת אותם ולא רוצה לתת להם את התקציב הזה.

"ולכן אנחנו אומרים: או שאתה מכניס את כולם ל'חינוך העצמאי', או שאחנו צריכים לתת את אותם תנאים של 'החינוך העצמאי' ושל 'בני יוסף' לתלמודי התורה, בלי להיות ממלכתי, בשום פנים ואופן".

ח"כ אייכלר התייחס לברכות מ'יש עתיד' ואמר: "אם אנשי 'יש עתיד' מברכים, והאנטי חסידיים תוקפים - אתה יודע שזה שקר וכזב משני הצדדים. שקרים שהתחברו. אנחנו בפירוש לא מדבירם על ממלכתי".

"אנחנו כבר שנה נאבקים לקבל את אותה עצמאות שמקבלים 'החינוך העצמאיי' ובני יוסף', שיהיה גם לתלמודי התורה האחרים. עצמאות בדיוק כמו שיש ב'חינוך העצמאי'".

לדבריו: "'החינוך העצמאי' מסרב להכניס אותנו מסיבות שלו. ו'אל המעיין' היה לנו משא ומתן ארוך מאוד במשך כמה שנים, רצינו לשמור אעל העצמאות שלנו, זה לא הסתדר. לכן הוכלים על מסלול שיהיה בדיוק כמו ב'חינוך העצמאי', כל המאבק שלנו שלא נהיה ב'ממלכתי'".

ח"כ אייכלר הסביר את השתיקה המתשכת שלו בנושא ואמר: "דאגו להכניס את השקר הזה בפי הציבור ואני לא הגבתי מסיבה פשוטה, אם נגיב בכל שקר שיש בעולם הפוליטי - אנחנו כל יום נעסוק בהסברים".

תוכן שאסור לפספס
46 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
33
סמוטריץ יהרוס את עם ישראל.
עקיבא01.05.22
הוא כבר הרס מזמן, הוא צבועון, מתחפש כאילו לעקשן דתי, אבל בפועל בגללו יש סכנות בגשמיות, וגם ברוחניות ממשלה שמאלנית.
צ01.05.22
32
גם אין תנאי "רק אייכלר" אחרי שחיממת כסא עשרות שנים תעזור לנו לרענן את הרשימה
אחדנכון!01.05.22
31
ג צריכים להבין שהציבור בחר בהם כי הם הולכים עם ביבי, בדיוק כמו עם שס, כל האמירות האלו שלא מביעות תמיכה מוחלטת בביבי רק יוריד להם מנדטים!!! וחבל!!!!
שלא יבגדו בבוחרים שלהם כמו בנט...01.05.22

הצגת כל התגובות

30
מאות יהודים נרצחו במריופל, חלקם בעינויים קשים וחלקם נקברו בחצרות בתיהם! זה המצב שם כיום בכל שטחי האש שם - איפה ממשלת ישראל לעזרה? למה היא לא שלחה עדיין לשם כוחות חילוץ מיוחדים ומאומנים היטב, על מנת להוציא את כל היהודים שלא הצליחו עדיין לברוח משם בכוחות עצמם לבד? למה הכוחות של ישראל עדיין לא נשלחו כד
מפחיד!!! דם יהודי נשפך בימים אלה באוקראי01.05.22
29
במילים אחרות אומר אייכלר שכל המתקפה על שלטון שמתבסס על תומכי טרור הוא מס שפתיים. פשוט גועל, שכנעת אותי לראשונה להצביע לסמוטריץ
אמת30.04.22
28
אלה שחושבים שאם היו מקבלים רשת ביטחון ממחבלים אתם בטוחים שהציבור שלכם מסכים???
קובי30.04.22
27
בגלל עסקנים מפלגים ומשמיצים כמו אייכלר וגפני, היתה הצבעה חרדית נמוכה בבחירות האחרונות וזה מה שהביא לנצחון של מפלגות השמאל והערבים ולהקמת ממשלת השמד שר"י. ממשלה המורכבת ממפלגות שונאות חרדים, אלו שגפני ואייכלר רצים ללקק אחריהן
בושה!02.05.22
26
אייכלר אתה חצוף כאילו שכל ג זה אתה. אתה אגודה אתה מועצת גדולי תורה אתה קובע. אתה סה''כ בורג קטן אולי תסתום. זה שג לא התחברה לבנט זה מועצת גדולי התורה שקבעה כך. הלוואי שתדבק לבנט ולפיד כך תעוף מהר אחת ולתמיד מהכנסת. לך תהיה עם כהנא ושקד ובנט עתידך גרוע משלהם.
א01.05.22
25
השמאל החרדי
סכנה לעם היהודי 01.05.22
24
וואי, ח"כ החרדים, מתי תבינו שממשלה שתלויה בעבאס היא נוראית? תפנימו את זה. הצילו את מדינת ישראל מחרפה עצומה, שהתקיימה ע"י השמאלנים ובנט. תתעוררו כבר, זה מחליא לקרוא את זה כל פעם..
אאא30.04.22
23
חבר כנסת שרק מדבר רץ מקוטב לקוטב מה יוצא מזה להרוויח עוד כמה פונטים?
דובי30.04.22
22
אייכלר בא תגיד לי מה עשית שמחירי הדירות לא יהיו בשמים בא תגיד מה עשית בשביל שלציבור החרדי ולא רק אנ"ש יהא עבודות .אלף בן גביר ואלף סמסטרים וחא אחד כמוך מציע לך לשאול את המצביעים של ג ושל ש"ס תעשה סקר מי יותר נאמן וניתן לסמוך עליו.
קובי30.04.22
21
אומרים שביב טוב ו אבל אם נסתכל ברצינות בזמנו פרצו לבסיסים וגנבו מעל 100,000 כלי נשק רבנו על תקציבים של שקל וחצי בזמן שיכולנו לקבל פי 10 ועדיין לא היינו מגרדים את 10 אחוז של תקציב העברים בממשלה הזאת מערכת משפט שונאת יהודים ודת פרחה בממשלתו בזמן שמי ששכח הוא בעצמו הגן עליה עד שתקפה אותו (ברדיפה פול
מאקוק01.05.22
מי משלם לך להדביק פה את אוסף ההגזמות והשקרים הזה?
באמת?08.05.22
בנט לך לעבוד ותפסיק לקשקש תגובות של ילד בגן. הטייק אוואי שם לך בשר מקולקל על חשבוננו יא אוכל חינם
בנט פראזיט01.05.22
תענה לו יא דפוק, הבחור כותב לעניין, ומה אתה עונה לו?! אין לך תשובות אז אתה מתחיל לקלל... בן כמה אתה, 10?!
עוד מטומטם!01.05.22
20
חחחח מפחדים מזליגת קולות לסמוטריץ אז תוקפים אותו. באמת הח''כים בטוחים שהציבור כזה תמים??
יוסף 01.05.22
19
רק סמוטריץץץץץץץץ!! ג' עייפים ושקרנים!
אחד01.05.22
18
סמוטריץ אחלה גבר מילה זה מילה אצלו
ללא שם30.04.22
17
החרדים אשמים. פשוט כולם היו בטוחים שביבי כבר חוזר. וכולם פחדו ועדיין פוחדים מהנקמה של ביבי של מי שלא שמר לו אמונים. פשוט טרור של ביבי
ירושלמי30.04.22
zd
כמובן הכי קל להפיל את הכל על החרדים תפסי01.05.22
16
מריחים בחירות ומתחילים ללכלך ולהאשים, כדי לנסות למנוע הצבעה של מצביעיהם לשעבר למפלגה אחרת, כשמרגישים מאויימים מיראת השמים האמיתית של העומד בראשה, שמא יבינו שיש יראי שמים גם מחוץ להשתייכות החברתית המכונה המגזר החרדי, ושלכן אין חיוב להצביע רק למפלגות המייצגות את ההשתייכות החברתית המסוימת.
ל30.04.22
15
סמוטריץ אשם שהתעקש לא להיכנס עם רע''ם ובגללו יש עכשיו ממשלה עם רע''ם הגיון?? מישהו??
ללא שם30.04.22
חחח
חחח30.04.22
סמטוריץ' היחיד שעמד בפרץ ועמד על העקרונות שלו סמוטריץ' חשב לטווח רחוק, מה שחברי הכנסת החרדים לא יודעים לעשות אם ביבי לא היה יוצר תקדים מסוכן שבו אנחנו מסתמכים על קולות של רע"ם בכלל בנט וסער היו בקרשים
איש אמת01.05.22
14
אין לנו טענות לאייכלר, הטענות הם לכל מי שנותן כוח לשולחו.
יהודי01.05.22
על אפך וחמתך הוא ימשיך בעז"ה להיות שליח טוב עד ביטול המדינה אמן. המשלחים שלו זה בראש ובראשונה האדמור מבעלזא שליט"א, (שהוא פועל רק לפי השקפתו) ואלפי חסידי בעלזא.
מ01.05.22
הסברת מאוד טוב את הבעיה!
יהודי04.05.22
13
אייכלר תפסיק להוציא אותנו אפס סמוטריץ תותח בשונה....
יאיר01.05.22
12
השמאל החרדי
סכנה לעם היהודי 01.05.22
11
אייכלר כל הכבוד על הצגת השקפת גדולי אגודה זצ"ל! מעולם אגודת ישראל לא התייסדה בשביל להיות ימנים או שמאלנים.
ג'ס01.05.22
10
בוקר טוב אייכלר בוקר טוב מסואבים לא מגיע לכם להיות חלק משום ממשלה
ציפה 30.04.22
9
🔶🔷🔶 חמשה עשר יום שהם שני שבועות ויום אחד לעומר חסד שבתפארת שבוע שלישי תפארת - יעקב - האיזון בין החסד לגבורה השבוע נשתדל למצוא את המינון הנכון של כל מידה ספירת התפארת פאר קשורה כמובן ליופי, ובספירת החסד נמצא כח האהבה והמשיכה. לכן חסד שבתפארת הוא אהבת היופי. אבל האם היופי ה
זיו טל30.04.22
8
אי אפשר להאמין לאף מילה של אייכלר. האיש בחזקת שקרן. אם הוא אומר שהשמש זורחת בחוץ - צא ותבדוק.
גרוזמן30.04.22
7
מר אייכלר הנכבד הרי אתה יודע שממשלה בראשות גנץ לא תקום ואתה הרי יודע שהליכוד לא יוותר על נתניהו, ובצדק! אז מדוע לפטפט סתם ולגרום נזק אדיר לאגודת ישראל? אולי על זה נאמר 'סייג לחכמה שתיקה'?
אבי01.05.22
6
גם אין תנאי "רק אייכלר" אחרי שחיממת כסא עשרות שנים תעזור לנו לרענן את הרשימה ולהגיע לקהלים חדשים.
אבי30.04.22
אתה במילא לא בוחר באייכלר ומפלגתו אז מה אתה משגע? לדעתי הוא היחיד מבין חביריו שעוד ראוי להיות ח"כ.
כ30.04.22
נכון מאד
ציפה 30.04.22
5
ממש לא מובן איך אייכלר, שכנראה התחנך בחינוך חרדי, לא מבין דבר כל כך פשוט ובסיסי שאין ימין בלי נתניהו, שהכל רק משחק מהשמאל כדי להחליש את הימין, ואותו דבר שאין דת בלי ימין, השמאל מוציא את נתניהו מהמשחק כדי להחליש את הדת. הדת והימין ונתניהו חד הוא, אי אפשר להשמיט את אחד המרכיבים ושהתמונה השלמה לא תיפגם
פשוט לא מובן01.05.22
חחח רחמנות עליך, אין מילים, איזה המצאות, "נתניהו הוא הדת והימין", חחח איזה בלוף, ברוך שהבדילנו מתועים אומללים כמוך עיוורים טיפשים!
גב01.05.22
4
סוף סוף ח"כ חרדי אמיתי, שמדבר עם הגיון ולוגיקה ולא מתמכר לביבי או לאליל אחר, אלא טובת היהדות והחרדים עומדת לנגד עיניו!,
א01.05.22
3
כלומניק השמאלן הזה רק מבריח קולות.
יוסי01.05.22
אתה במילא לא מצביע לו, ומי שמצביע לו מסכים לדעתו ואדמור שלו, ולאידאולוגית אגודת ישראל המקורית של גדולי אגודה אחרי השואה, שהם לא היו כלל ימנים אלא דווקא שמאלנים, מעולם לא חיפשו לכבוש א"י במלחמה לפני משיח. או המצאת הריבונות שגבה כבר הרבה דם ישראל.
דודי01.05.22
2
נמאס מביבי, לא לשכוח כמה הוא בגד בנו בממשלת האחים שלו עם לפיד בנט. אין ספק שלקשור את גורלינו בגורלו זה טעות!! טעות שאנחנו משלמים עליה ביוקר, כמה התנגחויות בחרדים בלי סוף גזירות. וסמוטריץ צוחק מהצד, מה הוא כבר הפסיד? את חומש? אז הוא יעשה על זה עליהום. כל השאר מגיע כמו שצריך... במקום להקים ממשלת ימין
ירושלים01.05.22
1
אין ספק שמי שהצביע סמוטריץ גרם לממשלת השמאל הזאת לקום אל תהיה צודק תהיה חכם, וזה היה הזמן להתחכם כמו בנט חבל על דאבדין
סז01.05.22
אולי גם יעניין אותך
הריאיונות

ח"כ רם בן ברק: "אני פחות מודאג מעימות עם איראן" | צפו בריאיון

ישי כהן | 08.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר שיקלי: השאיפה שלי שגם מי שלומד תורה יעשה שירות

ישי כהן | 02.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

אלקין: "התרעתי בפני ההנהגה החרדית שסוגיית הגיוס תגיע לנקודת שבר, הם התחמקו"

ישי כהן | 21.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מתן כהנא בריאיון: "גדעון סער ילד גדול וקיבל החלטות" | צפו

ישי כהן | 19.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

חילי טרופר: גם גנץ רוצה לפעול ברפיח; אין פוליטיקה בקבינט

ישי כהן | 13.03.24
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר בן גביר: "גיליתי שהשימוש בבואש נעשה רק מול חרדים, שוקל להשבית את הכלי הזה"

ישי כהן | 03.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן • צפו 

רגע לפני פתיחת הקלפיות; אריה דרעי בראיון סוער | בלעדי

ישי כהן | 25.02.24

בכיר ש"ס עולה להתקפה

חיים כהן: פרוש אחראי לפילוגים במגזר, לא יפלג את הספרדים

ישי כהן | 24.02.24

ריאיון באולפן

חבר מועצת העיר ירושלים: "יש ציבור שרוצה ממ"ח" | צפו

ישי כהן | 22.02.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

מדברת על הכל

עליזה בלוך: "אני לא סידור עבודה של אלעד או בני ברק; אין לי דיל חשאי עם ש"ס"

ישי כהן | 21.02.24

מדבר על הכל | צפו

הבחירות, הפילוג וחוק הגיוס | ח"כ יעקב אשר בריאיון סוער

ישי כהן | 20.02.24

הבחירות לרשויות המקומיות

יזכה לתמיכה חרדית? מתן דיל בקרב על ראשות העיר רחובות | צפו בריאיון

ישי כהן | 19.02.24

הריאיון המלא, צפו

המלחמה, החטופים וחוק הגיוס | יאיר לפיד מדבר בריאיון לישי כהן

ישי כהן | 19.02.24
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

ריאיון מקיף באולפן | צפו

ישראל פרוש מדבר: "הציעו לי את בית שמש וירושלים, אבל אמרתי לא; אני לא כדורגל"

ישי כהן | 18.02.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר סמוטריץ' מתחייב: לא מדבר על גיוס בחורי ישיבות

ישי כהן | 15.02.24