כיכר השבת

"אנחנו שווים בכוח הפוליטי"

בכיר 'אגודה' באולפן: שופרות 'דגל' עסוקים בהפצת שנאה, יש עלבון וזעם בציבור החסידי

עו"ד אברהם יוסטמן, חבר ועדת הבחירות מטעם 'אגודת ישראל', התארח באולפן הבחירות ותקף בחריפות את האמירות של אנשי 'דגל התורה': "שיסוי, הסתה והפצת שנאה. משתלחים באדמו"רים, יש תחושת עלבון ברחוב החסידי" • צפו (חרדים)

97
ישי כהן | כיכר השבת | י' באלול | 06.09.22
(צילום: כיכר השבת)

בחירות 2022: חבר ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אברהם יוסטמן, מי שנחשב ל'איש המספרים' של 'אגודת ישראל', התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף את האמירות של 'דגל התורה' נגד 'אגודת ישראל', סיפר על תחושת העלבון ברחוב החסידי והסביר מדוע לשיטתו החלוקה במספר המצביעים בין 'דגל ל'אגודה' היא שוויונית 50:50. צפו בריאיון המלא.

במהלך דבריו התייחס יוסטמן למתקפות מצד אנשי 'דגל התורה': "אם הוויכוח היה אידאולוגי, הללו מתירים והללו אוסרים, בית שמאי ובית הלל, זה היה בסדר גמור, זה מתקיים כל הזמן. היה יושב הרב אדלשטיין ושולח שליחים מטעמו, היה יושב האדמו"ר מבעלזא ושולח שליחים מטעמו. הדם הרע שנשפך בחודשיים האחרונים, בשביל מה?".

יוסטמן דיבר על המתקפות מצד גורמים המזוהים עם 'דגל התורה': "אני מתכוון לשיסוי, להסתה, להפצת שנאה ברמות שמתחילות להזכיר את השנה הקשה ההיא, תשמ"ט".

באשר לתחושות ברחוב החסידי סיפר בכיר 'אגודה': "יש תחושה בציבור החסידי, שאני מסתובב בתוכו, שאנשים מטעם 'דגל התורה' עושים מעשה שלא יעשה. יש לנו הסכם שנחתם לפני 16 חודשי, אף חסיד לא מבין מה השתנה. יש זעם עצום, עלבון, מרשים לעצמם להשתלח באדמו"רים".

עו"ד אברהם יוסטמן בריאיון לישי כהן באולפן הבחירות

יוסטמן התייחס לתדרוכים נגד ח"כ ישראל אייכלר והבהיר: "אני רוצה להגיד באופן ברור, כל 'אגודה' עומדת מאחורי אייכלר, כל השמועות והספינים כאילו חלק מהמועצת החסידית לא שבעת רצון, כולם - כולל חסידות גור - עומדים מאחורי ח"כ אייכלר וההחלטה של האדמו"ר מבעלזא".

יוסטמן חשף כי צוות מיוחד של 'אגודת ישראל' עמל בימים אלו על מיפוי המספרים ולהערכתו אף מפלגה לא תעבור את מחסום אחוז החסימה. לדבריו, החלוקה בין 'דגל' ל'אגודה' שוויונית, כ-130 אלף מצביעים לכל סיעה.

צפו בריאיון המלא

תוכן שאסור לפספס
97 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
62
ואחרי זה פינדרוס המ............ רוצה לתבוע דיבה את התותח הזה יוסטמן תהיה חזק אוהבים אותך.
אברי06.09.22
61
אגודת ישראל הם בעלי המחלוקת והתנהלותם היא שגורמת לפילוג כמו בירושליים שעשר חסידים קיבלו הקצאה על חשבון 300 ליטאים וכן הלאה מה שחייב את הפילוג ואחרי שאגודה הגדילו לפשוע וניסו להעלות את ברקוביץ ואחרי עשר שנים שבחרו את ברקת מיד אחר כך ביקשו שלום...אין שלום לרשעים של האגודה
אגודה גובים06.09.22
תיקון עובדות למתבלבלים בע"מ... לא אגודה העלו את ברקת אלא - גור... לא אגודה הצביעו לברקוביץ' בסיבוב השני אלא גור... וכבתור אגודאי כלל חסידי לאחר קדנציה כמעט שלמה שעברה על ירושלים אני מצר על כך שלא כל אגודה הצביעו בסיבוב השני לברקוביץ'... מסתבר שהרבה מגור צדק... דגל הוכיחה שהיא לא יודעת להסתדר כשהבחיר
נחום06.09.22
60
חסיד אנוכי ואיני מרגיש שום עלבון ושום כלום. ממה נפשך אם הויכוח הוא ג'ובים( ר"ת גור ויזניץ בעלז) אז אנחנו זוכרים שגור הצביעו לשונא אידישקייט ברקת כדי שיהיה קידוש השם, וזוכרים את ויזניץ שישועת משה אמר להצביע ש"ס וזוכרים את בעלז שהצביעו דגל ולא קיבלו נציג. ואם זה אידיאלוגיה מיהו האיש שיאמר להרב אידלשטי
איש חסיד היה06.09.22
שכחת את הרב פרוש שליט"א איש נדל"ן ותיק עם הרבה ניסיון בכנסת. מה הוא יפלט ? ח"ו
פרוש שליט06.09.22
חוצפן ודמגוג! מי אתה שתדבר נגד צדיקים ומה אתה מבין ? איש קטן ונעבך.
חסיד בלו"נ אמיתי06.09.22
שלום עליכם ר' איד... מדבריך ניכר שאתה שייך לחסידות הגדולה בעולם של הרב איידלשטיין. אכן אתה שייך לק"ק, אבל זו לא קהילה חסידית... מדבריך המבולבלים כל בר דעת מבין כמה ליטאי אתה... ואולי אתה עוד סתם טוקבקיסט בתשלום...
קלמן קסטנבאום06.09.22

הצגת כל התגובות

59
דגל לא משסים נגד אף אחד. מילים כאלה כמו שאומר יוסטמן, מתאימות לשואה. בושה.
אני07.09.22
58
האם אפשר בבקשה לא להיות בשנאת חינם?
יהודי08.09.22
57
כל האשכנזים גנבים
משה07.09.22
56
כל עוד גולדקנופף במפלגה רבים לא יצביעו לכם. רבים מדי בציבור החרדי סולדים מעשיקת הגננות ולא רואים בו מישהו שייצג את האינטרסים של הציבור
לא משנה 06.09.22
55
תמשיכו לריב טיפשים, תשרפו קולות והשמאל עם ליברמן ימשיכו לשלוט ולדכא אתכם
דני06.09.22
54
הבעיה הכי גדולה של דגל זה שבאגודה יודעים שדגל יודעים שהם לא יעברו את אחוז החסימה בעצמם
שלוימי06.09.22
רק אתה לא יודע שאתה לא יודע שאתה יודע
...............08.09.22
53
דגל היא לא מה שהיתה. שנתיים לאחר הקמתה היא איבדה את דרכה. כיום היא מתפקדת כאגודת מקורבים ומלחכים לסידור עבודה, חלוקת ג'ובים וקרקעות ציבור.
מקורב למלכות לשעבר08.09.22
52
החסידים ימשיכו לתפוס געפילטע פיש והליטאים ימשיכו ללמוד תורה לשמה ועוד החסידים טוענים שהם נאלבים. אסור לרחם על השוטים.
חסידי07.09.22
אפי' לכתוב אתה לא יודע (כתבת נאלבים במקום נעלבים) אז ללמוד אתה יודע?
טורלול09.09.22
51
ההיסטריה שניה לפני שהוא נזרק לפח האשפה של ההיסטוריה
בן שטיגליץ06.09.22
50
דיי למשתלטים הליטאים. "נכסו" "לעצמם" את התורה, אגרסיביים על הג'ובים ולא שבעים... כדאי לנסות לרוץ בלעדיהם! שווה להפסיד פעם בשביל לחתוך את גסות הרוח הזאת.
דיי למשתלטים הליטאים. "נכסו" "לעצמם" את 06.09.22
49
סוף סוף משהוא מתעשת בציבור החרדי ומבינים שגם הבנים שלנו צריכים לימודי חול. לא כל אחד מסוגל להיות גדול הדור ולחמם את הכיסא בכולל עבור מלגת רעב ובכך לאמלל משפחות שלמות זו אכזריות לשמה !! אני לא חסידית ואפילו לא אשכנזיה בכלל אבל רק בגלל העוז והתעצומה של הרב מבעלזא אני השנה בוחרת רק אגודה!!!
Sara06.09.22
אם לא נקום ונעמוד על נפשנו ועל נפש בנינו, שום דבר לא ישתנה. יותר מדי אינטרסים משפחתיים, פוליטיים וכלכליים מסתתרים מאחורי הסיסמה "החינוך הטהור".
רפאל 06.09.22
"החינוך הטהור" זה המצאה חדשה של הליטאים עד לפני כ30 שנה למדו בחינוך העצמאי לימודי חול כגון אנגלית גאומטריה וכדומה ומאז שהליטאים השתלטו על החינוך העצמאי הפסיקו ללמוד וזה נהפך להיות "החינוך הטהור" מושחתים נמאסתם
יואל 07.09.22
48
הרבי מבעלי מוכר לנו עוד בהיותו נקרא "הינוקא". והוכתר למנהיג.היה מנהגו לערוך הליכה רגלית מצומת גבעת התחמושת מידי יום.ובדרכו היה נכנס לבית הכנסת אלומים משתתף בשיעור במשנה ברורה שלנו בין מנחה למעריב ובסיומו מתפלל עמנו מעריב. במשך תקופה ארוכה והתחבב עלינו וכלים הפנים אל הפנים...לא לחינם בפני כל באי הטיש
הרב מאיר מזוז06.09.22
המפלגות מתייחסות אלינו כאילו הקול שלנו רשום להם בטאבו. זה היה פעם. היום זה אחרת.
רפאל 07.09.22
47
מי שמסית זה מר יוסטמן הוא כנראה חושב שהוא בבית משפט
אברהם 06.09.22
46
שום עלבון וזעם אצל החסידים, אני גם חסיד, ומצטרף לדרישת דגל לא לשנות מהחינוך המסורה,
א שטאלצער בעלזער חסיד06.09.22
45
דגל קיבלו שעור טוב מביבי
עובדיה08.09.22
44
מספיק כבר עם הגאווה של הליטאים!!!! לימוד תורה לא שווה כלום אם אין טיפת כבוד בין אדם לחברו, לדעת אדמו"רים ושנאה רק בגלל שיש קצת שוני! יהודים כולנו ולתורה אלף פנים ותתחילו כבר לכבדדדד
דיייי07.09.22
43
אומרים לא לגולדקנופף
צעירים סוערים 06.09.22
42
אני אוהבת את יוסטמן תביאו אותו יותר
מוניקה זלנפרוינד06.09.22
את במקרה מוניקה לווינסקי
ביל קלינטון 07.09.22
41
מה שבטוח זה שאם לא יתפלגו...עשרות אלפים לא יצביעו.שמים את גולדקנופף בראש רק גור יצביעו לו.דגל לבד 6 מנדטים.עם גולדקנופף 3 מדטים!!!!!
Lital06.09.22
חלמא טבא חזיתא.... רק שלא תשברי רגלים כשהחלמות יתנפצו על סלעי המציאות! המתמטיקה אינה משקרת 2 המפלגות לא עוברות לבד... יחסי הכוחות די שווים ההבדלים מינוריים לכאן או לכאן...
ארי06.09.22
מה שבטוח שגם אם יתאחדו את הדם הרע כבר אי אפשר לבטל וכנראה יהיו המון בעלזער'ס ואולי עוד חסידים שכבר לא יצביעו בשותפות עם דגל אז כנראה שאתה צודק ועכשיו כבר צריך לרוץ בנפרד חבל רק שזה קרה הצורה כזאת, ומה שדגל צריכים לעשות אם יש להם טיפה אחריות זה פשוט להודיע לאגודה שהם סיימו איתם ושילכו לחפש להם שותפים
חסיד06.09.22
40
יוסטמן התותח מדבר ברהיטות וכראוי, ולא זורק וממציא מספרים כמו וובר!
מורדי06.09.22
39
הדבר ברור, עסקני דגל כנראה חתמו עם לפיד, וזה כל הסיפור
נאור06.09.22
38
אתה צודק בציבור החסידי יש עלבון וזעם על מי שמתיימר להנהיג אותם. נמאס להם מהם. רוץ דגל רוץ
חסיד משועמם06.09.22
עוד ליטאי בתחפושת... כנראה דגל משלמת לטוקבקיסטים??? שמעון גליק פתח את הכיסים???
אהרון רוט06.09.22
גם אם יש שאט נפש מגור התיעוב מגפני ומהליטאים גובר על כך עשרות מונים... אין שום סיכוי שהחסידים יצביעו לדגל בסיבוב הזה... אנחנו יודעים שזו הפנטזיה שלכם... אתם יכולים להמשיך לחלום... גם אותם חסידים והספרדים שהצביעו בבחירות לעיריות לדגל בגלל ברכותיו של ר' חיים אין לכם הפעם שום דבר לתת להם....
חני06.09.22
37
יוסטמן תותח!!!!
יהודי יחודי!06.09.22
36
אם דגל מתפצלת אני מצביע לבן גביר
מישקובסקי06.09.22
35
טעות. דגל- 170 אלף, אגודה 110 גג
דן06.09.22
הנתונים מהיכן? גם אברהם וובר שהיה כאן לפני מס' ימים והוא איש המספרים של דגל דיבר על 165,000 אלף קול. לאחר שדגל הוציאה את רשימותיה מהבחירות האחרונות בימים האחרונים התברר שיש ברשימה הזו הרבה שקרים וטעויות ואם תעשה גוגל על מה שאני אומר תראה שאני צודק.. אברימי יוסטמן נראה כאדם ישר וצנוע והוא בעצם אומר:
יענקי06.09.22
סליחה אגודה בקושי 2000 קול בקצב הזה במה שהדגלונים מפיצים הם עוד יהיו חייבים קולות לדגל
יעלי06.09.22
תקרא את תגובה 42 ותגיד לי בדיוק כמה קולות יש לדגל
שלוימי06.09.22
34
הוא משקר במצח נחושה הוא ןחבריו לא מפסיקים להסית ולגדף
אפשטיין חרדק06.09.22
33
יוסטמן הוא מדגל או אגודה?????
קיווע08.09.22
32
נכון, יש עלבון וזעם בציבור החסידי, על זה שחוץ מהתבטלות להאדמורים לא מוכרים לנו כלום, לא תורה לא יר''ש משווקים רק מה שישמש ויחזק את המלכות, כמובן הכל לשם שמים, ומי שאינו מתבטל למטרה זו נידון לזריקה מהחסידות, נמאס, וגם נכון, שגפני אינו הפתרון, אבל יכול להחזיר את ההנהגה החסידית לשפיות, די עם שוואנצאנעס
אריה יהודה לייב06.09.22
31
יוסטמן התותח
הדס06.09.22
30
כל מילה בסלע
מירי06.09.22
29
מצויין תמשיכו להתקוטט תרוקנו אחד על השני את מחסני השנאה ותעזבו את הציבור הספרדי בשקט
איש קרית ספר06.09.22
28
אני מבין שאתם מכורים לאגודה
אברהם 06.09.22
27
כל מילה של הדמגוג הזה שקר גס
משה אריאל06.09.22
26
איזה שינאה ואיזה הפצה לא היה ולא נברא אגודה מתחילים לעשות מלחמה בין ליטאים וחסידים
נתן 06.09.22
25
אולי מספיק עם המחלוקות תנו לגדולי ישראל להחליט בינהם. תפתחו את העיניים ותראו מה קורה
שששש06.09.22
אתה באמת חושב שמדובר פה בגדולי ישראל מזמן השתלטו פה כמה עסקנים למיניהם ומחזיקים את הציבור
קשוט עצמך קודם 06.09.22
24
רבינו הקדוש והטהור ר' יואלי מסאטמר אסר להשתתף בבחירות הטמאות לכנסת המינים בעיניו ראה גם מחלוקת זאת
חושב06.09.22
הוא אסר גם אינטרנט
משגיח06.09.22
נכון צודק, ובפרט אתר כיכר, בוודאי לא היה מתיר.
צודק מאוד06.09.22
פלא שלא ראה בעיניו הקדו' המחלוקת בחצר האישי שלו סטמאר ובעדה חרדית ???
סטמאר06.09.22
23
שקר והוצאת שם רע. מותר להתווכח
אבי09.09.22
22
להיות או לחדול !!!!!! אם לא ילכו יחדיו, אין סיכוי אף אחד מאתנו לא יצביע כי בזה נקיים את חובת המחאה חובת המחאה כלפי פנים וחובת המחאה כלפי חוץ ואל ישיאך יצרך לומר ננצח ובגדול...
דובי06.09.22
21
מסכן גפני! הוא רק רצה לקבל מיקומים יותר טובים ברשימה, אז הוא שכנע את ר' גרשון שבעלזא יהרסו את החינוך החרדי. מה שהוא לא קלט זה שר' גרשון הוא לא פוליטיקאי אלא צדיק אמיתי, ולכן ר' גרשון לא יסכים להתפשר כרגע על שום נושא מהותי ביהדות ואנחנו בכיוון של פיצול, דבר שגפני וכל חבריו רועדים ממנו.
חסיד06.09.22
חזק ביותר כל מילה בסלע!!!
רובי06.09.22
20
יש עלבון וזעם בציבור החסידי על בעלזא ועל אייכלר הסנילי ששוב יגיד שיכנס למחתרת כבר לא מפחדים ממנו כי הם לא דואגים על שום רוחניות של הציבור החרדי רק ג'ובים ויח''ץ לא צריך לתת שום ג'ובים לבלזא שיכנס למחתרת ולא יעשה נזקים לא בחינוך ולא בענייני ציבור ונבחרי הציבור וזה רצון גדולי הדור רק מפאת כבודו של הא
שמויגר06.09.22
רציתי להגיב אבל זה שלפני הוציא לי את המילים מהפה אסתפק בתגובה שלו...
יענקי06.09.22
כמה שאתה צודק, אכן בעלזא מדרדרת את כל אגודת ישראל לפילוג מדגל התורה, ומימלא לא לעבור אחוז החסימה, והכל בגלל שינויים בחינוך, ואי רוצנם לוותר על נציג, ואי רצונו של בעלזא לקבל מרות מהאדמורים החברים שם.
דו07.09.22
אתה באמת שמויגר (עם אתה מבין אידיש)
חיים06.09.22
19
אין שום תחושות עלבון ברחוב החסידי. סתם התקרבנות וספינים בשביל המו"מ
אריה06.09.22
18
לא הספיק מוראות תשמ"ט על נזקיהם והתרופפות האמונה שהם גרמו?! להתעשת כולם ויפה שעה אחת קודם.
שוב מחלוקת? 06.09.22
איזה התרופפות באמונה???
אני מאמין בה'06.09.22
17
סוף סוף דובר רהוט ונורמלי לאגודת ישראל, שמייצג אותם בצורה נורמלית.
דוברות06.09.22
16
מי עומד מאחרי הקמפיין לפריימריס בציבור החרדי?
חיים06.09.22
15
אני לא יודע למה אתה ממציא, לא ראיתי אפי' לא פעם אחת נציג רשמי ולא רשמי של דגל מדבר נגד אדמורים. ההחלטה נמצאת אך ורק ביד ר' גרשון. למה אתם כל הזמן מתבכיינים על דברים שלא קיימים??!!
יוסי06.09.22
14
אני רק שאלה אגודה לבד הביאה 102000 קול לפני 33 שנה בלי בעלז דגל הביאו אז 34000 עם בעלז ועם הפלג מה הסיכוי שמאז הקהל החסידי ירד ב10% למרות הצטרפות בעלז והקהל הליטאי הכפיל את עצמו ב5 למרות נטישת בעלז והפלג יש היגיון?
. 06.09.22
עזוב סיכוי והיגיון, תן למספרים לדבר, בגלל הסברות האלו אגודה בירושלים קיבלו 3 מנדטים ודגל 6
מנדי07.09.22
תבדוק את הנתונים (היה על זה פעם כתבה בכיכר השבת) בשכונות הותיקות בירושלים היו יותר מצביעים לאגודה מאשר לדגל. בסה"כ כחסיד שבמצב הטוב מקבל מאתים אלף שקל מההורים הוא ילך לגור בערים הזולות יותר ולכן קבלו 4-0 באשדוד 6-4 בביתר (לא כולל עוד רשימות חסידיות קטנות) 4-3 באלעד וכן הלאה. מה שכן בערים בהם היה לדג
אנכי ולא יהיה לך07.09.22
אמת אין הגיון, בדיוק כמו במ"ט, רק בתירוץ אחר
יואל 07.09.22
ממתי אתה מחפש הגיון אצל הדגלונים
יעלי06.09.22
13
איזה הפצה ואיזה שינאה לא היה ולא נברא אגודה מתחילים להוביל מחלוקת חסידים ליטאים
נתן רמות ירושלים06.09.22
12
ענינים חרדיים מעולם לא היו אידיאולוגיים אלא מאבקי כח .
james 06.09.22
11
וחסידים לא עוסקים בהפצת שנאה? קשוט את עצמך קודם
ליטאי06.09.22
תסתכל כשהחסידים מתפצלים התורה והחסידות מתרבים, קח לדוגמא את זוטשקא היה להם בית המדרש אחד, וזה גדל לארבע בתי מדרשיות וישיבה. כשהליטאים התפצלו הישיבות נשארו אותם ישיבות, התפצלו בתוך הישיבה, ורק התרבה עוד עיתון... גם בשביל מחלוקת צריך מסורת...
שלוימי06.09.22
10
כליטאי כואב לי הפילוג. לא עצם הרעיון כמו הביזיון הנוראי הזה לקהילה קדושה כמו בעלזא. מו”ר ר’ דב יפה זיע”א היה סולד מזה כל כך!...
מטריד06.09.22
9
למי שעדיין מאמין למספרים של הרב ובר. בירושלים נעלמו 9,071 קולות לטענת הרב ובר 1,540 בלבד של דגל, בחיפה נעלמו מעל 3,800 קולות כ-2,200 שך אגודה, בבית שמש אגודה גדלה בשמונה שנים ב-29 קולות (דגל לעומתה גדלה מחמש אלף שכללו את עץ לתשע אלף) בביתר דגל עלתה ב-550 קולות ואגודה ירדה באלף שלש מאות, במודיעין עיל
חיים אשכנזי06.09.22
ולכן טוב שאגודה עושה שרירים. בסוף דגל עוד תבוא על ארבע לבקש ייצוג של שלוש חברי כנסת
שלוימי06.09.22
8
כל דבריו לשון הרע שקר וגסות רוח
ישראל מאיר הכהן06.09.22
7
עוד פעם מחלת השינאת חינם לא פוסחת גם על החרדים ביותר זוועה חלחלה עד שלא יתוקן העוון הזה לא תהיה גאולה רחמנא ליצלן
חלחלה06.09.22
6
לגבי האיסור החמור של ההתחברות לרשעים וכופרים, כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמר זצ"ל בעל הדברי יואל, כותב בספרו כי מי שמתחבר לרשעים וכופרים, ואפילו כוונתו לשם שמים, בסופו של דבר בוודאות הוא יפול בידיהם הטמאות והמשוקצות תמורת בצע כסף. היום כולם רואים כמה שהאדמו"ר מסאטמר צדק ואת הפשרות של הפוליטיקאים בנושא החינו
יוסף חיים זוננפלד06.09.22
סטמאר צודק ? בזכות אגודה אין ניתוחי מתים אין גיוס בנות אין גיוס בני ישיבה - עשרות אלפי בני תורה לומדים תורה - כשאדמו"ר מסטמאר מגיע יש ליווי משטרתי וכהנה וכהנה. שימשיכו בויליאמסבורג להצביע לגויים ולהיות שותפים אתם
סטמאר06.09.22
5
דגל הרסו הכל, היו המון חסידים שהיו מצביעים לדגל במקרה של התפצלות בגלל האלימות של גור, עכשיו יש אצל החסידים הרגשה של נרדפים והם יצביעו כולם אגודה באש ובמים.
שי06.09.22
אתה צודק בכל מילה... גפני במו ידיו הכשיר את גולדקנופף וגור.
שרי06.09.22
4
בנתיים אתה זה שמסית בעצם זה שאתה טוען שדגל מסיתים! 90 אחוז מהרעיונות בתקשורת זה של אנשי אגודה. תן אמירה אחת של הסתה אחת. בנוסף את ה מנסה להעיר את השטח בזה שאתה טוען שיש תחושת עילבון והשפלה בציבור החסידי בגלל שהיה הסכם שנחתם לפני 16 חודשים, זה בסדר זכותך, אבל נכון לעכשיו אין שום דיון על ההסכם הזה, הד
אחד06.09.22
אתה לא מדייק, אנשי דגל מתדרכים כל הזמן שהוויכוח הוא על הייצוג ובעיקר בגללו! ובסוף אם זה יסתדר זה יסתדר על רקע של ייצוג. הנסיון להלביש את הויכוח בין דגל לאגודה על רקע אידיאולוגי הוא מגוחך . כל בר דעת יודע שהויכוח הוא על ייצוג. החברים הליטאים אומרים לי: ברחוב הליטאי הדיבור הוא נתמודד לבד ונראה לחסידים
אברימי06.09.22
3
שימשיכו לריב. שניהם לא יעברו את אחוז החסימה וחסל סדר ג'ובים ל'נבחרים' שבציבור החרדי. תדחקו את כולנו להצביע לסמוטריץ.. או לנועם...
קר'א06.09.22
2
שילכו ביחד עם בעלז לציונים ולא להתבכיין
גדולי הדור 06.09.22
1
אתה לא מתנשא. אולי קח טישו לנגב את הדמעות.
איצה מאייר06.09.22
אולי גם יעניין אותך
הריאיונות

איפה אלוקים היה בשמחת תורה? הרב מרדכי נויגרשל בריאיון

ישי כהן | 27.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מתקפת הפתע, המחדל והחטופים | בכיר השב"כ לשעבר מנתח בריאיון מיוחד

ישי כהן | 25.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

המלחמה, הכישלון וסערת חוק הגיוס | יוסי כהן בריאיון מיוחד

ישי כהן | 24.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

גדעון סער: "לא צריכים להיות פזיזים בתגובה למתקפה של איראן; לתת להם להתבשל"

ישי כהן | 15.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

ח"כ פינדרוס: "ה'פלג' חשבו שאני רוצה לסגור את הישיבות"

ישי כהן | 09.04.24
ש

מגוון הטבות לתחילת הדרך

צעירים? הכירו את המסלול שיוביל אתכם רחוק

כיכר בשיתוף פאג"י | מקודם

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

ח"כ רם בן ברק: "אני פחות מודאג מעימות עם איראן" | צפו בריאיון

ישי כהן | 08.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר שיקלי: השאיפה שלי שגם מי שלומד תורה יעשה שירות

ישי כהן | 02.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

אלקין: "התרעתי בפני ההנהגה החרדית שסוגיית הגיוס תגיע לנקודת שבר, הם התחמקו"

ישי כהן | 21.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מתן כהנא בריאיון: "גדעון סער ילד גדול וקיבל החלטות" | צפו

ישי כהן | 19.03.24
ש

עד מתי??

מרטיט: הבכי של היתום הקטן המתחנן וזועק "אמא!" • צפו

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

חילי טרופר: גם גנץ רוצה לפעול ברפיח; אין פוליטיקה בקבינט

ישי כהן | 13.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר בן גביר: "גיליתי שהשימוש בבואש נעשה רק מול חרדים, שוקל להשבית את הכלי הזה"

ישי כהן | 03.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן • צפו 

רגע לפני פתיחת הקלפיות; אריה דרעי בראיון סוער | בלעדי

ישי כהן | 25.02.24

בכיר ש"ס עולה להתקפה

חיים כהן: פרוש אחראי לפילוגים במגזר, לא יפלג את הספרדים

ישי כהן | 24.02.24
ש

לשובע ולא לרזון:

מאכילים את העניים – ומקבלים את הקמיע של ר' ישעי'לה

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

ריאיון באולפן

חבר מועצת העיר ירושלים: "יש ציבור שרוצה ממ"ח" | צפו

ישי כהן | 22.02.24

מדברת על הכל

עליזה בלוך: "אני לא סידור עבודה של אלעד או בני ברק; אין לי דיל חשאי עם ש"ס"

ישי כהן | 21.02.24

מדבר על הכל | צפו

הבחירות, הפילוג וחוק הגיוס | ח"כ יעקב אשר בריאיון סוער

ישי כהן | 20.02.24

הבחירות לרשויות המקומיות

יזכה לתמיכה חרדית? מתן דיל בקרב על ראשות העיר רחובות | צפו בריאיון

ישי כהן | 19.02.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

הריאיון המלא, צפו

המלחמה, החטופים וחוק הגיוס | יאיר לפיד מדבר בריאיון לישי כהן

ישי כהן | 19.02.24

ריאיון מקיף באולפן | צפו

ישראל פרוש מדבר: "הציעו לי את בית שמש וירושלים, אבל אמרתי לא; אני לא כדורגל"

ישי כהן | 18.02.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר סמוטריץ' מתחייב: לא מדבר על גיוס בחורי ישיבות

ישי כהן | 15.02.24