כיכר השבת

ריאיון ראשון למגזר • צפו

גדי אייזנקוט מדבר: "אי אפשר לגייס חרדים בכוח" | הריאיון המלא

גל הטרור הרצחני בירושלים, טיפול הממשלה בטרור, התנהלות ראש הממשלה ושר הביטחון, סערת חוק הגיוס ומה הפתרון שהוא מציע, רפורמת המשפט והרצון להידברות, חוק אריה דרעי והימים שישב לצידו בקבינט, והאם יישאר בפוליטיקה? הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל במיל' ח"כ גדי איזנקוט, בריאיון מיוחד לישי כהן | צפו (פוליטי)

68
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ד בשבט | 15.02.23

הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ גדי איזנקוט, מבכירי 'המחנה הממלכתי', מדבר על הכל בריאיון ראשון למגזר החרדי. גל הטרור הרצחני בירושלים, טיפול הממשלה בטרור, התנהלות ראש הממשלה ושר הביטחון, המחלוקת על הסמכויות במשרד הביטחון, חוק הגיוס, רפורמת המשפט והרצון להידברות, חוק אריה דרעי והאם יישאר בפוליטיקה? צפו בריאיון המלא.

קטעים מהריאיון

תחילה התייחס ח"כ איזנקוט לגל הטרור הרצחני ואמר: "תופעת הטרור מלווה אותנו לצערי הרב הרבה מאוד שנים, אנחנו בעיצומו של גל טרור, אני מקווה מאוד שנדע להביס גם אותו, עשינו את זה לא מעט פעמים בעבר.

"זה מלמד על הבעיה המובנת שיש פה גם במזרח ירושלים, גם ביו"ש וגם ברצועת עזה. אנחנון בשני העשורים האחרונים לא החלטנו מה האסטרטגיה הישראלית מול היזרה הפלסטינית. באופן בסיסי, צריכים להזכיר לעמנו שפיגועי טרור היו עוד לפני קום המדינה. האתגר שלנו הוא להלחם בטרור ולנסות להביס אותו ושהוא ישפיע עד כמה שפחות על חיינו".

אייזנקוט מתייחס להנהגה הביטחונית מדינית: "לראש הממשלה ולשר הביטחון יש ניסיון רב, לשר לביטחון לאומי יש פחות ניסיון, אני מניח ומאמין שהכוונה שלו טובה והוא רוצה להשיג ביטחון מלא. צריך לסמוך על אנשי הביטחון. הבעיה שאני מזהה כרגע זה העדר מדיניות, רצון לפתור בעיות יסוד בחטף, בהחלטות מהירות וזה לא הולך".

"מה שאני הייתי עושה אחרת", מוסיף איזנקוט: "הייתי מציף את הכוח בכוחות, לפחות בחודשיים הקרובים, לפחות עד סוף הרמדאן. הייתי עושה ריכוז מאמץ מודיעיני, מנסה לשמר את מנגנוני התיאום. הייתי מפריד בין טרור לאוכלוסיה".

ח"כ גדי אייזנקוט בריאיון לישי כהן

איזנקוט יוצא להתקפה נגד כוונת רה"מ נתניהו להעביר סמכויות במשרד הביטחון מהשר יואב גלנט לשר בצלאל סמוטריץ': "בגלל מציאות פוליטית נעשתה טעות חמורה בהכפפת מנהל האזרחי לבצלאל סמוטריץ', הוא מרכיב מתוך מרכיבי הכוח הפועלים ביו"ש, לכן ההחלטה הזאת מביאה לחיכוך בהפעלת הכוח.

"רה"מ חייב לעשות סדר מחודש, זאת טעות חמורה, הסמכויות על המנהל האזרחי חייבות להיות של שר הביטחון, המנהל שואב את כל סמכותו מהמפקד הצבאי שהוא איש צבא, זה פוגע בצבא ומביא לחיכוכים. מה שמנסים לעשות פה זה ליצור אנדרלמוסיה בדרגי השטח והפיקוד, זו טעות חמורה".

הרמטכ"ל לשעבר מדבר על נתניהו שפגש בפוליטיקה אחרי שפגש אותו בעיקר מתפקידו כרמטכ"ל: "אני כרמטכ"ל עבדתי עם ראש הממשלה נתניהו שפעל באופן ממלכתי ומקצועי, ראה את האינטרסים הביטחוניים. אני רואה היום התנהלות מאוד בעייתית שפוגעת בביטחון הלאומי של מדינת ישראל ובאינטרסים הביטחוניים וזה מתוך מצוקה פוליטית, זה דבר חמור שאסור להסכים אליו".

אנחנו ממהרים לדבר על סערת חוק הגיוס כדי לשמוע את דעתו של מי שעמד בראש הצבא: "אירועי הימים האחרונים מוכיחים שהביטחון זה עניינו של כל מי שחי במדינה הזאת. החוק הנכון שנכון להעביר הוא חוק שירות לכל. יש ארבעה מסלולים, שירות צבאי, שירות לאומי, שירות אזרחחי ושירות בקהילה. החיכוך לא תורם לשום דבר, צריך להגיע להידברות ולהסכמה. אני מכבד ומוקיר את מי שלומד תורה, אבל מי שלא לומד - צריך לגייס אותו".

איזנקוט מדגיש שוב: "צריך לאפשר ללומדי תורה - ללמוד תורה, אבל צריך לאפשר לרבים אחרים לשרת. לגייס בכוח זה לא יילף, זו טעות, אני מאמין בהידברות".

באשר לרפורמת המשפט אומר ח"כ איזנקוט: "הנושא המרכזי שמטריד זה פוליטיזציה של הוועדה למינוי שופטים והפרת האיזון. לא חושב שמערכת המשפט חסינה מביקורת, מתיקונים ואפילו מרפורמה. צריכים לעשות את זה בהידברות, לנסות להבין את הצד השני. צריכים לדבר ולנסות להגיע להבנות משותפות, זה חייב להיות בהבנה".

ח"כ גדי אייזנקוט בריאיון

"אני חושש משסע עמוק בחברה הישראלית", מוסיף אייזנקוט: "אני מאמין שיש בנו את הכוחות שימנעו שפיכות דמים ומלחמת אחים אבל האתגרים לא פשוטים. ראיתי את זה גם בתקופת מלחמת הלבנון, ראינו את זה סביב ההתנתקות, ידענו להתגבר על זה". הרמטכ"ל לשעב רמגנה את הקריאות לאלימות ואומר: "מבחינתי זה שיח לא לגיטימי וראוי לכל גינוי".

אייזנקוט מתייחס לחוק דרעי 2 ואומר: "ככלל אני נגד חוקים פרסונליים ואני יכול להגיד כאחד שראה את אריה דרעי בעשרים שנים האחרונות קבינטים, אני יכול להגיד שכרמטכ"ל מצאתי בו אי של חוכמה, ידע וניסיון. זה לא סיפורים, זאת מציאות שראיתי אותה כרמטכ"ל ארבע שנים בקבינט. זו תבונה וניסיון רב שחיזקו ותרמו לביטחון של מדינת ישראל, בכל אירוע שהגענו לצומת - הוא היה איש של יציבות, של שפיות, של תבונה, אני שמחתי שהוא שם".

"יחד עם זה", מבהיר אייזנקוט: "אנחנו מדינת חוק וצריכים לכבד את החוק ובכלל צריך להימנע מחוקים פרסונליים".

ח"כ גדי אייזנקוט בריאיון לישי כהן

בסיום הריאיון מבהיר הרמטכ"ל לשעבר שהוא הגיע לכנסת כדי להישאר גם מהאופוזיציה: "אני הצטרפתי לחיים הוליטיים כיד לתרום תרומה ולהישאר,. לכן, לנטוש, גם במצב לא פשוט בכלל שאני נמצא בו, זו לא אופציה".

תוכן שאסור לפספס
68 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
46
מר אייזנקוט. בזמנך היית כישלון. זמנך בביטחון עבר. אין לך שום מושג בבטחון ואיך מייצרים בטחון. הכנסת חייל לכלא כי ירה במחבל. תתבייש לך ! אתה שמאלני קיצוני ולא שווה כלום כיהודי.
פרץ בצלאל 15.02.23
מי שאמור להתבייש זה דווקא אתה. תגובה מגעילה ודוחה נגד איש שהקדיש חלק גדול מהחיים שלו עבור בטחון מדינת ישראל. כפוי טובה שכמותך. אתה שמאלני. לא אייזנקוט.
למגיב פרץ בצלאל 15.02.23
לא. אייזנקוט שמאלני. אני מסכים. לא סתם אלא שמאלני קיצוני ושונא את עמו ישראל.
צדיק המסיכות15.02.23
האיש עבד בצבא על מנת להתקדם ולהיכנס לכנסת ולממשלה. תכניות קריירה לא הופכות מישהו לקדוש. הרבה אנשים מקדישים את חייהם לעבודה וזה לא אומר כלום. שמאלנים הם טמאים.
זלמן17.02.23
זה שאתה מתייג אותו כ"שמאלני" לא נותן לך היתר לשסות בו. לא יודע מי המטומטם שהכניס לכם זאת למוח. אומרים "שמאלני" ודמו מותר. עם כאלו "ימניים" מי צריך שמאלנים...
ואהבת לרעך כמוך15.02.23
שימו לב למילים של המגיב פרץ בצלאל: "ולא שווה כלום כיהודי". ככה מתבטא מי שאמור כביכול להשתייך למחנה הימין/"אהבת ישראל". אך בפועל בוערים משנאה נגד כל מי שחושב טיפ טיפה אחרת מהם.
הערה15.02.23
של נעליך לפני שאתה משמיץ אדם שתרם רבות למדינה. זה יהיה כבוד גדול מדי עבורך שיתנו לך לצחצח את נעליו
שמעון15.02.23
אזנקוט הפך צהל ל... הוא לא תרם הוא החריב המדינה ועוד קיבל מיליונים. תראו איך הוא בטאטא מפוצץ. כדאי לכם לחטט קצת בעברו הוא דרק
אזנקוט אתה בושה לעם ישראל15.02.23
עוד דיקטטור שמאלני
צדיק המסיכות15.02.23
ומה אתה עשית בשביל המדינה?
יגאל15.02.23
כרגע דיברנו על אייזנקוט אל תשאל שאלות
צדיק המסיכות15.02.23
הימין שכח מה זה להיות יהודי. תראו איך הם מגדפים כאן יהודים אחרים.
מסקנה20.02.23
45
מצער מאוד אבל אייזנקוט צודק
עובדיה15.02.23
צודקים
כולם 15.02.23
שמאלני שמנסה למשוך קולות מהחרדים
יוסף15.02.23
44
מדינת חוק ? שלטון בג"ץ שהרס את המדינה. מתפללים הכל ישתנה עוד בעזרת ה'
תהלה16.02.23

הצגת כל התגובות

43
מי העיר פתאום את הדובי הזה?
יוסי15.02.23
42
לא סוד כמוס שכל גנרל שיוצא לפוליטיקה הישר לזרעות השמאל. אשכנזי, גצץ, בוגי, אייזנקוט, גלנט מתנדנד כזה. כי הם באים מקן של שמאל מתוך הצבא. מי שמשרת יודע את זה מי שלא שירת חיי חלומות באספמיה.
Mexicano15.02.23
אדרבה, מה שאתה אומר, רק מחזקת את הטענה שיש צדק בדרכם. הלא דבר זה אומר דרשוני. הלא? איך פתאום כל הגנרלים פוזלים לשמאל? מה שרואים מפה לא רואים משם?
תגובה ל-"Mexicano"17.02.23
41
בלה בלה בלה
בנצי15.02.23
40
שקרן וצבוע.
יוני15.02.23
39
"גדי אייזנקוט מדבר" עדיף לו שישתוק. ממשפחה שומרת תורה ומצוות הפך לשמאלני. מסכן. לפחות ישתוק ולא יחטא ויחטיא. חזור בתשובה גדי.
יוסף 15.02.23
38
שמאל זאת מחלה. אין מה לעשות. הבעיה היא שהימין צריך לתקן עכשיו את כל הטעויות שהשמאל עשה ועושה. הבעיה היא שיש אנשים כמוך בעם ישראל.
רויטל15.02.23
על פי התורה וחז"ל הבעיה היא : אונאת דברים, הלבנת פנים, כו' כו'. וזה מה אני רואה כאן לרוב דווקא ממחנה הימין
לא נכון16.02.23
37
אייזנקוט הוא עוד גנרל מתוסכל שחושב שהוא ורק הוא יכול לנהל את המדינה שבענו מכם לך הבייתה איינזקוט מה שביבי תרם לבטחון המדינה 1000 כמוך לא עשו
מאיר15.02.23
36
הכנסת לכלא חייל יהודי צדיק שירה במחבל! אין גבול לצביעות...
שקט איינזקוט15.02.23
35
חבל שמראיינים טיפוס שלא מוחה נגד המנוולים שקוראים למלחמת אחים ולרצח ראש הממשלה
ישראל אנגלמן 15.02.23
34
למה אתם חושבים שמעניין את המגזר מה אומר אייזנקוט או גנץ .... דעתם אחנה מעניינת ולא שייכת לדעת תורה
אזרח15.02.23
33
התגובות כאן מזעזעות. אתם באמת יראי שמיים? כל הגידופים, קללות והסתה כנגד אדם שלא עשה לכם כלום. העיקר שאתם צמים בתשעה באב.
רחובותי15.02.23
גם אני רחובותי. תשאל החיילים הדתיים ששירתו אצלו הוא התעמר בם הוא הפך בנות ישראל לפרוצות. החמאר הזה הוא בושה מהלכת
יאלה גזגז אזנקוט בוט בוט15.02.23
יראי שמיים? הצחקת אותי. כנראה אתה לא מכיר את המקום כאן, קללות וגידופים הם דבר שבשיגרה כאן. חבורת מטורפים מצביעי בן גביר וגם עכשיו כשהם בשלטון הם ממשיכים להאשים ולגדף את כל מי שמעז לחשוב אחרת מהם.
תגובה ל"רחובותי"16.02.23
32
איך הגענו למצב הזה? מתעסקים בשטויות ואנשים מתים פה
יהודה15.02.23
31
תודה גדי על כל שעשית ותעשה בשביל כולנו....
יוני מזרחי15.02.23
30
בית המשפט הוכיח שהוא שותף לעינוי דין ארוך כנגד כל מי שלא נראה בעיניו ופוסק על פי סבירות שהיועמש הבהיר שלא היה אז אל תאמר שיש בתי דין משפט כנראה כן רק לאנשים מסוימים הם קונים ביושר את ההתקפות עליהם נו מספיק למרוח
דודו15.02.23
29
דרעי שמאלן שותף לאוסלו להסכם חברון (בראון חברון) לאהוד ברק לעובדה שכבר עשרים שנה אין הכרעה לא אחראי ולא נעליים.
אייזיקונט מספריים15.02.23
28
הימין שולט במדינה כבר די הרבה שנים. ואם יש לכם ביקורת עניינית אז בבקשה. סתם להשמיץ? איזן מן יהדות זו?
חורבן הבית15.02.23
27
צודק!
טלי15.02.23
26
חבל לשמוע את ההתלהמות המיותרת של כמה אנשים פה,. צריך להדות שהרמטכ"ל הוא איש שנתן את חייו למען המדינה הזו, והשימוש במילה שמאלני היא זולה, טיפשית ומיותרת, רוב האנשים שנלחמים ונותנים את חייהם אינם ימנים קיצוניים וזה נחמד לכנותם שמאלנים, אך אין לזה שום קשר למציאות.
מרג15.02.23
אתה צודק בכל מילה. אך אנשים כאן מוסתים ע"י בן גביר ודומיו. הולכים כמו עדר אחרי חמומי מוח כמו בן גביר ודומיו וכל מה שיש להם להגיד או בעצם לנבוח זה: שמאלני. שמאלני. שמאלני. שמאלני. שמאלני.
למרג16.02.23
25
למה ישי החליף לכיפת בד??????????????????????
מאיר15.02.23
24
יותר נכון לומר 'מדינת צחוק'. חבורה של אשכנזים שמחליטה על סבירות ועל השתק.
יוסי15.02.23
23
ישי סחטיין על הכיפה.
מירי15.02.23
22
האיש שותף למלחמות בכל דבר שבקדושה
לזכור 15.02.23
21
מר אייזנקוט אמרת מדינת חוק. במילים אחרות מדינת חוק זה מדינת משטרה. כלומר מדינת ישראל היא בבירור מדינת משטרה ודיקטטורה. עדיף לקפל ולעבור מפה לשווייץ.
צדיק המסיכות15.02.23
20
לא יודע איך להגדיר אותך בתור איש צבא , חוץ מקדים ודרגת רב אלוף לא שמעתי על משהו נועז. מה שכן בטוח בתור פוליטיקאי לא הבאת רבע מנדט , קשקשת ברמות על , האזנתי לראיון שברדוגו עשה לך צר לי אבל הרמה שלך מאוד מאוד נמוכה. מצד שני דרעי הביא 11 מנדטים איש חריף וחכם דבר שאתה לא !!!!
שפיץ16.02.23
19
מר אייזנפלוץ, על איזה חוק מדובר כשאתה מצביע על הפסילה של דרעי ואומר זו מדינת חוק? שמאלני ארור! אנחנו בארץ ישראל חיים כאן על אף שהיית רמטכ"ל לא בגלל ששמרת עלינו. של נעליך מעליך כשאתה מדבר על הרב אריה דרעי.
קובי16.02.23
18
האמת צריכה להיאמר מדובר בשונא דת ברמות הכי גבוהות בצבא בזמנו דאג להכניס בנות צמצם היתרי זקן פגע בכשרות ובמעמד הרבנות וגם עכשיו אחרי שהאופורטוניסט מתן כהנא כבר היה בחוץ בגלל וטו חרדי הפעיל את כל כוחו להכניס אותו לכנסת
יאיר16.02.23
17
אייזקוף אם היית שומר חוק לא היית מצטרף לגנב מהמימד החמישי. אנחנו עדיין רואים בו גנב מושחת. אז אל תדבר על גרעי החף מפשע שחבריך מהשמאל מנסים לעצור בכוח. תתביישו לכם. גזעניים שונאי יהודים
פרץ 16.02.23
מסכים איתך בדבר אחד: גרעי חף מפשע. אין מי שחולק עליך בעניין. כל השאר, איך לומר, אתה לא מבייש את המחנה שלך..
לפרץ16.02.23
16
המשסע הראשי מדבר על שיסוע. טבעי.
אני16.02.23
15
רק לקרוא את התגובות כאן מביא אותי לתעב חרדים.לא תוכלו לאמר שמולני כי הצבעתי לבן גביר.אתם מטמאים את ספרי הקודש עם הריקבון והשנאה הפנימית שלכם.
ספרדי טהור16.02.23
השנאה מגיעה מפני שהם שולטים בנו כשאנחנו בממשלה, למה שלא נשנא?
שר16.02.23
הנה סמולני במסכה. סתום פיך יא זבל לך לעזזאל מתחסד אלינו. לך תקרא תגובות של חביריך הפושעים באתרי צחנה ותועבה שלכם
אנחנו עם נבחר כדי לעסוק בתורה גם בתקיפות20.02.23
14
תגובות מבישות. במקום לקלל, תנסו להיות ענייניים. אם כל אנשי הביטחון (לא רק הוא), כל אנשי הכלכלה, ללא יוצא מן הכלל, כל התעשיינים, כל קול ניטראלי מחו"ל, כולל אוהבי ישראל שרוצים רק בטובתנו - אם כולם אומרים שההפיכה המשטרית היא נזק - אולי כדאי לנסות להקשיב מה כולם אומרים. במקום לקלל.
חננאל16.02.23
להקשיב? מה , אתה לא מכיר את אוכלסיית המגיבים הימניים כאן? בשום אתר אחר לא תמצא שפה כל כך ירודה וזולה מלאת גידופין כמו שתראה כאן מאנשים ששייכים למחנה "אהבת ישראל". הם שכחו מזמן מה זה דרך ארץ. שפת ביבין . תרתי משמע.
לחננאל16.02.23
13
די כבר אסור לשנות כלום ברפורמה חייבים להתקדם ולחוקק את הרפורמה, כמה שיותר מהר יותר טוב! תתפללו חזק
נמאס מהשמאל אויבי ישראל16.02.23
12
כל המספר לשון הרע -ֶמגדיל עונות כנגד שלוש עבירות….
כואב16.02.23
11
כל זוללי החרדים ומחריבי הדת כשמגיעים כאן לראיון מגלים את עוצמת ה'חנופה' שלהם... ומצד אחר בתקשורת הכללית הם יורים עלינו גיצי רעל ושנאה...צבועים ואפסים
חנפןןןןןןן...16.02.23
10
אחרי כזו7 כיפה אולי ערוץ 12 יסכים גם מגאדלה הוא לא העיפרון הכי מחודד בקלמר
אולי מישהו סוף סוף יסכים לקחת16.02.23
9
כמדומני שהוא פוזל לימין, כי הוא יודע שהמפלגה שלו תקרוס בבחירת הבאות.
נפתלי16.02.23
8
ממליץ לספור את המילה שמאלני בתגובות. וגם: להוי ידוע: על פי משנתם של אוהבי ישראל הימניים כאן, מותר לשנוא שמאלנים, מותר לקלל שמאלנים, מותר להכפיש. אין כל הגבלה. קיצור הימין שכח מה זה להיות יהודי.
ספירה16.02.23
7
נשמע בנאדם עניני וטוב שעוד לא דבק בו הסרחון הפוליטי
דוד16.02.23
6
כושל. כושל. כושל. כושל. אייזנקוט הביתה. גנץ עשה את טעות חייב שהכניס אותו למפלגה.. אגב ה'כושל כושל' לדעתי צריך להיות הצעקה הבאה בכנסת, במקום ה'בושה בושה'
אאא16.02.23
5
גם לעבוד בעבודות שהמצאתם לא תוריות לעלכלה של כולם, רק שלכם, איפה הבושה? ה? לגמוב לחילונים זאת מצווה? או שמקווים שגם אמחנו נהיה עניים ואז גם נתקרב לדת? איבדתם את זה לגמרי
ללמוד, לא שווה לעבוד16.02.23
4
אי אפשר לגייס חילונים בכח - 50% מהם לא משרתים בצה"ל.
נפתלי17.02.23
3
לאחי החרדים הששים אלי קרב ומצפים בכיליון עיניים לרפורמה של פורום קהלת: ציפור נפש תחת ציפור נפש. והמבין יבין. מי שכל כך מבסוט משלטון פוליטיקאים בבג"ץ מוזמן להיכנס לאתר של פורום קהלת, לגלול לתחתית הדף באזור שמתייחס לחברה החרדית, ולהבין מה התכניות של הפורום עבורכם לטווח הרחוק.
דודי18.02.23
2
למה לא שאלת אותו על זה שהוא הכניס את האג'נדה הפמיניסטית לצבא וגרם לכך שהרבה דתיים לא רצו להתגייס???
אודי19.02.23
1
מקצוען. שקול. נקי כפיים. לא מתלהם. אנו זקוקים למנהיגים כאלה בעת הזו. ואם אין -- תצא אש מהאטד ותאכל את ארזי הלבנון.
יותם בן גדעון28.02.23
אולי גם יעניין אותך
הריאיונות

איפה אלוקים היה בשמחת תורה? הרב מרדכי נויגרשל בריאיון

ישי כהן | 27.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מתקפת הפתע, המחדל והחטופים | בכיר השב"כ לשעבר מנתח בריאיון מיוחד

ישי כהן | 25.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

המלחמה, הכישלון וסערת חוק הגיוס | יוסי כהן בריאיון מיוחד

ישי כהן | 24.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

גדעון סער: "לא צריכים להיות פזיזים בתגובה למתקפה של איראן; לתת להם להתבשל"

ישי כהן | 15.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

ח"כ פינדרוס: "ה'פלג' חשבו שאני רוצה לסגור את הישיבות"

ישי כהן | 09.04.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

ח"כ רם בן ברק: "אני פחות מודאג מעימות עם איראן" | צפו בריאיון

ישי כהן | 08.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר שיקלי: השאיפה שלי שגם מי שלומד תורה יעשה שירות

ישי כהן | 02.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

אלקין: "התרעתי בפני ההנהגה החרדית שסוגיית הגיוס תגיע לנקודת שבר, הם התחמקו"

ישי כהן | 21.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מתן כהנא בריאיון: "גדעון סער ילד גדול וקיבל החלטות" | צפו

ישי כהן | 19.03.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

חילי טרופר: גם גנץ רוצה לפעול ברפיח; אין פוליטיקה בקבינט

ישי כהן | 13.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר בן גביר: "גיליתי שהשימוש בבואש נעשה רק מול חרדים, שוקל להשבית את הכלי הזה"

ישי כהן | 03.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן • צפו 

רגע לפני פתיחת הקלפיות; אריה דרעי בראיון סוער | בלעדי

ישי כהן | 25.02.24

בכיר ש"ס עולה להתקפה

חיים כהן: פרוש אחראי לפילוגים במגזר, לא יפלג את הספרדים

ישי כהן | 24.02.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

ריאיון באולפן

חבר מועצת העיר ירושלים: "יש ציבור שרוצה ממ"ח" | צפו

ישי כהן | 22.02.24

מדברת על הכל

עליזה בלוך: "אני לא סידור עבודה של אלעד או בני ברק; אין לי דיל חשאי עם ש"ס"

ישי כהן | 21.02.24

מדבר על הכל | צפו

הבחירות, הפילוג וחוק הגיוס | ח"כ יעקב אשר בריאיון סוער

ישי כהן | 20.02.24

הבחירות לרשויות המקומיות

יזכה לתמיכה חרדית? מתן דיל בקרב על ראשות העיר רחובות | צפו בריאיון

ישי כהן | 19.02.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

הריאיון המלא, צפו

המלחמה, החטופים וחוק הגיוס | יאיר לפיד מדבר בריאיון לישי כהן

ישי כהן | 19.02.24

ריאיון מקיף באולפן | צפו

ישראל פרוש מדבר: "הציעו לי את בית שמש וירושלים, אבל אמרתי לא; אני לא כדורגל"

ישי כהן | 18.02.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר סמוטריץ' מתחייב: לא מדבר על גיוס בחורי ישיבות

ישי כהן | 15.02.24