בסיור בטייסת

נתניהו איים: 'המטוסים שלנו מגיעים לאיראן'

ראש הממשלה שסייר בטייסת מטוסי ה-F-35, וקיים דיון ביטחוני עם הרמטכ"ל, הגיב לאיומים החוזרים של הרפובליקה האסלאמית להשמדת ישראל: המטוסים מגיעים לאיראן (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו סייר הבוקר בטייסת מטוסי ה-F-35 וקיים דיון ביטחוני עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, מפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין ופורום מפקדי חיל האוויר בבסיס נבטים.

במהלך הסיור אמר נתניהו, "אני בסיור מרשים מאוד בבסיס חיל האוויר. אני רואה את כל מערכות הנשק שלנו והמטוסים שלנו, וכאן מאחוריי מטוס ה"אדיר", ה-F-35".

נתניהו הוסיף, "איראן מאיימת לאחרונה בהשמדת ישראל; כדאי שהיא תזכור שהמטוסים האלה יכולים להגיע לכל מקום במזרח התיכון גם לאיראן ובוודאי גם לסוריה".

במקביל, שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף תקף היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו את נתניהו והיועץ לביטחון לאומי האמריקאי ג'ון בולטון ואמר כי הם רימו את טראמפ וגרמו לו לסגת מהסכם הגרעין לחינם.

"בולטון ונתניהו 'הרגו' את הסכמות פריז בין איראן למעצמות האירופיות ב-2005 כשהתעקשו על העשרת אורניום אפסית. התוצאה - איראן הגבירה את ההעשרה עד 2012. עכשיו הם פיתו את טראמפ 'להרוג' את הסכם הגרעין עם אותה האשליה", כתב.

כזכור, דובר סוכנות הגרעין האיראנית אמר אתמול כי טהרן שוקלת להגביר את העשרת האורניום לרמה של מעל ל־20% - אך טרם התקבלה החלטה סופית בנושא. בעקבות זה שלח נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אזהרה עמומה שבה כתב: "איראן צריכה להיזהר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר