פגישה חשובה | צפו

בועידת האקלים: הרצוג נועד עם נשיא איחוד האמירויות

מיד לאחר קבלת הפנים שנערכה לנשיא יצחק הרצוג, על ידי נשיא מצרים עבד אל פתח א-סיסי ומזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, הוא ישב לפגישה מדינית עם נשיא איחוד האמירויות - MBZ | תיעוד (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |

נשיא המדינה יצחק הרצוג, יצא מוקדם יותר היום (שני) לועידת האקלים בשארם א שייח' שבמצרים, לאחר הגעתו, הוא נפגש עם השייח׳ מוחמד בן זאיד אאל נהיאן, נשיא איחוד האמירויות הערביות

הנשיא כאמור יצא לועידת האקלים COP27 ונפגש עם MBZ. בפגישה השתתף גם שר החוץ האמירותי השייח׳ עבדאללה בן זאיד אאל נהיאן.

בפגישה דנו בין היתר על שיתופי פעולה בין ישראל לאיחוד האמירויות בענייני אקלים, ובהתפתחויות האזוריות במזרח התיכון.

כפי שדווח ב'כיכר השבת' מוקדם יותר היום, הנשיא אמור לקיים עוד פגישות מדיניות עם באי הכנס ויפתח את הביתן הישראלי שהוקם לראשונה בועידה.

טרם צאתו אמר הרצוג לכלי התקשורת: "אני ממריא כרגע לשארם א שייח', למצרים, מדינה חשובה, לוועידת האקלים העולמית, אירוע היסטורי במאבק החשוב ביותר של האנושות הצלת האקלים של כדור הארץ", אמר הנשיא לפני ההמראה, "המזרח התיכון ניצב מול אתגרים אדירים. בנאומי אציג חזון ישראלי שאני קורא לו 'מזרח תיכון מתחדש' בו ישראל בשיתוף מדינות האזור מספקות פתרונות משמעותיים מול משבר האקלים".

הרצוג הוסיף: "אפגש עם מנהיגים חשובים בהם מלך ירדן, ראש ממשלת בריטניה ועוד. ואציג את החזון הישראלי מול המליאה. האקלים הוא בראש סדר יומה של מדינת ישראל. הוא קשור לעתיד ילדינו ולדורות הבאים. עלינו לעשות הכל לתרום את שלנו להצלת האנושות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר