אייפון 5 הושק; אכזבה בקרב מעריצי 'אפל': "לא מה שחשבנו" • כל הפרטים

אכזבה בקרב מעריצי 'אפל'. המכשיר שהושק אמש (רביעי) ה-אייפון 5, לא הכיל הפתעות ושדרוגים מיוחדים. מה כן הכיל האייפון 5? שדרוג בעיצוב, במצלמה, שירות ניווט, ומעבד חדש. "הוא פשוט תכשיט", אמר פיל שילר שהציג את המכשיר החדש. "זה המוצר היפה ביותר שאי פעם עשינו" כל הפרטים על אייפון 5. (דיגיטל)

יוסף פאר | כיכר השבת |
שירות המפות החדש (צילום: יח"צ)

בטקס מרשים ונוצץ שקיימה אמש (רביעי) חברת אפל (Apple) בסן פרנסיסקו, הושק מכשיר הדגל החדש של החברה - האייפון 5.

המכשיר אמנם כולל מספר שדרוגים, אולם בקרב חובבי האייפון, שציפו לשינויים דרסטיים, ניכרה אכזבה. כי שינויים מהותיים לא היו באייפון 5.

כל מה שחדש באייפון 5 - iPhone 5

אז ככה. אייפון 5 הוא קודם כל המכשיר הכי דק וקל שקיים בשוק הסמארטפונים. כן, גם יותר מהסמסונג גלאקסי 3 שכבש את השוק מאז הושק לפני מספר חודשים. משקלו של האייפון החדש הוא: 112 גרם, כ-20 אחוז פחות מהאייפון הקודם.

פיל שילר, שהציג את המכשיר החדש, עקץ את חברות סמסונג וhtc שמציגים בתקופה האחרונה מכשירי ענק, ואמר, כי שאיפתה של אפל היא "לעשות טלפון עם יותר תכונות, שישאר דק וקל. כל אחד יכול לעשות טלפון גדול יותר"

"הוא פשוט תכשיט", אמר שילר "זה המוצר היפה ביותר שאי פעם עשינו".

אייפון 5 - iPhone 5 מזכוכית ואלומיניום

המכשיר החדש מיוצר מזכוכית ואלומיניום. ובצבעי לבן ושחור.

האייפון החדש יגיע ביחד עם מעבד A6 של אפל, לדברי שילר, המעבד החדש מהיר פי שתים מהקודם, וגם ביצועי הגרפיקה שלו טובים יותר.

ומה עם הסוללה? "שיפרנו את הביצועים לעומת האייפון 4S. שמונה שעות שיחה, 10 שעות גלישה בוויפיי או צפייה בווידאו, 40 שעות מוסיקה, 225 שעות המתנה" אמר שילר.

המצלמה של אייפון 5 - iPhone 5

לאייפון 5 מצלמה של 8 מגה פיקסל. למרבה האכזבה של הסקרנים, אפל התמקדה באופצית צילום הפנורמה, אופציה שקיימת ברוב הסמארטפונים, ואף בזולים שבהם.

בנוסף, ניתן במכשיר החדש לצלם תמונות תוך כדי צילום וידאו, בנוסף צורפו למכשיר עוד 3 מקרופונים. וגם אופציית ביטול רעשי הרקע עברה שדרוג.

בנוסף הציגה אפל טכנולוגיה חדשנית ועצמאית של שירות מפות, אפל הוכיחה שאין לה צורך בגוגל בתחום הזה. אבל כאמור, גם חידוש זה היה ידוע לחובבי אפל כבר לפני תקופה.

המחירים של אייפון 5 - iPhone 5

המחירים: אייפון 5 בנפח של 16 ג'יגה: 199 דולר.

אייפון 5 בנפח של 32 ג'יגה: 299 דולר.

אייפון 5 בנפח של 64 ג'יגה: 399 דולר.

ברשת המהירה, אייפון 5 בנפח של 16 ג'יגה: 329 דולר, אייפון 5 בנפח של 32 ג'יגה 429 דולר. ואייפון 5 בנפח של 64 ג'יגה - 529 דולר.

מה עוד הושק מלבד אייפון 5 - iPhone 5

מלבד אייפון 5, הושק הערב שדרוג מהותי לאייטונס, ודגמים חדשים של נגן המוזיקה הפופולארי ה'אייפוד'

כאמור, בקרב חובבי 'אפל' ניכרת אכזבה בעיניים, הם, וגם אנחנו, ציפינו להפתעה גדולה יותר מהתפוח של אפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר