תאילנד: צעיר הטעין את האייפון, ומת

צעיר בשנות ה-20 לחייו, נהרג כשניסה להטעין את מכשיר האייפון 4S שלו. אביו, גילה אותו כשהוא ללא רוח חיים, לאחר שהתעכב בחדרו בצורה חריגה, על גופו נמצאו כוויות קשות. ההערכה: הצעיר התחשמל למוות (דיגיטל, סמארטפונים)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

פיסיט צ'אנגלק, צעיר בן 28 מהעיר ראיונג שבתאילנד, התחשמל למוות שעה שניסה להטעין את מכשיר האייפון שלו. כך מדווחים היום (שני) אתרי אינטרנט בבנגקוק.

מי שאיתר את הבן כשהוא כבר לא בן החיים, הוא אביו. לדבריו, בלילה, שמע את בנו צורח, אולם לא ייחס חשיבות לדבר, בבוקר, לאחר שעות ארוכות בהן לא יצא הבן מהחדר, נכנס האב וגילה את בנו כשהוא אוחז בידו את מכשיר האייפון שלו.

על פי הדיווחים, בידו של הבן שאחזה במכשיר האייפון מדגם 4S, וכן על חזהו, התגלו כוויות קשות, העונות לתיאור מקרה של מוות מהתחשמלות.

יצויין, כי זו אינו המקרה הראשון בו אדם מתחשמל למוות משימוש במכשיר סמארטפון המחובר לחשמל. בעבר, נטען אף כי מטענים מזוייפים עלולים לגרום לסכנת חיים, ובמקרים חריגים אף להתפוצצות מכשירי האייפון.

אלא, שלא רק מטענים מזוייפים גרמו לבעיות, לאחרונה התפוצץ בחנות מוצרי טכנולוגיה - מכשיר אייפד אייר שחובר למטען מקורי של החברה.

על פי הדיווח בנקסטר, באפל ובחברות נוספות נהגו במשך השנים להאשים את מפיצי המכשירים במזרח הרחוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות