תוך חצי שנה: גולן הוזילה ה'סים הכשר' ב-70%

חברת הסלולר "גולן טלקום" מוזילה שוב את המחירים ויוצאת במבצע "קו כשר לכל המשפחה". מאז כניסת החברה לשוק הסלולר הכשר הוזלו המחירים בכ-70% (דיגיטל, סלולר)

כיכר השבת | מקודם |
(שאטרסטוק)

גולן טלקום יצאה אתמול (רביעי) במבצע נוסף על ה'סים הכשר' שלה, עבור משפחות חרדיות. במסגרת המבצע, מקו שני ומעלה ירדו מחירי ה'סים הכשר' ל-19.99 ש"ח, עד חמישה קווים.

סך הכל, מאז כניסת גולן טלקום לשוק הסלולר הכשר הוזילה החברה את מחיריה בכ-70% וגררה אחריה את כל החברות הוותיקות, המיישרות בחודשים האחרונים קו עם ההוזלות של גולן.

במסגרת המבצע החדש, קו ראשון בגולן טלקום יעלה 26 ש"ח לחודש, קו שני, עד חמישה קווים (סה"כ 6 קווים) במחיר 19.99 ש"ח לחודש. המחירים כוללים שיחות ללא הגבלה וכן שיחות לחו"ל ל-55 יעדים לקווים נייחים (ארה"ב וקנדה גם לניידים), המחיר במבצע קו כשר לכל המשפחה תקף למשך 24 חודשים מרגע ההצטרפות. לאחר מכן החבילה תחזור למחיר 79 ש"ח לחודש.

המבצע פתוח ללקוחות חדשים וקיימים כאחד, ניתן להירשם עד 31.8 ולהפעיל את כרטיס הסים עד 6.9. ה'סים הכשר' של גולן טלקום הינו באישור ועדת הרבנים לענייני תקשורת.

בגולן טלקום מציינים כי אם עד לא מזמן ההוצאה החודשית על סלולר במשפחה חרדית עמדה על 500-600 ש"ח, כיום מדובר על 100-200 ש"ח. מדובר בצניחה ממשית של המחירים.

בחצי השנה האחרונה הכניסה גולן טלקום את התחרות לשוק הסלולר הכשר, כמו שהביאה אותה לשוק הסלולר הכללי לפני כשנתיים. התחרות הזאת לימדה את החברות הוותיקות ש"הציבור החרדי איננו פראייר". בחצי השנה האחרונה הצטרפו לחברה עשרות אלפי לקוחות חרדים. גולן טלקום תמשיך להציע לציבור החרדי את המקסימום שניתן לספק במסגרת החבילות הכשרות במחיר המינימלי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר