גם גוגל מפסיקה את האש: משחקי מלחמה נגד החמאס הוסרו

ענקית האינטרנט גוגל הסירה מחנות האפליקציות שלה Google play שני משחקים המדמים לוחמה כנגד החמאס בעקבות מה שהוגדר כתוכן המסית לאלימות ולבריונות. המשחקים דווקא דימו ניסיון להימנעות מפגיעה בחפים מפשע (אינטרנט)

חיים אבני | כיכר השבת |
המשחק שהוסר (צילום מסך)

גוגל רוצה להפסיק לכם את האש. ענקית האינטרנט גוגל, שאחראית כידוע גם על מערכת ההפעלה אנדרואיד וחנות האפליקציות שלה גוגל פליי. הסירה 2 משחקים המדמים לחימה מול ארגוני הטרור ברצועת עזה.

המשחק הראשון שהוסר הוא Bomb Gaza, אפליקציה שביקשה לדמות את מצב הלחימה המסובך ברצועת עזה. כשהמטרה הייתה "לחסל" כמה שיותר מחבלים, על ידי שימוש במטוסי קרב, תוך כדי התחמקות מאש המחבלים. והימנעות ככל הניתן מהריגת אזרחים חפים מפשע.

המשחק הציג "מדד זעם", אשר עלה כשמספר ההרוגים הבלתי מעורבים, במשחק הלחימה, עלה. וכשעבר את הרף, המשחק נגמר. מה שהופך את האפליקציה ללגיטימית לכאורה, שהרי משחקי לחימה קיימים לאין ספור, וגוגל אינה מסירה אותם מחנות האפליקציות.

אלא שענקית האינטרנט החליטה להסיר את המשחק בכל מקרה, בטענה שהוא מעודד אלימות שנאה ובריונות. המפתחים הודיעו שהמשחק יהיה זמין עדיין כאפליקציה בפייסבוק. אלא שבינתיים הצטרפה הרשת החברתית הגדולה לדעת גוגל, והסירה אף היא את המשחק מהאתר שלה.

משחק נוסף שהסירה גוגל, הוא Whack the Hamas, שדימה מצב בו מחבלים צצים מפירים באדמה, כשהם חמושים במגוון כלי נשק. החל מטילי נ"ט, וכלה במחבלים מתאבדים. מטרת השחקן היא פשוטה למדי, לחסל את אותם מחבלים.

גם את Whack the Hamas כאמור החליטה גוגל להסיר מחנות האפליקציות, מאותה הסיבה. אלא שהמתפחים הודיעו כי ילחמו בהסרה, וכי האפליקציה שלהם לגיטימית, ומדמה מלחמה צודקת ומוסרית נגד מחבלי טרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר