סמסונג השיקה את Galaxy Alpha: התשובה היוקרתית לאייפון 6

בעוד חברת אפל מצחצחת את החרבות לקראת השקת אייפון 6, המתחרה הגדולה סמסונג השיקה את הגרסה היוקרתית של מכשיר הדגל שלה. הכירו את ה-Galaxy Alpha (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ, עיבוד)

ענקית האלקטרוניקה הקוראנית סמסונג נפרדת חלקית מהפלסטיק. עד היום, סימן ההיכר של מכשירי הסלולר מסדרת הדגל של סמסונג, גלקסי, היה גימור הפלסטיק שלו. אשר לא פעם גרר ביקורת על כך שהמכשיר נראה פשוט מדי, מה שאפילו שימש את אפל בקמפיינים שלה נגד הגלקסי.

כעת משיקה סמסונג את Galaxy Alpha, שבעצם דומה לגלקסי S5 שהושק לפני כמה חודשים. אלא שבניגוד לS5, ה-Galaxy Alpha מגיע עם גימור יוקרתי ומתכתי. יצויין, כי גם טלפון הדגל האחרון של החברה זכה לשבחים על עיצוב מינימליסטי ויפה.

אלא, שמלבד הגימור היפה והיוקרתי יותר, נראה כי סמסונג החליטה לא להשקיע יותר באיכות הטלפון הסלולרי. כך המפרט הטכני של המכשיר נותר דומה ל-S5, ולא הציג כמעט שום אמצעי חומרה מהפכני.

המסך נותר באיכות 720 פיקסל, בעוד בשוק כבר נמכרים מכשירים עם מסך באיכות 1440 פיקסלים. כמו כן גודל המסך קטן ל-4.7 אינץ', בניגוד לגודלו של מכשיר הדגל הנוכחי שעומד על 5.1 אינץ'.

גם קיבולת הסוללה הונמכה, והיא בנפח של כ-1800 מיליאמפר בלבד. לעומת זאת, הגימיקים שנוספו ל-S5 כמו קורא טביעות האצבע ומד הדופק האחורי, דווקא נותרו. כך שנראה כי סמסונג סבורה כי די אם תשקיע בגימיקים.

המכשיר, שדבר קיומו נחשף שבועות ספורים לאחר השקת ה-S5, צפוי להגיע לשווקים במהלך החודש הבא, ומחירו צפוי לעמוד על כ-650 דולרים ברחבי העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר