גוגל מפות מתעדכנת: מזג אוויר תמונות ופרטי יצירת קשר ביעד

ענקית האינטרנט גוגל השיקה עדכון לגוגל מפות בעזרתו תוכלו לדעת מה מזג האוויר ביעד אליו אתם מתכננים לנסוע. בנוסף יופיעו גם תמונות ומספרי טלפון של העסק המבוקש (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
גוגל מפות (צילום מסך)

פחות מחודש לאחר ששחררה ענקית האינטרנט האמריקנית את גרסה 9.0 של אפליקציית המפות הפופולרית שלה, בה זכתה האפליקציה לעיצוב החדש והשטוח שמוצג בכל אפליקציות החברה שעודכנו לאחרונה, ה"Material Design", שחררה כעת החברה את העדכון הראשון לגרסה 9, עם שיפורים רבים בממשק המשתמש.

כך למשל, תחל האפליקציה להתריע בפני המשתמשים על מזג האוויר הצפוי ביעד אליו תבקשו לנווט, כך שאם תבקשו לנווט אל עיר אחרת לא תמצאו את עצמכם תקועים שם במזג אוויר סוער מבלי שתדעו דבר על כך מראש.

גוגל גם שיפרה את תצוגת המידע על היעדים אליהם תבקשו להגיע, כשהיא כוללת כעת גם תמונות משתמשים שצולמו ביעד המבוקש, בדומה לחברה הבת ווייז שנרכשה לפני כשנה על ידי ענקית האינטרנט. אם תבקשו לנווט אל בית עסק, תקבלו גם את מספר הטלפון של העסק מלבד שעות הפתיחה שכבר מוצגות החל מגרסה 9.0.

אלמנט נוסף שנראה כאילו נלקח היישר מוויז, הוא היכולת לדווח ולקבל דיווחים ישירים על אודות מפגעים במסלול הנסיעה שלכם. עד עתה העדכונים הגיעו מאפליקציית הניווט וייז, אלא שהפופולריות של מפות גוגל גבוהה בהרבה מזו של וויז, מה שמבטיח דיווחים רבים ומדויקים יותר.

אלגוריתם בחירת המסלולים זכה אף הוא לשדרוג, כאשר מעתה המידע אודות מפגעים ועומסי תנועה במסלולים חלופיים יוצגו בבירור ובפירוט בפני הנהג שיחליט לעשות שימוש במסלול שאינו מומלץ על ידי השירות.

כמו כן, אם גם אתם מתבלבלים מהמידע הרב שמציגה האפליקציה אודות המסלול, וצביעת הנתיבים על מנת לסמן לנהגים על מהירויות ותנאי דרך, תוכלו מעתה לבטל את המידע המוצג על ידי פקודה קולית בלבד, מבלי להסתכן בשינוי ההגדרות באמצע הנסיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר