תמונות ה-GALAXY S6 דלפו; סמסונג תשחרר לא פחות מ-5 גרסאות

תמונות חדשות של מכשיר הדגל הבא של חברת סמסונג -גלקסי S6 דלפו לאתר Cnet, ומהן עולה כי ענקית האלקטרוניקה תשחרר לא פחות מחמישה דמים שונים של הגלקסי החדש, בינהם דגמים מיוחדים למשתמשים שמאליים. יש למה לצפות (סלולר, חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
גלקסי s6 (צילום: אתר Cnet)

תמונות Samauns GALAXY S6 שהודלפו לרשת מעלות כי יהיו 5 דגמים שונים למכשיר: אחרי שהמתחרה הגדולה אפל הוכיחה כי שחרור צמד מכשירי דגל בגדלים שונים גורמת להיסטריית מכירות, נראה כי המתחרה הקוריאנית סמסונג החליטה לנקוט בצעד דומה, ולפי ההערכות, סמסונג תשיק לא פחות מחמישה דגמים למכשיר הדגל הבא שלה - גלקסי S6.

מתמונות שדלפו לאתר Cnet ניתן לראות כי בניגוד לדיווחים על כך שבסמסונג ישחררו 2 גרסאות למכשיר הדגל - גרסה רגילה וגרסת Edge הדומה למכשיר ה-Note 4Edge שכוללת מסך גולש לצדדים - החברה תשחרר לא פחות מחמישה דגמים הכוללים בניהם מלבד את גרסת ה-Edge המדוברת גם מכשירים מיוחדים למשתמשים ימניים ומשתמשים שמאליים.

בתמונה שהודלפה לבלוג הטכנולוגיה הנחשב למוביל בעולם, ניתן לראות כי הדיווחים על שינוי המראה היו נכונים ככל הנראה, ובחברה הלכו על מראה יוקרתי יותר ועזבו את המראה הפלסטי שליווה את העיצוב מאז מכשיר הדגל הראשון של החברה. מלבד זאת ניתן לראות כי ישנם דגמים עבים משמעותית.

(צילום: אתר Cnet)

כאמור, בתמונות ניתן לראות כי הקצוות בחלק מהמכשירים מעוגלים בצידם הימני, ובאחרים עוגלו דווקא בצידם השמאלי. מה שככל הנראה אומר כי החברה חשבה גם על המשתמשים השמאליים, ויצרה מכשיר מיוחד בשבילם, שיקל עם עבודתם מול מסך המגע.

סמסונג, שנכשלה בשיווק מכשיר הדגל הנוכחי שלה גלקסי S5 באופן יחסי, רואה בעיניים כלות כיצד צמד מכשירי האייפון של המתחרה הגדולה והמרה אפל כובשים את השווקים בעולם וגורמים לאייפון לעקוף במכירות את כלל מכשירי האנדרואיד גם יחד בארצות הברית, לראשונה מאז 2012.

על פי הדיווחים השונים, מכשירי הדגל הבאים של החברה יכללו שיפורים משמעותיים, כשמלבד העיצוב היוקרתי החדש, השקיעה סמסונג גם בחומרה עוצמתית שתצדיק את מחירו של מכשיר הדגל שנחשב באופן מסורתי לחזק משמעותית מהמתחרה של אפל.

כזכור, סמסונג שלחה הזמנות לעיתונאים ברחבי העולם, בהם רמזה כי את מכשיר הדגל הבא - גלקסי S6, היא תשיק בתאריך הראשון למרץ, בעוד כחודש וחצי, בוועידת המובייל הבינלאומית בברצלונה. נציגי חברת סמסונג בקוריאה ובאוסטרליה סרבו להגיב לדיווחים של אתר Cnet קוריאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר