דיווחים: הגלקסי S7 יחזיר את מה שכל כך היה חסר למשתמשים

סמסונג צפויה לחזור בה חלקית מהחלטתה לוותר על חריץ ההרחבה במכשיר הדגל ובנוסף תכלול במכשיר הגלקסי 7 גם פיצ'ר שיאפשר שימוש בלחיצת תלת ממד. כל מה שאנחנו יודעים על גלקסי 7 (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(כך יראה הגלקסי 7?)

בסמסונג ילמדו מטעויות? שלשה חודשים לפני שענקית הטכנולוגיה סמסונג צפויה להשיק את מכשיר הדגל הבא שלה בסדרת הגלקסי - GALAXY S7, השמועות לגבי המכשיר החדש של סמסונג כבר מתחילות להציף את הרשת יחד עם תמונות של מכשירי דמה.

על פי פרסומים שונים ברשת, סמסונג צפויה לחזור בה חלקית מהחלטתה לוותר על חריץ ההרחבה במכשיר הדגל, מהלך שהכעיס לא מעט מהאוהדים של החברה. על פי הפרסומים, מכשיר הגלקסי 7 יכלול חריץ הרחבה. לעומת זאת, דגם הגלקסי S7 Edge ככל הנראה לא יכלול חריץ הרחבה.

על פי הדיווחים, בסמסונג יכללו גם פיצ'ר שיאפשר שימוש בלחיצת תלת ממד, בדומה לפיצ'ר שאפל הוסיפה לאייפונים החדשים. תמיכה בלחיצת תלת ממד מאפשרת למשתמשים שימוש בלחיצות בלחץ שונה על מנת לקבל תוצאות שונות במסך המגע.

דיווחים אחרים מלמדים כי בסמסונג לא סומכים על חיישן טביעת האצבע שמאבטח את מכשירי הגלקסי S5 ו-S6, והחברה צפויה להוסיף קורא רשתית שיאפשר את פתיחת מכשיר הטלפון על ידי הצצה לכיוון סורק הרשתית.

מלבד זאת, צפויה סמסונג להסתיר מעט את בליטת המצלמה המסורתית שלה, אך גם הגלקסי S7 לא יהיה שטוח לגמרי בגבו והמצלמה עדיין תבלוט מעט. גם הטעינה המהירה, הפיצ'ר המשמעותי ביותר שהשיקה סמסונג בשנים האחרונות, צפויה להשתפר משמעותית ולהבטיח זמן טעינה מ-0 ל-100 בתוך חצי שעה.

צפו בתמונות שהופצו ברשת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר