תתחדשו

בשורה משמחת בעולם הנגנים, נגן באס קול החדש למהדרין

הגענו למשרדי KBYtech לבדוק את הנגן החדש שלהם. כידוע בחברת KBYtech מקפידים על מוצרים באיכות גבוהה ובהשגחה מהודרת. גם הפעם הפתיעו אותנו עם מכשיר משובח מהודר ומאובזר במיוחד. נראה שלא התפשרו כאן על פחות ממאה אחוז. (צרכנות, מוזיקה)

(צילום: MB Studio)

רגע לפני שבין הזמנים מסתיים לו, ורבבות בחורים חוזרים לישיבות, יצאנו לבדוק את הנגן החדש והיכן ניתן לרכוש אותו.

עוד לפני ששאלנו, ר' שלוימה גוטלר איש השיווק הנמרץ של החברה כבר דאג להדגיש לנו שזה לא דומה לשום נגן 3MP מכמה בחינות, והתחיל להסביר לנו בהתלהבות את היתרונות.

  1. הנגן החדש מגיע בגרסה אחת בלבד, ככה שנגמרו הטריקים והשטיקים של שינוי הגרסאות השקם והערב.
  2. שיפרנו את הנגן מבחינת איכות החומרה ותוכנה כך שיהיה קל וברור לשימוש לילדים קטנים ולאלו שלא מבינים כל כך בטכנולוגיה. גם מבחינת עמידות פיזית, הנגן עמיד מאוד יחסית למכשירים דומים בקטגוריה שלו. אז נגמרו הימים בהם הנגן קיבל מכה קטנה והפסיק לעבוד.
  3. הנגן מגיע כולל כל האביזרים הנדרשים, אוזניות, כבל טעינה, מגן סיליקון ומגן מסך במתנה. ואין יותר צורך לאחר רכישת הנגן ללכת ולחפש מגינים תואמים בכל מיני מקומות.
  4. הדבר העיקרי ביותר הוא המחיר, בסייעתא דשמיא הצלחנו להשיג את המחיר הנמוך ביותר עבור המוצר הטוב ביותר, שזאת גולת הכותרת. אין צורך לשלם 300 שקלים ואפילו יותר לנגן איכותי שעושה את העבודה מצוין. התאמנו את המחיר לבחור ישיבה ממוצע שיוכל להנות מנגן משובח מבלי לחשוב פעמיים.
  5. גם עבור הורים הרוכשים נגן 3MP כשר לילדיהם וחוששים מסוג המכשיר והתוכן שניתן לשנות או להכניס למכשיר, דאגנו שהמכשיר יגיע בגרסה אחת כשרה, ללא רדיו וידאו תמונות וכד'... נטו מוזיקה ותמיכה בקבצי MP3 בלבד, המכשיר נבדק ע"י אנשי מקצוע המובילים בתחומם וקיבל את האישור של לחומרא ומאורות יחד.
  6. הנגן מגיע עם לחצני מגע, גוף מתכת, אוזניות, רמקול מובנה, בלוטוס, העתקת קבצים ותיקיות לכרטיס וההפך ושאר פונקציות נוספות הדרושות לשימוש יומיומי .

לאחר התרשמות ראשונית ושימוש קצר בנגן, יש לציין שהנגן נראה מבטיח מושקע ואיכותי במיוחד. אני משוכנע שלאור השקעתכם הרבה הלקוחות חייבים לצאת מאושרים.

(MB Studio)

ר' שלוימה גוטלר : נגן באס קול כשמו כן הוא. הנגן החדש הוא ממש בשורה בשוק הנגנים בארץ ובעולם. מוצר איכותי עם צפי לביקוש גבוהה בחוג הלקוחות הרלוונטי. ואני כבר יכול לומר לך שהמוצר שלנו החל להימכר למשווקים ומפיצים והמלאי במחסנים שלנו כרגע ממש מצומצם, אני צופה חוסרים לפחות עד אחרי החגים ,אז זה המקום לציין הזריז נשכר.

אז למה אתם מחכים, צאו מהספקות וקנו לכם נגן באס קול. מהודר, איכותי , מוגן , ובמחיר מעולה. ניתן לרכוש את המוצר בחנויות המובחרות וברחבי הרשת, נצרף כאן קישור לרכישה באינטרנט דרך רשת השיווק וההפצה מחסלים אקספרס נגן כשר באס קול

רכשו עכשיו את הנגן הכשר, הזול והאיכותי מבית KBYtech

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר